manga_preview
Boruto TBV 07

Čas zmeniť budúcnosť 07 – Náhodné stretnutie

Siedma kapitola: Náhodné stretnutie

Netušil koľko tam ležal, ale keď sa prebral, bola už tma. Keďže si už pospal, nemalo cenu vracať sa do svojho nového bytu. Nabral dosť energie na to, aby mohol znovu trénovať. Najprv sa naučí Rasengan.
Vyvolal zo desať klonov. Ani ho to veľmi neunavilo. Tých sto, to bolo niečo celkom iné. Vydal príkazy a každý zvlášť sa snažil o Rasengan. Musí to čo najrýchlejšie zvládnuť. Zosilnieť čo najviac. Má na to len rok. Presne o rok sa narodí.
Bol to zvláštny pocit vedieť čo sa stane.

Už mu to celkom dobre šlo. V rotovaní sa veľmi zlepšil. Nebolo to ešte ono, ale za deň- dva by to mal mať.
Počas celého tréningu mal pocit, že ho niekto sleduje. Neraz poslal klon nenápadne na prieskum, ale vždy sa vrátil bez výsledkov.
Nadránom sa vybral domov. Bol taký unavený, že si ani nevšimol papier na stole a okamžite zaspal.

Keď sa prebudil, bolo už poludnie. Ten papierik si všimol ihneď.
Trochu ho prekvapil ten podpis. Tak teda šiel.
Najesť sa môže aj neskôr.
Opäť sa ocitol v centre Konohy. Tentoraz však nešiel za Hokage. Aspoň nie za súčasným. Šiel za Tretím.
Nemal tušenia, čo by tak mohol chcieť, ale skutočne sa tešil, že ho uvidí živého. Prešmykol sa okolo strážcov a smeroval si to do jeho kancelárie.
Predpokladal správne, keď si myslel, že je tam kde bude v budúcnosti. Zaklopal a po vyzvaní vošiel. Všimol si, že sa tu takmer nič nezmenilo. Vlastne nezmení.
Jedine Sandaime. Teraz vyzeral ešte celkom mlado.
Bol rád, že ho vidí. Lenže čo, keď on netušil kto je ... kto bude.
„Ehm.... dobrý deň.“ pozdravil sa.
„Vítam ťa Inari.“ odzdravil Tretí.
Prekvapilo ho, že pozná jeho ... falošné meno. Takže už sa rozprával s ...
„Našiel som odkaz, tak som tu.“ prehlásil.
„Doniesli sa mi správy o mužovi, ktorý sa nápadne podobá Hokagemu. Máš na to nejaké vysvetlenie?“
Jasné, že hej. Ale to nikomu nesmie povedať.
„Netuším. Musí to byť asi len náhoda.“ odpovedal nejasne.
„Odkiaľ si?“ pokračoval Tretí.
„Neviem.“
„Poznáš svoju rodinu?“
„Nie!“
„Prečo si sem prišiel?“
pokračoval vo výsluchu.
„Ja-ja vážne netuším. Nič si nepamätám. Jediné čo mi dáva zmysel je Inari a Konoha.“ už kričal.
Bol veľmi naštvaný z toho, že ho Tretí takto vypočúva. Nevedel dobre klamať. Ale musí. Pravdu nesmie nikto poznať.
„Načo vám to je? Hokage mi predsa verí, nie?“ rozčuľoval sa.
Sandaime si napriek jeho výbuchu zachoval chladnú hlavu.
„Minato je dôverčivý človek. Lenže je vojna a ty by si pokojne mohol byť špión.“ vysvetľoval stále kľudne.
„Ubezpečujem vás, že som sem neprišiel nikomu donášať a už vôbec nie ublížiť ..... nemusíte mi veriť. Teraz ešte nie. Stačí ak budete v budúcnosti.“
Vedel, že sa vyjadril dosť neurčito. Nemohol pochopiť akú ďalekú budúcnosť má na mysli. Sandaime si povzdychol.
„Dobre. Zatiaľ mi bude stačiť tvoje slovo. Môžeš ísť.“
Nechápal to. Taký Tretí nikdy nebol. Vlastne, skôr takého ho nepoznal.
Vyšiel von. Stráže naňho zase čumeli. Radšej si to nevšímal a šiel ďalej do Ichiraku.
Naozaj bol taký naštvaný, že mu ani ten ramen veľmi nechutil.
Možno, to bolo celé vážne len kvôli tej vojne. Možnože taký nebýva.
Už nechcel nad tým rozmýšľať. Rýchlo zaplatil, poďakoval za jedlo a utekal pokračovať v tréningu. Tentoraz vyvolal až dvadsať klonov a spolu s nimi sa snažil prísť na to, ako Rasengan prinútiť fungovať správne bez pomoci klonu.
Vydržal tak štyri hodiny. Potom sa zrútil a poddal sa snom ako zvyčajne.

„Haloó! Hej ty ... vnímaš už konečne?“ hulákal mu niekto do ucha.
Bol by prisahal, že neležal ani dve minúty. Každý jeden sval v tele ho bolel. Otvoril oči a posadil sa.
Pred ním stála doslova červenovlasá dievčina. Mohla byť taká stará ako teraz on.
„Čo ma budíš?“ vyštekol na ňu.
Našpúlila pery a v tvári nabrala rovnakú farbu akú mali jej vlasy.
Chvíľku musel rozmýšľať nad dôvodom jej sčervenania. Potom mu došlo, že nešlo o červenanie. Ona bola červená od zlosti. A poriadne.
„Si normálny? Spíš tu už pol dňa. Celý čas sa ťa snažím prebrať. Myslela som, že si mŕtvy! A ty, že čo ma budíš?!“ rozkričala sa.
Mala jemný, ale zato zvonivý hrdelný hlas. Rozliehal sa .... dúfal, že nie ďaleko.
„Prepáč. Potrebuješ niečo?“ spýtal sa tichým hlasom, hlavne aby už nerevala.
Pomaly sa jej začala vracať farba. Podozrivo si ho premerala.
„Mám dve otázky. Len kvôli tomu som tu čakala kým sa preberieš. Aby si mi neutiekol...“
„Prečo by som utekal?“
zdalo sa mu to smiešne.
Čo to dievča môže chcieť...
„A odkiaľ to mám vedieť? Viem len, že sa strašne podobáš na Minata. Z diaľky sa mi zdalo, že si on. A ešte k tomu ovládaš jeho vlastnú techniku Rasengan. Aj keď jemu ide lepšie, nerozumiem ....“´
Naruto dostal tik do oka. Nepremýšľal nad tým čo robí.
„Takže jemu ide lepšie vravíš.“ vysúkal zo seba naštvane.
Ona len nemo prikývla a čakala na vysvetlenie.
„To ešte uvidíš...“ zamumlal si a vyvolal tri klony.
V ruke mu pomaly začínal rotovať Fuuton Rasen-Shuriken. Už vedel ako to urobiť, aby nemal dokaličené ruky. Jednoducho ho nechal rotovať iba v klonovej ruke. Ak to spraví takto, neublíži mu to. Klon sa rozbehol a vrazil Rasengan do najbližšieho stromu.
Výbuch bol ohlušujúci. Po strome nezostala ani trieska. Len obrovský kráter.
Už sa naňho nedívala tým pohŕdavým pohľadom.
„To ..to.. to bolo úžasné.“ vykoktala zo seba. „Musíš to ukázať Minatovi!“
Až teraz si uvedomil čo urobil. Nemohol radšej ostať sedieť?! Všetko to len skomplikovalo. Dievča pohodilo vlasmi a obdivne sa pozrelo na miesto výbuchu.
„Odkiaľ vieš Rasengan?“ začala ho odrazu prebodávať očami.
„Minato ho nechcel naučiť dokonca ani mňa. Vie ho len jeho sensei Jiraja. Odkiaľ by si....“
„Dofrasa. To som jej musel všetko vyzradiť? To som sa ani nemusel schovávať. Pokojne som mohol trénovať v strede Konohy. Asi som naozaj taký magor ako mi vždy Sakura-chan vravievala.“
nadával si v duchu.
Dievčina stále čakala na odpoveď.
„Ero-san....vlastne Jiraja ma ho naučil.“ zamračil sa pri spomienke na svojho senseia.
Náhodou, to bola pravda.
„To..to .. nemohol. Je to nesmierne zložité. Čo si vlastne zač?“ premeriavala si ho.
„Ako to, že si Minatovi tak veľmi podobný?“
„Som Inari.“
odpovedal jednoducho, usmial sa a podal jej ruku.
Musel niečo robiť. Bola taká otravná, že raz by sa k pravde dopátrala. Musí jej utiecť... ale ako. Ona chce počuť vysvetlenie. Lenže jemu nič rozumné nenapadá. Keby ju omráčil a zdrhol? Nie, to je blbosť. Ona sa osobne pozná s Hokage. Vlastne s jeho otcom. A ešte k tomu, jeho by si s nikým nepomýlila. Nemal čas sedieť niekde v žalári. Tam už bol dosť. Nechcel stratiť otcovu dôveru. Keby ju...
Z myšlienok ho vyrušil jemný dotyk. Strhol sa.
Prijala jeho ruku s úsmevom na tvári.
„Kushina Uzumaki. Teší ma Inari.“

Poznámky: 

Povedzme, že krátka časť.... ale už nie taká nudná .... aspoň podľa mňa. Vy mi povedzte či áno alebo nie. A za tie chybičky, ktoré tam určite sú sa ospravedlňujem. Nejako som nemala veľa času na kontrolu. Smiling :D

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, St, 2009-05-20 18:28 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

dziveee.... ta posledna veta bola dobra..sa tesim na "inariho" reakciu Laughing out loud

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, Po, 2009-05-18 18:26 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hm... ďakujem vám všetkých za úžasné komenty .... naozaj pre mňa veľa znamenajú ... a som vám za nich ňeskutočne vďačná. Na začiatku som si myslela, že táto poviedka bude o ničom, ale aj mne sa začína pomaly páčiť .... ešte sa to dosť skompikuje..
PS: naruto-kun : som rada, že sa ti poviedka páči, ale skor ako o týždeň nová časť byť nemože ... ide predovšetkým o tie pravidla FF.
PS2: Sorry, že každému zvlášť neodpíšem, ale to by bolo len samé ďakujem a ďakujem a ďakujem .... tak jeden krát pre všetkých
ĎAKUJEM Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-05-18 17:19 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

prosim ta kedy bude dalsi diel???? moooc sa naneho tessim .. zacalo sa to super rozbiehat

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Po, 2009-05-18 11:10 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

super,začíná se to docela rozjíždět

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Ne, 2009-05-17 19:56 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

FAAKT SUPER DIELIK.. URCITE NEBOL NUDNY JEDINA CHYBICKA BOLA ZE BOL KRAATKY

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-05-17 19:45 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Stkání s maminkou..juj super! Ten Naru je hroznej vejtaha...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-05-17 19:40 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Výbornej dílek, měl docela pech takhle narazit na maminku Laughing out loud už se těšim na další dílek Smiling jo a tadyten díl nebyl nudnej, byl doopravdy super, jen kdyby mohl být příště delší Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-05-17 18:48 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

výborný Laughing out loud jsem zvědavej jestli todle Naruto ustojí nebo to sním sekne Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.