manga_preview
Boruto TBV 09

„Spravodlivá pomsta?!“ 08 – Tím sedem opäť spolu

8. kapitola : Tím sedem opäť spolu

Sasukeho technika si to nedotknutá ďalej veselo mierila priamo naňho.
Naruto trochu prekvapene uhol preč z jej cesty. Smiešne na tom bolo to, že ten oheň sa otočil a pokračoval za ním. To nečakal.
Rýchlo zložil pečate a medzi ním a ohňom sa vytvorila vodná stena. Pre istotu však Naruto išiel ďalej od nej. Dobre urobil. Oheň s ľahkosťou prešiel skrz stenu. Nemal čas uhýbať sa jej celý deň.
Vyvolal jedného chakrového klona a on sám sa od neho premiestnil čo najďalej. Oheň chvíľku váhal, ale nakoniec sa vybral za nesprávnym Narutom.
Postavil sa späť na svoje pôvodne miesto a trochu zamyslene sa pozeral na Sasukeho.
„Zaujímavá technika. Nebolo to Amaterasu, že?“ chcel si to potvrdiť.
„Nie, ale na jeho princípe som vymyslel toto.“ zavrčal Sasuke, naštvaný sám na seba.
„Povedz mi, ako si to urobil. Som si istý, že jeho poslednú chybičku som zaplátal už pred mesiacom. Niekedy nerozoznal klon od pravého. Ale to sa mi už podarilo opraviť. Ako to, že išiel napriek tomu za ním?“ spytoval sa zamyslene Sasuke.
„Hmm.... asi viem prečo. Ten klon nebol obyčajný. Funguje na trošku inom princípe ako normálny klon. Hovorím mu chakrový klon. Je to akoby nahromadená chakra do jedného miesta. Obyčajný klon vyčerpáva chakru odo mňa. Chakrový klon je akoby nový človek. Nezmizne po jednom údere a chakra sa mu časom sama dopĺňa. Vyzerá ako vrstvy chakry poukladané na seba. Existuje dovtedy, pokiaľ tá posledná najtenšia vrstvička na jeho povrchu nezmizne. Preto ho odo mňa nedokáže ani tvoj oheň rozoznať. Predpokladám, že byakugan by to asi dokázal.“ vysvetľoval natešený Naruto.
„Ale aj tak je to obdivuhodná technika. Len si si vybral nesprávneho súpera.“
Sasuke sa neveselo usmial. Použil jednu zo svojich najlepších technik a Naruto ju napriek tomu dokázal oklamať behom minúty. A ten chakrový klon ho fakt zaujal. Nikdy nevidel podobnú techniku. Stavil by sa, že Orochimaru by dal všetko, skoro, aby mohol na tých klonoch robiť pokusy.
Nečakal na ďalšiu výzvu a hodil po Narutovi niekoľko kunaiov.
Prvý Naruto v lete chytil a ostatným sa vyhol. Dôkladne si ho prezrel. Všimol si, že je k ním pripevnený takmer neviditeľný drôtik. Bol medený, takisto ako ten kunai. Už tušil, čo Sasuke zamýšľa. Robil sa, že chce vrhnúť kunai späť na Sasukeho, ale namiesto toho doň vpustil bleskovú chakru. Sasuke urobil v rovnakom čase to isté.
Prúdy sa v strede drôtu stretli a spôsobili menší skrat.
Sasuke sa len poškrabal vzadu na hlave a rozmýšľal, čo sa stalo.
„Za ten rok som sa naučil manipulovať nielen s ohnivou a veternou chakrou.“ vysvetlil mu to Naruto.
Sasuke nenechal na sebe nič poznať, aj keď to, že Naruto mu už predviedol manipuláciu štyroch živlov, ho štvalo. Tušil, že blesky nebudú mať žiadny účinok.
Ostával mu len oheň. A ani ten už veľmi nie. Veď jeho druhú najlepšiu ohnivú techniku prekabátiť dokázal. A tú najlepšiu nemal v pláne zatiaľ nikomu ukazovať. Ani Narutovi.
Ten pokojne čakal čo jeho súper vymyslí tentoraz.
„A čo Chidory? Nechceš mi predsa tvrdiť, že si ho za ten čas ani trochu nezlepšil.“
Sasuke sa smutne pozrel do zeme. Tá technika ho stála skoro život. A on ju chce vidieť? Nechcel ju proti nemu znova použiť. Ďalší pohľad na takéto zranenie a tú techniku by asi naschvál zabudol.
„Vtedy som si ju nestihol poriadne prezrieť.“ vyzval ho ešte raz.
Sasuke sa na neho naštvane usmial.
„Keď tak pekne prosíš. Dúfam, že máš aspoň takú dobrú techniku.“
„O mňa sa neboj. A nemusíš ani o seba. Už len kvôli Sakure-chan by som ti neublížil.“
uškrnul sa Naruto a vyvolal tri klony.
V ruke mu začínal rotovať oranžový rasegan.
Na opačnej strane sa Sasukemu v ruke vytváralo chidory. Nie však obyčajné ako vždy. Okrem bleskov z neho šľahal aj oheň. Jediný na kom to jutsu zatiaľ vyskúšal, bol Naruto. A len vďaka nemu bol takmer mŕtvy.
Sakura cítila, aké je ovzdušie okolo jej tímových partnerov nabité energiou. Rýchlo sa vstala a postavila sa o niekoľko metrov ďalej.
Naruto a Sasuke sa rozbehli oproti sebe so svojimi ultimátnymi technikami.
Naraz bol taký silný, že sa Sakura musela chakrou prichytiť k zemi.
Záblesk svetla a veľká explózia boli samozrejmosťou.
Keď prach dopadol na zem, naskytol sa Sakure zvláštny obraz.
Sasukeho hrozivé chidory bolo preč a Narutov rasengan bol asi päť centimetrov od Sasukeho hrude. Naruto usmievajúci sa od ucha k uchu zrušil rasengan.
Sasuke ešte stále zmetene stál na mieste a trochu vykoľajene hľadel na Naruta.
„Uznávaš, že som jasný víťaz?“ spýtal sa smelo Naruto.
Sasuke sklonil hlavu a vyhlásil: „Hej, hej .. vyhral si.“
Naruto mu podal už snáď desiaty raz ruku. Ten ju na jeho prekvapenie prijal.
„Ale odteraz ma máš na krku.“ usmial sa.
Sakura pribehla k ním a oboch ich objala.
„Vy ste takí ...“ v očiach sa jej ligotali slzy šťastia.
„Už chýba len Kakashi-sensei, aby bol tím sedem kompletný.“ povedala.
„Ani by som nepovedal.“
„Čo .... Naruto, ako to myslíš?“ spýtala sa prekvapene Sakura.
Naruto ukázal prstom niekde za ňu. Naozaj tam stál ich bývalý sensei.
„Hokage vravela, že vás tu asi nájdem. Zdravím Naruto, aj teba Sasuke. Som rád, že ste obaja späť.“ usmial sa pod maskou.
„Aj ja vás rád vidím sensei. Takže už ste sa vrátili z misie.“ skonštatoval blondiak.
Kakashi sa zamyslel.
„Hm.. takže sensei. No dobre. Sledoval som skvelý zápas. Vážne ste sa neuveriteľne zlepšili. Keby ste mi teraz mali vziať rolničky, asi by som sa dobrovoľne vzdal.“ poškrabal sa na zátylku.
„To je to s nami až také strašné?“ spytoval sa s úškrnom na tvári Naruto.
Sakura mu vlepila za ucho.
„Nerob si srandu z pochvaly. Vy ste nás sledovali celú tu dobu?“ obrátila svoj pohľad z Naruta na senseia.
„Nechcel som vyrušovať.“ vyhováral sa Kakashi.
„Hm .. nechcete zájsť na rámen.. Zaujímalo by ma čo ste za ten čas robili. Ja platím.“
„Čooó?“
vyvalili na neho všetci traja oči.
„V-vy nás po-pozývate na rámen?“ koktal Naruto.
Kakashi sa tváril akoby na tom nebol nič zvláštne.
„Noa?“
„Ďakujem sensei, ale práve sme boli v Ichi....“
„Senseiovo pozvanie sa neodmieta Sakura-chan. Tak ideme.“
vykročil vpred Naruto a v duchu sa tešil na ďalšie misky rámenu.
„Naruto, počul som, že organizuješ výpravu proti Akatsuki. Máš ešte voľné miesto?“
„Jasné, pre vás vždy sensei.“
zašklebil sa Uzumaki.
„Ehm...Naruto? Ako to, že ten tvoj rasengan úplne pohltil moje chidory?“ vyzvedal tentoraz Sasuke.
„To bude asi tým, že v mojom rasengane boli až tri živly. Blesk, oheň a vzduch. Ak sa nemýlim, tvoje chidory bolo zložené len z dvoch. Mám o jeden živel navrch.“ odpovedal vysmiaty Naruto.
„Ale ako si. ..“
„Bolo to dosť ťažké. Pomohla mi pri tom jedna knižka a tréning s klonmi. Ale keďže som vedel ako to urobiť s veternou podstatou, bolo už len na klonoch to dorobiť. Tá technika je len o maličký kúsoček lepšia ako Fuuton Rasen-Shuriken. Ale keby sa mi podarilo úplne dokončiť Rasen-Shuriken, tak by táto technika bola oveľa slabšia.“
vysvetľoval Naruto.
„Niekedy ti to ukážem.“ dodal, keď videl Sasukeho nechápavý výraz.
„Ale ako to, že ovládaš tri elementy? Dva majú klany s kekkei-genkai, ale tri...“
„Ten tretí, ohnivý, mám od Kyuubiho. A nemáš pravdu. Ja dokážem ovládať všetky elementy. Len niektoré mi idú oveľa horšie ako iné.“
„Počkaj... a Kyuubi ti dobrovoľne dáva chakru?“

Naruto chvíľu premýšľal nad odpoveďou.
„Aj tak sa to dá povedať.“ povedal a uhol Sasukeho trochu chladnému pohľadu.
„Už ste videli, aké ma Sakura-chan skvelé genjutsu. Na takej úrovni som ho videl iba u Itachiho. Pred rokom by sa mi z neho v žiadnom prípade dostať nepodarilo.“ oslovil senseia.
„No vlastne ... Sakura si ho poväčšine skúšala na mne. Vylepšovala ho dovtedy, kým ho nedostala na takú úroveň, že sa z neho nepodarilo dosať ani mne. To s rasenganom bol úžasný plán. Kiež by ma to vtedy napadlo.“ odpovedal vážne Kakashi.
Konečne prišli až do Ichiraku. Naruto tvrdil, že je výnimočný deň a tak si objednal päť rámenov.
„Keď už sensei platí.“ zasmial sa.
Ostatní si dali skromne po jeden.
„Ehm... Naruto, koľko už si zohnal ľudí na tú výpravu proti Akatsuki?“
„Ak počítam aj seba, tak dvoch.“
„Ten druhý som ja, čo?“
chytil sa za hlavu Kakashi.
„A kto iný?“ usmial sa Naruto.
V tú chvíľu Teuchi doniesol rámen. Všetci sa s chuťou pustili do jedla.
„Vieš, že ja chcem ísť tiež. Berieš ma však?“ pýtala sa Sakura.
Naruto mal plné ústa, tak len prikývol na súhlas. Ale kútikom oka celý čas sledoval Sasukeho. Bol si istý, že chce ísť tiež. Tak ako si bol istý, že ho Hokáge v žiadnom prípade nepustí. Bol predsa ešte stále ich členom. Mohol Konohu hocikedy zradiť.
Keď konečne dojedli, poďakovali sa senseiovi, rozlúčili sa a vybrali sa prejsť sa ulicami Listovej.
„Naruto, už ti to chcem dlho povedať. Odkedy si sa vrátil.“
„Čo ako?“
„To, že sa hrozne podobáš na svojho otca. Čo si sa vrátil, podobáš sa mu oveľa viac ako, keď si odišiel.“
vyklopila Sakura.
„Za ten rok som to počul snáď milión krát. Väčšina ľudí si myslela, že som duch môjho otca.“ zasmial sa od srdca Naruto.
„Počkaj, kto bol tvoj otec?“ spýtal sa so záujmom Sasuke.
Nikdy nepočul Naruta ho spomínať.
„Môj otec ... môj otec bol Namikaze Minato.“ vzdychol si Naruto.
Sasuke pokrčil plecami.
„Nepoznám.“
„Jasné, že poznáš. Len nie pod jeho skutočným menom. Narutov otec bol Yondaime.“
povedala za Naruta Sakura.
Sasukemu chvíľu trvalo, kým mu došlo, čo Sakura povedala. Potom na nich vyvalil oči.
Obaja sa nad jeho reakciou len pousmiali.
„Viete čo, som unavená. Idem domov. Majte sa!“ rozlúčila sa, až podozrivo rýchlo Sakura.
Naruto jej zakýval a spolu so Sasukem pokračovali v ceste.
„Ty nemáš kde spať, že?“ napadlo Naruta.
„Môj starý byt už asi nie je voľný. Jedine v Uchiha štvrti.“ odvetil trpko.
„Na niečo si zabudol. Ja ťa musím strážiť. To znamená, že budeš spať u mňa. Ale musíš mi pomôcť poupratovať. Rok som v tom byte nebol. Zajtra niečo vymyslíme, ok?“
Sasuke len nemo prikývol a nasledoval Naruta do jeho bytu.

4.98182
Průměr: 5 (55 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, So, 2009-05-16 09:54 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Wow
SUGOI Naozaj pekne len tak dalej , uz sa strasne tesim na dalsi dielik
Shocked Shocked Shocked Shocked Smiling Smiling Smiling Smiling Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Smiling Smiling Smiling SUGOI Smiling .

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-05-11 20:56 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

heh výborný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-05-11 19:54 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Opravdu dlouhé, a stálo to za to....

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, Po, 2009-05-11 19:53 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Pekne...bolo to fakt dlhe Smiling

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>