manga_preview
Boruto TBV 07

Sakura a Akatsuki 15

Večer se všichni Akatsuki sešli u večeře. Tedy ne tak úplně všichni, pár členů chybělo. První osoba, která chyběla, byl Tobi, kterému řekli, že večer je táborák a musí sehnat dřevo, teda spíše řekl mu to Deidara, který ho pak nechal v lese. Druhým členem, který chyběl, byl Deidara, který při cestě z lesa nevybral zatáčku a vletěl do stromu, takže ležel v posteli. Třetí kdo chyběl, byla Sakura, které nic nebylo, ale zůstala u Deidari. Protože si myslela, že Deidara má otřes mozku. A poslední kdo chyběl, byl Itachi, který šel do města na sundání sádry z nohy.

„Myslím, že dnešní večerní poradu přesuneme na ráno.“ Řekl Pein a začal se rejpat v jídle.
„Pro jednou s vámi souhlasím,“ řekl Kakuzu a už se chtěl zvednout.
„Neřekl jsem, že můžete odejít.“řekl Pein a pokračoval „ je tu jedna věc, kterou musíme vyřešit co nejdřív.“
„Jaká?“ optali se všichni sborově.
„No, Orochimaru už ví, že máme Sasukeho, takže musíme být o hodně opatrnější, což znamená, že pokud půjdete ven tak jenom po dvou, nikdo nepůjde sám. A hned zítra ráno, půjde Hidan a Kakuzu hledat Tobiho. A pokud se nevrátí do oběda Itachi tak já a Sakura půjdeme hledat jeho.“ Řekl Pein a dal signál, že už to je opravdu vše.

Všichni odešli do svých pokojů a jediná osoba, která zůstala v kuchyni, byla Konan, protože musela umýt nádobí.

Mezitím u Deidari v pokoji.
„Co to děláš?“ ptala se Sakura Deidari ,který se právě chystal vytratit.
„Jdu se projít,“řekl Deidara.
„Tak na to zapomeň! Okamžitě zalez do postele, budeš ležet.“ Řekla Sakura a začala Deidaru tlačit do postele.

Deidara se však nevzdával a začal se se Sakurou přetahovat. Nakonec ho Sakura omráčila a položila do postele. Sakura si sedla do křesla v pokoji a po pár minutách taky usnula. V celém sídle Akatsuki byl dnes večer klid. Všichni už spali, dokonce i Konan, která šla spát jako poslední.

Ráno Akatsuki vzbudila veliká rána. Všichni okamžitě vylítli z postelí, chytli nejbližší zbraň a v pyžamech nebo ti co měli štěstí a byli už oblečeni, běželi za zvukem té rány. Všichni byli překvapeni, když viděli co, nebo spíše kdo to způsobil.

„Dobře tohle se ti povedlo Itachi,“dostal ze sebe Deidara i přes záchvat smíchu.
„Děkuji, dlužil jsem mu to.“ Odpověděl Itachi a šel do sídla.

Ostatní se taky rozešli, na místě zůstal jenom Pein a Sakura.

„Tobi co jsi Itachimu udělal?“ ptal se Pein Tobiho, kterému Sakura pomáhala na nohy.
„Tobi neví, Tobi je hodný chlapec,“ odpověděl Tobi Peinovi a utíkal do sídla. Pein a Sakura ho následovali.

U oběda
Pein všem opakoval to co včera u večeře, že když někam jdou tak nejmíň po dvojicích a samozřejmě to musí říct. Pak ještě říkal, že se musí dohodnout, co udělají ze Sasukem. A další nepodstatné věci, které už půlka lidí ignorovala.
Když se všichni najedli a Pein domluvil, rozešli se všichni po sídle. Sakura se rozhodla, že se půjde podívat na Tobiho, jestli není zraněný, pak že navštíví Dedidaru a nakonec Itachiho.
Tobiho našla opravdu snadno, dobýval se za Deidarou, který podle zvuku jeho tonu byl už pěkně podrážděný.

„Tobi,“ zavolala za něho Sakura. Tobi se na ní podíval.
„Co je?“optal se jí nakonec.
„Jsi v pořádku, nebolí tě něco?“ řekla Sakura.
„Tobi je v pořádku a je hodný chlapec,“ odpověděl Tobi a utíkal zase pryč.

Sakura se rozhodla pokračovat ve svém plánu na odpoledne. Zaťukala na dveře do Deidarova pokoje.

„TOBI. VYPADNI, POKUD NECHCEŠ, ABY SE TI NĚCO STALO!“ zařval Deidara.
„Já nejsem Tobi,“ řekla Sakura a vešla k Dediarovi do pokoje.
„Co potřebuješ?“ optal se Deidara.
„Přišla jsem se podívat, jak ti je,“odpověděla Sakura.
„Je mi dobře. Díky, že se o mě staráš, ale myslím, že bych to zvládl.“ Řekl Deidara.

Sakura tedy šla na svůj třetí a poslední plán na odpoledne. Vydala se teda hledat Itachiho.

4.75
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-03 13:34 | Ninja už: 4899 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Preveľmi super dielik. Ma by moc zaujímalo, čo vyviedol Tobi Itachimu, keď ho naštval asi tak na maximum. Ako sa zdá, tak Tobi ma istý rešpekt pred Sakurou asi nezabodl čo sa stalo naposledy medzi nimi dvoma, preto radšej pred ňou doslova ušiel. Aspoň mne to tak pripadá. Idem na pokračovanie som zvedavá čo bude nasledovať.

Obrázek uživatele Missy
Vložil Missy, St, 2009-05-27 16:21 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

upo super dílek rychle pokračko....

Kdo bude chtít tak můj FB, ale prosím napište mi, že jste z tohoto servru, ať vím =o)) http://www.facebook.com/lolinka17

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2009-05-24 19:13 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Sakura prohlíží Akatsukáče ^^
moóoc hezký dílek ^^ já chci pokračování Laughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-05-24 18:18 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Plán jo? ÚÚ vypadá to dost zajímavě, už se moc těším na další Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling