manga_preview
Boruto TBV 08

Realita

Určite sa každý z vás už aspoň raz zamyslel nad otázkou, či sa oplatí žiť. Ak nie, tak musíte mať naozaj dobrý život, kopu priateľov, skvelú rodinu... Alebo ste len takí nevšímaví a neuvedomujete si pravdu za svojím chrbtom. Krutú, ale predsa pravdu, ktorú nezmeníte, ani keby ste sa snažili zo všetkých síl. Síl, z ktorých vám na konci zostane len malá štrbinka, kratučký povrázok, ktorého sa silou mocou chcete udržať, ale on sa vám vždy vyvlečie z prstov a vy padnete do obrovskej priepasti známej ako 'realita'. Proti nej nezmôžete nič. Aj keby ste sa chceli ukryť do vlastného sveta, ona si vás vždy nájde a všetko pokazí... Stratíte radosť a šťastie, pre ktoré ste tak dlho bojovali, a opäť sa vráti smútok a plač. A všetko ide od začiatku...

Shinobi svet je krutý a každý z nás už okúsil jeho ostré drápy. Každý pocítil jeho bolesť.. Určite ste sa snažili zo všetkých síl, ale Smrť vám aj tak vzala to, čo ste mali na tomto vojnou posiatom svete najradšej. A potom zostala len prázdnota. Hlboká diera vo vašom vnútri, ktorá bolela oveľa viacej, ako to najhoršie zranenie z boja. Boj... To práve on nás pripravuje o všetkých milovaných. Nenávisť plodí násilie... A násilie plodí boj – to je skutočná realita tohoto sveta. Tak prečo sa tomu nesnažíme vzoprieť? Prečo kvôli tomu niečo neurobíme? Pretože sa vždy nájde niekto, kto nám v tom zabráni. Pre koho to urobiť nemôžeme... Hlavnou príčinou väčšinou býva strach.. Strach zo smrti. Ale prečo sa báť smrti, keď aj tak raz zomrieme a opäť tu necháme niekoho úplne opusteného? To sú ľudia až tak slabí?! Nedokážu pohnúť zadkom, ba ani malíčkom! Iba keď je to pre vlastné pohodlie. Musíme si priznať – aj keď je to kruté – ľudia sa nikdy nedokážu obetovať jeden pre druhého. Ani ten najlepší ninja sveta. Možno sa pár výnimiek našlo, ale bolo ich naozaj len pár... Minato Namikaze. Aj tento muž sa stal za svoje skutky hrdinom a najväčším ninjom všetkých dôb. Ale dokázal by niekto urobiť, to čo vykonal on? Dokázal by sa niekto postaviť pred to najhroznejšie stvorenie sveta? A dokázal by niekto obetovať svoj život za dedinu?! Priznajte si to. Koľko krát ste sa aspoň pokúsili niekoho zachrániť, pomodliť sa zaňho, alebo aspoň vysloviť to slovíčko 'ďakujem'? Niektorí z vás si určite myslíte, že by ste to dokázali, ale... Slová sú iné ako skutky. Slová sú možno veľké a statočné, ale skutky sú väčšie... A hlavne robia ľudí šťastnými. Šťastie a radosť býva častým dôvodom na život. Ale čo keď človek o všetko to potešenie zo života príde? A čo keď mu už nemá kto tu dieru v srdci zaplniť, pretože jeho priatelia umreli vo vojnách? Alebo horšie... Čo keď tých priateľov nikdy nemal? Nemal nikoho, kto by sa zaňho obetoval, položil svoj život za jeho zachránu...

Na svoje detstvo má tie najhoršie spomienky, aké si kto môže predstaviť. Každý deň sa snažil tváriť, že mu nič nie je a ignorovať tie nenávistné pohľady, smerujúce jedine naňho. A pritom on nikomu nič nevykonal! Bol len predsa malé dieťa, ktoré sa snažilo žiť si svoj prihlúpy detský sen, že sa jedného dňa stane najsilnejším shinobim všetkých dôb. Neustále im to dával najavo cez všetky možné spôsoby. Robil zo seba idiota len preto, aby si niekto všimol jeho malú existenciu. Vždy bez jediného výsledku. A nemal nikoho, kto by mu pomohol sa z toho dostať. Celé detstvo bol úplne sám. Bez jediného puta, jediného priateľstva, ale aj tak sa mu na tvári zakaždým rysoval úsmev. Aspoň v spoločnosti. Myslel si, že jeho osud je byť do smrti sám.

Iruka – sensei mu ukázal, že to tak nie je. Stal sa jeho priateľom a dalo by sa povedať, že aj náhradným otcom. Bol to prvý človek, ktorý na Narutovi videl niečo viac, ako len 'líšku, ktorá pácha zlo'. Videl v ňom ľudskú bytosť. Chlapec sa už nikdy viac necítil opustený...

O pár rokov nato sa jeho radosť ešte zväčšila – stal sa predsa ninjom a jeho sen mu bol takmer na dosah ruky! Jeho priateľmi sa stali členovia tímu sedem... A nie len oni. Pomaly si vytváral putá medzi každým ninjom z Listovej! Dokázal to iba preto, lebo sa nikdy v živote nevzdával. Nezahodil svoj život, ani keď mu bolo najhoršie, keď sa cítil, že koniec pomaly príde. Jeho srdce stále bilo a hodiny neustále tikali. Sekunda po sekunde. Minúta po minúte. Rok po roku. Jeho život začal naberať časom stále väčší a väčší význam. Už nikdy nebol sám, jeho priatelia ho v živote neopustili. Boli s ním a spoločne sa smiali, plakali a chránili jeden druhého. Boli ako nepreniknuteľná skala, ktorú by nerozbil ani ten najväčší stroj. Ich priateľstvo určite trvalo ešte aj milardu rokov po smrti. Ich životy sú prepojené naveky...

Narutov život by sa dal nazvať šťastným koncom, i keď sa mu jeho sen nakoniec nesplnil a on tento svet opustil. Dôležité je, že ho neopustil sám. Koniec jeho života sa so začiatkom ani porovnávať nedá. Zomrel s úsmevom na tvári a s radosťou v srdci, pretože si získal mnoho dobrých kamarátov...

Mali by sme si z tohoto malého blonďatého paka brať obrovský príklad. On sa nevzdal ani vtedy, keď mu bolo najhoršie a bol na to všetko úplne sám. Dokázal sa cez to preniesť a otvoriť si obrovskú bránu šťastia... Niekedy je cesta rovná, inokedy zasa kľukatá, no stále by sme sa mali pozerať na svet cez ružové okuliare, pretože realitu sa nám zmeniť nepodarí... Aspoň nie teraz.. Musíme ďalej čakať a veriť, kým sa šťastie vráti.

Poznámky: 

Musela som to napísať, pretože.. Mala som chuť sa z tejto terajšej nálady vypísať a normálne mi to zlepšilo aspoň trochu náladu. Uvedomila som si tu jednu vec. Nemôžem vo svete hľadať to zlé, pretože sa vždy nájde niečo dobré. V mojom živote ste to vy.. Je to táto stránka! A nech si každý hovorí čo chce, ono to tak proste bude.. Ďakujem, priatelia.. Bez vás by môj život už dávno stratil zmysel a možno by som tu už ani nebola.. Som rada, že vás mám. Ďakujem.. Strašne moc.
Minulá smutná jednorázovka: Láska prekoná všetky problémy
Ďalšia smutná jednorázovka: Slnko zapadá, životy končia, duše sa strácajú..

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Pá, 2009-08-14 22:25 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Vzdycky kdyz ctu neco od tebe, nutí mě to zamyslet se.. A to fakt hodně bolí xD Ale nejdůležitější je to, že u tebe, ať už čtu cokoli mě to myšlění nebolí.. Dokážeš to tak skvělě popsat a jak už tady bylo řečeno, moc dobře se to čte Smiling

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-06-06 19:04 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

teda zobrala si mi uplne moju rec neviem co ti mam na to povedat.. je to krasne zhrnute co by malo byt v nasom zivote dolezite a vsetko to co nam chcel kishimoto povedat tym ze vytvoril naruta.

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2009-05-26 20:52 | Ninja už: 5491 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Kikul...krása,ani neviem,čo mám napísať Laughing out loud všetko si vystihla a tu krutú pravdu si sem napísala tak pekne... Smiling


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, Po, 2009-05-18 15:19 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Kikuš, toto je prekrásne. Prekrásne si vyjadrila pocity, ktoré sú v tebe. Nie každý by to tak vedel napísať, ale pre mňa patríš k naj autorom takže sa ani nečudujem. Je to fakt nádhera. Normálne ma to dojalo, koľko pocitov a krásnych slov sa tam skrýva. Na srdci ma hreje krásny pocit šťastia. Otvorila si mi očičká a za to ti veľmi ďakujem.
Tento komenár píšem v nemom úžase, takže ak nájdeš nejaké nezmyselné vety alebo niečo, tak srry pretože je to to čo práve cítim. Jedným slovom:

"GENIÁLNE!"

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2009-05-17 21:44 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

tak jsem si říkal jestli má cenu psát komentář, ono už všechno bylo řečeno, no alespoń uvidíš, že jsem to četl a že se mě to líbílo.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2009-05-17 21:29 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Úžasne si to napísala Kikul. Neviem moc, čo viac ti k tomu povedať. Ja som ti to v smetáku už vlastne povedala... Tak sa toho drž Eye-wink
Poviedka dokonalá. A s poznámkami možem... asi len súhlasiť.

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Aladin
Vložil Aladin, Ne, 2009-05-17 20:19 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Rád bych něco napsal, ale už to tady všechno bylo, takže jenom napíšu, že jsme taky rádi, že tě tady máme a bez tebe by to tady nebylo jako dřív.

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Ne, 2009-05-17 20:12 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

konecne niekto dokazal dat najavo tu krutu pravdu
bolo to krasne precitala som to so zatajenym dychom lebo tak krasne napisat pravdu to nieje lahke
tato poviedka otvorila oci aj mne a som rada ze si tie pocity zo seba vypustila
proste jednym slovom nadhera Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2009-05-17 19:59 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hodně mě zamrazilo, Kikul. Protože... málokdo mě dost dobře zná, a ještě méně lidí by asi napsalo tuhle poznámku, kterou... jako bych prostě napsala přímo já.
Ta povídka je skvělá. A ještě víc to, co pomocí těch slov říkáš. V životě jsou temný chvilky, i ty světlý. Vlastně jsem se nad tím sama nedávno zamýšlela...
Hlavně ten první odstavec mě hodně zaujal. Jak jsem říkala, byl o mně... nebo spíš, o každém z nás. A jak to šlo dál, byla jsem tak zaujatá, až jsem si málem spálila večeři, vytáhla jsem ty filety z pánve jen tak tak xD ale vážně, tys... tys nenapsala jen nějakou optimistickou povídku o naději. Tys psala o realitě, ve které je naděje, dokázalas, že ta naděje doopravdy je... a to je mnohem víc.
Nikdy se nevzdávej, a štěstí přijde... musí. Arigatou, Kikulines Smiling a výjimečně zase jednou kliknu na pět hvězdiček.

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), So, 2009-07-04 13:34 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vážne Ďakujem.. V jednej chvíli mi nejak dojdú slová a potom vážne neviem, čo napísať.. Iba to jedno slovo... To jedno jediné..

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-05-17 19:34 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Kikulines, jsem moc a moc ráda, že jsi přišla na to, co nám Kishimoto celé roky prostřednictvím Naruta dává - víru a naději. Víru a naději pro člověka. Víru sama v sebe a naději na lepší zítřek.
Krásně jsi to napsala.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!