manga_preview
Boruto TBV 08

Z maličkosti ostuda

Jedného pekného dňa, keď slniečko svietilo a bolo teplo navzdory tomu, že je 8 hodín večer ( bolo leto ) sa dvaja členovia našej známej Akatsuki strašne nudili. Sedeli oproti sebe na pohovke a zahlídali jeden na druhého. Chlap s fialovými očami to ticho však už nevydržal a začal : ,, Čo keby sme niečo spravili? Ja to už nevydržím. K sa*ru mňa to už se *e. Blondiačik s priehľadne lesklými, modrými očami, ktorým by neodolal nikto na svete však bielovlasého držgroša rýchlo umlčal. ,, Je už dosť hodín, celý deň sme preflákali, všetci len chrápu, alebo čumia do telky. Ja ti verím že sa nudíš, ale mám tu jeden super fór na toho krpatého idio*a. Leze mi na nervy a tak som sa rozhodol že niečo podniknem. Iba taká " maličkosť" , dá sa nazvať."
" Okej, Deidara, tak to vysyp.", povedal s nečakaným zaujatím Hidan. " Tak, Tobi sa pôjde asi o 10 min. osprchovať - chodí vždy touto dobou. Určite sa pamätáš keď som si fénoval vlasy a už som ich mal skoro suché, lenže musel sa vynoriť Tobi a moje vlasy na jeho nešikovnosť doplatili. ( Vtedy bola šmykľavá podlaha, Tobi spadol na Deidaru a jeho vlasy sa mu zachytili v pustenom féne )" . " Hej, kto by si na to kur*a nepamätal? Chýbalo málo a bolo by o člena menej. Tak pokračuj .", vyzval ho Hidan už úplne zaujatý do tohoto šibalského rozhovoru. " Keď sa Tobi sprchuje, vždy si k sprche položí šampón a sprchový gél, nebere si ho dovnútra. A môj plán znie, že šampón vylejeme a nalejem tam zmes riedkeho lepidla s cukrom. Bude mať polepené vlasy. Muhahaha!!!" , dopovedal Deidy a na tvári sa mu vynoril pohlaď " EVIL" . Hidan ho sledoval len s otvorenými vrátami, div mu sánka nepadla k členkom. " A ako to chceš chytrák dokázať? To sklo je síce nepriehľadné, ale nie natoľko aby si nevšimol že v kúpelni nik nie je." Deidara sa sprv zamračil, lenže netrvalo dlho a na tvári sa mu zjavil víťazoslávny pohľad. " Práve preto ti to hovorím, ináč by som ťa z toho vynechal." " To by si ma nechal újsť si TOTO? Ty park**nt malý, bezočivý!" začal rudnúť Hidan. " Hej, hej, kľud, nechceš sa spýtať, prečo som vybral teba?", pousmial sa Deidara šibalským úsmevom. "No, tak prečo?" " No preto, že si môj kamoš a preto, lebo viem že takéto srandičky miluješ, tebe by som to neodoprel. A neviem ako by sa zatváril niekto iný, keby som mu to navrhol." " To si si prichystal aj reč? Pozoruhodné… no a máš to lepidlo?" " Jasné, všetko prichystané." " A plán?" " Aha, jasné - som omnoho menší ako ty. Prídeš do kúpelne akoby
nič. Budeš predstierať že si napríklad ideš umyť zuby. Ja budem schovaný pod tvojím plášťom. Vyleziem, nenápadne mu to tam prelejem a späť sa schovám. To je všetko." " Jednoduché a dokonalé."

V okamihu sekundy keď sa fialové a modré oči stretli pohľadom sa zrodila nádherná predstava trpiaceho Tobiho na jeho zlepené vlasy. V očiach sa mi zableskla iskrička pomsty na neznášaného Tobíka.

" Tak, Tobi práve vkročil do sprchy. Misia sa môže začať!" skríkol nedočkavý Deidara.
" Dobre, vlez mi pod plášť k nohám." Deidara poslúchol a aj s jeho lepkavým výtvorom vliezol pod plášť. " Bože, to je smrad, kedy si si naposledy menil ponožky?" " Drž hubu, nemal som čas." Urazil sa Hidan. Hidan vstúpil celý rozrušený do kúpelne. Keď sa naňho Tobi sa sklom pozrel ako niekto kto mal práve dočinenia s duchom, či zjavením, len ho odpískal so slovami: " Hej, kur*a čo tak zahlídaš? Len si idem umyť zuby." Tobi ešte chvíľku čumel a potom pokračoval v činnosti. Medzi tým Deidara pomaly vyliezol a začal tam robiť svoj experiment. Lenže keď si išiel dávať Hidan na zubnú kefku pastu, nezbavený pocitu že Tobi naňho čumí sa otočil a ……. Tobi bol celý pricapený na skle ( pochopiteľne nahý ) a nesmiem zabudnúť na " onú" vec - Hidan vtedy s oslabeným žalúdkom, lebo bol na misii a prebodol sa trochu nešikovne, tak sa trafil do citlivej časti žalúdka. Hidan s otvorenou hubou si to namieril rovno k záchodu, lenže ako sa zdá, pán Blond sa riadne roztiahol a potkol sa o jeho nohu. Padol na nemenovanú vec, ktoré nebola zrovna najtupšia smerom k žalúdku. Deidara ktorý to až teraz zaregistroval sa otočil a to nemal robiť, lebo pred ním už stál Tobi v celej svoje kráse, alebo - ako ho Boh stvoril. Hidan to nevydržal a povracal sa. Jako čerešnička na torte skočil Tobi so slovami " Tobi is a good boy !" na Deidaru ( upozorňujem, stále nahý ), ale ten sa uhol a skočil priamo na Hidana. Keď tak na ňom ležal, ani v tejto chvíli nevedel jako sa volá, prišiel tam Itachi. " Čo to tu stvárate? Je vás počuť na druhý koniec Konohy. Keď si všimol Tobiho ( stále nahý ) a Hidana len sa mierne začervenal a pripustil: " Téda chlapci, vy sa nezdáte. No počkajte keď sa o tom dozvedia ostatní.! Hahaha!!!" začal jačať Itachi. Nieeeeeeee, ja som bol pri WC- ku a on na mňa skočil, teda chcel na Deidaru al…." " Teraz sa vyhováraš, Hidan?" hahahahahah spustil ešte väčší smiech. Deidara, ktorý o všetkom vedel sa ale račej k ničomu nepriznával. " Ty drzý zvrhlík jeden posr*tý, zlez zo mňa ty ho*ado vycpa*é!" reval už dezorientovaný Hidan. Vtom tam však vletel Pein - a toto bol ešte len prúser.

……….:::::::::: U PEINA V PRACOVNI ::::::::::::………..

" Tak, vysvetľujte!" hodil Pein pohľad = zavraždiť vás - málo.

" No.. bol..ehm.. on.. chceli… teda…"

" Hej, hej JEDEN! Deidara, ty nám to vysvetli.

Deidara so smrťou v očiach teda všetko podrobne vysvetlil, zatiaľ čo sa Itachi ešte stále uchechtával k smrti. " Tak, Itachi to by stačilo. Ty môžeš ísť, nič si nespravil."

" Tak pá-pá…. MILENCI!!!" to si nemohol jednoducho odpustiť. " Ty malý, zákerný hajz*ík! rozkričal sa Hidan. " Hej ticho! Tak, Deidara a Hidan - vám dám trest za to, čo ste chceli spraviť. A ty Tobi - tebe dám iba radu = Neskáč a nikoho holý!"

" Nemôžem uveriť, že som súhlasil s takou kravinou. Ach, Jashin, prečo ja ?" vzlikal Hidan.
" Jasne, a ja nemôžem uveriť že Tobi sa sprchuje s maskou." dodal namosúrený Deidara.

Poznámky: 

No tak trochu úchylné ( čítaj veľmi úchylné ) tak ja sa ospravedlnňujem fanúšikom vybraních postáv, prosím, neukamenujte ma, ja som si to proste nemohla odpustiť ( no, celá ja x) )

A Zverejnila som ju aj na mojom blogu Laughing out loud

3.8
Průměr: 3.8 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, St, 2009-07-15 14:45 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

to je krutý Laughing out loud nemám co dodat Smiling

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Čt, 2009-07-16 15:18 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Hh, to ma napadlo vo volnej chvíli Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-06-07 13:19 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže

Jinak skvělý nápad Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Po, 2009-06-08 17:36 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Hh arigato Laughing out loud