manga_preview
Boruto TBV 09

Čistě klučičí záležitost, část 4.

Druhého dne ráno TenTen probudil zpěv její od té chvíle ne zrovna oblíbené písničky.
„Jednoho dne v neděli, když naši za babičkou odjeli,“ zaslechla Kibu a vzápětí se k němu přidal Kankurou.
„Pátral jsem v mááámině šatníku, střevíce padly k mému kotníku, teplý letní den…“
„Tak dost!“ zaječela naštvaně přec celý pokoj a švihla po nich polštářem. Její přesnost se objevila, projevila a s Kaňourovým zaječením srazila požadovaný cíl k zemi.
„Co to tady vyvádíte! Všichni okamžitě makat. Klidně se udřete k smrti, koneckonců se ztrátami je počítáno, ale lelkovat mi tady nebudete!“ ozval se Takashimu odporně známý hlas v uších.
„A co je dnešním prvním úkolem?“ ozval se Leeho hyperaktivní hlásek.
„Hezky se rozdělíte do dvojic a vyženete všechno nevyžádané z okruhu dvou mil od farmy,“ usmála se na něj babča a s potutelným výrazem od ucha k uchu odkráčela na pole.
„Tak jak to rozdělíme?“ pokrčil rameny Chouji.
„Lee vsadím se, že mě neporazíš,“ vykřikl Naruto.
„Zvládnu to samé co ty za polovinu času!“ odporoval Lee a ve společně započaté hádce se vydali na cestu směr jih.
„Kankurou jdeš?“ pokrčil rameny Kiba a pro změnu s písničkou ,Severní vítr je krutý‘ si vzali severní sektor.
TenTen čekala kdo na ní zůstane, ale Shino si to jednoznačně namířil k ní.
„Ehm…Takashi strávíš se mnou zbytek tvého života?“ zeptal se mírně úchylným hláskem.
Tenten vyděšeně vyvalila oči a podívala se do Shinovi podivně vážné tváře.
„Jak to myslíš mého? A vůbec to má být vtip?“ nevěřícně zašeptala.
„Ne, ale když nechceš, tak se mnou budeš aspoň v týmu,“ pousmál se na ni a už ji táhl za ruku směr blízký východ.
Na Nejiho zbyl Chouji a tak si dělali cestičku z drobečků na západ.
„Víš, Shino jak jsi to myslel?“ pokusila se TenTen ze svého kolegy dostat vysvětlení na otázku jenž jí neustále vrtala v hlavě.
„Já… no…,“ nervózně se na něj podíval a TenTen aniž by to chtěla začala rudnout.
„Ty…,“ začala koktat, „nejsi na kluky, že ne?“
Shino se otočil k ní a přitiskl jí na strom tak, že měla příležitost cítit jeho dech.
„Co to vyvádíš?“ dál nervózně blekotala.
Shino se otočil k ní a přitiskl jí na strom tak, že mohla cítit jeho dech.
„Co to vyvádíš?“ dál nervózně blekotala.
„Něco proti?“ ušklíbl se a naklonil se k ní ještě blíž. Srdce jí začalo bít jako splašené a dech se jí nepříjemně zrychloval.
„Jo, musím ti něco říct!“ vyjekla a rychle se v vyvlíkla z jeho sevření.
„Já, trochu jsem vám všem lhal, tedy lhala,“ koktal a nervózně chodila dokolečka.
Shino nechápavě naklonil hlavu a s úšklebkem jí pozoroval.
„Divím se, že jste mě ještě nikdo nepoznal, ale já... já jsem TenTen!“ vychrlila ze sebe a zdrceně si klekla do trávy.
„TenTen to si beru osobně,“ pronesl dotčeně Shino a klekl si nad ní.
TenTen se v očích zatřpytili slzy, „odpusť mi, ale přece nemůžu za to, že jsem holka,“ zašeptala prosebně.
„Ale TenTen já jsem naštvanej, protože jsi si myslela, že tě nepoznám, ne, protože bys zklamala moji orientaci.“
„Co? Ty jsi o tom věděl? Jak jsi mě teda mohl nechat takhle mučit?“ začala s výčitkami.
„No řekněme, že jsem pár broučků poslal na výzvědy a pak…“ tentokrát trochu koktal Shino.
„Ty jsi mě šmíroval?“ začala jejich debata nabírat zcela jiný spád.
„Takhle bych to rozhodně nenazval,“ bránil se Shino.
„To ráda věřím,“ dál soptila TenTen.
„Ale prý jsi celkem hezká,“ rýpnul si Shino a TenTen to už nervově nevydržela a napřáhla se proti němu zatnutou pěstí, ale trochu nevychytala pár kroků a začala padat, takže Shina celkem obstojně srazila k zemi a zalehla.
„Asi jsem zapomněl dodat až na to, že nemáš tykadla a zcela postrádáš náznaky kyseliny mravenčí,“ dořekl Shino a pokusil se vymanit z jejího sevření.
„Kdepak, já ovládám zcela jiné zbraně,“ vyplázla na něj jazyk a nebezpečně se začala přibližovat k jeho rtům.
„T…Ten,“ nestačil doříct, protože Tenten splnila svou výhružku a pevně přitiskla své rty na jeho.
„Asi tě trochu dusím,“ pousmála se, když se od něj odtáhla.
„Ne, že by mi to vadilo,“ dostalo se jí vzápětí odpovědi a tak pokračovali v předchozí činnosti.
„Dlužíš mi deset dolarů,“ ozvalo se pochvalné písknutí nedaleko nich.
„Áááá Shino, co jsi mi to udělal?“ začal nadávat Kiba a naštvaně vytahoval bankovku ze své milované peněženky. Toho času i většiny času předchozích prázdné.
„Neměl jsi se vsázet, já jsem ti říkal, že ty brýle nenosí jen, protože by se moc koukal na matrix a nebo se chtěl přidat k FBI, ale aby zakryl rudnutí, když takového krasavce jako mě uvidí po ránu a nebylo vidět kam se mi to kouká,“ dál se vítězoslavně křenil Kankurou.
„To ne, kluci, je to jinak než si myslíte,“ opět se TenTen pokoušela vylhal, ale tentokrát neměla příliš velké šance.
„Fakt, a co si teda myslíme Takashi?“ rýpnul si Kiba.
„A jak to teda je?“ přidal se Kankurou.
„Haffff,“ nezapomněl se přidat i Akamaru, ale kromě Kibi bohužel nikdo nepochopil co chtěl říct.
„Když to teda chcete slyšet, tak fajn, ale nechci slyšet žádné výčitky nebo poučování. Já totiž jsem…“ chtěla vyklopit celou pravdu, ale Shino jí v půlce druhé věty zacpal pusu.
„Ale no tak Takashi, jednou se tu pravdu stejně museli dozvědět. Mimo to já se za nic nestydím, beztak mi tě závidí a Kankurou promiň, ale fakt nejsi můj typ,“ pronesl v zápětí pobaveně a přesto tak mírně vážným tónem Shino.
„Proč ne, vždyť jsme si s takashi tak podobní, hnedě vlasy, oči…“ snažil se Kankurou.
„Nemáš takové to vnitřní kouzlo,“ pokrčil rameny Shino.
„Co já jsem kouzelný celý! Mimo to tak podoba s Takashi, vždyť jsme jako bratři, dvojčata!“ dál se rozkřikoval Kankurou a TenTen mimoděk vyprskla smíchy.
„Bratři?“ nechápavě na něj koukal Kiba
„Gaara tě zabije!“ dodal Shino, provokativně vzal Takashiho za ruku a tiše mu zašeptal:
„Fajn budu to hrát s tebou, alespoň bude trochu legrace, ale když na to přijdou byl to všechno tvůj nápad!“
„Víš Kaňoure měl by jsi vidět jak vypadáš,“ začal se smát Kiba, „to by chtělo kameru a vyhráli by jsme hlavní cenu v neváhej a toč!“

Poznámky: 

Snad Vás moc nezaskočí pár Shino x TenTen, ale mě připadá originální a nechtěla jsem riskovat, že mě někteří anti NejiTen přizabijí … to mluví vlastní zkušenosti xDDD
Snad se líbilo i když to asi bylo opravdu nudné.. (smůla ) a u příštího dílku snad už budu mít trochu inspirace aby to netrvalo tak šíleně dlouho a ještě to dopadlo.. zajímavě!! xDD
Předem moc děkuji za všechny komentáře!!

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Ne, 2012-05-06 08:33 | Ninja už: 5027 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo, je to skvělý, chvilku jsem se v tom moc nevyznala, ale pak jsem se začala orientovat. Hrozně jsem se u toho pobavila Laughing out loud A ShinoTen je vážně takovej neobyčenej pár, tenhle by mě fakt nenapadl Laughing out loud Vážně skvělý XD Jo a snad jedině děkuju, že jsi vynechal/a pár NejiTen Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2009-10-26 22:19 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Náhodou! Nudné to rozhodně nebylo! Eye-wink A vážně je to originální pár! Smiling

Obrázek uživatele keykeykeey
Vložil keykeykeey, Čt, 2009-07-23 11:19 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

nečekaný..ale dobrý Sticking out tongue Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-06-05 15:23 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

fuuuha necakany par Laughing out loud ale zatial sa to vyvyja fajn takze nemam namietky Laughing out loud rychle dalsi diel Laughing out loud

Obrázek uživatele -Rock-PrinceSs-
Vložil -Rock-PrinceSs-, St, 2009-06-03 21:10 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

A já se tak těšila na TenNeji chjoo no co ale aspoň je to zábavný

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, St, 2009-06-03 21:27 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

To já mám skoro u každý povídky a mno což... možná se to ještě zvrte... vše je v rukou Jashinových xDD

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, Út, 2009-06-02 12:58 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

tenten a shino??? och to mi nesedí, ale dobre som sa nasmiala.... je to podarené...

Obrázek uživatele NiZa
Vložil NiZa, St, 2011-08-10 18:18 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

fajn uprimne zo zaciatku som simyslela ze si sa pomylila a namiesto shina tam mal byt neji potom som pochopila ze tam mal byt shino a zacina sa mi ten napad pacit:P dobre to bolo

Obrázek uživatele Waleria
Vložil Waleria, Út, 2009-05-26 15:23 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

Náhodou tenhle díl byl supr Laughing out loud A TenTen x Shino neni problém mě se to líbí Laughing out loud Rychle další díl Sticking out tongue

Obrázek uživatele Mori
Vložil Mori, Út, 2009-05-26 14:52 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Recepční v lázních

LoL pěknej díl

Tempora mutantur, et nos mutamur in illis
Mors principum est.

Obrázek uživatele lanthara
Vložil lanthara, Út, 2009-05-26 13:08 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

jezis z toho fakt nemuzu dalsi dalsi rychle Smiling

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-05-25 22:37 | Ninja už: 5671 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

No super povídka Smiling už aby byl další dílek Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-05-25 20:48 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ivi, jak jsem ti včera psala, tak je to sugoi!! A ten pár se mi začíná líbit Eye-wink jen tak dál Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2009-05-25 21:30 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

DeiDenda: moooc dík, taky se mi ten páreček zdá zajímavej, ale bacha jsem ještě schopná to zmršit xDDD
Kaze19: a není to až tak zásluha TenTen, že?? Jen tak dál, viděla jsi časový intervaly mezi povídkami?? .. To ještě potrvá, než zas něco napíšu xDDD

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Po, 2009-05-25 20:24 | Ninja už: 5537 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Konečně! Je to moc hezký! Páni Shino x TenTen to je dost origo, ale mně se to líbí!