manga_preview
Boruto TBV 09

Svitek klanu Uzumaki, 4.díl

„Mistře Uzumaki už sem vás očekával.“ promluvil neznámý hlas.
Naruto a Hinata se otočili za nimi stála středně velká postava v hnědém plášti nejspíše muž jak poznali podle hlasu.
„Kdo si a co po nás chceš?“ zeptal se Naruto.
„Já po vás nic nechci to vy chcete něco po mně a jsem váš zkoušející.“ Odpověděl a sundal si plášť.
Byl to mladý muž mohlo mu být okolo dvaadvaceti let, měl dlouhé černé vlasy spletené do copu, zelené oči, pohublou tvář, černé triko s dlouhými rukávy opasek s pouzdrem na kunaie, černé dlouhé kalhoty a vysoké černé boty.
„Jak to jako myslíš zkoušející?“ zeptal se Naruto.“
„ No jako ten co vás oba vyzkouší a rozhodne, jestli máte šanci získat svitek klanu Uzumaki.
„Ty ho máš?“ vykulil oči Naruto.
„Jistěže ne, ale jsem druhá nápověda.“ vysvětlil neznámý.
„Druhá jak druhá vždyť nemám ani tu první.“ zaječel Naruto
„Ale to se pleteš ta první je ten kunai který tě sem měl zavést.“ odpověděl s klidem cizinec.
„Aha tak to jo a jak nás chceš vyzkoušet, doufám, že v souboji?“ zeptal se jiskřičkami v očích Naruto.
„Ano v souboji a vaše choť vám může pomoct.“ odpověděl a kývnul směrem k Hinatě.
Oba zrudli tak, že i rajčata byly proti nim vybledlá. První se vzpamatoval Naruto.
„TO NENÍ MOJE ŽENA ZATÍM SPOLU CHODÍME TY INTELIGENTE!!!
„Nemyslíš, že sem na ženění trochu moc mladej?“ dodal už s normální barvou obličeje.
„Tak pardon tak ty a tvoje dívka.“ Odpověděl jako by se ho Narutovo hulákání netýkalo.
„Tak můžeme začít?“ zeptal se Naruto.
Odpovědí mu bylo pouze přikývnutí.
„BYAKUGAN!“ zaznělo od Hinaty která doteď byla trochu stranou.
„A tak klan Hyuuga vybral sis dobře“ cizinec uznale pokýval hlavou.
„Tak jedem Tajuu Kage bunshin.“ Zazněl Narutův hlas rázem se náměstí kde postávaly lidé rozuteklo a bylo plné Narutových klonů.
„A sakra tolik klonů no nic DE SE NA TOOOO!!!“ zařval cizinec a začal ničit jeden klon po druhém pouze taijutsu.
„CO? KDE? SAKRA. PUF.“ To bylo to jedné, na co se klony zmohly. Cizinec byl tak rychlý, že ho ani nezpozorovali a už mizeli v oblaku kouře.
Obří oblak kouře, v němž se skrýval náš cizinec propátrávala Hinata svým byakuganem.
„Naruto, pohybuje se velice rychle skoro ho nemůžu najít!“ oznámila mu Hinata.
Poté dostaly události rychlý spád. Šmouha, která vyběhla z kouře se srazila s Hinatou. Hinata byla na zemi a cizinec vedle ní.
„Myslel sem že Hyuuga klan má mnohem silnější členy, ale to je jedno teď je to pouze mezi námi. Jo a neboj Tvoje milá je pouze omráčená.“ Řekl cizinec Narutovi.
Naruto přemohl vztek, protože zničit vesnici a možná zabít některé lidi opravdu nechtěl.
„Hinata je silná dost jenom ty jsi rychlejší, ale se mnou to tak lehké mít nebudeš.“ Řekl a zavřel oči, jakmile je otevřel, měl kolem očí červenou a místo modrých očí je měl žluté.“
Jediné co řekl, bylo: „Sage mod.“
„A sakra to je nějaký senjutsu nikdy by mě nenapadlo, že něco takovýho umí.“ Řekl si spíše jen pro sebe.
To co se poté rozeběhlo, bylo jak na demolici. Cizinec se rozeběhl, co to dá, rozdával údery a kopy, ale Naruto se všemu vyhnul díky tomu, že cítil pohyb jeho chakry.
Poté se Naruto rozmáchl a dal našemu cizinci takovou čočku, že to vzal letem světem skrz tři domy a pak skončil na jedné z lamp pouličního osvětlení, Protože si Naruto myslel, že cizince dostal, zrušil Sage mod.
To náš cizinec nevydržel a absolutně zmlácený seskočil z lampy z jeho kožených bot vytáhl dvě kovová závaží jako má Lee, ale nepustil je na zem. S nimi v rukách se rychlostí světla rozeběhl na Naruta a oběma závažími ho mlasknul po hlavě.
Naruto ležící na kamenném náměstí s rozbitou hlavou po které stékala krev. Byl po tom co na zem dopadlo závaží ještě odhozen tlakovou vlnou která byla způsobena mnohonásobně těžšími závažími, než byla ta Leeho.
Naruto tam jen ležel a koukal směrem nahoru tam, kde se nad ním skláněl jeho nepřítel.
„Nepodceňuj nepřítele.“ Řekl s úsměvem ve tváři cizinec. Vlastně to bylo to poslední, co řekl, protože za sebou jen uslyšel: „Juuken“ a protože mu ho Hinata napálila do hlavy tak ho omráčila.
„Hin já vždycky říkal, že si silná.“ Promluvil chraplavým hlasem Naruto a pokusil se o úsměv.
„Já vím Naruto a proto tě taky miluji vždycky si ve mně věřil i když o mě ostatní pochybovali a teď už nemluv miláčku.“ Řekla Hinata a políbila Naruta na zkrvavená ústa.
Poté se Hinatě povedlo záhadným způsobem dotáhnout oba do nemocnice a poslala účet za opravu domu Hokage jako výdaje za misi. Hokage tento účet poslala Hiashimu se slovy že nebude platit za to, že Hinata protivníkem rozmlátila tři domy Hiashi to rád zaplatil a byl poprvé hrdý na svou dceru. Samozřejmě že mu to Tsunade nakukala, aby to zaplatil, ale taky proto, aby byl na Hinatu hrdý.
To jsme ale odběhli. Takže po tom co se probudil Naruto spolu měli menší konverzaci.
Ale jakmile se probral cizinec oba se k němu nahrnuli a hned se ptali na to co je druhá nápověda.
„Především bych vám oboum chtěl pogratulovat, že máte velikou šanci získat svitek a další nápověda je panství tajná komnata. Teď mě nechte odpočívat přeci jenom nejsem Kyuubiho jinchuriki abych se tak rychle léčil.“ Dopověděl a podíval se na Naruta ten ale dělal, že se ho to netýká a s Hinatou odešel z nemocnice a společně se vydali do panství klanu Uzumaki.

Co je čeká v tajné komnatě a kde asi bude?
A naleznou konečně ten mocný svitek?
ODPOVĚDI NA TYTO OTÁZKY SE DOZVÍTE, POKUD BUDETE DÁLE ČÍST TUTO POVÍDKU.

Poznámky: 

Je to takový divný díl, ale doufám že se vám bude líbit.

4.882355
Průměr: 4.9 (51 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Ne, 2010-06-06 22:08 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Musím se safra usmát Laughing out loud
Tak první Hinata, už sem se viděla, jak budu psát pobuřující komentář, že ji podceňuješ a Bum! Laughing out loud...Mazaný tah Smiling
Druhý Naruto, čekala jsem, že bude opět happy end pro Naruta, ale toto by mě nenapadlo Smiling
A pak ta atmosféra, je úžasná, takové veselé a přitom tajemné Smiling
Rozhodně za pět Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2009-07-16 22:00 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jak vidno tak Hin a Naruto jsou velmi sehraná dvojka a letím na další dílek. Je to fantastico povídka Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Čt, 2009-06-11 20:07 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

je to moc pěkný těšim se na další moc pěkně napsaný



Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Po, 2009-06-08 17:33 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

kedy bude next diel??

...

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, Ne, 2009-06-07 13:37 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

mazééc to je nádherná povídka Kakashi YES za 5 stars chci další díl Smiling
edit:pozměněno ohledně dalšího dílu

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele MegaSpant
Vložil MegaSpant, Ne, 2009-06-07 09:57 | Ninja už: 5456 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Megácká povídka Kakashi YES

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, So, 2009-06-06 17:16 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Chtěl bych poděkovat všem kterým tento a ostatní díly mé povídky stály za přidání komentáře.
Další díl vyjde někdy v příštím týdnu nejspíš ve středu ale neni to jisté.

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, So, 2009-06-06 21:20 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

hele nebud tak skromny vzdyt je to suprovy story!!Eye-wink

...

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Čt, 2009-06-04 20:39 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Baka I ! Já čtu 2.61 a teď je 6.6 co já sem to za člověka ?! *třísk hlavou do klávesnice* a kdypak bude next ?


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-02 21:21 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super super pokráčko

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-06-01 23:51 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

co ti mam na to povedat snad iba dve veci
1. ihned daj dalsi dielik
2. je to U Z A S N E

Obrázek uživatele Berci_Sennin
Vložil Berci_Sennin, Po, 2009-06-01 23:24 | Ninja už: 5571 dní, Příspěvků: 754 | Autor je: Recepční v lázních

Ty si pravy Clen Nasho Clanu....Laughing out loud....

...

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-06-01 20:32 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

dobře to pokračuje Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Po, 2009-06-01 20:26 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Bezva souboj,..sem si v jednu chvíli myslela, že prohrajou, ale pak ta Hin.. Smiling super! Všem už je jasný, že máš na psaní talent Eye-wink

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-06-01 19:38 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-06-01 19:34 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Rozvíjí se to zajímavě, takhle to musí každého chytnout...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling