manga_preview
Boruto TBV 09

Legendárny Sennin 02 - Odpusťte mi.

Na druhý deň som vstal už pevne rozhodnutý, že odídem v noci toho dňa. Možno budem mať šťastie a zistia, že som odišiel až ráno. To rozhodnutie ma veľmi bolelo, ale nechcel som znova ohroziť Konohu.
Ozvalo sa zaklopkanie na okno a za ním stal ANBU. Bez slova mi podal predvolanie od Tsunade a zmizol. Obliekol som si svoju kombinézu a červený plášť s čiernymi plameňmi naspode a vydal sa na cestu k Tsunade. Cestou som stretával ľudí, ktorí si stavali nové domovy pretože o ne prišli pri útoku. V strede Konohy bol stále obrovký kráter. Tsunade nevedela čo s ním a preto iba dala postaviť doň nejaké príjazdove cesty a ľudia si v ňom stavali nové domy.
Cestou som cítil na sebe pohľady všetkých okolo, ktorých som prešiel. Niektorí na mňa pozerali ako na hrdinu a záchrancu Konohy a iný zas ako na monštrum a dôvod útoku na Konohu. Zrýchlil som aby som sa vyhol tým obviňujúcim pohľadom plných nenávisti a výčitiek.
O minútu som dorazil do Tsunadinej kancelárie a vstúpil som samozrejme bez zaklopania. Rýchlo som uhol hlavou na bok a vyhol sa neidentifikovteľnému letiacemu predmetu, ktorý ma minul a vyletel von dvermi. Začul som víkrik a pád na zem. S úsmevom som zatvoril dvera a snažil sa tvariť vážne. Otočil som sa a pozrel na Tsunade. Až vtedy som si všimol, že tu niesme sami. Bola tu aj Sakura.
„Ahoj Sakura,“ usmial som sa na ňu a uvedomil si, že som ju nevidel celý mesiac ak nepočítam občasne zahliadnutia na ulici. Zakývala mi a tiež sa usmiala.
„Naruto,“ začala Tsunade, „ako si iste uvedomuješ, ubehol už mesiac od útoku Paina a ty si nám ešte stále nepovedal nič o človekovi, ktorý ho ovládal.“
Áno, mala pravdu, nepovedal som jej nič o Nagatovi. Nechcel som o tom hovoriť. Ani teraz. Preto som mlčal.
„Naruto!“ tentoraz to povedala výhražne.
„Je to už mesiac a my nevieme ani meno človeka, ktorý zrovnal Konohu so zemou!“
Naštval som sa.
„Mne zas za celý môj život nepovedali meno môjho otca!“ Videl som, ako som ju prekvapil a aj Sakura vyzerala prekvapene.
„Čo všetko vieš?“ Pýtala sa to veľmi potichu so sklonenou hlavou.
„Viem jeho meno a aj kto bol, ako a prečo zomrel.“ Sakura sa iba na mňa spýtavo pozrela a ja som iba odvratil zrak a povedal:„Opýtaj sa jej.“ kývol som rukou smerom k Tsunade a odišiel. Bolo mi ľúto, že to muselo takto dopadnúť, ale vedel som, že inak by ma nepustila preč. Musel som ju šokovať a prekvapiť, aby sa ma nepokúsila zastaviť. Ale ešte predtým ako som zavrel dvere som zazrel Sakurin vystrašený pohľad. Nechápal som, prečo sa bojí.
Hneď po odchode z Tsunadinej kancelárie som zamieril na miesto, kde som trénoval Futton: Kaiten.
Hneď po príchode som vyvolal 2000 klonov a začal trénovať. Trénoval som takmer celý deň, ale nakoniec som ho dokončil. S pocitom spokojnosti so sebou som sa pobral domov. Tam som sa pripravil a čakal, kým sa ešte viac zotmie. Čím bol bližšie čas odchodu, tým som bol nepokojnejší. So smútkom som spomínal na časy, keď tu bol ešte Sasuke a aký bol vtedy život jednoduchý. Rozmýšľal som kam pôjdem a čo budem robiť. Rozmýšľal som, či už chytili osem chvostého jinchuriki a či už niesu náhodou na ceste sem. Snažil som sa presvedčiť sám seba, že bude najlepšie, keď ostanem. Ale ovedomil som si, že čím viac to budem odkladať, tým to bude ťažšie.
Vstal som dal si na seba svoj plášť a naposledy sa obzrel po svojom bytíku, v ktorom som býval toľko rokov. Otvoril som dvere a vykĺzol som do noci.
Cestou som nikoho nestretol. Všetci spali po únavnom dni plnom práce. V Konohe bolo momentálne málo ninjov, veľa ich bolo na misiách a zarábali preniaze na opravu Konohy. Bez problémov som sa dostal až k bráne. Ale tam ma čakalo prekvapenie. Prekvapenie menom Sakura.
„Čo-čo tu robíš?“ nemohol som byť prekvapenejší.
„To isté by som sa ja mohla spýtať teba,“ hned mi došlo, že si domyslela, že plánujem odísť.
„Mýslím, že vieš,“ nemalo zmysel to tajiť, „ako si na to prišla?“
„Poznám ťa, Naruto, vedela som, že budeš chcieť odísť. Správal si sa rovnako, ako Sasuke v ten deň ,keď odišiel.“ začul som ako sa jej do hlasu vkrádol smútok.
„Čo teraz?“ pozrel som na ňu spýtavo.
„Nechaš ma ísť?“ spýtal som sa s nádejou, aj keď som dopredu vedel jej odpoveď.
„Samozrejme, že nie, Naruto.“ no čo už čakal som to.
„Sakura, ty to nechápeš. Akatsuki ide po mne. Chcú Kyuubiho. Nemôžem tu ostať. Nechcem, aby Konoha kvôli mne zase trpela.“
„Nie Naruto. Najprv Sasuke a teraz ty. Nenechám ťa odísť! Máš tu priateľov. Pomôžeme ti. Akatsuki ťa nedostanú!“ videl som na nej, že je pevne rozhodnutá.
„Ale môžu dostať mojich priaťeľov.“
„To sa nestane, pripravíme sa na nich.“ obaja sme vedeli, že to nie je pravda. Na Akatsuki sa nedá pripraviť. Obaja sme vedeli, že keď tu ostanem zopakuje sa to.
„Músím odísť Sakura, a ty to vieš.“ teraz som bol pevne odhodlaný odísť. Ešte viac ako predtým.
„Nemusíš Naruto, nemôžeš, neurob rovnakú chybu ako Sasuke.“ vtedy som dostal nápad. Vedel som, že jej tým ublížim ale nebola iná možnosť. Chystal som sa napodobiť svoje vystúpenie v Tsunadinej kancelárií. Vedel som, že to budem ľutovať.
„Ano, samozrejme sa to zasa točí okolo Sasukeho,“ prekvapene na mňa pozrela.
„Sasuke sem, Sasuke tam.“
„Čo to hovoríš, Naruto?“
„Ty vieš. Ľutuješ, že som radšej neodišiel ja a Sasuke neostal.“ robil som to veľmi nerád.
„Nie...Nie Naruto, to nieje pravda.“ videl som, že má slzy na krajíčku. Pri pohľade, ako jej ubližujem som s tým takmer prestal.
„Ale je, Sakura, vždy si si všímala iba Sasukeho a ja som bol iba vzduch. Prekážka medzi tebou a Sasukem. Nenávidela si ma od dňa ako nas zadelili do týmov. On ťa neznášal a ty si ho milovala. On si ťa nevšímal a ty si videla iba jeho. Ja som ťa miloval a ty si videla iba Sasukeho. Vždy som ti pomáhal a ty si videla iba Sasukeho. Sasuke, Sasuke, SASUKE!“ posledné slovo som vykríkol. Uvedomil som si to neskoro. Neplánoval som sa jej tak otvoriť. Ale nebudem plakať nad zjedeným ramenom( Laughing out loud ). Spomenul som si na Hinatu a na to, že som sa k nej správal podobne. Hneď som posmutnel. Ako to, že som bol taký nevšímavy a taký hlúpy?
„Na-Naruto...“ šokovane na mňa hľadela.
Pomaly som okolo nej prešiel a snažil sa nevnímať jej vzlyky. Zas som spôsobil bolesť mne blízkej osobe. Ale vedel som, že to tak bude najlepšie. Mohlo sa jej stať aj niečo horšie ako psychická bolesť. Keď som prechádzal okolo brány skočilo predomňa desať ANBU. Tak to som vôbec nečakal. Tento večer bol plný prekvapení.
„Naruto-sama,“ prehovoril na mňa ANBU s maskou líšky, „sme vám vďačný, že ste zachránili Konohu, ale nemožeme vás nechať prejsť.“ oslovenie sama ma prekvapilo, ale aj potešilo. Čudné, čo cíti človek v takýchto chvíľach.
„Na Tsunadin rozkaz?“ pozrel som na neho. Iba prikívol. Komu všetkému to vlastne Sakura povedala?
„Nenúť ma s vami bojovať.“ videl som ako sa niekoľko ANBU zamrvilo a vedel som, že dostali strach. Predsa len som porazil ninju, ktorý zas porazil celú Konohu.
„Máme ťa priviesť k hokage.“ ozval sa po chíli ich veliteľ.
To si akože Tsunade fakt myslí, že ma zastaví desať ANBU? Nemal som rád, keď ma podceňovali a mal som veľku chuť ich poriadne nakopať, ale vedel som že Konoha zúfalo potrebuje ninjov a nemohol som ich zbaviť bojaschopnosti.
Tak som iba prikívol a videl som ako im všetkým uľavilo. Tak tak sa cíti hokage?
„Chápem ťa, ale nikam nejdem.“ úľava bola hneď ta tam a vystriedali ju obavy.
Iba som sa usmial a vyvolal 1000 klonov, ktoré sa rozbehli von bránou a ja som sa bez dalších problémov dostal z Konohy.
Pred vstupom do lesa som sa zastavil a obzrel sa na Konohu. Na dedinu v ktorej som sa narodil a vyrastal. Dedinu v ktorej som našiel skutočných priateľol. Dedinu ktorej som spôsobil toľko bolesti.
„Odpusťte mi.“ naposledy som zašepkal než som vstúpil do lesa.
Odchodom z Konohy som začal novú etapu môjho života. Etapu ako Sennin.

Poznámky: 

V prvom rade by som chcel poďakovať Kikulines, že bola taká dobra a opravila chyby v LS 02 Laughing out loud ...keď ste tam nejake našli je to z toho keď som tento diel trochu upravoval Laughing out loud ...Tento diel je trochu nudný ale je zas dlhši ako prvý, tak dufam že to nebolo až take strašné Laughing out loud
Pre tých ktorý maju radi súboje oznamujem že v dalšom dieli bude Naruto vs ..... Laughing out loud
Dalši diel sa bude volať:

4.975905
Průměr: 5 (83 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2009-12-14 17:12 | Ninja už: 5505 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Hmm.. najprv Hin teraz Saky... tak ale keď to bolo potrebné -.-" no čo už... síce mohol požiadať Sakuru nech ide s ním, vlastne nie - bola by na obtiaž xD inak pekný diel, som zvedavá, s kýmže to bude bojovať Eye-wink na pokračko letím zajtra, vyháňa ma odtiaľto pyraňa (segra Laughing out loud)

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Ne, 2009-08-16 07:59 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

jaj jaj Sakuru moc nemám rád ale Naruto fakt urobil zlý ťah Laughing out loud ale myšlienka toho príbehu je dobrá Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-08-16 21:08 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Díki Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Po, 2009-07-27 20:59 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tý jo...ohromné, ani nevím co napsat...tento příběh je čím dál tím víc zajímavější, krásnější a taky smutnější Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-07-28 07:31 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Díki Laughing out loud ale snáď bude mať aspoň šťastný koniec Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-07-25 10:53 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

máš to výborné...úplne ma to unieslo, nemôžem sa dočkať prečítania ďalších častí.rýchlo bežím na ne.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Ne, 2009-07-26 16:47 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

ďakujem Laughing out loud teší ma tvoje nadšenie Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Saiko
Vložil Saiko, St, 2009-07-01 13:45 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 614 | Autor je: Pěstitel rýže

Ohoho ... To bylo krasný: „Nejprv Sasuke a teď ty..." Fakt povedený! Tak tady v té tvé serii mě Naruto neobyčejně se*e.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-07-01 14:07 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

ďakujem Laughing out loud...a to si ešte asi nečitala moje Sklamanie, keď ťa už tu Naruto se*e, tak potom neviem čo by si robila pri Sklamaní Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Saiko
Vložil Saiko, Čt, 2009-07-02 23:55 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 614 | Autor je: Pěstitel rýže

Tam se dostanu no neboj ...XD

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-06-23 15:18 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasný a fakt moc super. Moc se mi to líbí... a ta Narutova manipulace je prostě senzační! Jsi super spisovatel

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-06-23 16:52 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem ďakujem Laughing out loud ...ale myslím, že ma precenuješ Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Út, 2009-06-23 20:06 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Nepřeceňuju, to se neboj... já jsem poměrně náročná čtenářka. A co mě baví, to musí bejt dobrý, fakt!
Opět nemáš zač

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Yondaime Minato
Vložil Yondaime Minato, Pá, 2009-05-29 21:01 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

moc se těším na další

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, So, 2009-05-30 13:54 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Už je aj napisany...len budem musieť počkať než ho vložim.

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-05-30 15:05 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

už by to bylo

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Aoi_tatsu
Vložil Aoi_tatsu, St, 2009-05-27 16:18 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

skvělý, jen tak dál...rychle další dílek..Smiling

Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.

Calime

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-05-26 21:36 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Dakujem ludkovia...tie komentare hreju u srdca Laughing out loud ...a tiez mi dodavaju chut pisat Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Út, 2009-05-26 20:21 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

takže co bych napsal? PRostě moc vedený díl a moc se těším na další. Zase mi to vrátilo chuť něco napsat Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2009-05-26 20:09 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super díl Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Út, 2009-05-26 20:05 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Naozaj dobra poviedka aj dej som zvedavi jak to bude pokracovat a ja mam napriklad sakuru docela rad Laughing out loud

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Út, 2009-05-26 11:42 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

vynikající..

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-05-26 06:04 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Avatar:Aj mne je to ľúto...ale možno žačnem písať jednorázovky Laughing out loud
Matsuura:Ano máš pravdu...snažil som sa nejake pasáže rozpísať ale nevyšlo mi to Sad , ale skusim v dalšej časti Laughing out loud
Vl k:Ano...nikdy som nemal rád keď ho mlátila, aj keď to bola sranda Laughing out loud
naruto - kun:DAKUJEM DAKUJEM DAKUJEM DAKUJEM Laughing out loud
Deamonic:Bohužiaľ si budeš musieť počkať.Sticking out tongue Ale o týždeň by tu mala byť dalšia časť na 99% Laughing out loud
Kikulines:Dúfam že sa ti pačili menšie úpravy a ten dopísany záver Laughing out loud
Kaia-chan:To tu všetci tak neznášate Sakuru? Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-05-26 19:57 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no vzheledem, že ho neustavičně mlátí i za každou blbost? jo tak ji moc rád nemám Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-05-26 15:20 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Ne to ne, ja mam Sak celkem ráda, ale prostě líbilo se mi, jak to bylo zasazené v ději, jinak proti ní nic nemám (teda v Shippuudenu)

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Út, 2009-05-26 16:34 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Och tak prepač Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-05-25 22:03 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

super dílek, jen škoda, že to nemůžeš dát dřív Sad

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Po, 2009-05-25 22:01 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Dobrý díl, i když některé pasáže by mohly být ještě lepší kdyby byly víc rozepsané.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-05-25 21:22 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

perfekní Laughing out loud a to stou Sakurou bylo i oprávněné Smiling jinak se kněmu zrovna hezky nechovala Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-05-25 21:19 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

teda fakt si sa vytiehol je to skvele mas naozaj super napady a to ako naruto sundal sakuru bolo spicove len ma mrzi ze tam nie je NaruHina som toho fanusik

SKVELE SKVELE SKVELE SKVELE