manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 12. časť

Prajem príjemné čítanie

„Kto si do pekla!“ Skríkol naňho Kisame.
„Čo je práve mŕtvolu ako si ty do toho!“ Okríkol ho Naruto.
Akemi pomaly otvorila oči a zbadala. Že ju niekto drží v náručí. Pozrela sa smerom nahor a zbadala tam Narutovu tvár a bola šťastná, ale ako tak zbystrila oči na jeho oči trochu sa zalakla.

Narutove oči neboli blankytne modré, ale jeho oči nabrali vzhľad Kyyubiho očí. Naruto sa otočil smerom na Kisameho a Akemi držal stále na rukách. Akonáhle Kakashi a Sakura zbadali jeho oči tak sa pomerne vystrašili. Kisame sa rozbehol smerom na Naruta a začal sa naňho oháňať svojou Samehadou. Naruto sa poľahky útokom vyhýbal, ale keďže držal pri tom Akemi na rukách nemohol sa pohybovať tak akoby chcel a tým mal Kisame menšiu výhodu.
„Si myslíš, že ma porazíš keď budeš stále iba uhýbať?“ Okríkol ho Kisame.
„Nie, nikto nevravel, že budem stále uhýbať.“ Odpovedal s úsmevom Naruto.

Po dlhšom čase pri urputnom Kisameho útočení Naruto schytal Samehadou jednu ranu, ktorá ho odhodila zopár metrov a Naruto skolil zopár stromov. Keď sa postavil opäť na nohy Kisame bol už pri ňom a znovu útočil. Naruto si uvedomil, že to takto ďalej nepôjde pretože cítil vnútorné zranenie po zasiahnutí Kisameho mečom. Naruto ako uhýbal Kisameho útokom a v rukách držal Akemi a dával hlavne pozor aby sa jej nič nestalo pevne ju uchopil jednou rukou a druhou začal tvoriť pečate. Kakashi sa na to iba díval s otvorenými ústami, lebo doteraz videl iba jednu osobu tvoriť pečate jednou rukou. Akonáhle dokončil pečate skríkol: „Fuuton: Kamikaze.“ (Živel vietor: Božský vietor).
Kisameho to oslepilo a vtedy toho využil Naruto.
„Kage Bushin no Jutsu.“ (tieňový klon).
Využil toho, že h Kisame nevidí a poslal klon aj s Akemi ku Kakashimu a odkázal po klonovi aby nezasahovali.

Keď vietor ustúpil tak, už Naruto stál v bojovom postavení pripravený na Kisameho. Kisame sa iba pousmial a rozbehol sa na Naruta. Opäť sa Naruto mohol iba uhýbať Kisameho útokom, pretože vedel že jeho meč dokáže pohltiť chakru. Kisame sa zahnal a skoro aj Naruta trafil. Naruto pri odskoku a dopade na nohy pocítil zranenie, ktoré mu Kisame zasadil, keď držal Akemi a stratil rovnováhu. Toho Kisame využil a začal tvoriť pečate vysokou rýchlosťou.
„Suiton: Kaihoudan.“ (Živel voda: Tlakový kanón). Skríkol Kisame a útok sa rútil na Naruta.
Ten na to samozrejme nestihol zareagovať a schytal útok plnou silou. Naruto sa o pár metrov postavil na nohy a v tvári mal výraz zabijaka. Z pohľadu sa mu dalo vyčítať, že chce Kisameho pripraviť o život.
Ale v tom sa v Narutovej mysli niekto ozval.

„Tak ty si si myslel, že sa ma len tak jednoducho zbavíš?“ ozývalo sa mu v podvedomí, kde sa ocitol po dlhej dobe.
„Čo, čo tu robím.“ Vystrašene sa pýtal Naruto . V podvedomí, v ktorom nebol už dlho sa opäť objavil lenže žiadne mreže nevidel a preto sa celkom triasol od strachu.
„Doteraz som ťa veľa- krát ovládol a ty mi chceš povedať, že si si to ani len neuvedomil?“ so smiechom sa ozývalo v miestnosti.
„Kto si?“ Opýtal sa vystrašený Naruto.
„Ty si asi ozaj natvrdli. Ale, že si to ty tak ti poviem celú pravdu až keď sa s tohto dostaneme, takže idem na to.“ Ozvalo sa miestnosťou a Naruto sa ocitol opäť pri vedomí, kde naňho útočil Kisame.

Zrazu sa zmenilo Narutove chovanie natoľko, že Kisame ucítil nejaké nebezpečie a pre istotu odskočil o kúsok ďalej.
„Vidím, že nemáš v tej hlave iba piliny.“ Ozval sa Naruto.
Kakashi aj so Sakurou boli úplne prekvapený tou náhlou zmenou Narutového chovania.
„Kto si do pekla.“ Okríkol ho zmätene Kisame.
„No veď Uzumaki Naruto, ten kto ťa pošle pod kytičky.“ S úsmevom odvetil Kisamemu.
„To neni možné.“ Odvetil naspäť Kisame.
„Ale je.“ Odpovedal Naruto a rozbehol sa smerom na Kisameho.
V rýchlosti poskladal pečate a skríkol: „Katon: Gouryuuka no jutsu.“ (Ohnivý živel: Technika obrej dračej hlavy).
Kisame od šoku nestihol reagovať a schytal útok plným účinkom. Dopadol o pár metrov ďalej, ale to už mal Naruto v ruke sformovaný Rasengan a letel priamo na Kisameho. Akonáhle ho zasiahol Naruto vykríkol: „Tatsumaki Rasengan.“(Tornádový Rasengan). Kakashi iba s údivom pozeral, lebo tento Rasengan, ktorý práve videl bol pre neho neznámy.

Po zásahu Naruta jeho novým Rasenganom sa otriasla skoro celá Konoha. V zemi sa vytvoril obrovský kráter a okolo bolo plno prachu. Keď už konečne upadal prach zbadali Naruta ako stojí dole v kráteru a vedľa neho mal byť náznak toho, že tam ležal Kisame. Naruto sa po chvíli zrútil k zemi. Sakura okamžite priskočila k Narutovi a začala ho liečiť. Kakashi prikázal žiakom aby to išli nahlásiť Hokagemu, a priskočil k Narutovi aj on. Pozrel sa na Kisameho, ale to čo uvidel ho zarazilo. Neležal tam Kisame ale niekto úplne iný.

Po ceste k Hokagemu sa žiaci Sakury a Kakashi bavili o tom čo to videli za súboj. Prišli pred dvere Hokageho a zaklopali.
„Ďalej!“ Skríkla nepríjemným hlasom Tsunade.
„Hokage- sama, posiela nás Kakashi- sensei, že prišlo k útoku a Uzumaki Naruto je vážne zranený.“ Vysypali zo seba šiesti malý shinobi.
„Čožeee!“ Skríkla a silno uderila do stolu.
Okamžite sa vydala do nemocnice aby sa bližšie informovala a skontrolovala Narutov stav.

Naruto už ale ležal v operačnej miestnosti, v čase keď prišla Tsunade. Mei sedela v čakárni, kde ju Kakashi ukľudňoval. Tsunade pristúpila ku Kakashimu a vyzvala ho aby jej povedal čo sa vlastne udialo. Po Kakashiho objasnení padla Tsunade na Lavicu v čakárni a nemohla uveriť, že Akatsuki sa už objavili.

Po asi dvoch hodinách vyšla Sakura z operačnej miestnosti a mala Strašne smutný výraz. Mei okamžite priskočila k Sakure ako aj Tsunade a Kakashi.
„Tak ako jemu?“ Dobiedzala Mei.
„Spravili sme čo sme mohli, ale mal veľmi ťažké vnútorné zranenia a čiastočné porušený obehový systém. Je vôbec zázrak, že prežil operáciu a ešte viac ma udivuje, že použil toľko chakry v súboji.“ Paveda na rovinu Sakura o stave, v ktorom sa Naruto nachádzal.
„Môžem ho ísť navštíviť?“ Spýtala sa Mei zo zúfalým hlasom.
„Je mi to ľúto, ale teraz by bolo najlepšie ak by si oddýchol.“ Povedala Sakura a odišla si po namáhavej operácii trošku odpočinúť.

Naruto ležal na izbe v bezvedomí, ale jeho vedomie sa nachádzalo v jeho nútri.
„Ti to teda trvalo. Som myslel, že už ani len neprídeš.“ Ozvalo sa miestnosťou.
„Kto teda si?“ Opäť sa so strachom v hlase opýtal Naruto.
„Tak ja ti to teda prezradím. Vtedy, keď si odišiel k tej Šamanke aby ma s teba vytiahla ste si mysleli, že ste sa ma zbavili. Je to síce s časti pravda. Odobrali ste mi veľkú časť chakry a na chvíľu som sa nevedel spamätať s toho úbytku moci. Ale odobrali ste len to čo som ja povolil. Tú časť, ktorá nikdy nebola využitá a potom som už len musel počkať kým si osvojíš ten zbytok chakry čo som si tu nechal aby som sa k tebe ľahšie dostal.“ Vysvetlil Narutovi celú pravdu.

„Takže ty si Kyyubi?“ Opýtal sa Naruto.
S tmavej cely bez mreží vystúpila malá líška s deviatimi chvostmi.
„Áno, ja som Kyyubi. Konečne ti to dokleplo. Síce nie už v takej veľkosti, ale teraz s úplnou vládou, kedy ja budem chcieť.“ Odpovedal mu arogantne a so smiechom.

Poznámky: 

kdo si čo myslí mi zanechá v komentári. díky moc každému kdo si rád prečíta moje poviedky.

4.813955
Průměr: 4.8 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:34 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Já to věděla. Něco mi říkalo, že by se Kurama, tak snadno nedal... Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 23:50 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No veď ja by som sa kuramu zbaviť len tak nemohol. Síce viac menej to bolo neplánovane ale dobre sa to tam hodilo

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-04-12 00:06 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

V tomhle jsme stejní. Napíšu něco a v dalším okamžiku se mi to (zápletka) náramně hodí. Protože to prostě dává smysl!

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, So, 2009-06-20 13:28 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tento diel nemal chybu. Fakt super Eye-wink
_______________________________________________________
Moje poviedky:
Cesta ninji I.
Sny sa raz splnia I.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-05-21 23:12 | Ninja už: 5532 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

teda musim ti povedat ze tento dielik je fakt husty vobec som necakal ze to takto skonci

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2009-05-22 16:12 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no tak to je potešujúce...díky

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-05-21 17:22 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

ááá dostala jsem se tady až tak pozdě, promiň včera jsem tu nebyla pak už, takže ti to můžu ohodnotit až dneska. Teda Naru si hrál na frajera a takhle skončil...suprový dílek, moc se těším na další!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-05-21 19:23 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

to nevadí že kedy si sa k tomu dostala ale teší ma že si si to prečítala a ešte viac ma teší tvoj komentár od mojou poviedkou.díky.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-05-22 16:14 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Jasně Laughing out loud Já tuhle povídku zbožňuju tak se nediv Cool

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-05-21 07:52 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

diky vám všetkým za milé komentáre.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-05-21 18:51 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

že si stím nepočítal to vůbec nevadí, ale povedlo se ti to dokonale začlenit Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Čt, 2009-05-21 06:05 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Ejha vyzera to tak ze Naruto ma pruser Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2009-05-20 21:40 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

super díl Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, St, 2009-05-20 20:36 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

je to super

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-05-20 19:58 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

moc dobře se ti to povedlo využít tu změnu v jeho povaze Smiling pokud to nebylo v úmyslu od začátku Smiling
jinak výborný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.