manga_preview
Boruto TBV 09

„Spravodlivá pomsta?!“ 06 – Čo bude so Sasukem

„O mojom zranení vám nič nepoviem. Žijem a to je podstatné. Viem aj o všetkých plánoch Akatsuki. Aj o Sasukem. Takže mi asi nič nové nepoviete. Trúfam si povedať, že viem oveľa viac ako vy všetci dokopy.“ vyhlásil Naruto skôr, ako Sasuke stihol niečo povedať.

6. kapitola : Čo bude so Sasukem

„Čo tým chceš povedať?“ spýtala sa Godaime.
„Viem všetko. Odvtedy čo sa k ním Sasuke pridal som si to všetko podrobne pozisťoval.“ vysypal zo seba rýchlo Naruto.
Teraz na neho nečumeli len Tsunade a Sakura, ale aj Sasuke.
„Odkiaľ to môžeš vedieť? Veď to neviem dokonca ani ja.“ prezeral si ho podozrievavo Sasuke.
Naruto si sťažka vzdychol.
„Takže zase všetko pekne od začiatku. Pamätáte si ako som vravel, že som vtedy poslal sledovať klon Itachiho? To je ten čo ťa po jeho smrti našiel Sasuke. Tak vtedy som vyvolal až dvoch klonov. Toho druhého som poslal hľadať sídlo Akatsuki. Itachi sa zmienil o tom, kde by malo byť. Mesiac som o ňom nič nevedel. To teda znamenalo, že ešte nezmizol. Nevedel som či ich našiel alebo nie. Po mesiaci som zrazu vedel všetko. Klon uväznili v ich sídle. Ten Pein nejako zistil, že to nie som ja. Asi preto, že v ňom nebol Kyuubi. Odvtedy sa o môj klon dobre starali. Len aby nezmizol a ja som nezistil kde sa nachádzajú. Ale klon zistil ako mi to dať vedieť. Keď sa nikto nepozeral, vyvolal klon. Ten nechal okamžite zmiznúť. A preto viem všetko. Informácie sa vďaka tomu klonu preniesli do mňa. Ešte stále je v tom sídle a špehuje pre mňa.“ dokončil rozprávanie Naruto.
„Počkaj. Ako to, že ja o žiadnom zajatom Narutovi neviem?“ spýtal sa Sasuke.
Naruto pokrčil plecami.
„Ja som sa stretol len s Madarom, Peinom a raz s tou novou. Ale mohol som sem tam nebadane počúvať ich rozhovory.“
Naruto sa zatváril veľmi vážne.
„Sasuke, ty o tom asi nemôžeš vedieť, lebo si už tri dni tu, ale o týždeň plánujú zaútočiť na Listovú. A zháňajú sa po tebe.“
Všetci v miestnosti sa zachmúrili.
„Odkiaľ vieš zase toto? Nemohli sa len tak pred tebou bavit o ...“ spytovala sa Sakura.
„Včera som obdŕžal “správu“ od klona. Mám svoje taktiky na získavanie informácií. Nevedia, že som v Konohe. Myslia si, že keď zaútočia, ja sa objavím. Ešte stále idú po mne.“ odvetil trpko Naruto.
Všetci prítomní sa zahľadeli na Sasukeho. Ten tie pohľady nevydržal a sklopil zrak.
„Ak sa teraz pokúsiš o návrat k Akatsuki, budeme nútení ťa zastaviť za každú cenu. Akatsuki nesmú vedieť, že o ich pláne vieme.“ zamračila sa na Naruta Piata.
Napätie v miestnosti by sa dalo krájať. Všetci očakávali Sasukeho odpoveď.
Zrazu sa Narutovi na tvári objavil širokánsky úsmev.
„A mám na výber?“ spýtal sa Sasuke.
Sakura už pochopila prečo sa Naruto tak usmieva. Teraz sa už mohla usmievať spolu s ním.
„Ale pre istotu...“
„Nemusíš dávať Sasukeho sledovať.“ prerušil ju Naruto. „Beriem si ho na zodpovednosť.“
„To je nepekný zvyk čítať ľuďom myšlienky, nemyslíš?“
spýtala sa naštvane Tsunade.
Naruto na ňu prísne pozrel.
„Ja som sa ti v hlave nehrabal. Jednoducho som tušil čo chceš povedať. A okrem toho to šetrí čas.“ odfrkol. „Takže ostávaš Sasuke, že?“ spýtal sa s nádejou v hlase.
Sasuke na sebe nedal nič poznať.
„Zatiaľ.“ odvetil neurčito.
Naruto si podskočil.
„To znamená, že musím byť ako tvoja stráž stále pri tebe. Ukážem ti ako sa to tu zmenilo ... vlastne ja som tu tiež nebol. Takže nám to ukážeš ty Sakura-chan, že?“ zažmurkal prosebne.
„Jasné Naruto, ale veľa sa toho nezmenilo.“ súhlasila Sakura.
„S tou prehliadkou trochu strpenia. Zabudli ste na ten útok Akatsuki?“ prerušila ich debatu Hokage.
„Ma niekto plán?“
„Ja áno.“ ozval sa takmer okamžite Naruto.
„Mohla by to byť moja druhá misia ako jounina?“ spýtal sa hrdo Naruto a kútikom oka pozrel na Sasukeho.
Ten očividne pohŕdanie vôbec neskrýval. Fakt, že on je len genin a Naruto už jounin ho viditeľne štvalo.
„Vzal by som zo sebou pár schopných ninjov a mohli by sme ísť Akatsuki vyhladiť priamo k ním. Oni na Konohu zaútočia všetci naraz, ale pri obrane sa budú brániť postupne.“ ´
Všetkých troch, vrátane Sasukeho prekvapilo, koľko Naruto o Akatsuki vie. Nielenže poznal všetkých členov, ale dokonca vie aj ako rozmýšľajú.
„Dobre Naruto. Nepoznám nikoho kto by sa na to hodil lepšie. Dávam ti to na starosť. Ber toľko ľudí koľko potrebuješ, ale ich zoznam mi daj vopred. Kedy chceš vyraziť?“
„Dva dni pred útokom.“ odpovedal hneď Naruto na Tsunadinu otázku.
„Ok, zatiaľ máte voľno. Detaily si povieme neskôr, Naruto.“ prepustila ich Piata.
Ako sa zavreli dvere, Sasuke sa otočil na Naruta.
„Ty poznáš Sashiramu?“
Naruto na neho prekvapene zažmurkal.
„A ty nie? Veď je s tebou v tíme.“
„No vieš, ona svoju identitu držala v tajnosti. A nikdy mi nič o sebe nechcela povedať.“

„Hm ... bola ma raz navštíviť. Taká milá osôbka.“ povedal s úsmevom Naruto.
Sasuke na neho vyvalil oči.
„Ona... a milá? To asi nebude ta istá osoba.“
„Jasné, že k tebe nebola milá, keď sa správaš ako netýkavka.“
uškrnul sa blondiak.
Sasuke si odfrkol a urazene sa otočil chrbtom Narutovi.
„Ideme?“ sykol na Sakuru.
„Poďme. Je niečo, čo by som vám obom chcela ukázať.“ povedala Sakura a ako prvá vykročila.
Celý čas boli Sasuke aj Naruto ticho. Väčšinu cesty si Sakura ponosovala ako veľmi jej chýbali. Došli až k pamätníku ninjov zabitých v boji. Sasuke aj Naruto si vymenili nechápavé pohľady. Sakura sa tajomne usmiala a ukázala prstom na spodok tabule.
Bolo tam medzi poslednými menami vyryte „Uchiha Itachi“.
„A-ale k-kedy?“ vykoktal Sasuke.
Sakura sa usmiala.
„Po tom čo Naruto odišiel ho tam dala vyryť Hokage. Nepovedala prečo. Dokonca ani mne to nechcela vysvetliť. Vravela len, že bol na našej strane. Nezabil si ho náhodou Sasuke?“
Trafila na jeho citlivú stránku. To však nemohla vedieť. Naruto ju chytil za plece a zakrútil hlavou, aby jej dal najavo, aby to pred Sasukem nespomínala.
Sakura prekvapene pozrela na Sasukeho. Naozaj vyzeral mizerne.
„Ok, tak keď už sme tu, čo keby sme skúsili, ako veľmi sme sa od Tréningu prežitia zlepšili?“ zmenil téma Naruto.
„Ako to myslíš?“ spýtala sa Sakura.
„Nie je to jasné? Vy dvaja proti mne.“ odpovedal so širokým úsmevom.
„Si dajako veríš, nie?“ zatváril sa posmešne Sasuke.
Naruto si vzdychol.
„Tak si to zrekapitulujme. Moja spolupráca so Sakurou bola vždy perfektná. Pochybujem, že by sa to za ten rok zmenilo. A prepáč Sakura-chan, ale keďže som neraz videl Sasukeho trénovať, myslím, že by sme ťa niesli na rukách do nemocnice. A nakoniec, ja som jounin a vy ste len chunnin a genin. Máte lepší nápad?“
Sakura už otvárala ústa, že bude protestovať, ale Sasukeho pohľad ju umlčal.
Obaja sa tvárili naštvane. Veľmi naštvane. Bolo vidno, že chcú Narutovi nakopať zadok. Zdalo sa im, že ich Naruto až príliš podceňuje.
Ale to bolo preňho odjakživa typické. Nevedel ako sa zlepšili.
Ale ani oni netušili ako sa zlepšil on. Nemali ani poňatia.

4.941175
Průměr: 4.9 (51 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2009-05-03 15:22 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jej, a ted zase čekat, já už chci ten souboj! Laughing out loud

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, St, 2009-04-29 16:32 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

heh naprosto výborný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Út, 2009-04-28 18:56 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

good jen tak dále(a vopovaž se skončit:D

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Út, 2009-04-28 18:26 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Shocked Shocked Shocked Shocked WOOOOW SUGOI Smiling Smiling Smiling

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Út, 2009-04-28 18:25 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

WOW
No opat....vlemi pekne a zaujimave... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked a aj tak napinavo sa to konci.......uz sa strasne , ale naozaj strasne tesim na dalasi dielik... Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling Smiling
SUGOI , len tak dalej Shocked Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Po, 2009-04-27 22:32 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

srandaaa... prva tretina bola uzasna...fakt...len neprestavaj pisat, lebo sa (ti) nieco stane Laughing out loud

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Po, 2009-04-27 19:37 | Ninja už: 5604 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

no co na to asi tak říct jen snad......je to úúžasný prostě bomba a doufám že bude další díl co nejdřív ty BIBLE!HEH Smiling

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>