manga_preview
Boruto TBV 08

"Kniha Džungle" u Akatsuki: Lekcia č. 5- Dobre poznaj svojich spolubývajúcich.

Pein zatiaľ sedel s Konan v kuchyni. Obidvaja mlčky raňajkovali. Konan bola na Peina naštvaná, a on si zas nedovolil na čokoľvek zavádzať tému.
„Eh, eh...“ odkašľal si Pein, pokúšajúc sa o začiatok konverzácie.
Ticho. Konan naňho ani nepozrela. Stála chrbtom k nemu pripravujúc nijaké jedlo.
„No tak, Konan láska...“ začal zmierlivým tónov.
„Kedy konečne vyčistíš tej tvojej Amálii klietku?“ skočila mu do reči útočným tónom.
To Peina vykoľajilo. O čom to do pekla hovorí? Pozrel na ňu nechápavým pohľadom.
Konan vzdychla. „Budeš to musieť urobiť ešte dnes, inak toho vtáka aj s klietkou bez milosti vyhodím von oknom.“
„A... prečo?! Čo ti zas urobila?“ povedal, teraz už vytočený Pein.
„No ja neviem, možno to, že smrad z jej klietky cítiť cez celý barák!“ otočila sa modrovláska k nemu a pri tom výhražne mávala sekáčikom na mäso.
Ako sa rýchlo sa Pein vytočil, tak aj skľudnil. Áno, mala na tom istú váhu aj ostrá čepeľ toho noža... Ale za všetko mohol Konanin hrôzostrašný pohľad.
„A-ale...“ prehltol.
„Varujem ťa. Máš na dnešok.“ Povedala svoje posledné slová „pani domu“ a vypochodovala z kuchyne. Pein vzdychol a oprel sa dozadu o stoličku.

Zzz... Krv! Zzz... Jashin!... Zzz... Nieee.... neberte mi moju poctivosť!... Zz...
„Blah..“ zamľaskal Hidan a otočil sa na druhý bok. Zrazu prudko otvoril oči a posadil sa, takže sa mu všetka krv nahrnula do tváre.
„Uf... To bola fakt hnusná nočná mora. Už som myslel že ma ten kybernetický plch dostane!“ zavzdychal a afektovane si utrel pot z čela. Chvíľu ešte sedel a premýšľal, (hahaha vtipné Laughing out loud ) nakoniec sa však zdvihol z postele. Všuchol nohy do svojich papúč a naťahoval sa po Akatsuki plášti. Obliekol si ho ale... niečo bolo čudné. Mal taký zvláštny pocit ale nevedel ho definovať... Po chvíli to však vypustil z hlavy a zišiel dolu na raňajky.
Tam už sedel bezradný Pein, Itachi, Deidara a Kisame.
„Tak, čo máme dobré na raňajky?“ zamädlil si ruky náš Jashinista.
„Čo si urobíš...“ odvetil sucho Itachi, skláňajúc sa nad miskou vločiek Fitness.
„Prečo... Prečo ma takto týra?“ zavyl Pein zúfalo, ruky si držiac pred tvárou. Trošku zvláštne, akoby bojazlivo sa triasol. Hidan zdvihol obočie. „Fetoval niečo? Viete, že to nemá dobré následky na jeho organizmus... Nemali ste náhodou minule z domu odstrániť všetky odlakovače?!“
Deidara a Itachi sa zatvárili previnilo. „Ale.. Potom by sme si nemali čím odlakovať nechty!“ ticho zamrmlal Deidara.
„Nebojte sa, nefetoval nič.“ Skľudnil ich Kisame. „Správa sa tak už od rána. Mám pocit, že mu Konan zase niečo vyviedla...“ vzdychol.
„Do pekla aj zo ženami!“ na protest vyhŕkol Hidan a vykročil k chladničke. Pomaly ju otvoril a prešiel pohľadom po jej obsahu. Jedna od plesne zelená šunka, jogurt z minulého mesiaca, a niečo... neidentifikovateľného tvaru. Hidan chladničku zase znechutene zavrel, chystajúc sa všetkých počastovať nadávkami. Vtom mu čosi doplo... Z samolúbim úsmevom na tvári vykročil k najvyššej poličke a otvoril ju. Siahol do vnútra a... nič nenašiel.
„Ktorá hnusná komunistická sv*ňa mi zjedla ten Actimell?!?“ zrúkol.
Ticho. Všetci sa tvárili neviditeľne. Bolo počuť iba kvapkanie zle utiahnutého kohútika.
„Pýtam sa ešte raz! KTO mi zjedol môj Actimell?!“ po všetkých prešiel smrtiacim pohľadom.
Napokon sa zahniezdil Deidara. „HA?!“ vybehol naňho Hidan a v duchu už brúsil kosu.
„Ale ja... ja som ho nezjedol.“ Ohrnul peru Deidík.
„Tak kto?!“
„No... Ja som ho vypil.“
Hidanovi zasvietili oči od zlosti. Vyrútil sa proti blonďákovi a chytil ho za golier.
„Môžeš mi vysvetliť na čo si ho ty pil? A prečo vôbec?! Bol MOJ!!“
„Ale ja... Potreboval som sa obraňovať!“ zakvílil.
„Čo si potreboval?“ zamiešal sa Kisame.
„Veď na tej etikete bolo že posiluje vašu obranyschopnosť. A to ja presne potrebujem! Čo iné ma obráni pred vašimi urážkami a posmeškami?“ vzlykal Deidara na pokraji plaču.
Hidanovi to bolo ukradnuté. „Ja ho zabijem, ja ho zabijem, ja ho zabijem...“
„Klídek Hidan... Aj tak to bol jahodový. A ten je hnusný...“ skonštatoval Itachi.
„Jahodový je najlepší!!!“ pobúrene vyhŕkli Deidara a Hidan navlas rovnako.
Jashinista prebodol Deidaru pohľadom, pustil ho a povedal:
„Podržte mi ho niekto, idem si pre kosu.“ Na čo sa otočil a kráčal z miestnosti. Za ním sa však ozval hurónsky smiech.
„Je tu niečo smiešne?!“ zrúkol a otočil sa zase naspäť. Ale nikto nereagoval... Všetci sa iba neskutočne rehotali, až im slzy tiekli prúdom.
„Čo vám je?“ pýtal sa znova.
„Keď... ty... vieš...“ nevedel dopovedať Deidara. Jeho reč pretínali mierne problémy z dýchaním.
„Pozri sa čo máš vzadu. Alebo skôr čo nemáš...“ poradil mu Kisame, načo všetci opäť prepukli v smiech. Hidan sa nasrdene zaklonil dozadu a pozrel na svoj chrbát. A vtedy mu to došlo... Prečo sa ráno cítil tak čudne. Vzadu na plášti, mu na polke chrbta a zadku chýbala látka. Vyzerala akoby mu ju niekto odstrihol alebo... vyhrýzol?! Teraz nebol čas riešiť to. Jeho Twilight trenky boli vystavené posmechu! Musel sa čo najskôr dostať do svojej izby.
„Zabijem vás! Prisahám!“ zrúkol ešte a vyšprintoval hore.

Zatiaľ čo v kuchyni sa riešili problémy s potravinami, v obývačke zamračene pochodoval Kakuzu. Jeho naštvaný dupot sa ozýval celým sídlom...
Do obývačky sa ticho vplýžil Itachi, zaujato listujúc v novom Cosmopolitane. Hrdelný povzdych ho donútil odtrhnúť oči od stránky.
Kakuzu lietal po obývačke ako zmätené tornádo, prevracal vankúše, pozeral pod posteľ...
„Čo robíš?“ zamumlal Itachi. Kakuzu len niečo zavrčal a neodpovedajúc pobiehal ďalej.
Itachi znudene zamľaskal a posadil sa do mäkkého kresla.
„Šľak ma trafí!“ po chvíli zvolal Kakuzu.
„Eh?“ zatiahol Itachi, ani neodtrhol zrak od článku Ako sa stať dokonalým mužom.
Kakuzu sa rozhorčene postavil pred Itachiho. „Zdá sa ti, že som kompletný?!“ zrúkol.
„No... Ak ti mám pravdu povedať, nezdáš. Chcel som ti to povedať už ako som ťa spoznal ale...“ nemohol potlačiť úsmev sharingan boy.
Kakuzu zafučal. „Tak sa na mňa aspoň pozri!“
Itachi neochotne zdvihol zrak, prehliadajúc svojho kolegu pohľadom. Chvíľu mu to akosi nedopínalo, potom však...
„Haha... čo sa ti preboha stalo?“ chechtal sa Itachi.
„Mne sa to také smiešne nezdá. Vieš aké je to nepohodlné?!“ mračil sa. Itachi ho pobavene sledoval.
„Ja... len som sa zobudil na to, akoby mi niečo chýbalo. Chcel som sa poškrabať na chrbte a akosi... nešlo to.“ Sťažoval sa.
Itachimu šklbalo kútikmi. „Aha. Takže... svoju ruku si ešte nenašiel?“
Kakuzu zvesil plecia. „Nie... a keby aspoň ľavá! Takto si neviem ani zaviazať šnúrky...“
„To si nevedel ani pred tým, Kakuzu.“ Poučil ho čiernovlasý.
Ten ho počastoval škaredým pohľadom a prevracal obývačku hore nohami ďalej.

Po chvíli do miestnosti vošiel aj Pein.
„Čo sa tu robí?“ zvolal keď zbadal ten bordel.
„Nič zvláštne. Kakuzu hľadá ruku.“ Referoval Itachi.
„Eh... ČO?“ valil oči veliteľ.
„Proste mu chýba predlaktie, no. Stratilo sa nevedno kam...“
„Možno už svojho majiteľa malo dosť...“ rozmýšľal Pein na hlas. Keď na sebe však zbadal zvláštne pohľady Itachiho a Kakuza radšej zmlkol.
V momente však pokračoval zas. „A nevieš kde sa stratilo?“
„Netuším... ale mohli by ste mi pomôcť s hľadaním!“ zavelil Kakuzu.
„Ja... vlastne ešte niečo mám.“ Zahlahodil Itachi a kráčal preč.
„Ja tiež! Musím... ehm... ísť na svoju lekciu na fujare.“ Koktal Pein a tiež sa pobral.
„Hééj! Vy dvaja!“ zrúkol na nich Kakuzu. „Čo si vy myslíte?! Kto vám teraz bude zošívať vaše debilné zranenia? Poprípade sťahovacie gate o ktorých nikto okrem mňa nevie? Ha?!“
Pein a Itachi sklopili zrak.
„Ja to teda nebudem! Lebo... nemám ruku! A pokiaľ mi tu niekto nepomôže, na všetkých sa vybodnem!“ nedal sa Kakuzu a chcel si založiť ruky na hruď. Bohužiaľ, ostal iba pri chcení...
Hold z jednou rukou to nejde.
„Takže?“ spýtal sa posledný raz.
Dvojka pri dverách vzdychla a Kakuzu sa v duchu pousmial. Vedel, že má vyhrané...

Poznámky: 

Predposledný diel... teda myslím xD Budem rada za konštruktívne komentáre! Eye-wink
Btw- názvov si nevšímajte... dochádza inšpirácia!

4.88
Průměr: 4.9 (50 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Saora
Vložil Saora, Po, 2016-07-25 23:57 | Ninja už: 2850 dní, Příspěvků: 100 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Mise L: Nad humorem autora této série je nutno se pozastavit a zatleskat Laughing out loud Líbí se mi využití všech možných "věcí" (actimel, twilight, fitness vločky....) Laughing out loud Prostě super! A doufám, že Kakuzu-chan najde své předloktí Laughing out loud

Mé obrázky mimo FA: https://www.instagram.com/svetla155/ Smiling Hope that you like it!

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Čt, 2012-08-16 19:09 | Ninja už: 4293 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Ty jo ty Twilight trenýrky, Kakazuova odpadlá ruka a vločky fitness... Ach jo fkt ty mě zabíjíš tvůj humor, ach jo... Škoda, že už nepíšeš, a nějak vůbec tu nejseš tak skvělá série... chjo chci pokračko.

Nemůžu dát nižší hodnocení než 5* protože je to fkt dokonalý Smiling.


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-04-02 22:02 | Ninja už: 4471 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Mě dostala ta část jak jsem se dozvěděla co se stalo Hidonovi s pláštěm prostě celá scénka v kuchyni jak řešily ten actimel Laughing out loud to bylo best prostě miluju to jak píšeš Laughing out loud kuchynská scénka-> padám ze židle (kvůli smíchu)
NO hvězdy samozřejmě za 5 !!

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Čt, 2012-02-23 19:38 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

LOL Laughing out loud ...Pein hraje na fujare? Z tých tvojich nápadov sa nedá nesmiať Laughing out loud ....fakt bombové Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2011-12-30 11:32 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Ůžasné Laughing out loud U každého dílu jsem se nasmála Laughing out loud Dobrej nápad Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-07-26 16:32 | Ninja už: 5065 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

vločky Fitness si zabila Laughing out loud ježiš tak na toto som nemohol a ešte nemozem
ty kokso ty ma ras zabiješ xD Jeho Twilight trenky tak toto ma zabilo ja nemužu Twilight trenky xD ježiš toto zabilo ja snad skapem mam zachvaty smiechu Laughing out loud ako sa stať dokonalim mužom si zabila segra xD(nevedel som čo tam mam dat tak ked je bracho tak musi byt aj segra ne??? Laughing out loud ) a chudak kakuzu storukou to ma dostalo super a nesmie to zkončit ja sa na tom rehocem jak hova*o

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Hinatka Hyuuga
Vložil Hinatka Hyuuga, Út, 2010-06-15 18:34 | Ninja už: 5115 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Kdo mi snědl můj actimell ? No..já ho nesnnědl,já ho vypil Laughing out loud

Jaká jsem,taková jsem ..mě už nikdo nezmění !

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Ne, 2010-03-14 18:40 | Ninja už: 5178 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

skvele a tie trenky s Twilightom išla som sa ušúľať smiechmi dufam že už čoskoro napíšeš pokráčko

Obrázek uživatele sachos Wing Tsun
Vložil sachos Wing Tsun, Po, 2010-02-15 10:26 | Ninja už: 5214 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Stále buzerujete že chcete pokračovanie.Však na tomto sa niekdo musí natrápit.Ja si cením že sa mamám na čom zasmiať.

Obrázek uživatele Amalka
Vložil Amalka, Út, 2010-02-09 16:15 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

tomuto hovorím komédia xDD. actimel, cosmopolitan, fujara a sťahovacie gate xD to ma dostalo

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, Ne, 2009-12-06 03:14 | Ninja už: 5322 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

xDDDDD Taaak tohle je vystylovanééé!! xDDDD budu mít záchvaty smíchu ještě dlouho xDDD

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele Lothien
Vložil Lothien, Ne, 2009-12-06 03:06 | Ninja už: 5249 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

rýchlo ďalšie pokračovanie a dúfam že sa vyrovná tomuto super dielu.. ale nejak si zabudla na Tobíka nie? Laughing out loud asi spadol do toho hrobčeku čo kopal Miskovi

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-12-02 20:23 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Konštruktívne komentáre, dochádza inšpirácia... Heh Laughing out loud
Ten názov sa k tomu náhodou úplne hodí xD
Taaak, Angie, ja teda čakám, že to pokračovanie bude čoskoro... Inak bude zle Evil Sticking out tongue
Ale musím povedať, že som sa na týchto piatich dieloch fakt zabavila xD Urobila si z nich ešte väčších magorov, ako sú Laughing out loud Laughing out loud
Ale Miška mi je ľúto Sad
Vieš, čo je divné? Som mala škrečka a tiež sa volal Miško Bad Som na neho aspoň spomínala takto ^^
No nič, tak čakám Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele ♥Tenshi♥
Vložil ♥Tenshi♥, Út, 2009-12-01 17:33 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

nemálo jsem se nasmála, chce to pokračování Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2009-12-02 19:42 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Pokračovanie to chce to je mi jasné... ale či bude je vo hviezdach xD Nápady nie sú, ale hlavne ten čas!

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele ♥Tenshi♥
Vložil ♥Tenshi♥, Út, 2009-12-01 17:32 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

nemálo jsem se nasmála, chce to pokračování Smiling

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Po, 2009-11-30 16:49 | Ninja už: 5308 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

Moc hezká sériovka ale chtělo by to pokračování Smiling

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2009-09-21 20:22 | Ninja už: 5472 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Ok, Kakuzu a Actimell? A chudáčik stratil paprču XD Snáď ju (ne)nájde Laughing out loud ...akože Twilighttrenírky? No ja nemôžem XD Fakt super diel. Teším sa na pokračko. Ak teda ovšem bude... Snáď hej Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2009-09-21 21:17 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Páni ty si to zobrala z hurta.. no ďakujem moc za komenty, aj za to že sa to páči Eye-wink

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Ne, 2009-09-20 00:10 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

supeeer nech uz je aj dalsi diel =D


Obrázek uživatele Hachiko-sama alias dunčo
Vložil Hachiko-sama al..., So, 2009-08-29 20:53 | Ninja už: 5353 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

LooL to bola haluz...Chudák Kakuzu XD...rýchlo další diel.

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Po, 2009-08-24 21:00 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Super, krása.. teším sa na další dielik xD

Obrázek uživatele Firmar
Vložil Firmar, Út, 2009-08-18 19:22 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Úžasný jako ostatní díly Laughing out loud , doufám že brzo napíšeš další.

Obrázek uživatele Gondzi
Vložil Gondzi, Út, 2009-08-11 12:25 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

kedy uz bude dalsi diel

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2009-08-11 17:29 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ďalší diel.. po pravde neviem, a asi nie tak skoro. Ja už moc nepíšem, keď tak jedine jednorázovky.. Ale niekedy keď budem mať chuť možno napíšem ďalší diel Eye-wink

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Guren-san
Vložil Guren-san, Čt, 2009-07-02 21:05 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Hmm akoe nechapem preco by to mal byt posledny diel?? Ved dost ludom sa to paci thak preco by si nemohla pisat dalej?? Ja som za to aby pisala dalej

Obrázek uživatele Nibi_no_Nekomata
Vložil Nibi_no_Nekomata, Čt, 2009-05-28 16:06 | Ninja už: 5515 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

no to je fakt sugoi rehotala som sa na tom este aj v skole...slovencinar na mna tak divne zazeral..Laughing out loud XD

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Čt, 2009-04-23 15:01 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

chudák kakuzu a ten hidan byl fakt suprovej

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.