manga_preview
Boruto TBV 08

Pád Akatsuki (bábkové divadlo)- capt.3 Veľké prekvapenie

Lapajúc dych sa vybrodila z močiara. Bola zničená a vykašliavala vodu.

,,Gaara-nii-san!“ kričala, ako stačila.

Snáď je v poriadku., Ale myslíte si, že že keby naozaj bol, nechal by bezbrannú Temari napospas nástrahám toho prekliateho močiara?! ,,Odpusť.“ Na nohách mala kúsance, z ktorých sa valili prúdy krvi. Gaara jej zachránil život. Nasadil kvôli nej svoj vlastný. Predal jej všetky svoje sily.

,,Oh nii-sama!“ na tvári sa jej zjavili slzy bolesti a zúfalstva.

Kolená sa jej podlomili a Temari padla na niečo mäkké a studené. Zarazila sa. Slzy jej prestaly tiecť, akonáhle ucítila ten hnilobný zápach. Ako to, že si to nevšimla hneď?! Zaborila ruky do niečoho mäkkého. Dokorán otvorila oči a nepotlačovala zhrozenie.

,,Panebože!“ skríkla nahlas a rýchlo vyskočila na nohy. To, na čom ležala, bola len tak pohodená ľudská koža! A akoby to nestačilo, pred ňou sa rozprestierala veľká skládka plná... ,,To je šialené.“pošepla. Do diaľky sa ťahalo územie plné ľudského mäsa, kostí a orgánov. Silou celej svojej vôle sa snažila tú absurdnosť poprieť. No ani to jej nepomohlo dostať túto nechutnosť z jej mysle.
Začula šum. Niekto ide!!! Panebože, nemá sa kde schovať!

Nemala na výber. Zahrabala sa pod kopu vnútorností a zadržala dych. Prišla postava v čiernom plášti s krvavo-červenými mrakmi. Do tváre mu nebolo vidieť, ale podľa postavy to bol iste muž. Tmavé vlasy mal vzadu uviazané. V ruke niesol sivé vedro plné niečoho, čo Temari vôbec netúžila vidieť. No nestihla odvrátiť zrak, a už sa z neho vylievala sprcha krvi nasledovaná orgánmi. V okamihu, ako na zem dopadli niečie oči, prizrela sa bližšie. V okamihu ich spoznala. Gaarove tyrkysové oči! ,,Nii-san.“ zastonala a sklopila zrak. Ležala na kope zamotaných čriev a vôbec to nebolo príjemné. Neznámy muž konečne vyprázdnil celé vedro. Temari okamžite vyskočila na nohy a rozbehla sa za tou postavou.

,,Ty haj**l, čo si urobil môjmu bratovi?!“ skríkla, a pozrela mu do očí.

,,I-I-itachi-sama?!“ neveriacky a vyjavene naňho hľadela a naozaj tomu nemohla uveriť.

,,Ako ste mohli?“ z očí jej vytryskli prúdy sĺz.

,,Aj ja ťa rád vidím, Temari.“ milo sa usmial a dievča upadlo do bezvedomia.
Bezradná skončila v jeho náručí uveznená v jeho genjutsu.

,,Myslíš, že nás nájdu?“ vyzvedala Ino, ktorá už dlhú chvíľu nedala Nejimu pokoja.

,,Čo myslíš, prečo je s ním asi Hinata?!“ logicky jej vyčítal Neji, ale sám si nebol istý.
Je to už takmer hodina, čo naposledy cítil chakru líšky. Nechcel však robiť unáhlené závery a znepokojovať tak Ino.

,,J-j-ja by som predsa nikdy...!“ vykríkla Hinata.
,,Nemáš na výber dievčatko.“ zasmial sa červenovlasý chlapec nad svojou krutosťou.
,,Sasori-sama, už ste s ňou skončili?!“ dobiedzal Deidara, ktorý chcel na nej otestovať svoju novú trhavinu. Sasori len nesúhlasne pokrútil hlavou a poobzeral sa po miestnosti. Očami konečne objavil to, čo tak hľadal. S vážnou tvárou sa zahľadel na Hinatu a prstom ukázal na stôl vzadu v miestnosti.
,,Naruto!!!“ Hinata sa celou silou snažila dostať z pút.
,,To nie! To nemôže byť...“, odmeitala, ,,K-KAI, Kaííííí!“ Nebolo to žiadne genjutsu. Narutova hlava tam stále ležala bez pohnutia a na tvári mal prekvapený výraz.
,,Čo sa stalo?“ pomyslela si, no nevedela si spomenúť na nič z toho, čo predtým videla.

Poznámky: 

tak ten úvod už bol trocha krvavejší, a počkajte si na ten románik Itachi a Temari Laughing out loud

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)