manga_preview
Boruto TBV 09

.......Ale on někdo žárlí! 01

......Ale on někdo žárlí

Kapitola 1

Narutovi je osmnáct let. Sasuke se vrátil do vesnice a Akatsuki jsou na půl zničeni. Ve vesnici vládne mír a klid.

,,Cože?´´ vyhrkl Naruto na Sakuru. ,,Hinata chodí s Kibou?´´ zeptal se vyjeveně.
,,Jo, říkám ti to potřetí,´´ odpovídá Sakura, už naštvaným tónem.
,,Víš, pořád tomu nemůžu uvěřit,´´ říká Naruto.
Když tu najednou se za nimi ozve Hinatin hlas: ,,Ahoj Naruto.´´
,,My o vlku…´´ špitne Sakura Narutovi. Otočí se a spatří Hinatu, jak se s Kibou drží za ruce.
,,No nazdar, zamilovaní,´´ odpovídá Sakura na pozdrav a při tom drkne do Naruta loktem, aby taky pozdravil. Ten se vzpamatovává ze šoku.
,,No ahoj.´´ špitne.
,,Ááále…´´ začervenala se Hinata a Kiba za ni dopoví větu: ,,Tak vy už to taky víte?´´
,,Jo!´´ odsekne Naruto.
,,Ale no tak, Naruto,´´ okřikne ho Sakura.
,,Už musím jít,´´ říká znuděně Naruto. Rozloučí se a pak zmizí.
,,Co mu je?´´ ptá se Kiba Sakury.
,,Tak to vážně netuším,´´ dostane se mu odpovědi.
Kiba pak spustí: ,,Tak my už půjdem. Jdeme do Ichiraku.´´
,,Aha. Tak jo, mějte se a užijte si to. Ahoj,´´zdraví je Sakura a všichni se rozejdou.
Naruto dorazí na dohodnuté místo, kde se má sejít se Sasukem.
,,No konečně!´´ řve Naruto když spatří Sasukeho.
,,Mám zpoždění jen patnáct minut!´´ odsekne jeho přítel.
,,No právě.´´
Kluci se prochází a povídají si.
,,Už to víš?´´ nahodí téma Naruto.
,,Co?´´ptá se Sasuke.
,,Že Kiba chodí s Hinatou.´´
,,Jo tohle… Tak to vím, no a co s tím? Kiba ti vyfoukl maso, co?´´
,,Takhle o Hinatě nemluv!´´ rozkřikne se na něj Naruto.
,,Tě nechápu…já myslel, že Hinatu máš rád jako kamarádku a chceš za holku Sakuru. Mimochodem, tu nikdy nezískáš, protože ji miluju!´´říká důrazně Sasuke.
,,No právě. Nikdy jsem nevnímal Hinatu jako holku, ale jen jako kamarádku a teď najednou vidím, jak je nádherná!
,,Chlape, ty asi žárlíš,´´ dobírá si ho Sasuke. Naruto se zamyslí.
,,Hele víš, že asi jo?´´
,,Kámo, ty ses zamiloval, ale trošku pozdě,´´ pokračuje v rozhovoru Sasuke.
,,Pojď do Ichiraku, tam snad přijdu na jiný myšlenky,´´ říká Naruto. A tak šli.
Když došli do Ichiraku, potkali tam Hinatu a Kibu.
,,Jéé, to je náhodička,´´ říká Sasuke a nenápadně se koukne na Naruta. Ten na ně vyjeveně čumí a vykoktá: ,,Najednou mě přešla chuť,´´ a rychle jde pryč.
,,Co se děje?´´ ptá se potichu Hinata.
,,Radši to neřešte a užijte si rande. Jdu za ním´´ odpoví Sasuke a jde za Narutem.
,,Co se děje kámo?´´
,,Víš, jak sem ji tam viděl, tak jsem si uvědomil, že ji celou dobu miluju. Jen sem furt myslel na tebe a tvou záchranu, ale celou tu dobu, když byla se mnou, jsem měl pocit, že jí musím ochraňovat,´´ vyzpovídává se Naruto.
,,Tak to máš blbý, chlape.´´ odpovídá Sasuke a společně jdou domů. Doma pak Naruto myslí na Hinatu a při tom usne.
Ráno se Naruto vzbudí a sám pro sebe si říká: ,,Ach jo. Dneska ji zase uvidím ve škole. Asi jí to dneska řeknu, ale ještě nevím. No tak a jdem se připravit do školy.´´
Před školou se potká se Sasukem a povídá: ,,Dneska jí to asi řeknu.´´
,,Zbláznil ses? To nevím, jestli ti projde.´´
,,Mam plán!´´ vykřikne Naruto na celou školu a řekne ho Sasukemu do ucha.
,,Tak jo, ale dělám to jen proto, že jsi můj nejlepší kámoš.´´
,,Díky Sasuke!´´
O velké přestávce jdou všichni ven a kluci jdou hrát fotbal. Jen Naruto si počká na Hinatu, jenže ona jde s Kibou.
,,A sakra!´´ řekne si sám pro sebe. Sasuke vidí, že Kiba se od Hinaty nehne, tak ho zavolá, jestli nejde hrát fodbal. Kiba samozřejmě pozvání přijal. Hinata je tedy sama. Naruto koukne na Sasukeho a když vidí, jak Sasuke kývnul, šel blíž k Hinatě. Už byl u ní.
,,Ehm Hinato… chci ti něco říct.´´ koktá.
Sasuke viděl, že Naruto už začal, tak vzal míč a šel do brány, jako že bude vyhazovat, ale naschvál hodí míč na Naruta a ten jakože omylem políbi Hinatu před všema lidma ze školy. Před Kibou samozřejmě taky… Ten už běží za svou holkou a ztlouct Naruta…
,,Nesahej na mou holku!´´ řve Kiba na Naruta ještě z dálky. ,,Co si to dovoluješ?´´
,,To byla nehoda!´´ vysvětluje Naruto.
,,Kibo! Nech toho, to byla fakt nehoda!´´ zapojí se Hinata.
,,Ty se do toho nepleť! Ukážu ti, co se stane, když políbíš mou holku!´´ vyhrožuje Kiba.
,,Už se bojím,´´ odpoví Naruto a začne rvačka.
Sasuke se chytne za čelo a sám pro sebe si říká: ,,Takhle to dopadnout nemělo.´´
Když tu najednou se ozve pořádná rána a Sasuke se otočí a uvidí Kibu, jak leží na zemi s krvavým nosem. (Jen pro zajímavost, ve škole se nesmí používat jakékoli jutsu.)
Ze všech stran slyší: ,,Rvačka, rvačka, rvačka!´´
Ale to už Naruto dostal ránu do břicha a hned ji vráti Kibovi.
Hinata jen zbaběle kouká.
Sakura přijde k Sasukemu, ten si jí všimne a políbí ji na rty.
,,Co se děje?´´ ptá se Sakura.
,,No, Naruto omylem políbil Hinatu a Kiba zuří.´´
,,Aha, a nechceš to třeba zastavit?´´
,,Ještě chvilku počkám.´´
Hinata už to nevydrží a začne brečet a vběhne jim do cesty. Jenomže Naruto i Kiba zrovna měli nastavený ruce, že si dají navzájem pěstí a Hinata to schytala.
,,Hinato? Hinato?´´ slyší Hinata, když se probere v nemocnici. Vedle ní sedí Kiba, Naruto, Sakura a Sasuke.
,,Super, probudila se,´´ vykřikne Naruto.
,,Naruto, Kibo… odejděte prosím.´´ špitne Hinata.
,,Ale...´´ vyhrknou oba.
,,Jděte pryč!´´ už důrazněji řekne Hinata a kluci poslechnou.
,,Sakuro, co se vlastně stalo?
,,No kluci ti oba vrazili omylem pěstí.´´
,,Aha,´´ posmutněla Hin.
Zatím venku:
,,Vidíš, cos provedl? Kvůli tobě mě možná Hinata opustí!´´ nadává Kiba Narutovi.
,,Já? To ty ses na mě vrhl!´´ kluci se na sebe podívají, až mezi němi jiskří.
,,Nekoukej na mě tak!´´
,,Ne, to ty na mě čumíš!´´
,,Grrrrrr!´´ probodávají se očima navzájem.
,,Jdu si koupit kafe!´´ řekne Naruto a jde.
,,Právě jsem to chtěl říct,´´ předběhne ho Kiba.
,,Ne, já tam budu první!´´
,,Ani náhodou!´´
Kluci běží k automatu a předhánějí se navzájem. Kiba tam dorazí první a vysmívá se Narutovi, jenomže Naruto řekne: ,,Tak si kup kafe a já jdu koupit Hinatě nějakou kytku,´´ a vyplázne na něj jazyk.
,,To ani náhodou!´´ zařve Kiba a rozeběhne se za Narutem, až pak mu došlo, že tam nechal kafe.
,,To já dám Hinatě kytky!´´ řve Kiba za Narutem.
Běží k Ině do květinářství. Dorazí oba a navzájem vyhrknou na Ino: ,,Nějakou krásnou kytku!´´
,,Ááále.. Pro koho to bude? Že by pro Hinatu?´´
,,Ty už to taky víš?´´ ptá se vyjeveně Naruto.
,,Ví to celá Konoha! Takže co to bude? Růže? Orchideje? Nebo snad tulipány?!“
,,Já chci růže!´´ vyhrknou najednou oba naráz a zase se na sebe podívají s jiskrami v očích.
,,Já jí koupím růže!´´
,,Ne, já jí je koupím!´´
Chudinka Ino na ně kouká a vykoktá:
,,T-tak co jí koupit oba růže, ale jinou barvu? Naruto, ty bys jí mohl koupit růžovou, jako symbol omluvy a ty, Kibo, bys mohl koupit červenou, jako symbol lásky.´´
,,Platí,´´ řekne s nadšením Kiba a Naruto souhlasí.
Koupí růže a běží zpátky, aby tam byli dřív než ten druhý.
Cestou se mlátí těmi kytkami po hlavě, jenomže klučičí mozky si neuvědomily, že jim kytky opadají. Vtrhnou do pokoje a řeknou: ,,Hinato omlouvám se!“ Jako kdyby to měli nacvičený…

Co bude dál? Jaká bude Hinatina reakce? Odpustí klukům? Uvidíte v dalším díle.

Poznámky: 

To je moje první FF. Bude to spíše zaměřené na páry a né na nějaky boje atd...Doufám, že se vám to aspoň trošku líbilo. Přidejte komenty snesu jakoukoli kritiku.

4.865545
Průměr: 4.9 (119 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 14:57 | Ninja už: 4935 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Veľmi sľubný a zábavný začiatok. Ja osbne by som sa teda nepotešila keby sa mi prišiel niekto ospravedlniť iba so stonkami s kvetov. Laughing out loud Ale ako bude sic reagovať Hinata, až si uvedomí, že to čo držia chlapci v ruke bola kedysi vážne kvetinka. Laughing out loud

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Čt, 2016-07-07 20:14 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

Mise L:je to úžasný,fascinující a nejsou kluci daleko od realu (manga,anime) ale jinak je to paráda,líbí se mi jak je ten konec kapitoly otevřený je to krásný a dojemný má to své kouzlo tajmnosti které vábí k dalšímu čtení

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Eria-sama
Vložil Eria-sama, Ne, 2016-02-07 18:37 | Ninja už: 5235 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Recepční v lázních

Mise V: - Musím pochválit autorku romantiše povídky, protože takovýto nápad by mě tedy nenapadl Laughing out loud Soupeření o Hinatu mezi Narutem a Kibou je dost zajímavé a docela se těším, jak se jim povede v další kapitole, už ted jsem byla napnutá jak kšandy co z toho vlastně bude, když se do toho nechal zatáhnout i Sasuke, kluci držím vám palce a Hinatě zdar !

Eria-sama

What Legendary Biju Are You?What Legendary Biju Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

What Naruto Girl Are You?What Naruto Girl Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Narurto-sempai
Vložil Narurto-sempai, Pá, 2012-04-06 23:06 | Ninja už: 4431 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Výborné FF

Zdraví Narurto-sempai Laughing out loud
Děkuji všem, co mé povídky sledují a i kritizují, protože se z chyb co ve FF mám, můžu poučit.

Obrázek uživatele Naruto - san
Vložil Naruto - san, Po, 2012-03-12 21:39 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Fakt pěkně se to povedlo příběh je zajímavý a napínavý Laughing out loud

Naruto anime a manga je nejlepší!

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Čt, 2012-01-26 09:33 | Ninja už: 5272 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc pěkný Laughing out loud Líbí se mi to. Hned jdu na další Laughing out loud

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, Pá, 2011-11-11 18:35 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

Na konci si ich viem dokonale predstaviť jak tam stoja zo stonkami v ruke XD

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele SikSiki
Vložil SikSiki, Ne, 2011-08-21 17:37 | Ninja už: 4651 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

moc hezke povedene nechces napsat nejakou FF na par temashika ???

Obrázek uživatele Yzumi-chan
Vložil Yzumi-chan, St, 2011-03-30 23:30 | Ninja už: 4786 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

lolz! Laughing out loud takové vtipné FF mám ráda Laughing out loud palec nahoru Eye-wink Laughing out loud

"Omae wa yowai... Naze yowai ka... Tarinai kara da nikushimi ga."

Obrázek uživatele Mayu-neechan
Vložil Mayu-neechan, Pá, 2010-12-10 14:02 | Ninja už: 4939 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Nej FF kterou sem četla

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 19:56 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

*xDD*
Hin zmlácená (její problém Laughing out loud) a dva idioti peroucí se o její přízeň Laughing out loud.. Ach jo Laughing out loud

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Aiko Takumi
Vložil Aiko Takumi, Pá, 2009-12-18 13:56 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDDd kks, som z toho nemohla, ked obaja vrazili Hinate xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sa doteraz spamatavam Laughing out loud

愛子 Z lásky

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-11-22 13:53 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

kawaii, jo naruto mu pěkně dal Laughing out loud

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Po, 2009-07-20 19:40 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

Pekné... hned si idem prečítat 2, už sa teším

Obrázek uživatele Hiroshi-senpai
Vložil Hiroshi-senpai, Ne, 2009-06-07 00:16 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

cool idem citat dalsi cast

Obrázek uživatele Min
Vložil Min, Pá, 2009-06-05 15:22 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 1324 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc hezký jdu číst dál Kakashi YES


inkognito
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti - odstraněny nefunkční odkazy na obrázky.

Obrázek uživatele Wrzgravt
Vložil Wrzgravt, Pá, 2009-06-05 14:26 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Hezký jenom nějakej ten pravopis jinak fakt píšeš geniálně jenom je zatim blbej pár Evil

Obrázek uživatele BimBam
Vložil BimBam, Po, 2009-05-18 21:41 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Fakt božskýýý!! Du číst další xD

Obrázek uživatele Leenoha
Vložil Leenoha, Ne, 2009-05-17 08:44 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

len na pari zamerane?? ti si moj clovek milujem poviedki kde ide len o lasku juhuuuuuuuuuuu

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-05-17 00:27 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cool díl

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Pá, 2009-05-01 18:38 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

To jsem nečekalA... DoUfala jsem že to bude s Hin, ale toto?
Úplně náááááááááááááááááááááááááááááádHeRa... Seš BoreC! Laughing out loud

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2009-04-28 20:52 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

ne ne ne, Narusaku 4ever. jinak hezký dílek

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-05-03 19:32 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Zalez ! XD


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Pá, 2009-04-17 21:05 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Huh tok to bylo hustý XD

Ps. nej je Kiba a hanabi nebo jak se jmenuje ta mladší sestra Hiny .. de se na další XD


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, St, 2009-04-15 18:31 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

První FF?? Ty kámo, co sis dal?! woow...tak to zíram, je to perfektní!!! Du hned na další díl Smiling

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, St, 2009-04-15 19:43 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

díky!



Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, Út, 2009-04-14 23:47 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Jo dobře Laughing out loud Docela mě to chytlo Smiling no... jedu na další...

Obrázek uživatele Lilinka8
Vložil Lilinka8, So, 2009-04-04 15:42 | Ninja už: 5561 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Pěknééé, povedlo se! Smiling Však ty můj názor znáš Smiling

Lilinka8

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2009-04-03 19:14 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

fakt moc hezký děj,jen ty chybičky,ale na to tu upozorňovala už sorafay Smiling

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Pá, 2009-04-03 20:29 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Neboj..Se příště opravím...