manga_preview
Boruto TBV 07

Renji Hagane – Cesta ninju 2.: Listový anjel

Cesta trvala dlhšie než som si myslel, a tak keď som uvidel veľkú bránu so znakom Listovej na vrchu, potešil ma pocit úľavy. Veď koniec koncov, ešte som tu nikdy nebol. Stráže sa ku mne nesprávali práve najvľúdnejšie. Možno to bolo tým, že mám čelenku Iwagakure. A ani mne neušlo, že kedysi dávno Listová viedla tajnú vojnu so Skalnou, ba dokonca som počul, že ešte je nažive jeden shinobi, ktorý v tej vojne bojoval. Ak ho stretnem, čo ma čaká? Nevyleje si na mne zlosť kvôli tej bolesti, ktorú im spôsobili moji predkovia? Rojilo sa vo mne tisíce otázok. Aby som ale moje pochyby utíšil, myslel som len na to, ako nájsť budovu Hokage. Mojej pozornosti ale neušlo, že celá dedina je pomerne živá. Každý sa niekam ponáhľa, deti sa hrajú na ulici a starší ľudia na ne pokrikujú. Tento pohľad sa v Skalnej naskytuje už málokedy. Na ulici dvaja, maximálne traja ľudia, aj to len z nutnosti. Každý sa niečoho bojí, akoby tam stále boli duchovia mŕtvych ninjov. Ja však ale týmto veciam neverím.

Snažil som sa osloviť niekoho z okoloidúcich, ale zdalo sa, že nikto nemá čas. Natrafil som ale na dievča, ktoré len tak postávalo pred stánkom s kvetinami. Bolo to to najkrajšie stvorenie, aké som kedy videl. Mala blankytné modré oči, dlhé blond vlasy vzadu zaviazané do copu a stála tam so založenými rukami. Vyzerala ako anjel, ktorý zostúpil aby mi pomohol. Ani som si nevšimol, že má na krku čelenku Listovej. Že asi bude shinobi som si všimol podľa púzdra na boku. Otriasol som sa z úžasu a odhodlal som k otázke.
„Ohayo, nevieš náhodou, kde je tu budova Hokage?“
„Mnoo...choď smerom rovno po tejto hlavnej ceste a narazíš na obrovskú okrúhlu budovu. Priamo nad ňou budú skaly s vytesanými hlavami Hokage.“, odpovedalo mi dievča trochu nezáživne, ako keby rozmýšľala nad niečim úplne iným. Zrejme som ju nezaujal tak, ako ona mňa.
„Arigatou...“, chcel som jej ešte spýtať na meno, ale na to som sa už akosi nezmohol.

Išiel som rovno po hlavnej ceste, ako mi povedala. Netrvalo dlho a konečne som to našiel. Bola to dosť veľká budova, ktorá sa týčila nad celou Listovou. Bolo zvláštne, že som ju nezahliadol už skôr. Vošiel som teda dnu, vyšliapal som pár schodov a zbadal som veľké dvere. Pomyslel som si, že by to mohla byť kancelária Hokage a tak som zaklopal.
„Ďalej...“, ozvalo sa z vnútra a tak som vošiel. Uvidel som ženu nad kopou papierov a s fľaškou saké po jej ľavici. Odrazu sa postavila a môj pohľad klesol tam, kde nemal. Do výstrihu jej blúzky. V mojej mysli som si hovoril „Fíííha...“, ale v tom som sa zobudil a odhodlal sa k slovu.
„Prepáčte ja...nechcel som...moja vina...“
„Dobre, nič si z toho nerobte. To sa stáva každému.“, odvetila znudene.
„Ja som...“
„Vy budete tá výpomoc zo Skalnej.“
„Áno to som ja. Renji Hagane a hlásim sa do služby.“
„Povedzte mi teda o tom ninjovi, po ktorom idete. Tsuchikage ma len zbežne informoval, a tak chcem od vás vedieť niečo viac.“
„Ľutujem, Hokage-sama, ale táto misia mi pripadla len nedávno a tak o ňom ani ja veľa neviem.“
„Tak povedzte aspoň to, čo viete.“
„Dobre teda...“
„Môžete si ale aj sadnúť.“, povedala pobavene.
„Sadnúť? Aha jasné.“, posadil som sa.
„Takže čo sa týka vzhľadu, jeho výška a váha je priemerná, ale zvláštnym znakom je kamenná maska, ktorú stále nosí.“
„A čo jeho pôvod, minulosť a tak.“
„To bohužiaľ neviem. Viem len to, že každý ninja zo Skalnej, ktorý sa mu postavil, je mŕtvy.“
„Takže ide o ninju triedy S. Hmm...musím zostaviť špeciálny tým, ktorý budete viezť.“
„Ja? Viezť tým?“, zhíkol som zaskočene, nakoľko som s vedením týmu nemal veľké skúsenosti, teda žiadne. Ja sám som sa nepovažoval za vodcovskú osobnosť.
„Je azda niečo zle? Niečo sa vám nepáči?“
„Ale nie. Všetko je v poriadku.“
„Dobre dajte mi dve hodiny na zostavenie týmu a potom sa sem vráťte. Môžete odísť.“
„Hai, Hokage-sama.“

Potom som odišiel a prekvapil ma pocit hladu. Ešte nikdy som nebol hladný tak skoro. Asi to bolo tou dlhou cestou a aj tým teplom. Zbadal som stánok, z ktorého sa niesla vábivá vôňa. Bolo tam napísané „Ichiraku ramen“ a tak som si povedal, že tam bude asi niečo na jedenie. Narazil som tam na ďalšieho ninju. Bol to blonďák s čiernou čelenkou a podľa počtu misiek položených na boku som sa dovtípil, že má tunajšie jedlo veľmi rád.
„Nemyslíš, že máš už dosť Naruto?“, oslovil ho starec, ktorý tam bol kuchárom.
„Hmm...výborné! Ramen by som jedol celý deň dattebayo!“, odvetil mu ninja.
Potom pozornosť kuchára konečne padla aj na mňa.
„Tak čo to bude?“
„Ramen.“, povedal som a za pár minút som sa do toho pustil. Ten chlapec vedľa stále nemal dosť a tak mi nedalo a zavadil som o neho pohľadom.
„Čo tak čumíš? Ešte si nevidel hladného ninju dattebayo?“, ozval sa keď zbadal ako na neho pozerám.
„No, hlad sa pozná ľahko, ale pažravosť ešte ľahšie.“, odpovedal som mu.
„Pche...čo ma po tebe.“, odvrkol.
Dojedol som, zaplatil a odišiel.

Kráčal som po ulici a kochal sa okolím. Zastavil som, aby som si poobzeral tie slávne hlavy Hokage vytesané do skaly. Odrazu som cítil pomerne silný náraz do chrbta. Na zemi som zbadal známu anjelskú tvár a okolo nej rozsypané kvety.
„Prepáč nechcel som. Moja vina.“
„Ale nie. Nemala som sa tak ponáhľať. Mala som pozerať viac pred seba.“, odpovedalo zdvorilo dievča. Podal som jej ruku a ona ju prijala. Zohol som sa aby som jej pomohol pozbierať kvety zo zeme, ale ona moju pomoc odmietla.
„Nie, nechaj to tak, ja ich pozbieram.“
„Nie trvám na tom! Mimochodom som Renji Hagane, ninja z Iwagakure.“
„Ino Yamanaka z klanu Yamanaka.“
„Ino? Také meno ti nepristane.“, a pomaly som sa začal zafarbovať do červena a trochu aj ona, „Takže aj ty si z klanu?“, pokračoval som v spovedi.
„Áno. Môj klan pestuje a predáva kvetiny. A tieto kvety nesiem do kvetinárstva.“
„A prečo máš tak naponáhlo?“, spýtal som sa zvedavo.
„Pracujem aj v nemocnici a navyše musím ísť za Hokage-sama. Asi mi dá nejakú misiu.“
Tieto slová ma dosť zneistili. Ona má byť v mojom týme. Povedal som si, že ju musím spoznať.
„Nebude ti vadiť keď ti budem robiť spoločnosť?“
„Prepáč ale mám toho fakt veľa, ale dúfam, že sa ešte stretneme.“
„To aj ja.“, povedal som jej a potom zmizla. A dúfal som, že si trochu upravila mienku o mne.

Chvíľu som sa ešte prechádzal a tak mi ušli tie dve hodiny ako voda. Opäť som sa ocitol v kancelárií Hokage. Počet ľudí sa zvýšil a Hokage-sama akoby čakala len na mňa.
„Aaa tu je.“, a ukázala na mňa v okamihu, keď som vošiel.
„Konichiwaaa...“, pozdravil som prítomných.
„Takže vážení, toto je Renji Hagane zo Skalnej.“, všetci sa otočili smerom ku mne. Nechal som si na tvári chladný neutrálny výraz. Spozoroval som tam kopu ľudí. Ženu v kimone s malým prasiatkom, to bola asi jej sekretárka, potom chalana s čiernymi vlasmi v cope s unudenou tvárou, sivovlasého muža s maskou na tvári, ktorá zakrývala jedno oko, dievčinu s ružovými vlasmi, podivného týpka s kapucou a čiernymi okuliarmi a okrem iných tam bol aj starý známy z Ichiraku ramen. Tento sa hneď odhodlal k poznámke.
„Čo? On má byť náš vodca? A to už prečo dattebayo?“
„Naruto! On je jediný, kto pozná náš cieľ a táto misia je veľmi dôležitá. A mimochodom, nevideli ste niekto Ino?“
Chcel som prehovoriť, ale radšej som len mlčal, aby si niečo o mne nepomysleli. Chcel som ostať tajomným ninjom zo Skalnej, ktorý má len viezť tým.
„Nie, ale asi bude v nemocnici.“, prehovorila ružovlasá dievčina.
„Keďže tu nie je, má smolu. Ale potrebujete lekársku kunoichi, a tak pôjde Sakura namiesto nej.“
„Ale prečo na ňu skrátka nepočkáme?“, ozval som sa.
„Na to nie je čas! Ide tu vysoký stupeň ohrozenia. Musíte vyraziť ihneď! Podrobnosti vám povie Renji cestou na miesto! Odchod!“
„Hai!“, a všetci sa rozpŕchli.

Mal som ešte chvíľu času, tak som sa rozhodol, že pôjdem Ino nájsť. Bolo by pre mňa ťažké odísť možno na večnosť bez rozlúčky s ňou. Možno že sa z nás raz stanú priatelia, a možno aj niečo viac.

Poznámky: 

tak toto je asi o dosť dlhšie ale ak sa vám to nebude chcieť čítať, tak to skrátka nečítajte:D

4.545455
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsuki-chan
Vložil Tsuki-chan, St, 2009-06-24 14:04 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele JoeObludaMandel.Ohnivá.voda
Vložil JoeObludaMandel..., Čt, 2009-06-11 09:49 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

no voľakto ma tu už porovnáva so skúsenými FFkármi lol

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-06-11 09:58 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

A proč ne? Tvoje povídka je dobrá Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele JoeObludaMandel.Ohnivá.voda
Vložil JoeObludaMandel..., Čt, 2009-06-11 09:59 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

tak vďaka za poklonu najmä od teba si to cením

Obrázek uživatele JoeObludaMandel.Ohnivá.voda
Vložil JoeObludaMandel..., Čt, 2009-06-11 07:52 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

pozmenil som názov z Kumogakure na Iwagakure lebo tak to má byť správne

Obrázek uživatele JoeObludaMandel.Ohnivá.voda
Vložil JoeObludaMandel..., Út, 2009-06-09 06:53 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

hehe vďaka ľudia už mám zarobené na ďalších 10 častí tak dúfam, že sa budú páčiť:)

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-06-08 20:34 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Tsuki-chan
Vložil Tsuki-chan, Po, 2009-06-08 18:55 | Ninja už: 5676 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Čo si? Laughing out loud davaj kľudne take dlhe aspoň budem mať čo čítať...mno musim povedať že zatiaľ najlepšia poviedka od nas (slovakov) aku som kedy čítala Eye-wink a že ja som ich už čitala dosť...

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-06-11 09:21 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!