manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok- 13. časť

Tak po dlhšej dobe tu je ďalšia časť. Dúfam že nebude zklamaný.

„Takže ty si Kyyubi?“ Opýtal sa Naruto.
S tmavej cely bez mreží vystúpila malá líška s deviatimi chvostmi.
„Áno, ja som Kyyubi. Konečne ti to dokleplo. Síce nie už v takej veľkosti, ale teraz s úplnou vládou, kedy ja budem chcieť.“ Odpovedal mu arogantne a so smiechom.

Naruto bol v bezvedomý, už celý týždeň a ani Sakura nevedela prečo sa stále ešte neprebral. Mei skoro neustále sedela pri Narutovej posteli s myšlienkou, že sa každú chvíľu môže prebudiť.
„Mala by si si ísť trošku pospať.“ Ohlásila ju Sakura.
„Nie. Nie som unavená, zostanem tu pri ňom.“ Odvetila Mei.
Chvíľu na seba iba tak zazerali akoby sa dohovárali myšlienkami, keď tu zrazu niečo chytilo Mei za ruku.
„Neboj sa zlato ja som v poriadku.“ Prehovoril po dlhej dobe Naruto.
Mei nebola schopná ani jedného slova. Vrhla sa okamžite na Naruta a začala ho zasypávať bozkami.
„Nechcem byť hnusná, ale musíš teraz odísť a nechať ho oddýchnuť a poriadne vyšetriť.“ Skonštatovala Sakura po Narutovom prebudení.
„Dobre. Pôjdem si trošku pospať a potom sa sem k tebe ihneď vrátim.“ So slzami v očiach šepkala Narutovi do ucha.
„Dobre.“ Pošepkal jej Naruto naspäť.

Akonáhle Mei odišla, začala Sakura s lekárskou prehliadkou. Po hodine intenzívneho testovania a podobných úkonov prišla Sakura k záveru, že je naprosto v poriadku.
„Ale stále to nemôžem pochopiť.“ Zahundrala Sakura.
„A čo ťa stále trápi?“ Opýtal sa zvedavo Naruto.
„Keď som ťa ošetrovala mal si veľmi poškodené vnútornú orgány a narušený chakrový systém. Ale teraz je všetko úplne v poriadku. Je to akoby...“ Zhrnula Sakura ale prerušil ju v tom Naruto.
„Akoby čo?“ skočil jej do reči.
„Akoby ťa uzdravil sám Kyyubi.“ Skonštatovala.
„Ale to neni možné, veď ty si sa ho už zbavil.“ Predniesla s úsmevom Sakura.
„Presne tak.“ Rýchlo dodal Naruto celý nesvoj s toho čo sa dozvedel.

Bola noc a Naruto práve spal vo svojej nemocničnej posteli keď ho to znovu vtiahlo do podvedomia.
„Tak ako dlho tu mieniš takto polihovať.“ Spustil naňho Kyyubi.
„Daj mi pokoj, ty by si tu nemal vôbec byť. Ako to že si stále vo mne.“ Skríkol Naruto.
„Veď už raz som ti to vysvetľoval nenúť ma ti to vysvetliť ešte raz, ale keď to potrebuješ pre kľud na duši tak ti to v skratke osvetlím ešte raz. Jednoducho si odstránil pečať a snažil si sa ma dostať preč s tela lenže ja som bol natoľko chytrý že som sa vzdal veľkej časti mojej chakry aby ste si vy hlupáci mysleli, že ste ma úplne dostali von. Bol som s toho riadne zničený a nezmohol som sa na veľa vecí, ale tým že si sa snažil osvojiť si moju chakru si ma nejakým neznámym spôsobom uzdravil a ja som potom asi bez toho aby si si toho všimol pár krát ovládol tvoje telo aby som svoju moc nejako otestoval. Najlepší pokusný panák bol až ten posledný. Tak už to chápeš.“ Dohovoril Kyyubi.
Naruto so zaskočeným pohľadom a otvorenými ústami zazeral na Kyyubiho, ktorý stál práve pred ním.

Ráno sa Naruto zobudil v nemocničnej izbe a bol rád, že vidí denné svetlo. Práve, keď sa chcel postaviť s postele sa otvorili dvere jeho izby.
„Tak počula som, že si sa kompletne uzdravil.“ Ohlásila Tsunade vážnym hlasom.
„Áno, som už ževraj celkom zdravý.“ Rázne odpovedal Naruto.
„Rozmýšľala som o veľa veciach a rada by som ti niečo navrhla.“ Opatrne spustila Tsunade.
„A čo také máš na srdci?“ Opýtal sa zvedavo Naruto.
„No chcela som ti ponúknuť titul Jounin a k tomu tvoj vlastný trojčlenný tým.“ Vypustila Tsunade všetko čo mala na srdci.
Naruto na ňu iba nemo zazeral s otvorenými ústami. Tsunade ho s touto ponukou úplne zaskočila.
„To myslíš vážne?“ Spýtal sa neveriacky Naruto.
„Samozrejme, dokázal si to, že si hoden titulu Jounin a tvoj vlastný tým som ti chcela ponúknuť už skôr, ale ako Geninovi som to urobiť nemohla. Tak čo ty na to?“ Dokončila Tsunade a uprene sa pozrela na Naruta.
„No tak toto s pokorou a radosťou prímam.“ Ešte stále zaskočeným hlasom Naruto odsúhlasil.
„No to rada počujem...Akonáhle sa dáš do kopy sa hlás u mňa.“ Dokončila Tsunade a dala sa smerom von z izby, ale v tom sa dvere rozrazili a do vnútra vbehla Mei a už od dverí kričala na Naruta: „Gratulujem.“

Naruta o týždeň na to prepustili z nemocnice so slovami že aspoň ešte týždeň by sa mal šetriť. Po dlhej dobe zavítal k sebe domov ale nič nerobenie mu nerobilo dobre. Okamžite sa vydal na prechádzku po Konohe. Zastavil sa u Ichiraka na pár misiek rámenu, kde ho prepadol Iruka a pozval ho ešte na pár porcií. Pri miskách rámenu sa spolu dobre porozprávali a potom sa Naruto vydal ďalej. Zrazu sa ocitol na hlave štvrtého Hokageho a tam sa usadil. Pri pohľade na večernú Konohu sa mu v mysli odohrával rozhovor, ktorý viedol s Tsunade.
„Dúfam že to nemyslíš vážne!“ Skríkol na Naruta Kyyubi v jeho hlave.
„Prečo nie, je to dobrá príležitosť.“ Odpovedal Naruto s kľudom akoby sa nič nedialo.
„To tu mieniš len tak tvrdnúť s nejakými malými deťmi?“ Odvrával mu Kyyubi.
„Aspoň budem trošku užitočný.“ Odvetil mu Naruto.
„Podľa mňa by si mal zobrať tu svoju maličkú a vypariť sa odtiaľto a vrhnúť sa na nejakého silného súpera, spolu sme neporaziteľný.“ Navrhol Kyyubi.
„Teraz na to nemám moc veľkú náladu, chvíľku tu pobudneme a potom sa uvidí.“ Snažil sa Naruto ukončiť túto debatu.
„No nechám to na tebe, ale nezabúdaj že som stále v tebe.“ Prehovoril ešte Kyyubi.
„Ako by som mohol na to zabudnúť?“ So smiechom predniesol Naruto.
„S kým sa to rozprávaš?“ Opýtala sa prekvapene Sakura.
„Sakura- chan, ani som si ťa nevšimol, čo tu ty robíš?“ Zaskočený Naruto sa snažil zmeniť téma.
„Ako som išla okolo som videla, ako tu sedíš tak som sa prišla pozrieť čo tu robíš.“
„A neodbiehaj od témy...s kým si sa to zhováral?“ Dobiedzala Sakura.
„S nikým, veď vidíš, že som tu sám. Rozprával som sa sám so sebou.“ Zahováral Naruto.
„Teraz vypadáš ako nejaký chudák.“ Posmešne prehovoril Kyyubi.
„Ty buď ticho!“ Skríkol Naruto.
„Čo?“ Prekvapene sa spýtala Sakura.
„Ale nič....trochu som sa zasníval.“ Rýchlo sa s toho snažil Naruto nejako vykrútiť.
„No dobre teda, a nebuď tu dlho lebo prechladneš.“ Ešte okríkla Naruta pri odchode.

Naruto dorazil do svojho bytu ešte stále ponorený v myšlienkach, kde naňho čakala Mei.
„Zlato trápi ťa niečo?“ Opýtala sa ustarane Mei.
„Musím ti povedať niečo dôležité.“ Povedal Naruto tichým hlasom.
„Čo sa deje?“ Ešte viac ustráchane sa Mei na Naruta pozrela.
„Kyyubi je ešte stále vo mne.“ Povedal Naruto smerom na Mei.

Poznámky: 

no dúfam že som nezklamal...ale šak vaše komentíky mi povedia svoje.

4.82857
Průměr: 4.8 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:39 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Páni. Naruto se nám pěkně mění.
Potěšil mě tento dílek. U dalšího čekej větší komentář.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 23:53 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No tak trochu kúsok po kúsku. Na dĺžke nezáleží Smiling

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Po, 2009-06-22 18:13 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Je to super. Teším sa na ďalšiu časť Eye-wink

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-06-20 00:07 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no ďakujem za komentíky

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-06-19 19:37 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Nezklamal, jak bys mohl...Každé pokračování téhle FFky mě vždycky potěší Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-06-19 19:16 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.