manga_preview
Boruto TBV 08

„Spravodlivá pomsta?!“ 07 – Ako zosilneli ...

7. kapitola : Ako zosilneli ...

Sakura a Sasuke sa na neho nevrelo pozreli a na to zaútočili.
„Počkajte!“ stopol ich Naruto.
„Čo je? Žeby si sa predsa len trošičku naľakal?“ provokoval Sasuke.
„Nie, to v žiadnom prípade. Len sme si ešte neurčili žiadne pravidlá. Veď nejdeme bojovať na život a na smrť.“ krútil hlavou blondiak.
„Po prvé, musíte mať na krku jeden z týchto príveskov.“ povedal a zložil si z krku prívesok Prvého Hokage a ten čo dostal pred rokom ako darček od Hinaty.
Každému podal jeden.
„Prečo?“ zneistela Sakura.
„Aby bol tento boj férový predsa. Ja už som automaticky zvyknutý pri boji naburavať sa do mysle súpera. Ale ak ma niekto na krku jeden z týchto príveskov, nedokážem to.“ poškrabal sa vzadu na zátylku.
Po tomto vysvetlení si obaja poslušne prevliekli šnúrku cez hlavu a čakali na ďalšie pravidlá.
„Tak začneme, nie?“ usmial sa Naruto.
Obaja na neho zarazene pozreli.
„Neboli tie pravidla minimálne dve?“ dotazovala sa Sakura.
„Ah ...to. Ja len, že veľa šťastia.“ zasmial sa.
Obaja na neho naštvane hľadeli.
„Zas nás podceňuje.“ podotkla Sakura.
„Nechaj ho. Veď uvidíme, kto sa bude smiať potom.“ upokojoval ju spolubojovník, zatiaľ čo vyťahoval svoju katanu.
Sakura si nasadila rukavice a spoločne sa pustili po Naruta.
Pár metrov od neho sa Sasuke zastavil. Sakura nasledovala jeho príklad a pozorne ho pozorovala. V očiach mu blčal sharingan.
Dvadsať sekúnd sa snažil Naruta uvrhnúť do genjutsu. Hľadel mu rovno do očí. Nič sa však nedialo.
„Ani to neskúšaj. Pri aktivácií Shinhanu sa stanem imúnny voči všetkým očným technikám.“ ďalej na neho veselo pozeral Naruto.
Zrazu sa však niečo stalo. Naruta začala obklopovať tma, až pokiaľ nebol uväznený v čírej temnote. Obzeral sa vôkol seba, ale nedovidel si ani na nos. Všade bolo tak prázdno, ako ....
„Veď Sasuke nemohol.... aha.“ pomyslel si.
Zabudol na Sakuru. On sám jej predsa odporučil zaúčať sa v umení genjutsu.
„Skutočne vynikajúce genjutsu Sakura-chan.“ zahulákal do prázdna.
Okolo sa to ozývalo. Pochyboval, že by to vyslovil aj nahlas. Asi preto nedostal žiadnu odpoveď. Mohol by tu ostať dlho, veľmi dlho. Cítil, že vonku mohlo ubehnúť akurát päť sekúnd. Musel niečo robiť. Zatiaľ čo tu stojí, ho môžu pokojne odzbrojiť, zviazať alebo hocijak inak poraziť.
Naštvane si sadol na ... na v podstate len tak na nič a napínal mozgové závity. Premýšľal nad mnohými vecami. Čo je to za prostredie okolo? Veľmi mu to pripomínalo Itachiho Tsukuyomi, ale bolo to trochu slabšie. Bol si tiež takmer istý, že ak by mu nejako fyzicky v skutočnom svete ublížili, necítil by to. Mohol, tam byť ešte asi hodinu, ale vedel, že neprešlo viac ako niekoľko sekúnd. Vtedy už vedel, čo urobiť, aby sa odtiaľ dostal.
Klony vytvoriť nemohol, ale chakru áno. To je ta jediná slabina tohto genjutsu.
V ruke mu začínal pomaly rotovať modrý rasengan. Keď bol hotový, ruku zdvihol vysoko nad hlavu a rasengan si vrazil do prázdnej dlane.
Sykol od bolesti a rýchlo zrušil rotujúcu guľu.
Jeho dlaň vyzerala ako pečené kurča. A to sa jej dotkol na necelú sekundu.
Ale vyšlo to, zrušil genjutsu.
Zložil sa k zemi, spojil si dlane a sladko sa usmieval na svojich protivníkov.
„Keby si mala sharingan Sakura-chan, nikdy by sa mi z neho samému dostať nepodarilo.” uznal Naruto.
Obaja na neho čumeli ako na zjavenie. Hlavne Sakura. Sasuke už bol preč z toho, že Sakura ovláda genjutsu.
„A-ako sa ti to dokázal? To sa nikomu pred tebou ešte nepodarilo.“ obdivovala ho Sakura.
„Vytvoril som tlak, chakru a bolesť zároveň. Bez raseganu by to bolo asi oveľa ťažšie.“ usmial sa Naruto, zdvihol sa zo zeme a prezeral si ruku.
Bola ako nová.
„Kto ťa učil?“
Sakura na neho stále zmetene pozerala.
„Kurenai-sensei, ale len chvíľu. Neskôr som si prečítala o tom všetky knihy, ktoré som v knižnici našla. Potom to šlo už samo.“ odpovedala skromne Sakura.
Nebolo to až také ľahké ako povedala, ale ani zďaleka nie také ťažké, ako si myslela, že bude.

Sasuke si pripadal, akoby tam ani nepatril.
Kde je tá otravná Sakura a ten mamľas Naruto?
Niečo mu muselo ujsť. Obaja boli totiž už úplne iní.
„Ok, s tým genjutsu ste ma dostali. Priznávam. Ale viac sa už nachytať nenechám.“ povedal odhodlane, ale zároveň pokojne.
To bolo pre neho netypické. Vždy po takýchto slovách, by sa na súpera vrhol ako na jedlo. Teraz tam však len kľudne stál a pomaly tasil katanu.
„Tak poďte!“ volal ich ukazovákom.
Sasuke pozrel na Sakuru. Tá mu takmer ihneď kývla na súhlas. Sasuke zaútočil priamo na Naruta.
Začal boj iba s katanami. Naruto Sasukeho výboje v pohode vykrýval. Sasuke zvýšil tempo, ale nevyzeralo, že by sa niečo zmenilo.
Zrazu na Naruta zozadu zaútočila Sakura. Ihneď vyskočil do výšky, aby sa jej vyhol. Ona však nespomalila a mierila si to priamo na Sasukeho. Ten jej dal v rýchlosti stupaka a vyhodil ju čo najbližšie k Narutovi. Vložila do ruky čo najviac chakry a mierila si to Narutovi rovno do ksichtu. Ten jej ranu v poslednej chvíli zastavil vlastnou rukou.
„Ako ...“ chcela sa spýtať, ale Naruto ju nepustil a po dopade ju vrhol na Sasukeho.
Ten ju včas stihol zachytiť a opatrne ju postavil na zem.
„Zatiaľ som zistil len to, že Sakura sa za ten rok skutočne zlepšila. Už len to genjutsu ... Ale čo ty Sasuke? Za tie štyri roky si sa fakticky nič prekvapujúce nenaučil?“ podpichoval ho s úsmevom na tvári Naruto.
Sasuke mu venoval jeden zo svojich pohŕdavých pohľadov.
„Naučil, ale momentálne ti nechcem nejako vážne ublížiť, tak si to šetrím na skutočných nepriateľov.“ zachmúril sa.
„Mňa nemusíš šetriť. Už som ti hovoril, že pokiaľ sa nestanem Hokage, nemienim otrčiť kopytá.“ zasmial sa Naruto.
„Ale ...“ chcel protestovať Sasuke.
„Nie si sám, kto sa naučil nové techniky. Vždy si ma porazil, ak sa to dá nazvať porážkou, len vďaka náhode. Lenže dnes je náhoda na mojej strane. Tak mi tie techniky pokojne predveď.“ prerušil ho nádejný Hokage.
„Sakura ...“ pozrel sa na ňu Sasuke prosebne.
Ona prikývla a sadla si niekoľko desiatok metrov od nich.
Spomenula si na ich predošlé súboje.
Prvý ... ten na streche. Bol to Naruto, ktorý vzrušením takmer podskakoval a ... a v Údolí konca to bol Sasuke. Preto bol z neho Naruto tak nešťastný.
Tentoraz bolo všetko inak. Obaja sa na seba usmievali. Určite by si zámerne neublížili. Len si potrebujú ako vždy dokázať, kto z nich je silnejší.
Sama bola zvedavá, čo nové sa naučili.
Obaja odložili katany a postavili sa oproti sebe. A zaútočili.
V taijutsu boli skutočne výborní. Keby trochu pocvičila, možno by sa im vyrovnala.
Lenže oni mali oproti nej výhodu.
Jeden nepredstaviteľnú rýchlosť a druhý sharingan.
Tušila, že len vďaka nemu Narutovi Sasuke stačí. Konečne pochopila prečo Naruto s takou ľahostajnosťou zastavil jej ruku.
Nevedel ovládať chakru tak dobre ako ona, v tom jej stále patrilo prvenstvo, ale narábal s ňou oveľa lepšie a úspornejšie ako keď odchádzal. Po jeho úderoch ostávali menšie krátery. Obávala sa, že keby chcel, boli by omnoho väčšie. Našťastie sa Sasuke všetkým ranám dokázal vyhnúť alebo ich s menšími ťažkosťami zablokovať.
Po piatich minútach prestali. Nemalo zmysel pokračovať. V podstate si boli rovní.
Naruto chvíľku počkal kým Sasuke naberie dych a hneď na to vyslal jeho smerom menšie tornádo. Sasuke zložil pečate a vyslal oproti jeho technike oheň.
Nebol to katon alebo niečo podobné.
Nemal žiadny určitý tvar. Čistý oheň. Ako keď horí zápalka. S ľahkosťou pohltil všetok vietor a pokračoval na Naruta.
Ten sa rozhodol ho poraziť vlastnou ohnivou technikou. Rýchlo vyvolal dva klony, ktoré vytvorili dve veľké tornáda. Pravý Naruto k nim pripojil obyčajný katon a ich zmiešaním vznikla obrovská ohnivá guľa. Bola aspoň päť krát taká veľká ako Sasukeho oheň. Naruto predpokladal, že sa navzájom zničia, ale nestalo sa tak.
Sasukeho technika si to nedotknutá ďalej veselo mierila priamo naňho.

5
Průměr: 5 (55 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, So, 2009-05-09 19:01 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

supeeeer....skus ukecat otca, aby ti dovolil este kus byt na pc

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Pá, 2009-05-08 22:01 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Wow Shocked Shocked Shocked Shocked
Naozaj SUGOI .
Uz od zaciatku velmi pekna poviedka ... Smiling Smiling Smiling
Sicce tam bolo par chybiciek , ale to sa stava Smiling Smiling Smiling
Naozaj VELMI pekna poviedka...uz sa strasne tesim na pokracko Smiling Smiling Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-05-08 21:36 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

skvělí Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-05-08 19:21 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Skvostný dielik, ako všetci zosilnili...(neber mě vážně,snažila jsem se něco napsat slovensky ae sem lama, doufám, že se u toho aspoň pobavíš Laughing out loud )

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling