manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura a Akatsuki 14

Sasuke seděl na kamenné posteli a byl velmi naštvaný. Sasori otevřel dveře a vešel dovnitř, pak je zavřel a zůstal stát. Sasuke mlčel, jeho příchod evidentně ignoroval. Sasori si něco začal připravovat. Zřejmě nějaký jed, který chtěl později Sasukeme dát.

„Co to je?“ optal se Sasuke.
„Dárek,“ odpověděl Sasori.
„Já žádný nechci!“ zařval Sasuke.
„Něco za něco. Já ti ten dárek nedám a ty mi něco povíš. Platí?“ řekl stále klidný Sasori.
„No…Podle toho na co se budete ptát.“řekl Sasuke.
„Takže tady je mapa a ty nám řekneš, tedy mě teď řekneš, kde má Orochimaru úkryty!“ řekl Sasori a roztáhl mapu.

Sasuke polkl. Bylo vidět, že tyto informace se mu dávat nechce, ale když se koukl na Sasoriho zjistil, že mu nic jiného nezbývá. Vzal tužku a dělal křížky do mapy. Byly trochu kostrbaté, protože levou rukou se mu psalo blbě.

„Víc nevím.“ Řekl Sasuke a položil tužku na mapu.
„Dobře budu ti věřit. Tak další věc. Co děláš u Orochimara?“řekl Sasori.
„Přidal jsem se k němu.“ Řekl Sasuke
„Proč?“řekl Sasori
„Protože se chci stát silnější a pak zabít svého bratra!“ odpověděl Sasuke a při slově bratr se pěkně rozzuřil.

Tak teď už se nedivím proč ho Itachi nechtěl vyslýchat. Pomyslel si Sasori a pak Sasori řekl, aby mu Sasuke pověděl vše o Orochimarovi. Sasuke začal povídat a Sasori všechno pečlivě zapisoval.

Po dvou hodinách Peinova pracovna.

„Co to je?“ ptal se Pein když koukal na jeden kilový stoh papírů, který před něj Sasori položil.
„No informace od Sasukeho.“ Odpověděl Sasori.
„Informace! Co jsi sním udělal??“ optal se Pein.
„Nic. Řekl mi to naprosto dobrovolně,“ řekl Sasori a odešel z pracovny.

Pein ještě pár minut seděl z vykuleného výrazu a pak se pustil do čtení slohových informací. Zabralo mu to celkem tři hodiny.
Sakura mezitím pomáhala Konan vařit, uklízet a prát.

Orochimarovo doupě 12:00
„Orochimaru!!!Orochimaru!!!“ křičel Kabuto a řítil se na Orochimara.
„Co je!!! Našel jsi ho?“ ptal se Orochimaru a už samou radostí tancoval balet.
„Ne, ale přišel dopis od Akatsuki,“řekl Kabuto a urychleně podával dopis.
Po přečtení dopisu se Orochimaru rozzuřil. Chodil po pokoji a házel všechno na zem. Tedy to co ještě na zemi nebylo. Kabuto pozoroval celou situaci raději z povzdálí. Celkem dost dobře chápal Orochimarovu reakci na onu zprávu ve které bylo.

Máme Sasukeho! Myslel jsem, že bys to chtěl vědět. Aby Sasuke přežil, budeme po tobě něco málo chtít. První věc je, že nám vrátíš prsten. V další zprávě ti dáme vědět jak se Sasukemu vede. Čao Pein.

Po pár minutách se Orochimaru uklidnil. Když viděl bordel, který způsobil. Radši vyběhl na chodbu. Bohužel na chodbě omdlel.

Poznámky: 

Vím že je to kratké, ale nějak teď němá vůbec čas a ani nápad. Pokud by jste nějaký měli vy tak napište.

4.72973
Průměr: 4.7 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-03 14:29 | Ninja už: 4925 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Ach, Sasuke. Nejako si so seba doslova vysypal informácie, očkávala by som , že sa bude aspoň trošičku zdráhať, ale on sa zľakol ešte skôr než sa mu stihol Sasori poriadne vyhrážať. :\ Predstava ako Orochimaru tancuje balet je veľmi zábavná a nakoniec ako čerešnička po bordele, ktorý sám vykonal napokon aj skolabuje.Laughing out loud

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2009-08-09 01:35 | Ninja už: 5459 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tk ten dopis je libovej xD

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Čt, 2009-05-14 17:23 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Skvělý! Je to sice krátký, ale i tak moc pěkný. Sasu je nějakej ochotnej xD

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-05-11 16:54 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

no...krátkost omlouvám,páč obsah je fajný Smiling

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2009-05-11 16:38 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

krátké ale dobré

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Po, 2009-05-11 16:58 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Děkuju, snad příští díl bude delší.

Obrázek uživatele 333kin
Vložil 333kin, Po, 2009-05-11 14:23 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 653 | Autor je: Prostý občan

XDDD jeeee kawaii poviedka hh

http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD


Obrázek uživatele Narumi
Vložil Narumi, Po, 2009-05-11 14:16 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

super rychle pokráčko