manga_preview
Boruto TBV 14

Lost Hope 04- Druhá strana? + mini-bonus ;)

„Musí sa to predsa nejako dať. Takže hovoríš, že ich je ich päť. Tí štyria s ktorými sme sa už stretli, plus neznáma osoba, ktorá by teoreticky mohla byť tá istá, ktorá zabila Jirayiu?“ spýtala sa Joruni svojej fretky, ktorá po príchode Joruni nenápadne vyšla z úkrytu Akaktsuki. Sunny prikývla.
„Nemáme ani najmenšiu šancu, nedá sa to. Sakra, sakra, sakra.
Čo teraz? zamyslela sa joruni a podoprela si hlavu rukami. Náhle ale ucítila uštipnutie v krku, akoby ju bodol hmyz. Inštinktívne chcela zdvihnúť ruku ku krku, tá sa ale ani nepohla. Zatmelo sa jej pred očami a bezvládne spadla do trávy.

Au. Moja hlava. Že by som už zachránila Naruta a potom sme oslavovali? To som potom asi vyrabovala celý bar. Posledné čo si pamätám je, ... zrazu si spomenula a prudko otvorila oči, nebolo jej to ale nič platné. Okolo bola tma ako v p***li. (alias vo vreci Eye-wink) Snažila sa pohnúť, ruky mala ale pripútané tesne nad hlavou. Takmer ich už necítila, musela tu byť už poriadne dlho, tipovala takú hodinu.
„Ale, ale. Princeznička sa nám zobudila!“ povedal ktosi. Joruni počula ako spravil pár krokov a stlačil vypínač. Miestnosť zaplavilo ostré svetlo. Joruni zasyčala a prižmúrila oči.
Náš pán záhadný si ale neuvedomil, že svetlo oslepí aj jeho a tak si oči prikryl rukou.
„Ha, nevyšiel ti tvoj štýlový nástup, čo?“ provokovala Joruni keď si už konečne zvykla na svetlo. Ruky pomaly spustil z tváre a Joruni zbadala v jeho očiach sharingan.
„Takže Uchiha? Podľa toho čo mi vravel Naruto budeš asi ten parchant Sasuke.“
„Mňa teda poznáš, ale kto do pekla si ty? A ešte niečo, dávaj si pozor na jazyk nezdá sa mi že by si bola v pozícii kde si niečo také môžeš dovoľovať.“ Povedal jej s chladným výrazom.
„Som niekto kto prišiel pomôcť Narutovi.“
„Tak to ti to nejako nevyšlo. Čo iné sa dalo očakávať od Konožana. Do kedy sa mi budete ešte stavať do cesty, Naruto aj celá jeho sprostá Konoha. Jedno ale musím uznať, Konoha ma tie najkrajšie kunoichi.“ Povedal a pomaly sa blížil k Joruni. Strachom sa jej zúžili zorničky, nemala sa ako brániť, bola bezmocná. Prišiel až k nej, pozrel sa jej hlboko do očí a pravou rukou jej odhrnul prameň vlasov z tváre. Druhou rukou ju chytil za pás.
„Zapečatenie Kyuubiho, nám akosi nevyšlo, ale ty určite poznáš tajomstvo Narutovej pečate. Ame Joruni,“ povedal a pravou rukou chytil jej ochrannú čelenku a natočil ju tak, aby bolo vidno nápis na zadnej strane: Majetok Ame Joruni!- Nešahať! a pokračoval: „Dokonalé meno pre záporačku, neuvažovala si už nad druhou stranou?“ povedal a začal ju bozkávať na krku, cítil pri tom ako sa chvela.
„Si krásna. Akatsuki by ťa už dávno zabili, keby som ťa nechcel. Povedz nám čo je na Kyuubiho pečati tak zvláštne a pridaj sa k nám, bezbolestne. Alebo je tu ešte možnosť druhá: tú informáciu si zoberieme násilím. Čo si teda vyberieš?“
„Radšej zomriem ako by som mala s vami spolupracovať.“
„Ver mi tak ľahko z toho nevyviazneš.“
Pravou rukou jej skĺzol k stehnu a druhou jej prechádzal po chrbte. Joruni cítila neskutočný strach ale zároveň sa jej to niekde v podvedomí začínalo páčiť. Chvela sa čím ďalej, tým viac, začala zrýchlene dýchať a Sasuke si to plne uvedomoval. Mal ju presne tam, kde chcel. Perami postupoval od krku až k ústam. Pobozkal ju a ona sa nebránila.
A je to Sasuke si ten naj, povedal si Sasuke v duchu.
V tom mu ale Joruni podrazila nohy a Sasuke spadol na chrbát.
„Ak si si myslel, že ma týmito rečičkami oblafneš, tak to budeš pekne naivný!“ povedala Jo. s výrazom víťaza a dupla Sasukemu na brucho. (normálne mi ho je ľúto- podpätkom do brucha Sad )
Sasuke sa odplazil z jej dosahu, pre prípad že by sa rozhodla ešte niečo skúsiť, vykašľal krv a postavil sa. Podišiel k nej, pritlačil ju o stenu a povedal: „Ale, ale tak mačička má pazúriky. Takže beriem to ako rozhodnutie pre druhú voľbu. Tým lepšie, budeš slúžiť Akatsuki ako skvelé rozptýlenie popri vládnutí svetu. Už som si myslel že sa neskôr nebudem mať s kým pobaviť.“
„Parchant.“ Povedala mu keď odchádzal. Neostala ale dlho sama, po minúte sa dvere otvorili a do miestnosti vošiel sasuke v sprievode muža s piercingmi. Podľa Fukasakovho popisu to musel byť jeden z tých, čo zabili Jirayiu.
„Nezabi ju chcem si ju nechať.“ Povedal Sasuke. Muž natiahol k Joruni ruku. V okamihu keď sa dotkol jej čela, otupilo jej to všetky zmysli a ostala akoby paralyzovaná. Nemohla ani kričať, od strašnej bolesti, ktorú cítila na celom tele.
Po chvíli, ktorá Joruni pripadala ako večnosť dal ruku z jej čela preč. Bezvládne ostala visieť v putách a sťažka dýchala. Zachytila už len pár útržkov z rozhovoru medzi Sasukem a jedným z Peinových tiel. Pein vravel niečo o zvitku v Konohe, na čo mu Sasuke povedal niečo o noci za dva dni a výročnom festivale. To bolo posledné čo Joruni počula a stratila vedomie.

Ak ste si položili otázku: WTF? Čo robil Sasuke na Myoubokuzane, nemal by predsa naháňať niekde Killer-beeho? Odpoveď nájdete v bonuse Laughing out loud :
Po tom čo sa Sasuke a jeho tím pridali k Akatsuki, dostal Sasuke od Peina prvú misiu: objednať pizzu na večernú poradu. (Konan totiž prihorela večera) Ako správny profík si našiel v ninja stránkach číslo na najlepšiu pizzeriu v okolí. Keďže je to náš Sasuke, pri vytáčaní si zmýlil číslo a dovolal sa k vešteckej službe Nejimaru s.r.o Keď už bol na horúcej linke nechal si teda vyveštiť osud.
Veštec mu povedal: (poznámka autora: to za pomlčkou bude čo povedal náš nemenovaný veštec Eye-wink a to kurzívou Sasanova reakcia :D+môj nič neprinášajúci koment v zátvorke Eye-wink)
-dostaneš svoju prvú veľkú misiu, chytiť asem-chvostého Sasuke s priblblím úsmevom-snaha prejaviť radosť (ani vy by ste v tom neboli tak dobrý keby ste celých 16 rokov nacvičovali iba avenger-pohľady Laughing out loud)
-a pritom sa tak strápniš že celá Akatsuki ťa navždy odpíše Sasuke chytá nervi
-cena hovoru je 100 € za minútu- ďakujeme že ste si vybrali naše veštecké služby a zavolajte zas Laughing out loud Sasuke od nervov katonom zoškvarí telefón
Keď sa konečne ukľudnil,
uhasil ten menší požiar (pol Sasanovej izby v plameňoch) a po dôkladnej úvahe zistil že niečo také nemôže dopustiť. Dal si menší pokec s Peinom a po troch fľašiach saké ho ukecal. Povedal že Kyuubiho pozná najlepšie a dovedie ho bez najmenšieho problému. Keďže Pein už bol tak sťatí že sa začal rozprávať so svojimi piercingmi, povolil Sasukemu Kyuubihoa sám sa na druhý deň vybral za 8-chvostým. Toho chytil a Akatsuki ho zapečatili (chudák Kileer-bee) A ďalej to už poznáte Eye-wink

Poznámky: 

OK! Konečne po mesiaci som to prepísala do PC. Popri šialených ICQ mulťákoch, nových divíziach a popri kastrovaní jedného nemenovaného kapitána jednej nemenovanej divízie-sa vôbec čudujem že sa mi to podarilo Laughing out loud
Dúfam že sa vám to bude páčiť. A plosím komentík Eye-wink
PS:OK! Tento dielik chcem venovať mojej naj-všetko TEMUSKE/NISH Laughing out loud
A aby sa neurazila aj Felliske-prvemu človiečikovi z konohy s ktorým som sa spriatelila! Eye-wink

4.857145
Průměr: 4.9 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, St, 2009-03-25 23:27 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

pěkný, jen doufám že na novej dílek nebudem muset čekat další měsíc Laughing out loud

PS: mě Sasánka líto nebylo Eye-wink

Obrázek uživatele Joruni
Vložil Joruni, Čt, 2009-03-26 16:27 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

jnj ani mne MUHEHEHEHE-si zaslúži Eye-wink
*nevinny pohlad* ja za ten mesiac nemožem to všetko oni! (Ešte neviem kto ale to sa zistí-podozrivý sú zatiaľ ufóni alebo Akatsuki Eye-wink

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-03-25 18:58 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Joruni
Vložil Joruni, St, 2009-03-25 20:35 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan