manga_preview
Boruto TBV 10

Ten pravý 4.

,,Stejně si myslím, že by o tom Naruto měl vědět...'' Řekla potichu Hinata, poté co překročili hranice Větrné země.
,,Dostali jsme rozkaz a ten musíme dodržet!'' Nakvašeně odpověděl Shino.
,,Ale Shino, víš jak na nás bude Naruto naštvanej??'' Zamyšleně se připojil Kiba k rozhovoru.
,,No to je možná pravda, ale teď už s tim nic nenaděláme, už jsme skoro v Písečné!'' Zašklebil se Shino.
,,Hmm.. no jo no...'' Zamračil se Kiba.

Svižně se blížili k písečné a čím blíž byli, tím šli rychleji, jakoby se báli, aby Naruta nezklamali. Všichni ho měli moc rádi, Naruto už dávno nebyl malé dítě. Stal se z něj výborný Jounin a neměl daleko k tomu stát se Hokagem. Čím dál víc se podobal svému otci Minatovi. Zbrklost mu sice zůstala, ale té se zřejmě nezbaví nikdy...
Najednou se ocitli před branou Písečné.
,,Vy jste ti shinobi z Listové??'' Zeptal se jeden ze stráží.
,,Hai!'' Potvrdil Shino a Kiba si s úšklebkem poklepal na čelenku se znakem Konohy.
,,Dobře, pojďte za mnou. Zavedu Vás za členy rady.'' Řekl a tým 8 ho následoval.

Došli k velké budově.
,,Dále!'' Pozval je dovnitř stráže.
Kráčeli dlouhými chodbami, až se zastavili před mohutnými dveřmi. Dveře se sami se skřípotem otevřeli a ocitli se v rozlehlé místnosti před ohromným kulatým stolem, kolem nějž seděli členové rady.
,,Vítáme Vás! Já jsem Baki, oslovujte mne prosím jménem.'' Řekl jeden z hlavních členů rady.
,,No půjdeme rovnou k věci.. Nevíme kdo Gaaru unesl, jediné co víme, že byli čtyři. Očividně hodně zkušení ninjové. Nedokázali jsme Kazekageho ochránit.. '' Smutně a zárověn zahanbeně pokračoval Baki.
,,Nám se to, ale povede!'' Řekla s odhodláním v hlase Hinata a všichni v místnosti na ni vykulili oči.

,Kde se to ve mně vzalo??‘ Ptala jsem se sama sebe, najednou jsem se cítila tak silná!'
,Já Gaaru určitě zachráním!'

Všichni se tvářili tak udiveně.. ,Je tohle vůbec Hinata??' Říkali si. Najednou se někdo zvedl.
,,Děkuji Hinata- sama!'' Přišel k ni a s těmito slovy ji obejmul.
,,Udělám vše, abych tvého bratra zachránila, když bude potřeba, položím svůj vlastní život Kankurou. To je moje cesta ninji!'' Usmála se na něj Hinata a Kankurou ji to vrátil vděčným pohledem.

,,Super, takže teď Vás zavedu k místu, kde jsme je ztratili z dohledu..'' S potěšením v hlase řekl Baki.
Už se chystali vyrazit, když v tom se vynořila postava ženy ze stínu..
,,Prosím, přiveďte nám Gaaru nazpátek!'' S pláčem zakuňkala.
,,Přivedem! Neboj se o něj Temari!'' Odhodlaně řekl Kiba a usmál se, Temari mu úsměv vrátila.
,,Mimochodem, jak to snáší Naruto?'' Zeptal se s otazníky v očích Kankurou.
,,Ten o tom neví, když víš, jak by vyváděl!'' Odvětil Shino.
,,Tak vyrážíme!'' Zahřměl nedočkavě Baki.
,,Hai!'' Řekli a vyrazili.

Když dorazili na místo, tak Baki řekl:
,,Spoléhám na vaše výtečné sledovací schopnosti! Myslím, že Vám už nijak nemohu pomoci. Musíte již pokračovat sami.''
,,Jistě, nebojte, my to zvládnem.'' Usmál se Kiba.
,,Nepochybuji!'' S úsměvem dokončil rozhovor Baki.

A tak se vydali po stopách Gaary, což nebylo nic lehkého, stopy byly dokonale zahlazeny!

Najdou Gaaru?? Bude Gaara ještě na živu?? Kdo ho vlastně unesl?? Dozvíte se v dalším díle!

Poznámky: 

No tento díl je o něco delší, snad se bude líbit Smiling

4.857145
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-03-11 22:55 | Ninja už: 2723 dní, Příspěvků: 3019 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia VH: Šino rázne zamieta špekulácie spolubojovníkov, žeby Naruto mal byť informovaný a presadzuje dodržiavanie nariadení Piatej Shino Dorazili do Piesočnej a hneď ich predviedli pred členov Rady. Baki ich zavedie na miesto, kde stratili stopy neznámych štyroch únoscov. Hinata je akási odvážna, až sa všetci čudujú, konečne Mrk No, kapitolka je štipinku dlhšia, zdá sa, že autorka sa začína rozbiehať Jump!

A zas chýba prepojenie na 5.kapitolu Sad

Aku// Když ty jsi rychlejší než já! xD Aktualizovala jsem to v celé sérii, tak snad mi nic neuniklo; případně doplním. Ty tedy vyhrabáváš poklady xD

Senpai//Aku si poklad, hneď som myslela, že to asi ty opravuješ Kiss! Tak prevetrávam archívy, však na konci sa vyjadrím hihihi

Obrázek uživatele Kohaku Mizuna
Vložil Kohaku Mizuna, So, 2012-10-20 18:52 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

wau..... Laughing out loud ahojte..... Laughing out loud jseš teda bojovnice ti řeknu... ty první tři díly, jsem myslela, že poletíš.. ale ty jsi zabojovala a fakt jsi mě překvapila... mnohem lepší, jenom tak dál, jen, co se rozepíšeš, tak to bude mnohem lepší.... Laughing out loud

Obrázek uživatele Rushi
Vložil Rushi, Ne, 2009-03-15 01:23 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Pěstitel rýže

hhmm hhmm Cool

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Ne, 2009-03-15 01:18 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Mno jak jsem pročítal komentáře v předešlých kapitolách. Tak to tady vypadalo docela nahnutě. Ale šanci od Yamata no Orochi a hAnko jsi využila. A je vidět celkové zlepšení. Jen tak dál Eye-wink.

Obrázek uživatele Lilinka8
Vložil Lilinka8, Ne, 2009-03-15 10:02 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Ježiš, já moc děkuju! Smiling Uff... ja jsem se totiž bála, že jsem tam udělala zase něco špatně či tak, vííš?? Laughing out loud

Lilinka8