manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 11. časť

Tak a je tu ďalší

V kancelárii Hokageho:
Hinata tam už stála celá červená a nesvoja, keď sa zrazu objavil v závane vetra Naruto i s Mei.
„Čo je také dôležité, že som musel prestať v rozrobenej práci.“ Riekol rázne Naruto. Mei sa iba zachichotala a Hinata so zvesenou hlavou pozerala do zeme.
„Mám nové správy o pohybu Akatsuki.“ Oznámila Tsunade.

„Organizácia Akatsuki má sídlo v dedine skrytej v Mlhe.“ Podávala informácie Tsunade.
„Ich cieľom by mal byť Kyyubiho Jinchuriki, ale čas útoku ešte nie je istý. Zatiaľ vieme iba o prípravách o znovu získanie Naruta.“ Dokončila svoj výklad Tsunade.
V momente ako Tsunade dopovedala informácie týkajúce sa lapenie Naruta, všetci sa na dotyčného pozreli. Lenže Naruto si niečo šuškal s Mei a chichotali sa na tom obaja. Keď po chvíli zistili, že je v miestnosti nejako moc veľké ticho upriamili na nich pozornosť.
„To je všetko?“ Opýtal sa znudeným hlasom Naruto.
„Toto sú dôležité informácie a mal by si dávať pozor!“ skríkla na Naruta Tsunade, ktorej na čele vybehli žilky s toho, že ju úplne ignoruje.
„Ale veď ja to chápem, a s toho čo si tu povedala sa v podstate nie je čoho obávať.“ Odvetil jej s chladným hlasom Naruto.
„Teda ak ma ospravedlníte musím ísť.“ Ako to doriekol tak okolo neho a Mei len zavíril vietor a oni zmizli.
Tsunade úplne rozzúrená vrazila do stola a zbytok členov s hrôzou hľadeli na Hokageho.

Naruto sa s Mei objavili v byte, v ktorom prebývali.
„Čo bude nasledovať teraz?“ Podpichla Naruta Mei.
„Teraz dokončíme to, čo sme začali vonku na čistinke.“ Šibalským hlasom predniesol Naruto a položil Mei na posteľ. Začali sa vášnivo bozkávať až napokon skončili obaja pod perinou.

Bol večer a Sakura sa prechádzala po Konohe spolu so Sasukem.
„Čo si ten Naruto vlastne myslí!“ Nahnevaným hlasom prehovorila.
„Neviem na čo myslí, ale jedno viem isto. Už to nie je ten Naruto, ktorého sme kedysi poznali.“ Povedal potichučky Sasuke.
„Ako to myslíš?“ Vyzvedala Sakura.
„Dneska som s ním na cvičisku bojoval a nebiť Jiraya- senseia, tak by to pre mňa nedopadlo dobre.“ Oboznámil Sakuru s jeho dnešným zážitkom.
Sakura iba neveriacky pozerala na Sasukeho a chytila ho za ruku a prechádzali sa ďalej.

Na druhý deň ráno sa Naruto zobudil ako prvý. Pomaličky sa vyslobodil z tesného objatia Mei a vyliezol s postele. Prikryl je a chvíľu sa na Mei iba tak pozeral. Potom si vzpomenul na krásne prežitú noc a pousmial sa. Hneď na to skočil pod sprchu aby sa prebral a išiel prichystať raňajky. Vôňa pripravovaných raňajok vzbudil aj unavenú Mei. Tá cez seba prehodila iba deku a išla sa pozrieť čo sa to deje. Akonáhle vstúpila do jedálne bola úplne prekvapená, na stole ležalo pripravené jedlo. Chvíľku tam len tak stála, ale zrazu ju zozadu niekto pobozkal na krk.
„Dobré ránko princeznička moja.“ Privítal ju Naruto.
„Dobré ránko, zlatko.“ Odpovedal mu Mei.
„To si prichystal ty sám a iba pre mňa?“ Opýtala sa s úsmevom na perách.
„Presne tak, iba pre teba. A teraz sa bež rýchlo osprchovať aby sme sa mohli do toho pustiť.“ Povedal jej nežne do uška Naruto a nežne ju pobozkal na rameno. Mei bola skoro akoby v siedmom nebi.

Po raňajkách sa Naruto vydal na cvičisko a keďže už ovládol celú Kyyubiho chakru čo mu po ňom zostala, sadol si na konár stromu a pozoroval tri stĺpy v zemi pri, ktorých on robil prvú skúšku. Ale zo vzpomienok ho vytrhli známe hlasy. Bol to Kakashi a Sakura. Obaja tam prišli aj so svojimi žiakmi a začali sa zoznamovať. Naruto ich len tak pozoroval a spomínal na staré časy, keď aj on spoločne so Sakurou a Sasukem sa predstavovali Kakashimu. Zrazu ho so spomienok vytrhol letiaci kunai jeho smerom. Ten však chytil jedným prstom bez toho aby prezradil svoju polohu.

„Tako, čo to stváraš?!“ Okríkla sa Sakura.
„Ale, keď ja som tam niekoho cítil.“ Odpovedal skleslo mladík.
„Len sa nevyhováraj.“ Opäť ho Sakura napomenula.
„Hai, ospravedlňujem sa, Sakura- sensei.“ Odpovedal mladík so sklopenou hlavou.

To už Naruto nevydržal a začal sa neuveriteľne smiať. Sakura sa zrazu len obzrela na strom, s ktorého sa onen smiech valil.
„Kto je tam?“ Spýtala sa nazúrene Sakura.
Naruto len zoskočil zo stromu a podišiel k dvom skupinkám.
„Vidíte sensei, ja som to vravel.“ Okríkol Sakura mladík.
Sakura podišli bližšie a jednu mu vrazila po hlave.
„Kunaie sa hádžu na nepriateľa a nie na spojencov.“ Upozornila svojho žiaka Sakura.
Ako sa Naruto blížil tak sa Sakura začala pripravovať, že mu jednu vrazí. Akonáhle sa zahnala Naruto sa objavil pred Kakashim a hneď sa s ním aj vítal. Hneď ako sa s ním zvítal pozrel na Sakuru.
„Prepáč Sakura, ale tie časy už pominuli.“ Prehovoril smerom k Sakure s úsmevom na tvári.
„Naruto!“ Ohlásil ho Kakashi.
„Dovoľ mi predstaviť mi môj nový tým.“ A ukázal na trojicu detí.
„Sprava to sú Hideko, Akemi a Kaito.“ Predstavil ich Kakashi.
„A toto je Uzumaki Naruto.“ Dokončil Kakashi.
„Veľmi ma teší.“ Pozdravil ich Naruto.
„Aj nás Naruto- San.“ Odzdravili naraz a malá Akemi sa úplne červenala.

Naruto sa otočil smerom k Sakure a spýtal sa: „Toto sú tvoji žiaci?“
„Áno, sprava Zed, Roya a Tako.“ Predstavila ich Sakura.
„Dobrý deň, Naruto- San.“ Pozdravili zdvorilo.
„Dobrý deň.“ Odzdravil ich Naruto.

Naruto tam tak chvíľu stál a hľadel na ostatných osem osôb.
„Azda idete na tréning o prežitie?“ Spýtal sa zvedavo Naruto Kakashiho smerom.
„Áno, máme to v pláne, žeby si sa chcel pridať?“ Uštipačne sa opýtal Kakashi.
„Nebojte sa ja nie, ja som s toho už vyrástol.“ Odpovedal kľudne Naruto.
„Ako myslíš.“ Odvetil mu Kakashi.

Otočil sa smerom k svojim žiakom a začal im vysvetľovať pokyny na nadchádzajúcu skúšku. Naruto sa otočil a vyskočil na neďaleký konár stromu a pozeral sa, ako to bude prebiehať.

Ako tak už hodinu sledoval tú osem člennú skupinku, zrazu zacítil prítomnosť obrovského množstva chakry v ich blízkosti. Sakura sa na okamih zastavila, lebo zbadala Narutov výraz tváre a dala pokyn aj ostatným žiakom aby sa na chvíľu zastavili. Kakashi spoločne so Sakurou nevedeli čo si majú myslieť. Zrazu to Kakashi ucítil tiež, ale bolo neskoro. Kisame s napriahnutou Samehadou rovno na Akemi. Akemi sa od strachu ani len pohnúť nemohla. Kakashi nestihol vôbec reagovať. Zrazu len Samehada dopadla na zem, ale cieľ netrafila. Kisame sa obzrel a zbadal žltovlasého shinobiho ako drží v náručí malé dievča.

„Kto si do pekla!“ Skríkol naňho Kisame.
„Čo je práve mŕtvolu ako si ty do toho!“ Okríkol ho Naruto.
Akemi pomaly otvorila oči a zbadala. Že ju niekto drží v náručí. Pozrela sa smerom nahor a zbadal tam Narutovu tvár a bola šťastná, ale ako tak zbystrila oči na jeho a oči trochu sa zalakla.

Poznámky: 

každý komentík poteší

4.826085
Průměr: 4.8 (46 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 21:29 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Začíná se mi to potvrzovat... nechci ovšem být optimistická. Tak konečně Akatsuki na scéně?? Paráda.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 23:42 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No tak uvidíme či sa ti to potvrdí

Obrázek uživatele lanthara
Vložil lanthara, So, 2009-05-16 16:39 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

moc se mi to líbý ikdyž musím říct, že mě dost zaskočilo Narutovo chování ale jinak je to super

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Pá, 2009-05-15 17:21 | Ninja už: 5612 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, výborná povídka!!!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-05-15 14:25 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Nevím, jak jsem ji mohla přehlídnout, taková zajímavá povídka...chudák Hin, ale Narutovi jeho lásku přeju... Laughing out loud Už jsem hrozně nedočkavá na další Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Pá, 2009-05-15 15:50 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Konecne suboj bossov...Kisame alias Sushi vs Naruto alias Naruto Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2009-05-14 21:56 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

no som rád že sa nájdu ludia ktorý majú svoj názor..a cením si toho a dúfam že aj na rozdielnosť názorov zostanete somnou až do konca

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-05-14 22:37 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no to vím takle jsem to vůbec nemyslel
a nerozvážný? no nevím, ale málem zabít svého nej přítele, pak ještě je víc drzí než předtím Laughing out loud a ke všemu je teď trochu arogantní, teď to vypadá jako by jsi trochu prohodil povahy Naruta a Sasuskeho Laughing out loud ale jen u Naruta Sasuske je skoro stejný, ale co i přesto, že Naruto se sem tam chová jako největší arogant, tak je to prostě výborný Smiling
(možná si mě pochopil)

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2009-05-15 09:47 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

pochopil som ťa až velmi dobre...a snád sa nájdu aj iný s tvojím názorom...som rád že mám takého dobrého čitatela.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-05-16 00:09 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

díky, ale stejně mám pocit, že nevíš co jsem tím myslel, ale zkus mi tu teda napsat co jsem tím chtěl říct, ale jinak mi to moc nevadí Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 11:50 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

vieš čo? keď sa na to tak spätne pozerám možno som to až tak dobre nepobral ale približne viem čo si tým chcel naznačiť.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-05-16 14:23 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

vím no
měl jsem jen na mysli Narutovu povahu nic jiného v tom není jen to, že se tam Naruto chová skoro jako Sasuke, ale už se právě nechová kamarádsky Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 15:42 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

možno sa nakoniec ešte zmení a možno nie..no nechajme sa prekvapiť

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-05-16 19:08 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

přesně Smiling měl bych se v tom přestat tak štourat Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 19:18 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

ale nie ja som len potešený že to niekoho fakt až natolko zaujme že to aspon trošku rozobere...som potešený:)Laughing out loud

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-05-16 20:03 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

aspoň, že ti to nevadí Smiling
tak dobře tendle díl jsem už dost zkritizoval Smiling tak teď už tento díl nechám a uvidíme co bude v dalším Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Čt, 2009-05-14 20:57 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

dobre amne sa jeho povaha paci je taka odlisna od iných ff

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-05-14 20:44 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

pěkný, ale ta Narutova povaha je srašná Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.