manga_preview
Boruto TBV 09

Návrat Namikazeho 08

8. Nemocnice

Naruto stál na chodbě a čekal na nějaké zprávy, holedně Ino a na Sakuru. Teď byla, jak Sakura, tak i Tsunade zaměstnány ošetřováním Ino.
"Naruto-kun." Ozval sa hlas za ním.
"Ahoj Hinato." odpověděl jí Naruto a ani se na ní nepodívala.
"Naruto-kun slyšela jsem o výbuchu v Sakuřiným apartmá, je mi to líto. Doufám, že je v pořádku." řekla Hinata a ani si neuvědomila, že Naruto poznal, že lže.
"Hinato, Sakura je v pořádku. Měla štěstí, že tam nabyla v době výbuchu, už byla pryč." řekl a Hinatiným tělem projela zlost.
"Oh, to je výborná zpráva." řekla, ale uvnitř ní to vřelo "Sakra takže ona žije, rady selhala."
"Ano, ale bohužel tam byla Ino. Teď právě je na sále. Utrpěla težká zranění a je vůbec zázrak, že žije."
"Chápu." skolonila hlavu a kNarutovi přišla sestřička.
"Ino Yamanaka je po operaci. Právě je na pokoji 344." oznámila mu sestřička. Naruto se tam rychle rozeběhl.
"Sakuro-chan, jsi v pořádku?" zeptal se Naruto, když přišel před Inin pokoj a silně Sakuru objal.
"Jsem v pořádku." ubezpečila ho Sakura a také ho objala
"Ino to schytala plnou silou. Chudák. Nikdo zatím netuší, proč to tak najednou vybuchlo."
"Budeme na tom pracovat, Sakuro." řekla Tsunade, která právě vyšla z Ininýho pokoje. Vedle její postele seděl Sasuke a držel jí za ruku. Nikdo, by nikdy neřekl, že Sasuke bude někdy tak naměkko, jako teď. V jeho očích se zračil strach a smutek. Když Tsunade uviděla naruta a Sakuru v těsném objetí, nedokázala se ubránit úsměvu, ti dva pro ní byli jako vlastní děti
"Ale mám na tebe pár otázek, Naruto."
"Mluvte."
"Sakuře říkala, že když začala ta liška, co dostala od tebe, lízat ty popáleniny, tak ihned zmizeli."
"Ok."
"Jak?" zeptala se Sakura.
"To je jednoduché. Juno musí být lékařská liška." řekl a obě dvě se na něj podívali s nechápavým výrazem
"Ok, tak já to vysvětlím jinak. Je pět typů ninja lišek. První typ je bojový. Jsou nejsilnější a nejběžnější. Druhý typ jsou špióni. Ze všech lišek jsou nejmenší. Další jsou poslíčkové. Jsou slabší a zranitelnější, ale jsou nejrychlejší. Používají se na odesílání zpráv z jednoho místa na druhé. Čtvrtý typ jsou stopaři. Sje to takový mix všech lišek. A jsou trénované na hledání lidí. Posledním, pátým typem jsou lékařské lišky. Jsou vzacné a svou chakru umějí používat na léčení. Jsou jako normální medic-ninja.
"Takže, ty si myslíš, že Juno je jedna z těch lékařských lišek?" zeptala se Sakura.
"To je jediné, co dává smysl." řekl Naruto.
"Ale, jak mohla vědět, jak má vyléčit Ininy popáleniny?" zeptala se Tsunade.
"Pravděpodobně to Juno viděla, když si léčila nějaké popáleniny nbo o tom četla knihu."
"Včera večer jsem si četla lékařskou knihu a jedna kapitola byla o popáleninách."
"Notak tam se to naučila." řekl Naruto a podíval se na pohovku, kde spala bílá kulička
"Musí být hodně unavená, když použila tak moc chackry. Je dobře, že je s tebou Sakura-chan."
"Proč?"
"Protože se správným tréninkem, může být stejně dobrá jako medicc-ninja, ale já nevím nic o lékařském jutsu."
"No to máš asi pravdu." usmála se Sakura.
"Jinak Sakura-chan, teď když nemáš, kde bydlet, tak můžeš bydlet u mě, tedy pokud chceš." napadlo Naruto.
"Děkuji ti Naruto, ale první se půjdu podívat, jestli se ještě něco nedá zachránit."
"Ok a nebude ti vadit, když půjdu s tebou? Jen, abych si byl jistý, že jsi v bezpečí." Zeptal se Naruto.
"Naruto, budu v pořádku. Vím, jak se o sebe postarat." řekla Sakura. Šla k pohovce a sebrala spící Juno, která se ani, když jí Sakura zvedla, neprobudila.
"Já vím Sakura-chan, vím, že se o sebě dokážeš postarat. Ale stále se o tebe bojím. Přece jsi málem zemřela. Nechci tě ztratit Sakuro-chan."řekl naruto a Sakura se snažila skrýt slzy, které se jí vehnali do očí, když řekl poslední větu.
"Dobře, můžeš jít se mnou." řekla Sakura a spolu se vydali do jejího apartmá. Nějakým zázrakem se zachránili čtyři tašky převážně s oblečením, ale poslední fotografie její mrtvé matky byla zničena požárem. Na večer už byli u Naruta. Ale za celou dobu neřekli ani slovo. Sakura byla z toho všeho vyčerpaná. Její apartmá vyletělo do vzduchu a její nejlepší kamarádka málem zemřela. Šla do svého pokoje. Pokoj byl obrovský, dvakrát tak větší než její starý pokoj. Uprostřed stála obrovská postel.
"Dobrou noc sakura-chan." řekl Naruto "a neboj, moje lišky jsou v pohotovosti. Dovnitř se nedostane nikdo, aniž bych o tom nevěděl. Dobře se vyspi Sakura-chan." Sakura se rozvalila na posteli, vedle ní spala Juno.
"Ta postel je super, taková měkká." Pomyslela si Sakura.
"Ale vsadím se, že Narutova je měkkčí." řekla vnitřní Sakura "A je to jen o několik pokojů dál."
"Heh." zasmála se Sakura a usnula. Spala až do rána.
"Koupelna." pomyslela si, když vstala a rovnou zamířila do koupelny. Když vyšla, uslyšela hlasy.
"Vážně si myslíš, že Hyuuga vážně chtěli zabít Sakuru-chan, jen proto, aby mě dostali na jejich stranu?" zeptal se Naruto. To už Sakura byla před místností a koukala dovnitř. Přes mezeru dovnitř mohla aspoň trochu nakouknout. Byla to knihovna, plná knih a v krbu plápolal oheň. Naruto seděl v jednom křesle a někdo seděl na tom druhém.
"To je nejpravděpodobnější odpověď, kluku. Kdyby odstranili Sakura, tak by jim už nic nestálo v cestě a Hinata, by se pokusila o to, abys se do ní zamiloval. Tím by jsi byl nakloněný Hyuuga a hlas by jsi dal jim." řekl hluboký mužský hlas.
"Ale já Sakuru-chan miluji." řekl Naruto
"Miluji ji už od svých sedmi let."
"Miluje mě." zopakovala Sakura a její srdce začalo rychleji tlouct.
"Já vím, kluku, celé jsem to sledoval"
S kým to mluví? zeptala se sama sebe Sakura.
"Takže, jestli to dobře chápu, Hyuuga chtějí odstranit Sakuru, abych se zamilovala do Hinaty a já dal svůj hlas na tom hlasování jim."
"Sice nemáš ocas nebo něco takového, ae chováš se jako liška a vlastně jí i skoro jsi a liška je schopná i položit život za svého přítele." řekl zase ten mužský hlas.
"My nejsme pár, jsme jen nejlepší přátelé."
"Vím, že je to jen otázka času. Oba dva se milujete. Já nejsem slepý, vím jak se na sebe vy dva díváte."
"Doufám, že je to pravda, ale jak bude reagovat na tebe? Podívej se, vzal jsi jí to nejcenější. Nemyslím si, že z tebe bude nadšená"
"Je mi líto, co jsem udělal, ale já jí vysvětlím, proč jsem to udělal. Kdybych věděl, že je to trik, v životě bych jsem sem nepřišel."
"Já tě neobviňuji. Vím, že tě oklamali. Ale teď už je to jedno. Musíme se bát o Sakuřino bezpečí. To je nejdůležitější."
"To není všechno kluku, nesmí skákat podle toho, jak Hyuuga píská, kdyby převzali vedení nad Konohou, tak by byli větší nebezpečí než jsem byl kdy já."
"Jasně, ale teď pojďme dokončit náš trénink, než se Sakura-chan probudí a uvidí tě." řekl Naruto a Sakura se vydal potichu zpět do jejího pokoje. Zůstala za dveřmi a hleděla do chodby.
"Dobře kluku." řekl hlas.
"Pojďme Kyuubi." řekl Naruto.
Sakura tam stála, neschpná jediného pohybu.
Kyuubi. Určitě nemluví o démonovi. přesvědčovala sama sebe Sakura, ale když z pokoje vyšel naruto a liška, Sakuřiny oči zůstali vyset na lišce: červeno-oranžová s červenýma očima. Celou dobu se přesvědčovala o tom, že to není Kyuubi, ale když uviděla devět ocasů, bylo jí to jasné. Byl to démon.
"Když je to démon, který mi zabil otce, proč se necítim, tak že bychchtěla utíkat? Proč se cítím, tak bezpečně?" zeptala se pro sebe Sakura.
"Možná je to způsob, jakým kráčí vedle Naruta-kun. Je to stejný způsob jako když Juno jde vedle nás. Jako velmi dobrý přítel, ne nepřítel, ale přítel." řekla vnitřní Sakura, když se Kyuubi zastavil u jejích dveří.
"Pojď ven Sakuro, vím že jsi tam." řekl Kyuubi, otočil se a pohlédl sakuře přímo do očí. Sakura ztuhla.
"Naruto-kun, myslím, že mi musíč něco vysvětlit." dostala nakonec ze sebe Sakura a podívala se dolů na Kyuubiho.

Příští díl : Minulost

Poznámky: 

Omlouvám se za zpeždění.

4.95946
Průměr: 5 (74 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Čt, 2012-12-06 00:39 | Ninja už: 4194 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Moc pekna serie Smiling

Obrázek uživatele Macumi Uchiha
Vložil Macumi Uchiha, Ne, 2012-07-01 23:00 | Ninja už: 4355 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Dej tam další díl prossssssííííííííím.[img]

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Pá, 2012-03-16 13:49 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Míníš přidat další díl??? Laughing out loud
Je to velmi povedené Eye-wink

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele nika.bezi
Vložil nika.bezi, Pá, 2011-08-12 15:43 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

je to super najlepsia poviedka aku som citala ..... prosim prosim pokracovanie Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, So, 2010-11-06 15:19 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Subaraší! Ja chcem ďalší diel síce uprednostňujem NaruHina, no taáto poviedka je skvelé.

Obrázek uživatele Káťa-chan
Vložil Káťa-chan, Pá, 2009-11-20 16:16 | Ninja už: 5286 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Supeeer! Chtěla bych prosím další díl!!

Obrázek uživatele SisKaqi
Vložil SisKaqi, So, 2009-08-15 10:16 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Další díl, další díl, další díl Smiling už se nemůžu dočkat.

Obrázek uživatele Glorilian
Vložil Glorilian, So, 2009-07-04 19:26 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Zajímavá povídka...

Obrázek uživatele Kouga
Vložil Kouga, So, 2009-07-04 14:16 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

moc plííís chci další

Obrázek uživatele NaruSakuManiac
Vložil NaruSakuManiac, Pá, 2009-06-26 19:21 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Kedy bude další diel??

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Út, 2009-05-26 13:54 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

je to nádherný sice nemám pár narusaku ráda ale tohle je povedený . a ta hinata to je bomba doufám že to dobře dopadne Smiling



Obrázek uživatele UtaRon
Vložil UtaRon, Út, 2009-05-26 10:13 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

prosiim niako si sa zasekla prosiim rýchlejšie prekladaj ak to pojde stiahni si prekladaci program Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, St, 2009-05-13 15:17 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

nádheraaa Kakashi YES dalšííí Laughing out loud 5 hvězdiček bez debat xD

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele lanthara
Vložil lanthara, Po, 2009-05-11 17:05 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

boží 5 hvezdicek rozhodne a pls dalsi dil co nejdriv Smiling

Obrázek uživatele UtaRon
Vložil UtaRon, Ne, 2009-05-10 13:35 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

aaa kedy sakura vimysly neco Laughing out loud neslýchaného Laughing out loud neco co .... ale fakt good povidke pls dalši del co najskor

Obrázek uživatele Flerius
Vložil Flerius, So, 2009-05-02 21:55 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Mohu se zeptat kdy bude další díl? Už se nemůžu dočkat pokračovaní Smiling

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, So, 2009-04-25 18:33 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

maloktera povidka tak zaujme

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Aoi_tatsu
Vložil Aoi_tatsu, Čt, 2009-04-23 09:02 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

je to skvělý, hlavně to nepřestaň překládat.

Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.

Calime

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, St, 2009-04-22 22:43 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Skvělý Smiling už se moc těšim na další dílek Smiling

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, St, 2009-04-22 20:35 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

Páni to je super. Anke prosím můýeš mi napsat pmkou kde najdu originál já ho někde našla ale už nevím kde.

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele popo26
Vložil popo26, St, 2009-04-22 20:24 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

SUPER