manga_preview
Boruto TBV 09

Erosova škola života,díl 2 - Kde, proč, jak?

Satorko - ty víš - moc a moc dík ;)

-------------------------

Temnota. Tak tmavá, jako je sama bezměsíčná noc bez hvězd, tak hustá, jako chrchel bezdomovce spícího v prosinci v lepenkové krabici. Ale kde se tu vzala? Co se to děje? Kde jsem se tu vzal?
Jsem to já, či se mi to jen zdá? Asi jen sen. Ale ten se mi nějak nelíbí, připadá mi takový zvláštní - nic v něm není. Je prázdný a tmavý. Ale když je to jen sen, tak bych se mohl pokusit otevřít oči, či se jen pohnout.
Ale proč? Proč bych se měl pokoušet probudit z téhle temnoty, když vůbec nevím, jestli je to sen, či bdím nebo jsem snad mrtvý? Pokud ano – smrt je tedy pěkně nudná. Možná víc než v Akademii hodina ovládání chakry, když je venku červen a z okna máte výhled na Konožské lázně, které se právě plní mladými, spoře oblečenými kunoichi a vy za nimi nemůžete jít. Ani se na ně z blízka podívat. Musíte jen posloucht monotoní ubíjející přednes senseie Iruky.
Je to hrozná tmavá nuda. Už mě to nebaví – jdu na to.
První pokus – nic.
Druhý pokus – zase nic. Ty víčka jsou tak těžká. Připadám si, jako ráno po flámu otevřít sklenici okurek, či pixlu s kafem.
Ale pokud spím – tak už nechci spát. Chci se probudit – chci ……..

Ááááá – ta bolest.
Jen pootevření očního víčka a uzoučký proud světla, který prochází škvírou oka mi snad propaluje díru do mého poloprázdného mozku. Ale to oko se ne a ne zase zavřít. Je to k zbláznění. V naprosté temnotě jsem toužil po světle a nyní, když mi světlo jen malinkatou škvírkou proniká do hlavy a osvětluje nenáviděnou temnotu, po které opět z hlouby duše toužím daleko víc, než po společné lázni se senseiem Kurenai.
Ale jak se tohohle pocitu zbavit? Co mám dělat? Jak by řekla Sakura – vyhnat jed jedem.
Musím otevřít i druhé oko. Musím to zvládnou už jen kvůli tomu pocitu, že se mi mozek začíná vařit v hlavě.
Musííím. Musííím.

Áááá – ta úleva.
Sice stále trpím bolestivým šokem, ale stává se to oproti předchozím pocitům slastí.
Je to, jako když vám v Kině před promítáním,když se setmí nějaký vtipálek svítí las**em do oka a v ten okamžik mu uvaděčka vlepí facku, až mu laser upadne a začne hrát dlouho očekávaný film, za který jste utratili měsíční kapesné.

Kde to jsem?
Co to je? Pořád nic nevidím – jen rozmazané fleky.
V tom cosi zaslechnu. Co se děje?. Je to, jako když jedete ve vlaku, máte sluchátka v uších a najednou vtrhne do kupé průvodčí a vy neslyšíte, co chce.
,,Erosi. Erosi. ´´
Do mého doposud omezeného zorného pole se nasouká obličej nějakého muže a začne se mnou třást…
Ale i když je to poměrně nepříjemné, přesto mi třesení pomohlo vyhnat z hlavy všechny mé předchozí myšlenky a pocity. Díky tomu se mi rozjasnilo a můžu zařvat: ,,Senséééi to bolíííí´´
Ale ten starej blboun si nedá říct a třese se mnou ještě víc a místo, aby přestal s tím otravným opakováním mého jména do toho ještě vloží výkřiky typu: ,,Zavolejte někdo lékaře! Kde se fláká nějaký lékařský ninja, když je zrovna potřeba!´´
Nejraději bych ho přetáhnul tou vázou plnou kytek, kterou mám na stolku vedle postele, přes hlavu….. páni – teď jsem si uvědomil, co tu ta váza dělá?
Jelikož pocit probuzení spolu s jeho třesením a otravnými výkřiky roste, proto se můžu konečně rozhlédnout kolem.
Ležím v malém pokoji, jehož vybavení se skládá z nočního stolku skříně a mé postele – nejspíš jsem v nemocnici.
Ale co tu dělám?
Proč tu jsem?
Jak jsem se sem dostal?
Vtom se rozlétnou dveře a nahrne se do pokoje spousta dalších lidí, připadá mi to, jako kdybych ležel na městském úřadě, bylo prvního osm nula nula, otevřeli se vstupní dveře a hrnula se ke mně tlupa rómských spoluobčanů pro přídavky. Ale problém je v tom, že já nic nemám a i kdybych něco něco měl, rozhodně bych nikomu nedal.

Už mě to začíná vážně dopalovat – plnej pokoj lidí, co na mě civí a povolávají na mě, sensei mě dusí a hlava bolí a bolí.
Nádech…, výdech….., nádech…..
,,VYPADNĚTE VŠICHNI – JÁ CHCI KLID´´.
Náhlé ticho, nádherné báječné ticho. Všichni najednou stuhli, upřeli oči na mě, sensei ode mě odskočil a tváříl se, jako by jeho polštář ožil a dožadoval se od něj čaje s citronem.

V tu chvíli do toho ohromujícího ticha vstoupila dveřmi bábi Tsunade v těsném závěsu následována Shizune a Sakurou.
No vstoupila – to je trochu nadsazené.
Přesněji řečeno do toho ohromujícího ticha vtrhla do vnitř vražedně se tvářící Tsunade, které zůstala v ruce klika, jak byla přehnaně energická. Shizune si od ní dodržovala bezpečný odstup (u bábi jeden nikdy neví a její zkušenosti ji velí neustálou opatrnost) tváříc se podobně a za ní Sakura. Ale co toto? Sakuře se lesknou oči. Slzy? Proč pláče?

Pokud do té doby bylo ticho, nyní se to nezdá nazvat nijak jinak,než Vakuem.
Nikdo se ani nehne – jen se jejich pohledy přesunuly ze mě na ně.
Nepatrný okamžik si hledíme s bábi do očí, když ona v tom odstoupí ode dveří a jen ukáže prstem na chodbu.
Nikdo se neodvažuje nic namítat a v pořád stejném tichu se všichni hrnou ven – jak rychle vpadly, tak rychle vypadly.
Zůstaly jen ty tři nově příchozí a pod dojmem nakrknuté Tsunade v koutku skrčený sempai – připadá mi, jako by se snažil splynout se zdí……
Tsunade ho přehlédla pohledem, kterým se obyčejně dívala na hromadu papírů k vyřízení. Ale asi jí nijak víc nevadil, protože její upřený pohled přešel z něj na mě.
Zhluboka se nadechla a začala ………..

Poznámky: 

Po dvou měsících je to tu - ty úrazy a pobyty v nemocnici na mě toho asi dosta zanechali Smiling

No ale jinak,pokud to ještě někdo bude číst - další díl bude co nevidět - už mám ruce v pořádku Laughing out loud

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ropucha
Vložil Ropucha, Po, 2009-07-20 18:42 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Prostý občan

Héj to není špatný to vůbec není špatný, ba co víc, tohle je fakt dost dobrý Kakashi YES ať už je tu další díl těším se Eye-wink



FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE!
Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.

Obrázek uživatele Wrzgravt
Vložil Wrzgravt, Čt, 2009-06-25 21:29 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Hey jak se stalo že je v bezvědomí či kde Puzzled

Obrázek uživatele Error taktéž zvrhlý
Vložil Error taktéž zvrhlý, Po, 2009-06-08 13:51 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Jako tak blbej konec?? To dopíšeš i kdybych tě měla do toho dokopat!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, Pá, 2009-06-05 18:33 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

LOOL, ty se fakt nezdáš eroušku xD
"Temnota. Tak tmavá, jako je sama bezměsíčná noc bez hvězd, tak hustá, jako chrchel bezdomovce spícího v prosinci v lepenkové krabici."
kam na to chodíš? ještě teď se tlemím jako blázen Laughing out loud ta nemocnice na tebe fakticky dost působí Laughing out loud tohle je suprový, koukej sem nakulit další díl ty zrádče, takhle to useknout v nejlepším Laughing out loud

Obrázek uživatele Lodyha
Vložil Lodyha, Čt, 2009-06-04 21:30 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Mám k tomu vééélkou výtku... Je to tak dobře napsaný, že jsem skončila dřív, než jsem začala! Tedy skoro. Laughing out loud
Koukej psát rychle, protože je to fakt skvělý Eye-wink

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Čt, 2009-06-04 18:08 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

uzasne Kakashi YES nic viac k tomuto neviem povedat Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-06-01 16:27 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

ty to usekneš na tak šíleným místě,já tě asi sežeru xD anebo ne,Satora a RanDaal by mi to neodpustili xD no dobře budu co nejvíce trpělivě čekat na další díl xD protože tento byl sugoi Kakashi YES

Obrázek uživatele EroTadeas aka Eros
Vložil EroTadeas aka Eros, Po, 2009-06-01 17:55 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

Heh - promiň mi to,ale pochybuju o tvém literárním vkusu - tohle je jenom splácanina,kterou jsme splácal proto,aby Satora napsala další Shagaru. Laughing out loud

No ale stejně ti moc díky Eye-wink
Další bude - pokud mi to Satora zase pákrát připomene,tak třeba i ten příští týden... Laughing out loud

Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb

Sasuke je bůh

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-06-01 19:54 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

tsss,teď jsi mě urazil xD já mám náhodou dobrý vkus,to ty se tady podceňuješ xD

Obrázek uživatele EroTadeas aka Eros
Vložil EroTadeas aka Eros, Po, 2009-06-01 22:22 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

Ok - jsi geniální a já jsem výbornej spisovatel a kvalita mích děl se hvězd dotéká - Lol Laughing out loud Smiling

Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb

Sasuke je bůh

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Po, 2009-06-01 12:27 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

Skvělý Kakashi YES
Tuším co řekne -
"...ehm... jsi těhotný..." Laughing out loud Laughing out loud
Jinak jsem fakt rád, že zase píšeš... Eye-wink

Obrázek uživatele EroTadeas aka Eros
Vložil EroTadeas aka Eros, Po, 2009-06-01 17:52 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

Co je na tom skvělýho? - To ty jsi tu Pan spisovatel Smiling

To těhotný - to není blbej nápad..... ale ještě vymyslet s kým :D

Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb

Sasuke je bůh

Obrázek uživatele Satora no smradlavé sandálě
Vložil Satora no smrad..., Ne, 2009-05-31 21:45 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 425 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc se mi líbí téma a styl popisů mi připomíná Kulhánka Smiling Zkrátka se ti to povedlo. Smiling Ten nápad je prostě perfektní doufám, že k tomu uděláš další díl, který na to bude navazovat. Smiling

Obrázek uživatele EroTadeas aka Eros
Vložil EroTadeas aka Eros, Po, 2009-06-01 17:50 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 602 | Autor je: Prostý občan

Heh - tak nevím - když jsem psal naposledy slohovku dostal jsem.... 4 Laughing out loud

Další díl - tak s tím se počítá - utnuyl jsem to přece tak - ale vůbec netuším,co v něm bude Smiling

No ale dík - tohle všechno je díky tvé neutuchající buzeraci - však víš Eye-wink

Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb

Sasuke je bůh