manga_preview
Boruto TBV 09

Papírová jehla XX.-Pak je mi líto, Kakuzu!


Vzduchem se vanul mrazivý vzduch. Od stromu se odráželi Itachi a Kakuzu. Nebyla slova, která by mezi sebou prohodila. Oba se soustředili na cestu a jejich cíl. Cíl, který mají oba společný.
,,Itachi." Zastavil se na jedné větvi Kakuzu.
,,Hmm?" Zastavil se na další větvi Itachi a hleděl na Kakuzu.
,,Aby bylo mezi námi jasno, nehodlám Ti pomáhat a ani nechci, abys mi pomáhal ty! A taky, aby ses mi nepletl do cesty. Můj cíl je jiný!"
,,Pokud si pamatuji dobře, cíl máme oba stejný v téhle misi." Tichým hlasem pronesl Itachi a přimhouřil oči.
,,Pein nám dal jeden úkol. Ale nehodlám z Konohy odejít s prázdnou!" Arogantním tónem pronesl a přiskočil k Itachimu blíž.
,,Co hodláš v Konoze udělat?" Sjel Itachi pohledem do Kakuzovi tváře.
,,Uzumaki Naruto!" Zašklíbl se zlověstně Kakuzu.
,,To Ti nedovolím!" Výhružným tónem varoval Kakuzu.
,,Já zase nedovolím, aby mi nějaký Uchiha křížil cestu!" Pomalu Kakuzovi černala ruka.
,,Pak je mi líto!" Sharinganem mu pohlédl do očí.
Kakuzu uviděl něco, co si jeho oči nedovedly ani představit. Věděl, že tyhle oči jsou poslední co vidí. Netušil, že Itachi má takovéhle oči.
Itachiho Mangekyou sharingan byl plně aktivován. Lesem se rozlehl pouze křik umírajícího muže. Kakuzu podcenil Itachiho a to ho stálo život.
,,Je mi líto Kakuzu, ale ani já si nehodlám zkazit plán, na kterém závisí celý můj život!" Pohrdavým pohledem kouknul na Kakuzu, který naposledy vydechoval. Itachi si vytáhl katanu a ještě pětkrát probodl jeho tělo.
Bylo jasné, že Kakuzu se čerstvého vzduchu už nenadechne. Dnům, kdy Kakuzu žil, je konec.
Itachi zasunul zpátky katanu a vracel se zpět do sídla Akatsuki. Tentokrát to už neskončí obyčejnou hádkou s Peinem. Za to, že zabil člena Akatsuki, bude muset nést následky.

,,Narutó..." Běžela k lavičce, na které seděl Naruto Sakura.
,,Co tady tak sedíš?"
,,A co mám jako dělat?"
,,To nevím, ale sedět tady jak nějaká troska určitě ne!" Sedla si Sakura vedle něj.
,,Hmm"
Seděla vedle něj a pokoušela se o úsměv, ale nešlo to. Věděla, proč tu Naruto tak sedí.
Už ani Genmu nedovedl zpět a to je pro něj rána. Sasuke...Genma...Dva nejbližší přátele ztratil.
,,Sasuke..Genma.."
,,Eee..Co?"
,,Ani jednoho jsem nedovedl zpět." Ztěžoval si Sakuře.
,,Naruto.." Tichým hlasem a smutným výrazem na něj hleděla.
,,Ale..Ale já je přivedu zpět. Protože to je moje cesta ninji! Když je přivedu zpět, budu blíže k postu Hokage! A lidé mě budou víc uznávat!" S hrdostí stál a hleděl ke slunci.

Poznámky: 

Starší kapitoly naleznete Zde

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2010-02-26 15:36 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

tak jsem se podívala i sem Smiling Potřebuji nějak zkrátit čekání Eye-wink

První co bych trochu připomněla, je úplně to samé jako u předchozího komentáře: opakování slov. Většinou ani moc ne, nebo to nebylo nijak špatný, pak ale je tady jeden odstavec kde se slovo "oko" opakuje mockrát.

Jako minule tam nebyly téměř žádné chyby (nebo jsem je tam neviděla) až třeba na konci je napsané: Ztěžoval si Sakuře. Trochu to mění smysl a docela to bije do očí Smiling

Jako jako minule, moc hezky napsaný, jenom možná trochu krátký (to je jen můj názor páč já osobně mám ráda hodně dlouhý díly Smiling) Ale jinak vážně nádhera Eye-wink

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Ny-appy
Vložil Ny-appy, So, 2010-02-27 14:22 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Jo, s těma očima to je fakt, když si to ted čtu...mě ani nenapadlo...spiš sem si tak říkal že tam furt píšu jména...Ja v tomhle jen opravil chyby a dal to sem..tohle je dil starej 4 měsíce snad...jen nebyla tady...ale děkuju, žes to napsala... Eye-wink