manga_preview
Boruto TBV 09

Konečně doma??? 03

,,Máš pravdu, Taeshi a Dwart. Ti se k Listové přibližují, jen pokud jí něco hrozí.´´ souhasí Jirayia; ,,Ale mohla by ho přesvědčit, přece jenom jsou si podobní.´´
,,O kom se to, vy dva, bavíte??? On je jedním z těch, kteří mají svého stálého společníka???´´ už zase vypadám jako malá.
,,Ano, je s Dwartem. On je trochu větší orel´´ upřesňuje Kakashi.
,,Toho jsme viděli.'' řekl Kaveh. Teď jsem se to uvědomila i já.
,,Nějakou dobu jsme si mysleli, že nás sleduje.´´ přidávám se.
,,Chtěli by jste se s nimi setkat???´´ ptá se Jirayia.
,,Proč ne??? Mohlo by to být zajímavé, promluvit si s někým jako my.´´ řekl Leo.
,,Dobře, domluvíme se zítra.´´ prohlásila Tsunade.
,,Předpokládám, že jste oba unavení.´´ podotkl Kakashi ,,Ukážu vám, kde budete zatím bydlet a pošlu vám někoho, kdo vám bude k dispozici. Dobře???´´
Pouze přikyvujeme, loučíme se s Jirayiou a Tsunade a vyrážíme za Kakashim.

Šli jsme chviličku, než jsme dorazili k domu, kde od teď budeme bydlet. Vedl nás do druhého patra, odemlk dveře a dal mi klíče.
,,Doufám, že se ještě uvidíme. Hlavně bych vás chtěl vidět bojovat.´´ oznamuje nám a zároveň s tím mizí.
Vcházíme dovnitř, Kaveh okamžitě míří do obýváku na gauč. Zatímco já jdu hledat koupelnu. Smrdím si už sama sobě, jak by taky ne, dva dny bez mytí.
,,Tobě by koupel taky prospěla!!!´´ prohlašuju jako by nic. Jako odpověď se mi dostává pouze zamručení. Stejně ho do vody dostanu.
Během toho, co se mi napouští vana, si připravuju čisté oblečení.
,,Jak dlouho myslíš, že tu zůstaneme???´´ ptám se Kava.
,,To záleží na nás,´´ odpovídá mi ,,ale počítej s tím, že Jirayia nebude chtít, abychom odešli. A potom co to řekneš Narutovi, tak ten to nebude chtít tuplem.´´
,,Jenže, jak mu to mám říct??? Vždyť vyrůstal sám, nemá ani potuchy, kdo byli jeho rodiče. Tak jak by pak mohl věřit šáhlý holce, která mu bude tvrdit, že jeho sestra.´´
,,On to pochopí´´ utěšuje mě ,,Jdi do vany, než ti to přeteče!!!´´
Je to osvěžující, i když asi bude potřeba kartáč, abych ze sebe sundala tu špínu. Neužívám si to ani deset minut, když někdo zaklepal, a pak slyším rozmrzelý Kavehův hlas, jak nadává.

Ve dveřích stál celkem vysoký kluk s dlouhými černými vlasy. Bylo na něm vidět, že takovýhle přivýtání nečekal. Kaveh na něj koukal totiž dost nedůvěřivě.
,,Jsem Hyuuga Neji´´ představil se ,,Posílá mě Kakashi, mám vám ukázat Listovou. Ale abych řekl pravdu, řekl mi, že budu dělat průvodce nějaké dívce.´´
,,Mira je ve vaně´´ oznamuje mu Kaveh ,,Pojď dál a posaď se, bude to chvíli trvat.´´

Kaveh vlezl za mnou do koupelny, čehož jsem okamžitě využila a chrstla na něj vodu.
,,Nech toho!!!´´ olizovaje si tlapy ,,A vylez, je tu náš průvodce, jmenuje se Neji.´´
,,Už lezu!!!´´ nechce se mi, ale co zmůžu ,,Musíš mi ale donést oblečení, jestli nechceš, aby mě viděl takhle.´´
Během chvilky byl zpátky i s mým oblečením, do teď nechápu, jak to dělá, abych to neměla oslintaný. Rychle jsem se oblékla, nenechám toho Nejiho v Kavových drápech dýl, než je nutný. Sotva se ukážu k kuchyni, Neji vstává a podle jeho výrazu, se mu dost ulevilo. Musím se usmát, další co se bojí Kava.
,,Omlouvám se, jestli jsem přišel nevhod´´ začal se omlouvat ,,ale Kakashi mi řekl, abych přišel, jak nejdřív budu moc.´´
,,V pořádku´´ žačla jsem ,,můžem vyrazit???´´
,,Jasně´´ souhlasí ,,jenom …´´
Vím, nebo spíš tuším, na co se chce zeptat. Protože stále pohledem sjíždí ke Kavovi.
,,Neboj, Kaveh ti nic neudělá,´´ uklidňuju ho ,,chovej se k němu jako třeba ke mně a všechno bude v pohodě. Dobře???´´
Kývl hlavou na srozuměnou a vyrážíme na exkurzi po Listové. Vede nás po hlavní ulici, ukazuje na všelijaké krámky a zdraví se s mnohými lidmi, které potkáváme.
,,No ne, Neji´´ diví se blondýna stojící u květinářství ,,ty máš holku??? To snad není možný.´´
Neji na mě hází omluvný pohled, zatímco Kav na tu holku kouká dost vražedně.
,,Myslím, že to jestli s Nejim chodíme nebo ne, je snad naše věc. Nemyslíš???´´ ptám se jí ,, Ještě jedna věc, Kaveh by chtěl tři narcisy, můžeš to, prosím, zařídit???´´
Teprve teď si Kava všímá a okamžitě mizí v krámě, chvilku na to vylézá a podává mi ty narcisy. Děkuji jí úsměvem a když chci zaplatit, pouze vrtí hlavou. Leo ani nečeká, až mu ty kytky dám, a vrhá se po nich, div mi neukousne prsty.
,,Měl jsem i lepší,´´ stěžuje si ,,ale co se dá dělat.´´
,,Kdo to byl???´´ obracím se na Nejiho. Kavova remcání si nevšímám.
,,To byla Ino´´ oznamuje ,,nejlepší kamarádka a největší soupeřka Sakury.´´
,,To je ta růžovláska???´´ ptá se Kav.
,,Vy ji znáte???´´ dost se diví.
,,Potkali jsme ji v Ichiraku ramen.´´ vysvětluju.
,,Že mluvíš o Ichiraku.‘‘ navázal ,,Nemáte hlad??? Zvu vás.´´
Ani nečeká na odpověď a vyráží, a nám nezbývá nic jiného, než jít za ním.

,,Hej, my už se viděli.‘‘ ozvalo se za námi.
Neji se ani neotočil a šel dál. Zato já jsem zvědavá, kdo že nás to viděl.
,,Nedělej to!!!‘‘ varuje mě Kav a jde bez zájmu za Nejim.
Nechce se mi ho poslechnout, ale co mi zbývá. Když tak ten člověk půjde za námi. K Ichiraku jsme dorazili během chvilky.
,,To néééé, další jejich kamarádi.‘‘ děsim se ,,Další jména na zapamatování.´´
Kaveh se pouze usměje, tím jeho ,,Máš to mít!‘‘
,,Hoj, koho to vedeš???‘‘ diví se kluk se psem po boku.
,,To bude asi ten Inuzuka, o kterém mluvili.‘‘ zděluje mi Leo.
,,Ahoj Kibo‘‘ zdraví Neji ,, To je Mira a Kaveh, dělám jim průvodce. Jak proběhla mise???‘‘
,,Rutina jako obvykle.‘‘ odpovídá brýlatý.
Dívka, co je s nimi, ještě nepromluvila. Ale co mě udivilo, je pobobná Nejimu. Otáčím se na Kava s otazníkama v očích.
,,Je to jeho příbuzná.´´
Teď se na nás obrátili, jako by na nás zapoměli.
,,Kave, díky. Vyhovovalo mi, že si mě nevšímaj.´´
,,Musíš poznat nový lidi. Nejsem jenom já.´´
,,To mi říkat nemusíš.To vím i bez tebe‘‘
,,Promiň, chtěl jsem vědět, co se stalo na jejich misi.‘‘ omlouvá se Neji, napravuje to tím, že nám podává ramen a začíná všechny představovat. ,,Tohle je Kiba a Akamaru,‘‘ ukazuje na toho s tím psem ,,tohle je Shino a Hinata.‘‘ ukazuje na zbylé dva.
,,Těší mě.‘‘ jediný, na co se teď zmůžu.
Z jejich tváří lze číst to, že mají hodně věcí, na které se mě chtějí zeptat, a hlavně na které se mi nechce odpovídat. Proto se snažím mít stále plnou pusu. Kav měl svojí porci v sobě během chvilky a teď mě povzbuzuje pohledem. Nestihám ani spolknout poslední kousek, když se za mnou někdo objeví.
,,Je tu tvůj bratr.‘‘ okamžitě se otáčím, ale on kouká na Nejiho.
,,Proč jste se nezastavili??‘‘ vybuchuje ,,Vím, že jste mě slyšeli.‘‘
,,Promiň, ale měli jsme hlad.‘‘ zatímco kouká na mě.
,,Můžeme jít?? Chtěla bych podívat na Konohu z výšky, šlo by to???‘‘ oplácím Nejimu ten jeho pohled.
,,Jo, můžem jít.‘‘ oznamuje.
,,Já tě tam zavedu,‘‘ přidává se Naruto. ,,Neji má jít k Tsunade. Bude mít misi.‘‘
,,To zní dobře,‘‘ ozívá projednou Kav, ,, Někdo nový s kým můžu mluvit.‘‘
Naruto se okamžitě rozrážil a začal se se všemi loučit.
,,Tak někdy příště.‘‘ přidávám se a vyrážíme.

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, So, 2009-05-02 15:15 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

jj moc pěkní aspon už nebude Naruto sám bude nějaký pokračování ?