manga_preview
Boruto TBV 07

Madara a Hashirama – Legendy Konohy opět spolu, část 9. Vůdce stanoven!

Madara měl plán, jak si získat křeslo vůdce vesnice. Do plánu samozřejmě nezahrnul nikoho jiného než Kyuubiho, který ho kontaktoval pomocí své chakry, kterou jako pojistku vložil do Madary.

„Tak konečně nastane tvůj čas,“ oznámil Madara Kyuubimu.
„Taky jsem na to čekal… jak je to dlouho??“ zeptal se Kyuubi.
„Nevím, ale za tři dny mě čekej v údolí, asi sto kilometrů od vesnice, trefíš tam?“ zkoušel Madara Kyuubiho trpělivost.
„Jistě, že tam trefím je to moje oblíbené místo a navíc je tam řeka,“ řekl Kyuubi.
„Vyřízené, tak za tři dny!“

Hashi ani nikdo z vesnice netušili, proč má Madara, tak dobrou náladu a na všechny se usmívá jakoby slízl smetanu.
„Madaro, co se stalo, že máš tak dobrou náladu?“ ptal se Hashi, ale Madara si ho nevšímal a šel dál.
„Takového ho vůbec neznám,“ zašeptal si pro sebe Hashi.

V radě poslední tři dny Madara vůbec nemluvil, nechal ať se vymluví a pak se on bude smát naposledy a pak budou muset uznat, že Senju patří do starého železa a Uchihové jsou ti správní na vedení vesnice. Ovšem to nepočítal s…
„Madaro, máme pro tebe úkol,“ něčí hlas ho vytrhl z příjemného přemýšlení.
„Jaký úkol?“ zeptal se ledabyle.
„No je to urgentní a dost spěchá, nejlepší by bylo, kdybys vyrazil hned po skončení rady,“ sdělil mu Hashi.
„Nikam nejdu a když to tak spěchá, tak proč nevyšlete tady Hashiho?“ zajímalo Madaru.
„No protože jsme tak rozhodli a pokud se chceš stát vůdcem, tak bys nás měl poslouchat a respektovat,“ nedal se Hashi.
„Tak dobře a kdeže to má být?“ nakonec se podvolil, ale jenom naoko, protože z neznámého důvodu už měl plán jak to vše zvládnout.
Madara dostal instrukce a předstíral, že jde na určené místo, ale to netušil, že jeho dva plány selžou ve všech směrech…
„Myslíš, že něco tuší?“ zeptal se Hashi.
„Nevím, ale netvářil se dvakrát nadšeně, že musí někam jít,“ svěřil se Tobi.
„Co si ten Madara o sobě myslí, že když na Konohu pošle Kyuubiho, tak se snáze stane vůdcem, nebo co?“ rozčílil se Hashi.
„Tak to nevím, ale asi chce vypadat jako hrdina a tebe tak šoupnout na druhou kolej,“ zapřemýšlel Tobi.
„Tak to se mu nepodaří! Nedovolím, aby můj výtvor padl do rukou toho zmetka!“
„Brácha, ty jsi hlavička. Tys na to přišel! Že mě to nenapadlo hned! Já blbec!“ roznadával se Tobi.
„No co jsem přišel?“ optal se Hashi.

První se začal kazit, když použil stínový klon, který vydržel sotva pár minut. „Sakra, takhle primitivní technika mě nemůže dostat! Teď ne!“ nadával Madara.
„No nic, mise bude muset počkat, přednější je Kyuubi.“

Kyuubi už tam stál, ale měl jako obvykle špatnou náladu, protože tu musel čekat dobré tři hodiny a on nerad na něco čekal nebo na někoho.
„Kde vězíš?“ utrhl se Kyuubi.
„Do toho ti není, ale tak co jsi připraven zaútočit?“ kontroloval Madara situaci.
„Jsem a kdybys tolik nezdržoval, tak už jsme to mohli mít za sebou!“
„Nech toho a pamatuješ si plán, ne?“
„Ty mě přestaň komandovat nebo tě zabiju!“ vyhrožoval Kyuubi.

„Nevíš, kde může být?“ zeptala se Koharu svého kolegy Homura.
„Jak já to mám vědět, když se stejně pořád někde fláká,“ stěžoval si Homura.
„Jenom jsem se zeptala a když jsme tu sami, tak co budeme někdy i my trénovat spolu?“ nadhodila jako obyčejně téma, které ho štvalo.
„Ne, kolikrát ti to mám říkat, že jednou se stanu vůdcem vesnice.“
„Promiň, ale já na to vždycky zapomenu a stejně Danzou má stejný sen jako ty,“ opět mu to musela připomenout.
„To vím, nemusíš se pořád opakovat!“

Sarutobi spokojeně ležel v trávě a koukal na mraky, i když by dělal něco úplně něco jiného. Nevěděl proč, ale strašně ho bavilo pozorovat dívky a ženy v lázních a štvalo ho, že jsou oddělené lázně.
„Do prčic s tím vším!“

„Tak to by mě zajímalo, kde je Kyuubi a Madara,“ řekl už nejmíň po stý Tobi.
„Měj trpělivost, ta prý růže přináší.“
„To vím, ale mě ne!“
Náhle bez nějakého varování se tu zjevil Kyuubi a protože Hashi už s ním jednou bojoval, tak bez dalších okolků řekl: „Nechte to vše na mě a nepleťte se do toho, jasný?“
Všichni pokývali na souhlas a někdo poznamenal: „On by se měl stát vůdcem!“
Hashi opravdu věděl jak na Kyuubiho, protože Hashi měl dar ovládat Kyuubiho a společně s jeho náhrdelníkem, který měl zvláštní moc, tak vše šlo jak po másle a do boje se připletla další osoba, která řvala: „Co se to tady děje?“
„Nic jenom se snažím odehnat Kyuubiho,“ sdělil Hashi zcela klidným hlasem.
„A to jsi na to jako sám?“ divil se Madara, ale více ho udivilo, že vesnice je celá a Hashi v klidu bojuje s Kyuubim jedním z nejobávanějších tvorů na světě a ještě si z toho dělá srandu. ,Tady něco nehraje,‘ myslel si Madara.
„Ano, jsem a navíc jsem přikázal, aby se do toho nikdo nepletl ani ty ne, jasný?“
„Hele, já se budu plést do čeho chci!“
„Nebudeš a udělej mi místo!“ rozkázal Hashi.
Madara kupodivu udělal co chtěl a Hashi speciálním jutsu zahnal Kyuubiho, který opět utekl s nepořízenou a Madara uslyšel Kyuubiho slova: „Už nikdy víc mě nehledej a pokud ano, tak tě zabiju a tentokrát to myslím vážně!!!!“
Madara přes ten menší trans neslyšel to co celá vesnice volala: „Hashirama-sama, vůdce, vůdce!“ skandovali.
Madara si myslel, že špatně slyší, ale tak on vymyslí dokonalý plán, aby on byl vůdcem a nakonec se ukáže, že Hashi je daleko silnější než si myslel, ale kdyby tehdy věděl, že Hashi umí ovládat Kyuubiho, tak by ten plán nikdy neuskutečnil nebo o něm vůbec neuvažoval, ale bohužel bylo pozdě a teď pochopil, proč ho tak narychlo odvolali! Oni věděli, že je Kyuubi nablízku a přesto ho nechali, aby ze sebe udělal naprostého blázna!! Už zas!! Madara náhle zmizel na místo, kde odpočíval Izuna a tam se vyřval do sytosti a slíbil svému bráškovi: „Neboj já ho jednou dostanu a bude platit za to, že mě tak ponížil! Podruhé!! Bude trpět jako nikdy! A klan Uchiha se dostane opět na vrchol, ale to už bude klan Senju bez dalších potomků zatím co náš klan přežije vše! Izu, já se pomstím za nás za oba. To přisahám na tvém hrobě! Jakože se Uchiha Madara jmenuji! Můj čas přijde, on přijde a pak ať se těší!“ Zakončil svou řeč, kterou kdyby slyšel Izuna, tak by nesouhlasil. Kdyby věděl, co z Madary provedla nenávist, tak by se zhrozil, že kdysi ten usměvavý hodný Madara se tak změní…

A tak se také stalo, že po tomhle incidentu byl zvolen – konečně – historicky první vůdce vesnice Konoha a nebyl jim nikdo jiný než Senju Hashirama…

Poznámky: 

Po hodně dlouhé době jsem tu s dalším dílem, který je takový volební, i když na to nevypadá, že??
Tak si ho vychutnejte!! Itadakimasu!!

4.727275
Průměr: 4.7 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kisák
Vložil Kisák, Čt, 2010-01-21 21:40 | Ninja už: 5425 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Pěstitel rýže

vitecne dilo:D ale myslim ze to madara vedel kdyz mu to kyubii rikal ze dobije konohu az bude hashi mrtvy... nevim jakej dil:D

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, So, 2009-08-01 06:23 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Já nvm co psát Laughing out loud se i to pstě líbí xD

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2010-01-22 14:56 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

EmiLi-Sasori: Tak nic nepiš Laughing out loud

Kisak: Jj, věděl, ale já to radši ještě jednou napsala...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Ne, 2009-04-12 20:25 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

kaze myslim ze nema cenu hodnotit toto skvostne dilo Smiling reknu jen jedno a to užasne.. aspon ze jsi toho madaru pekne zesmesnila:)

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Ne, 2009-04-12 19:13 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Teda Kazííí to je naprosto kawai!!!! I když chuďátko Maďárátko xD (cha-cha!!)

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-04-12 19:04 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

jipíjájéééé! Laughing out loud ach jak krásně Hashi setřel Madaru,to prostě byla pro mou duši, která Madaru totálně nesnáší,úplná lahůdka Laughing out loud prostě úúúúžasný Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-04-12 21:56 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

ajima: Díky a to jsem ten díl málem nenapsala, ale nějak se zadařilo a vyšlo toto Eye-wink

Ivanesence: Neboj on tam ještě zamíchá kartami...

helgast: tvoje komenty mě strasně potěší ani nevíš jak Eye-wink Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska