manga_preview
Boruto TBV 09

Konečně doma??? 04

Ukázalo se, že Naruto je lepší průvodce, než se původně zdálo. Vedl nás po vedlejších uličkách, kam s námi Neji nešel.
,,Kam jdeme???"zeptala jsem se.
,,Nad hlavy hokagů." oznamuje ,,Od tamtud je nejlepší výhled."
,,Kterého máš nejradši??´´
,,Asi čtvrtého, Ero-sennin tvrdí, že mu jsem v mnohým podobnej. A Kakashi, že můžu být lepší, než byl on.´´ Při těch slovech se zasmál stejně jako otec.
,,Má pravdu, jsi mu podobný.´´ ,,Víc než si myslíš´´, ale to už on neslyšel.
,,Vážně??? Tys ho znala???´´ tak na tohle jsem teď vážně řešit nechtěla.
,,No, tak trochu. Umřel, když mi bylo pět. Nechce se mi o tom tady mluvit. Je tu moc lidí a na to, co ti chci říct, je lepší klid.´´
,,Dobře, můžeš mi to říct nahoře.´´
,,Chová se normálně, když není v okolí někdo z tý jeho party.´´
,,Podobá se ti víc, než si myslíš.´´
Už zase ty naše tajný rozhovory. Občas to lidi kolem dost irituje, když netuší, o čem si povídáme. Ale Narutovi to podle výrazu jeho tváře vůbec nevadí.
,,Už jenom vyjít ty schody.´´ je celý natěšený ,,Už jsem tu dlouho nebyl. Docela mi to chybělo.´´
Po pěti minutách mě začli pálit nohy. Co byste taky chtěli, třetí den bez pořádnýho odpočinku.
,,Vylez mi na záda!!!´´ přikázal mi Kav.
,,Díky, zlato. Ale do vany pudeš stejně.´´
,,Tak to zase hodně rychle slez.´´
,,Haha, ani mě nehne.´´
,,To je normální??? Myslím, to že tě vozí a podobný.´´ ptá se Naruto.
,,Jo, teda až na to vození.´´ vysvětluju ,,To dělal do mých osmi devíti???´´ Zároveň s tím obracím pohled na Kava.
,,Do osmi a půl.´´ upřesňuje ,,Aspoň jí dali ostatní pokoj.´´
,,Jsme tady.´´
,,Páni,´´ vydechla jsem ,,To je nádhera.´´
,,Pro jednou s tebou souhlasím.´´ přidal se Leo ,, Koukni se na oblohu.´´
,,Není to Taeshi s Dwartem???´´ ptám se s očima upřenýma na blohu.
,,Viděla jsi snad někdy takhle velkého orla???´´ už zas ten tón. Už nejsem malá.
,,Kdo to je???´´ diví se Naruto.
,,Někdo jako my. Nemluví se o nich, jako se nemluvilo o nás. Zjistili jsme dneska kdo jsou a přáli bychom je poznat.´´ začínam vysvětlovat.
,,Bylo by příjemný popovídat si s někým jako my.´´ přidává se Kav. ,,Tak jako když ty jsi potkal Gaaru.´´
,,Jak tohle víte???´´ nasazujíc nechápavý výraz.
,,Víme toho o tobě hodně. Vlastně jsme dostávali zprávy o tom, jak žiješ.´´
,,Proč???´´ začíná být naštvaný
,,Začnem od začátku, nemyslíš?´´ prohlásil Kaveh.
,,Neříkal jsi mi, NIC NEUSPĚCHEJ???´´
,,Je čas, má právo to vědět.´´
,,Fajn.´´ zhluboka se nadechuju. Tohle bude dlouhý. ,,Když mi bylo pět, chvilku po smrti čtvrtého, mě Jirayia-sama odvedl k příbuzným mojí matky, mýho ročního brášku, ale vzít nemohl.‘‘ tak tohle doopravdy bolí ,,Chvíli na to si mě našel Kav. Jirayia mě učil pokaždé, když se ukázal ve vesnici, zároveň s tím mi vyprávěl, jak se vede bráškovi. Když mi bylo čtrnáct, přišel s tím, že bude vyučovat brášku, mě už prý nemá co naučit. Když mi bylo osmnáct, objevili se ve vesnici Akatsuki a zabili mojí tetu. Zůstali jsme tam ještě zhruba rok a půl, no a pak jsme se vydali do Listový. Přece jenom je to můj domov. Nebo v to spíš doufám.´´ Tím končím svůj příběh.
,,Co to má společnýho se mnou???´´ zase ten nechápavej kukuč.
,,To ti to nedošlo???´´ jsem vážně na dně.
,,Ty pako, máš sestru.´´ vkládá se do toho Leo ,,A ta tu stojí před tebou!!!´´
,,J-j-já má-mám s-s-s-s-s…´´ koktá.
,,Přestaň tu syčet!!!´´ Kav toho začíná mít dost, zatímco já mám slzy na krajíčku. Já přece NEMŮŽU BREČET, nikdy nebrečím.
,,Proč mi to nikdo neřek???´´ že by se s tím smířoval.
,,Kvůli naší ochraně, především té tvojí.´´ snažím se mluvit normálně.
,,Takže...já mám ségru.´´ mumlá si pro sebe. ,,A ještě ke všemu starší.´´
,,Neznamená to ale, že mě teď budeš hlídat a ani nic podobnýho, že ne?´´ děsí se s pohledem upřeným na mě.
,,Většinou ne,´´ uklidňuju ho ,,snad jenom na misích, aby ses do ničeho nenamočil, jako to umíš jenom ty.´´ S tím se Kaveh začne smát.
,,Proč se směješ???´´ divím se já i Naruto.
,,Jak ty můžeš někomu vyčítat, že padá do problémů.´´
,,Za to já ale nemůžu.´´ bráním se ,,oni si vyhledávají mě. Zdá se mi to nebo se přibližují???´´
,,To zjistíme za chvilku.´´ zase dělá chytrýho. Jak já to nenávidím.
Cítila jsem, že Naruto má ještě hafo otázek, ale teď na ně nebyl čas, musí počkat. To věděl i on. Místo toho vyčkával potichu spolu s námi. Zdálo se mi, že to trvalo aspoň půl hodiny než přistáli.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Út, 2010-01-05 19:31 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

ježiši to je užasný ! krásný příběh prosím rychle další tohle musíš vydat co nejdřív prosímmmmm Laughing out loud kawaii Laughing out loud těšim se na další nádhera



Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-10-03 19:52 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to zaujimave... tesim sa na dalsi dielik