NaruHina...mise to písečné...1.díl
Tehdy to začalo krásným jarním dnem. Venku lítali motýli, cvrlikali ptáčci, a Konoha zažívala krásné slunečné dny. Z Akatsuki už nezbylo nic a Narutovi se splnil jeho životní sen stát se Hokagem a taky sen, žít se svou nejmilejší a nejbližší osobou, kterou kdy poznal, Hinatou. Ta zase byla asi nejšťastnějším člověkem na této planetě, protože se s Narutem konečně usadila a koupila společný byt a vroucně a nepřetržitě se milovali.
,,Dobré ráno miláčku‘‘ Řekla Hinata Narutovi, který právě vstal.
,,Dobré ráno Hin‘‘ Pozdravil Hinatu a něžně ji políbil.
,,Tady jsem ti přichystala tvojí oblíbenou snídani, můžeš si dát ramenu kolik chceš‘‘ Naruto jí ještě jednou něžně políbil, usadil se k snídani a začal jíst.
,,Hinato, miláčku?‘‘
,,Ano?‘‘ Zavolala Hin z kuchyně.
,,Mohla by jsi jít prosíme sem?‘‘ Hinata přestala umývat nádobí a šla do obývacího pokoje za Narutem, ten jí řekl aby se vedle něho posadila a tak taky udělala.
,,Hin…miláčku‘‘ Naruto si k ní klekl a Hinatě bylo v ten okamžik už téměř jasné co chce Naruto udělat. Naruto vzal Hinatě ruku, vytáhl s kapsy zlatý prstýnek a navlékl jej Hinatě na prsteníček.
,,Vezmeš si mě?‘‘ Hinata měla slzy na krajíčku. Chvíli se na Naruta dívala pak se usmála a řekla ,,Ano…ano miláčku…vezmu si tě a budu s tebou až dokonce života.‘‘ Oba se na sebe usmály, Naruto Hinatu položil na postel a začal ji líbat. Když se od sebe odtrhly tak Naruto Hinatě pošeptal do ucha.
,,Děkuji‘‘
,,Ne…‘‘Odvětila mu Hinata. Naruto se lekl a podíval se na ní.
,,Já děkuju‘‘Narutovi se trochu ulevilo. Oba se začali smát a lechtat se.
,,Naruto?‘‘Zeptala se Hinata když se konečně přestali lechtat.
,,Co se děje?‘‘
,,No víš s tou svatbou…‘‘Naruto ji přerušil.
,,Je za 16 dní.‘‘Řekl Naruto a usmál se na ní a Hinata mu jeho úsměv opětovala.
,,Naruto…‘‘Hinata se chvíli odmlčela a řekla ,,Jsi prostě úžasný‘‘
O 1h později
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
,,Hin?‘‘Zvolal Naruto, který bezmocně hledal něco v lednici.
,,Ano?‘‘Hinata právě zalívala květiny…zvlášť na jednu si ale dávala velký pozor a to na tu kterou dostala od Naruta když jí poprvé vyznal své city.
,,Musím okamžitě pro něco k snědku, protože jestli to tak bude ještě chvíli trvat tak tu umřu hlady a Konohamaru – kun se stane Hokagem ještě dřív než si to stačí uvědomit‘‘Bědoval Naruto a Hinata se jen smála a kývala hlavou.
,,Hned budu zpátky‘‘Naruto vyběhl z domu a zavřel za sebou dveře.
Venku bylo krásně. Foukal sice chladný vítr, ale to počasí bylo tak trochu zvláštní. Naruto skákal po střechách domů a když míjel budovu Hokageho, teda svojí pracovnu tak trochu zasmutněl když věděl že tam na něho čekají tuny papírování. Když konečně dorazil k obchodu tak nakoupil vše co potřeboval.
,,Ještě bych se měl zastavit pro trochu čerstvě udělaného Ramenu‘‘Pomyslil si Naruto a seskočil dolů na chodník.
,,Hokage‘‘Naruto se prudce otočil a viděl člena ANBU jak k němu běží. ANBU měl masku podobnou pandě a i přes to že mu neviděl do obličeje tak ,,nevypadal‘‘ moc šťastně.
,,Hokage…dostali jsme nejčerstvější zprávy od samotného Kazekageho ze skryté písečné. Vzkázal že už je čas, abychom si převzaly zpátky svitek pečetí, který jsme jim nedávno propůjčili jako poděkování za mír který s námi uzavřeli. A proto že to je velice důležitá mise a vy jistě víte jaké následky by mělo kdyby se svitek pečetí dostal do špatných rukou, tak proto nás Kazekage (stále Gaara) požádal aby jste tuto misi splnil vy‘‘Řekl ANBU. Chvíli se díval na Naruta a ten mu po chvíli souhlasně kývl že ze vším souhlasí. ANBU taky kývl a rychle zmizel za budovami.
,,Gaara‘‘Pomyslil si Naruto a chvíli se vděčně díval do nebe a těšil se že se z Gaarou po těch letech znovu setkají. Naruto zašel pro čerstvě připravený Ramen a šel domů.
Večer doma
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
,,Děkuji za výbornou večeři, Hin,‘‘Hinata se na něho děkovně podívala. Naruto dojedl poslední rýžovou kuličku a řekl.
,,Víš asi už půjdu na kutě‘‘Hinata se na něho podívala a řekla.
,,Myslím že už si půjdu taky lehnout…dneska jsem nějaká unavená.‘‘Hinata umyla nádobí a Naruto se šel zatím umýt a osprchovat. Když vylezl tak ho Hin vystřídala. Asi po půl hodině si oba dva šli lehnout. Chvíli oba spokojeně leželi a až Naruto po pěti minutách řekl.
,,Víš Hin…dneska mě vyhledali ANBU a speciálně mi přidělili misi.‘‘
,,To je dobře né? a co to je za misi?‘‘Zeptala se Hin.
,,Mám zpátky přinést svitek pečetí od Gaary‘‘Řekl Naruto a šťastně se na ní podíval.
,,To je přeci úžasné. Konečně uvidíš po tolika letech Gaaru‘‘Řekla Hin a políbila Naruta na tvář.
,,Já vím taky už se těším. A víš…‘‘Naruto se na ní podíval.
,,Nechtěla by si jít na tu misi semnou? Jsem si jistý že Gaara by byl nadšený kdyby viděl své staré přátelé.
,,Ale ano…určitě budu jen ráda…ale měli bychom být opatrní...je to přece jen mise typu A nebo S‘‘
,,Hmm…ale kdo by nás mohl zastavit‘‘Oba se začali smát a Naruto dal Hinatě pusu na dobrou noc. Chvíli oba nemohli usnout, protože oba přemýšleli a těšili se na setkání s Gaarou. Ale za chvíli je přemohl spánek a oba nerušeně usnuli klidným spánkem.
Takže to je první díl celkem asi 3- 4 dílné povídky...doufám že nezklamu a napište komenty...díky a cawte u příštího dílu(ten bude tak za 3- 4 dny...ja wim je to dlouho ale o weekendu tu nebudu
tenhle díl je super určitě ti dal hodně prace doufam že to bude pořat
začíná to pěkně
Hmmm, máš to hezký. Píšeš super povídky XD
heh pry super
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
v celku je to dobré...už sa teším na ďaľšie časti
Oh good .. pěkný XD eště bych tam někam něco doplnil jako maličkosti ,ale to už máš jedno .. *nice*
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
Moc hezké!
Díky moc za super komentáře...
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
hmmm....velmi pekny diel mne osobne sa velmi paci par naru-hina tak som zacala tento pribeh hned citat ked som uvidela ze je to o tomto pare....a velmi sati to vydarilo tak uz sa tesim na dalsi diel
Když napíšeš řekla....a bla bla bla tak za tím řekla má být : a potom obsah..ale to moc nevadí..Mě osobně na tom nejvíce vadí Naru-hino a tak si asi nebudu číst další díly..Ale napsaný je to docela hezky a jen Naru-hino to strašně kazí...můj názor...
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
jůů,to vypadá moc hezky pokud nějakým způsobem nezapomenu,tak budu čekat na další díl
Začátek je moc pěkný, už se těšim, jak to bude pokračovat
Pěkný díl, určitě se budu těšit na ty další
Nakrmte mě prosim!
Adopted from Valenth
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.