manga_preview
Boruto TBV 08

Pád Akatsuki (bábkové divadlo)- capt.7 Záchranná misia

,,Zhromaždite záchranný tým.“ Povedala ospalá Hokage potichu.
,,Koho tam chcete poslať?!“ Spýtala sa v rýchlosti Shizune.
,,Dobrého medika, experta taijutsu, ninjutsu a hlavne stratéga.“ Rozmýšľala a vyberala vhodné osoby.
,,Takže najlepší budú Sakura, Lee, Kakashi a Shikamaru. Shizune, okamžite ich informuj a záchrannej misií!“
,,Ale Tsunade-sama, nebolo by lepšie zavolať ANBU?!“
Uvažovala jej pomocníčka.
,,Nie. Nechcem, aby sa do toho plietli, stačí, že som už ako výpomoc vyslala Yamata. Bude ich kryť.“

O päť minút neskôr:
,,O čo ide Tsunade-sama?“ Sakura nadvihla obočie.

,,Prieskumný tím má problémy. Stratili sme s nimi spojenie a nenechali nám žiadne stopy.“ Vysypala to zo seba príliš rýchlo a nezreteľne.

,,A my ich máme ísť hľadať...“ Doplnil Kakashi.

,,Nech sa vám darí. Rozchod!“ Hnala ich zo strachu.
Študenti a jeden sensei sa vydali na dlhú cestu.

,,Pridajte kým nám stačí naša sila mladosti!“ Povzbudzoval ich Lee, ktorý bol dobrých 200 metrov pre nimi. Pritom hádzal zamilované pohľady na Sakuru. Tá po ňom niekoľko-krát naštvane hodila poleno.

-Úplne iná záchranná misia.
Neji sťažka dýchal. Už tri hodiny bojoval druhý zápas. Po prvom mu na hrudi ostala obrovská rezná rana od Kisameho. S obmedzenými možnosťami ho ako-tak porazil. Druhý je Deidara. Statočne sa vyhýba, ale protivník má skrátka výhodu. Miestnosť so stropom vo výške 20 metrov. Musí do toho dať všetko! Zaváhal.

,,Byakugan!“ Nemal na výber, bez neho to nezvládne.

Pri Hinate sa zjavil Hidanov klon.
,,Nastav rúčku.“ Zasmial sa.
Hinata sa naňho zdesene pozrela.

,,Čože?! To snáď neurobil!“

,,Pravidlá sú pravidlá.“ Z vnútorného vrecka plášťa vytiahol záhradné nožnice, ktorými sa obvykle bránil pred Zetsuho nenásytným kanibalizmom. Hinata pevne zovrela dlane a kopla ho do hlavy.
,,Ty malá ku***!!!“ Vykríkol a potiahol ju za nohu.
,,Tak to teda urobíme inak. Prst je prst.“

Zasmial sa a bez štipky ľútosti jej odstrihol palec na nohe. Mučivá bolesť sa zhoršila pri nechutnom puknutí kosti. Hidan, spokojný so svojím dielom odišiel na pozíciu C.

Neji, ešte viac zranený utekal z bojiska B.
,,Odpusť, nech si, kto si!“ Vyhŕkli mu slzy.
Dostal sa na poschodie. Chodba sa delila na dve časti. Jedna sa začínala dverami, na ktorých bolo krvou napísané ,,mučiareň“.
Na dverách druhej časti zasa ,,pitevňa“. Vybral si prvú variantu. Ak prežije, pitevňa ho čaká až potom.
,,Konečne si tu. Už som sa chcel začať modliť.“
Povedal Akatsuki priateľským tónom. Začal sa boj.

Tsunade-sama. Máte nejaké predstavu o tom, čo sa im mohlo stať?!“
,,Radšej na to ani nemyslím. Len dúfajme, že nenatrafili na niekoho z Akatsuki, Už len tá predstava je istá smrť.“
Zamyslela sa a po chvíli sa opäť vrátila k papierom.

,,I-Itachi-sama, ste si tým naozaj istý?“

Opatrne sa spýtala, akoby mu v tom mohla zabrániť.

,,Ak nezaberie Katon, tak to použijeme. Iná možnosť nieje.“

Vysvetľoval jej to už veľa krát...

,,Je tam Gaara! A možno aj niekto iný, kto pátra po Akatsuki.“ Namietala.

,,Tvoj brat je predsa mŕtvy. A každý výskumný tým, ktorý pátral po Akatsuki sa späť už aj tak nevráti.“

,,Prepáčte. Len som myslela...“

,,Temari-dono, už by sme mali ísť.“

,,Ako myslíte.“ Pripevnila si na chrbát vejár a vstala. Itachi ju objal okolo pliec a pošepkal:
,,Je to pre dobro všetkých.“
Temari prikývla a spolu sa vydali preč z úkrytu.

Poznámky: 

predposledná kapitola. myslím, že je oničom, ale v poslednej záverečnej sa toho stane veľa. ,,To najlepšie na koniec."

4.333335
Průměr: 4.3 (3 hlasů)