manga_preview
Boruto TBV 09

TemaShika 2 - 04

Najednou Baki ztuhl a nemohl pohnout ani jediným svalem.
„Sakra... Co to je??“ zeptal se vyděšeně.
„Skoro nic, jenom tady urážíš moji holku a snažíš se ji poštvat proti mně. Sice nevím kolik ti ten kluk zaplatil, ale doufám, že do toho započítal i pojištění. Taky se mě už pokoušel zabít, ale nějak mu to nevyšlo. Asi zapomněl, že jsem tak ninja a to nejen nějaký.“ řekl Shikamaru.
„Shikamaru!! Ty.. Jaktože jsi tady tak rychle??“ zeptala se Temari a vrhla se mu kolem krku.
„Potom ti to vysvětlím. Ale prosím řekni mi, proč si za mnou posílala, ty ninji? Celou cestu jsem se jich pokoušel zbavit.“ řekl Shikamaru a zasmál se.
„To Gaara, ne já. A ještě jedna otázka, umíš tančit??“ zeptala se Temari.
„No, něco... trochu jo.“ řekl Shikamaru a políbil ji. Jeho stín se vrátil na své původní místo a Baki zmizel v oblaku kouře. Po dlouhé době od sebe odtrhli a Temari se ho zeptala.
„Tak teď, ale fakt. Potřebuju vědět, jestli umíš tančit.“ řekla Temari.
„No docela jo. Teda potřebuju vědět, co chceš, aby tančil.“ řekl Shikamaru.
„No, takové ty společenské tance... Tango.... no apod.“ řekla Temari.
„Jo... dá se říct, že to ovládám.“ řekl Shikamaru.
„No.. to jsem nečekala.“ řekla Temari a znova se začali líbat. Temari si obtáčela Shikamarův culíček kolem prstu a Shikamaru ji zase hladil po tváři. Připadali si jako mimo realitu, mimo prostor někde ve vesmíru. Jak se tak líbali, tak si vůbec nevšimli, že je sleduje Kaoru.
„Hmm.“ řekl Kaoru. Oba se od sebe rychle odtrhli a přejeli ho vražedným pohledem.
„Co tu zase chceš?? Ty se prostě nevzdáš.... Smiř se s tím, že Temari je zadaná a i kdyby nebyla, tak by s tebou nechodila.... to by si určitě nejdřív musela velmi poranit hlavu.“ řekl Shikamaru.
„Konečně jsem se dočkala toho, že jsi uznal, že jsem chytrá.“ řekla Temari a usmála se na něj.
„Tak jsem to zrovna nemyslel.... Teda j to myslel, tak že i při tvé nadměrné debilitě, by to bylo velmi bláznivé.“ řekl Shikamaru.
„A skončil si.“ řekla Temari a odvrátila od něj hlavu.
„No, no, no... někdo se nám tady naštval.“ řekl Shikamaru a přitáhl si ji k sobě. Dívali se zpříma do očí, když je znovu přerušil Kaoru.
„Co zas?“ zeptal se Shikamaru, kterému očividně docházela trpělivost.
„Jen, že tě chce vidět Gaara a Temari mi má jít pomoct s přípravami na oslavu.“ řekl Kaoru.
„To mi od Gaary nesedí... Ale musím říct, že fantazii máš úžasnou.“ řekl Shikamaru.
„Tak se ho jdi zeptat.“ řekl Kaoru.
„Tak jo, ale ještě si něco pojistím.“ řekl Shikamaru a klekl si před Temari na koleno. Vytáhl z kap-sy krabičku.
„No, víš jak jsme se ráno bavili a tom zasnoubení.... A jelikož to byla otrava a já náhodou šel kolem zlatnictví, tak se mi zalíbily dva prstýnky a já nedopatřením koupil..... Tak asi se mám zeptat něco na způsob.... Vezmeš si mě?“ zeptal se Shikamaru.
„A.... to... myslíš..... Já..... No jasně!!“ vykřikla Temari a vrhla se mu kolem krku.
„Aha..... Tak to si asi jeden ten prstýnek máš vzít, ne??“ zeptal se Shikamaru. Temari si ho vzala a Kaoru na se ně nevěřivě díval.
„Co je?“ zeptal se Shikamaru a šibalsky se na něj usmál. Kaoru se na něj taky podíval a jeho výraz mě znamenat něco ve smyslu:
„Moc dlouho vám to dvěma nevydrží.... Na tom si dám záležet.“
„Haha... Tak ale teď mě čeká tvůj milovaný bratr.“ řekl Shikamaru, otočil se a rozběhl se směrem k jeho kanceláři.
Kaoru se podíval na Temari a usmál se na ni.
„No.... Od tebe bych čekal, že se zasnoubíš o něco později a s někým jiným.“ řekl Kaoru.
„Tak mi prosím upřesni třeba s kým.“
„Tak třeba... s někým...... na úrovni.... A ne s nějakým arogantním, namyšleným, nešikovným rádoby ninjou.“
„Ale on je šikovný a není arogantní a namyšlený.... A ninjou je a skvělým.... Však už jsem ti říkala.... To on porazil Hidana..“
„No jo, ale co dokázal dál.... Tak třeba já už jsem porazil tolik ninjů a půlka našeho vězení je obsazené, kvůli mně.“ řekl Kaoru.
„Hmmm, to je zajímavé. Ale myslím si, že ten večírek se nenachystá sám.“ řekla Temari a šla.
„Ty jako nejdeš??“ zeptala se ho Temari.
„Jo už jdu.“ řekl Kaoru a v hlavě se mu už rýsoval plán, jak ty dva rozdělit.

Poznámky: 

Ahojky!! Další díleček... no sice krátký, ale co už...
Temari12
PS: Za komentíky budu mocinko ráda..

4.7
Průměr: 4.7 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ღ Akasuna no Ruki-chan ღ
Vložil ღ Akasuna no Ru..., Út, 2009-06-02 22:19 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 926 | Autor je: Prostý občan

ááá Shiki se tam fakt objevil Sad xD čekala jsem akci Laughing out loud něco jako..zajímavého tvrdý trénink ae nic Sad jedno - ode mne Laughing out loud Shiki s tou debilitou jáj povedený to je + Laughing out loud ho hoóóó Kaoru má plán xD ženiální plánešek Laughing out loud * tře si ďábelsky ručišky * a to je + xDDD oki oki tak sorry s těma mojema kecama mno ae sem hyper Laughing out loud *snaží se z toho vymluvit * no jo jasně super těším se na další Laughing out loud

Obrázek uživatele Minnago Mareo
Vložil Minnago Mareo, Út, 2009-06-02 15:58 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

jj jsi proste super!!!!!!!!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-06-02 15:39 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Tak Shiki si Temari pojistil no...Kaoru ostrouhal...pěkný díl, máte to slečno za 5!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-06-01 20:28 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Sice kratší dílek, než obvykle, ale taky skvělej jak obvykle Smiling prostě nezklameš Smiling