manga_preview
Boruto TBV 09

Legenda draků 11. Dračí kosti a návrat domů

Díval se smutně na její chladné tělo které měl na rukách a cítil obrovský žal.
„Naruto poslouchej mě, je ještě možnost jí zachránit,“ ozval se najednou Mirego.
Všichni se najednou otočili k němu a zpozorněli.
„Já umírám ale mohu jí darovat nový život.“
„Jsi si jistý brácho?“ zeptal se ho hned Tuara.
„Už není možnost jak zachránit mě ale jí bych mohl zachránit já,“ odpověděl Mirego.
Pak k ní přistoupl blíž a začal. Nejdříve si nechal několik kapek své krve ztéct jí do úst, udělal několik pečetí a položil na ní ruce. Vypadalo to že se vůbec nic neděje ale ve skutečnosti se dělo.

„Kam mě to vůbec vedete a kdo jste?“ zeptala se Hinata jak šla bílím tunelem s černě oblečenou ženou.
„Já jsem jeden z andělů smrti a vypadá to tak že nikam se mnou nejdeš,“ odpověděla jí hned.
„Jak to myslíte?“ jak dokončila větu kolem Hinaty se začalo všechno vracet. Až nakonec se začala znovu probírat, když pomalu otevřela oči viděla Narutovu šťastnou tvář.
Když se pomalu zvedala pořádně se rozhlédla a zeptala.
„Co se to tady stalo jak to že jsem znovu naživu?“
Naruto sklonil smutně hlavu a řekl.
„Mirego ti daroval nový život, umíral taky ale tebe mohl ještě zachránit.“
Hinata ztuhla a otočila se, viděla jak Mirego leží na zemi. Kolem něj seděli Tuara, Argeto a Shatotu, všichni tři drželi minutu ticha a taky šly provést dračí pohřební rituál.
Všichni tři začali zpívat melancholickou ale přesto nádhernou píseň která se nesla širokým okolím. Byla v dračím jazyce a i když Naruto s Hinatou jí nerozuměly tak jí cítily. Když skončila píseň Miregovo tělo shořelo a zůstali tam jenom jeho kosti.
„Moji milí bratři, je smutné že jeden z nás odešel na druhou stranu ale nesmíme podléhat smutku navždy zůstane v našich srdcích. Půjdeme pohřbít jeho pozůstatky aby našel klid, krom toho bude pohřben spolu s našimi předky, v chrámu kde je budou chránit lidé čistých srdcí,“ řekl Tuara a šel za Narutem.
„Poslouchej Naruto mi jdeme pokračovat v pohřbu našeho bratra v chrámu kde jsou pohřbeni i naši rodiče. Argeto ví kde je vaše vesnice tak mi tam za tebou dojdeme teď choďte, vraťte se domů a užijte si volno dokud nedorazíme. Pohřeb trvá několik dní tak nás nečekejte tak skoro.“
Naruto přikývnul a s Hinatou se vydali zpátky domů ale předtím došel Naruto k jeho kostem a řekl.
„Děkuji ti za všechno kdyby nebilo tebe nepotkal bych moji mámu a ztratil bych lásku,“ řekl Naruto a spolu s Hinatou odešli.
Tuara, Argeto a Shatotu sebrali Miregovi kosti a taky se vydali svou cestou.

„Poslyš Hinato co uděláme jak dojdeme domů, už jsme tam nebili skoro rok,“ zeptal se zamyšleně Naruto.
„Určitě půjdeme za mým otcem a řekneme mu že se budeme brát,“ odpověděla mu hned Hinata.
„To jo ale co když to nebude chtít akceptovat, co potom?“
Hinata se zamyslela, zastala, usmála se na Naruta a řekla.
„Bude muset protože nás nerozdělila ani smrt.“
„Ty jsi tak úžasná když se směješ lásko že tě asi celou sním,“ řekl Naruto a vášnivě jí políbil po dlouhé době. Poté to nezůstalo bez odezvy až se nakonec opřely o strom a pokračovaly několik hodin.
Když už došli k branám Konohy připadalo jim že se vůbec nezměnila ale něco se jim nezdálo.
Jak šli dát správu o misi Tsunade viděli jak ulice směrem k domu Hyuuga jsou vyzdobeny a tehdy potkali Hinatinu sestru Hanabi.
„Ahoj sestřičko jak se ti vede, konečně si se vrátila,“ řekla Hanabi které k nim hned přiběhla.
„Ano, právě jsme došli a jdeme podat správu Tsunade.“
„Pak když dojdeš domů mi řekneš co všechno jsi dělala a proč to trvalo tak dlouho,“ řekla radostně Hanabi.
Hinata jí na tohle jenom souhlasně přikývla a šly dál. Když došli ke kanceláři Tsunade zaklepali a čekali na to až je zavolá dále ale nikdo nic. Otevřeli dveře a viděli že tam nikdo není.
„To je divné o této době tady vždy byla a popíjela sake,“ řekl Naruto.
V tom uslyšeli kroky, byla to Shizune která nesla nějaké papíry do Tsunadiny kanceláře.
„Dobrý den Shizune-sempai nevíte kde by mohla Tsunade-sama teď být?“ zeptala se jí Hinata.
„Aha Naruto, Hinata už jste zpátky z mise?“ zeptala se jich Shizune.
„Ano vrátily jsme se před chvilkou,“ odpověděla jí Hinata.
„Tsunade-sama je ve své ložnici šla si tam zdřímnout.“
„Babča zase spí, to jsem si mohl myslet,“ poznamenal otráveně Naruto protože věděl jak je podrážděná když jí někdo vzbudí..
„Děkujeme Shizune-sempai,“ řekla Hinata a nasměrovali si to do Tsunadiny ložnice.
Když došli ke dveřím slyšeli tam nějaké hlasy, zaklepali a pak vešli. V momentu jak vešli Tsunade si kolem sebe ovinula přikrývku a zařvala.
„Co tady děláte nevíte že máte počkat až vám řeknu dál?“
Hinata byla ztuhlá strachem ale pak si všimla Naruta který se jenom vyvaleně koukal. Hinata se zamračila a šlápla Narutovi na nohu, ten se probral s otázkou.
„Erosenine neříkejte mi že jste….. že spolu ….. tady dělaly……. no to co jsi myslím.“
Najednou se zpoza postele vynořila Jirajova hlava celá zrudlá. Hinata v tom momentu co to viděla omdlela.
„Promiňte tedy nebudu vás rušit počkáme ve vaší kanceláři babčo,“ řekl Naruto a odtáhl sebou Hinatu pryč.
Čekali tam několik minut a pak vešla Tsunade spolu s Jirajou.
„Jednu věc si musíme vyjasnit vy dva, přišly jste a nic jste neviděli. Mimochodem já a Jiraja jsme se vzali zatím co jste byli pryč na té misi. Teď mi řekněte co jste mi chtěly.“
„Mise neproběhla úplně jak měla, to pro co jsme šly na tuhle misi jsme udělali a to zabránili drakům v pustošení vesnic. Jenomže pak jsme museli udělat ještě něco navíc a právě to se pokazilo.“
„Co jste dělali navíc? Výš snad dobře že nemáte dělat věci navíc a zbytečně?“ zeptala se naštvaně Tsunade.
„Měly jsme zabít dračího pána a ten nám unikl, při boji s ním přišel o život Mirego. Byl to černý drak který se s námi vydal zabít dračího pána. Abych byl přesný všichni čtyři se k nám přidali na tuhle cestu a teď šly pohřbít Mirega. Bude jim to trvat několik dní tak nás poslali domů ať si užijeme chvíli klidu a oni za námi pak dojdou abychom mohli pokračovat,“ vysvětloval Naruto.
„Chápu, tak dobře teď nám řekněte o vaší misi detaily,“ řekla Tsunade.
Naruto s Hinatou jim řekli skoro všechno, jak se k nim přidali ostatní draci, jak se jmenují a jací jsou. Vyprávěli jim to několik hodin až pak večer odešli.
„Tak naše další zastávka je tvůj otec Hijashi,“ řekl Naruto a společně s Hinatou šly za jejím otcem. Když tam došly jeden člen z klanu jim řekl.
„Lord Hijashi odešel a vrátí se za několik dní. Pak ještě říkal že jestli se vrátíte máte zůstat doma a čekat ho, taky že nesmíte vycházet z domu.“
„Děkuji vám,“ poděkovala Hinata.
„To je ale otrava čekat, kdy mu to řekneme a jak teď budeme spolu?“ zeptal se Naruto.
„Vždyť mě můžeš přijít navštívit, nezakázal mi i návštěvy,“ odpověděla mu.
„Dobře zítra za tebou doběhnu lásko,“ řekl Naruto, políbil Hinatu na rozloučenou a šel domů.
Předtím než odešel domů si to ale namířil do Ichiraku ramen.
Jak Naruto došel do Ichiraku ramen potkal tam starého známého.
„Dobrý den Iruko-sensei, jak se máte dlouho jsem vás neviděl,“ řekl Naruto z příchodu.
„Jestli to není Naruto, mám se dobře jenom znovu řeším problémy studentů na akademii tak jsem si přišel dát pauzu.“
„Hehe dávají vám zabrat prckové,“ zašklebil se Naruto s úsměvem.
„Ani ne, nemají na váš ročník a obzvlášť na tebe, řekni kdes byl tak dlouho?“
„Víte to dlouhá mise trvalo to skoro rok a teď jsem se konečně vrátil, ani jsme to nedokončili úplně,“ odpověděl Naruto.
„Jak to myslíš že jste to ještě nedokončili?“ zeptal se Iruka.
„Kde bych začal ale přeskočím to, prostě nám jeden nepřítel utekl a Tsunade odložila naši misi s pokračováním v nedohlednu,“ odpověděl Naruto.
„Naruto dlouho jsi tady nebil tak jedna porce pro tebe zdarma,“ řekl najednou stařík.
„Díky celou dobu mi chyběl váš úžasný ramen,“ řekl Naruto šťastně.
„Hele Iruko-sensei chtěl bych se vás zeptat proč je půl města slavnostně vyzdobeno?“
„Skoro bych ti zapomněl říct, čekali jsme na to až přijedete tedy hlavně na Hinatu. Má se vdávat za někoho koho jí vybral otec ale nikdo neví kdo to je ani členové jejich klanu,“ odpověděl mu Iruka.
„To já vím,“ odpověděl Naruto sklesle.
„Mimo to mám pro tebe taky něco jiného,“ řekl najednou Iruka.
„Co je to Iruko-sensei řekněte mi to hned,“ vyzvídal hned Naruto.
„Tsunade chystá něco extra pro tebe.“
„Řekněte co to je prosím,“ říkal Naruto a nahodil psí oči.
Iruka se začal smát, jenom Naruto nerozuměl a pak se zeptal.
„Co je tady k smíchu?“
„Že se ptáš té nesprávné osoby, já tohle nevím taky.“
„Aha takže musím na to překvapení čekat,“ dodal otráveně Naruto a pustil se pomalu do jídla.
„Hele Naruto, víš taky že se Jiraja a Tsunade vzali když jsi s Hinatou byl pryč?“
„Ano vím dnes mi to řekli když jsme je vyrušili v ložnici,“ odpověděl mu potichu Naruto.
„Cože, tak ty taky? Mě se to už taky povedlo a několika jiným lidem stejně tak, mohly by se aspoň zamykat,“ řekl Iruka a spolu s Narutem se začali smát.
V tom tam došla Tsunade a Jirajou s otázkou.
„Něco je tady dobrého k smíchu nebo na něčem jedete?“
„Nic jenom jsem vyprávěl tady Narutovi komickou historku které se tu stala když byl pryč,“ odpověděl tajnůstkářsky Iruka.
„Fajn ale přišli jsme kvůli něčemu jinému za tebou Naruto. Týká se to jedné věci o kterou žádal tvůj otec, teď je podle mě čas abys se dozvěděl o tvém otci a o té dohodě.“
„Můj otec?“ zeptal najednou pozorně Naruto.
„Ano chci ti říct že tvůj otec byl čtvrtý Hokage Yondaime Namikaze Minato,“ jak mu tohle řekla Naruta uchvacovala radost a pak pokračovala.
„Ta dohoda měla jednu podmínku a to jestli budeš hoden svými skutky, misemi a chováním hoden se stát nový Hokage.“
V tom momentu by bylo slyšet i špendlík padnout na zem jak všichni ztichli úžasem.
„Moment neděláte si ze mě legraci babčo?“ zeptal se nevěřícně Naruto a díval se podezřívavě na ní.
„Ne nedělám ale jestli tomu nevěříš tak budiž je to taky v poslední vůli tvého otce.“
„Je to pravda Naruto já byl tehdy s tvým otcem když se dohadoval se staršími po tvém narození,“ řekl mu Jiraja.
Naruto vypálil ven, vyběhl na první vysoký sloup a zakřičel z plných plic: „Hurá, dokázal jsem to.“
Když pak slezl dolů a vrátil se zpátky.
„Ještě jedna věc tvoje jmenování bude za pár dní až bude všechno připraveno přijdeme pro tebe tak zůstaň v Konoze,“ řekla Tsunade a odešla s Jirajou pryč.
„Naruto chci být tedy první kdo ti pogratuluje k splnění tvého snu.“
„Děkuji Iruko-sensei, za všechno co jste pro mě udělali.“
„Naruto tak tahle další porce je taky na mě jako dárek.“
„Díky moc,“ řekl Naruto a pustil se do další misky.
Když dojedl blaženě se usmíval a spokojeně šel domů spát.
Na druhý den ráno se nemohl dočkat až to řekne Hinatě, bleskově se umyl a najedl.
Jak šel za Hinatou potkal Shikamaruho s Choujim.
„Nazdar Naruto, gratuluji ti k úspěchu,“ řekl hned Shikamaru.
„Jak to víš že budu….,“nedokončil větu kvůli Shikamarově ruce na jeho ústech.
„Nesmí to slyšet každý zatím to ví jenom Joninové jako já protože jsme dostali práci kolem toho všeho.“
„O čem je řeč kluci?“ zeptal se jich nechápavě Chouji.
„Chouji neptej se, za několik dní se to dozvíš protože nám o tom zakázala Tsunade-sama mluvit ti to zatím nesmím říct.“
„Ty vždy víš všechno lépe tak nebudu vyzvídat,“ řekl Chouji a otevřel si křupky.
„Tak se měj Naruto a nezapomeň co jsem ti řekl,“ dodal Shikamaru a šel s Choujim dál.
Jak už Naruto došel k domu Hyuuga uviděl jak Hinata trénuje s Nejim.
„Na dnes teď to stačí bratranče,“ řekla Hinata a běžela celá natěšená za Narutem.
„Jak se dnes máš Hinato,“ řekl Naruto a naznačil jí tím že Neji je za ní.
„Ale dobře chtěla jsem se tě zeptat jestli jsi neslyšel něco od Argeta nebo Tuaru?“
„Ne ještě se neozvali ale stalo se mi něco co vyvalí asi s celým městem.“
„Naruto nemáš to nikomu říkat,“ okřikl ho Neji.
„Dej se s tím vycpat Hinatě to můžu říct ona to určitě nikomu neřekne,“ odbil ho Naruto.
Neji jsi to už musel nechat líbit bez námitek, nejenže proto že se Naruto stane nový Hokage. Ale i proto že viděl sám jak je silný a k čemu by vedlo ho naštvat.
„Hinato včera mi babča s eroseninem oznámili že budu nový Hokage a to díky mému otci který to dohodl už při mém narození, pokud splním jednu podmínku kterou jsem už splnil. Takže za několik dní mě jmenují za nového Hokage.“
Hinata se neudržela a přeřekla se: „To je úžasné miláčku jsem šťastná s tebou.“
„Miláčku? Co to má mezi vámi dvěma znamenat?“ zeptal se Neji.
„Tak asi budeme muset s pravdou ven, já s Hinatou jsme se do sebe dávno zamilovali a dali jsme na téhle naší poslední misi průchod citům,“ vysvětloval Naruto.
„Vypadá to tak že se ale budete muset rozejít když už je Hinatinu manžel vybrán,“ poznamenal Neji.
„Nejdříve se to pokusíme jejímu otci vymluvit,“ řekl Naruto.
„Tak hodně štěstí s tím, lord Hijashi ještě nikdy nezměnil názor a mimochodem dnes se má vrátit,“ řekl Neji a šel pryč.
Naruto s Hinatou tedy nervózně čekali na Hijashiho. Když došel hned za ním doběhla Hinata se slovy.
„Otče já a Naruto si s tebou musíme promluvit.“
Hijashi si hned všiml Naruta a společně s Hinatou za ním došly.
„O čem chcete mluvit?“ zeptal se Hijashi.
„Chci abys odvolal můj sňatek který jsi domluvil.“
„A proč bych to měl podle tebe udělat?“
„Protože já a Naruto se vroucně milujeme a chceme se vzít,“ odpověděla mu rázně.
„Tak to nepůjde, dal jsem svoje slovo a nevezmu ho zpátky.“
„Ale otče to nemůžeš,“ namítala Hinata.
„Ne a to je moje poslední slovo dcero, ještě dnes bude ohlášeno jméno tvého nastávajícího a zítra se budeš vdávat,“ řekl Hijashi a odešel.
Hinata se rozplakala a Naruto si jí přivinul k sobě.
„Co teď budeme dělat miláčku?“ zeptala se uplakaně Hinata.
„Vypadá to tak že se s tím musíme smířit,“ odpověděl jí Naruto a začaly mu ztékat slzy po tváři.
Neji je z terasy vidě, viděl že se milují nadevšechno na světě a rozhodl se promluvit s Hinatiným otcem.
„Pane Hijashi nemůžete ty dva od sebe oddělit kvůli takové věci jako dohodnutý sňatek,“
„Neji, já se tě zeptám na jednu věc, bude Naruto Uzumaki jmenován za Hokageho?“
„Ano a jak to víte když to řekla Tsunade-sama jenom joninum kteří pracují na přípravách?“
„Ten sňatek byl dohodnut se čtvrtým Hokagem, Narutovím otcem a její nastávající je Naruto Uzumaki.“
Neji v té chvíli jak to slyšel ztuhnul a zeptal se.
„Proč jim to tedy neřeknete?“
„Mají se o tom dozvědět za několik hodin jelikož Narutúv otec už není mezi živými neměl kdo mu to oznámit,“ odpověděl Hijashi.
„Rozumím a neřeknu to nikomu dokud nebude třeba,“ řekl Neji a odešel.
Naruto se s Hinatou rozloučil posledním dlouhým polibkem a odešel. Hinata šla do svého pokoje a smutně se dívala oknem. Naruto udělal to samé a pořád myslel na Hinatu.
Po několika hodinách si Hijashi zavolal Hinatu a Nejiho.
„Hinato teď se dovíš kdo bude tvůj nastávající, Nejimu jsem řekl kdo to je a teď ho dovede,“ jak to Hijashi řekl Neji se zvedl a odešel.
Jak vycházel všiml si že všichni ostatní členové klanu stojí venku a čekají na jméno Hinatinho nastávajícího. Věděl přesně koho má najít a tak se rozběhl rovnou k Narutovi.
Když zaklepal ozvaly se zpoza dveří jenom slova: „Vypadněte ať jste kdo jste nemám chuť nikoho vidět.“
„Naruto otevři mám pro tebe dobrou správu ohledně Hinaty,“ ozval se Neji.
V momentu byl Naruto u dveří a zeptal se.
„Co se děje?“
„Máš jít se mnou za jejím otcem.“
Naruto se oblék a hned s Nejim šel za Hijashim. Když vcházeli hlavní mi dveřmi do domu Hyuuga všichni členové klanu ztichly a dívali se na Naruta. Ti co byli joninové si začali šeptat: „Možná při tom musí být i budoucí Hokage.“
Jakmile Naruto s Nejim vešli dovnitř Hinata celá ztuhla a Hijashi s úsměvem řekl.
„Vy dva jste mi udělali velikou radost když jste mi řekli jak se milujete a přitom jste nevěděli že váš sňatek byl dohodnut už před lety.“
Na Naruta s Hinatu to bylo silné sousto a společně ve stejném momentu odpadly. Pár sekund na to se probrali a první otázka kterou měli byla že jestli to je pravda. Hijashi jenom šťastně přikývnul, Hinata s Narutem se silně objali a nechtěli se už více pustit.
„Zítra bude váš sňatek tak ať se pořádně připravíte,“ řekl Hijashi a otevřel dveře dokořán.
Členové klanu se tiše dívali na Hijashiho který se na ně mírně usmíval a pak řekl.
„Novým manželem mojí dcery Hinaty bude Naruto Uzumaki.“
Nemohli uvěřit vlastním uším, někteří i odpadli a pak viděli jak Naruto s Hinatou ruku v ruce před ně předstoupili.
„Naruto, zítra pro tebe po obědě dojde Neji buď už tedy připraven.“
Naruto přikývnul, políbil Hinatu a odešel zpátky domů.

5
Průměr: 5 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, So, 2018-01-27 16:30 | Ninja už: 2372 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

No to som ohladne toho domluvenej svatby nečakal NaruHina 4ever

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, St, 2009-07-01 23:21 | Ninja už: 5443 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

kráááásnýýý

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Út, 2009-06-02 20:48 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

je to skvělýýýýýýýýý NaruHina FF to je prostě moje.
5hvězdiček

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-05-02 00:27 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný díl

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Út, 2009-04-21 22:47 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Jééééééééé moc pěkný Smiling ale co bude s misí a dráčkama, když teď bude Naru hokage ?? Už se nemůžu dočkat dalšího dílku, jak to všechno dopadne Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-04-21 21:12 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

hm hezky si stím hraješ jen co je pravda Laughing out loud jinak pěkný

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2009-04-21 20:03 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

moc krásný Smiling co dodat.. Laughing out loud akorát aby byl další dílek co nejdřív Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!