Jedna Kronika...Jeden Osud: Díl 1 - Doma
Nano se zrovna procházela, když v tom do ní někdo vrazil. "Au! Sakra !!!" chytla se za hlavu a podívala se na dotyčného, co do ní narazil.
/Jakej debil .../ pomyslela si.
Jaden zrovna tak aktivně přemýšlel o tom, co se mu stane, když nepodá hlášení v čas, že si ani nevšiml, že za tím rohem kam zahýbal kráčí nějaká osoba. takže to do ní v běhu napálil, až se oba posadili.
,,Jauvajs!!" vyhekl, když dopadl na zem.
,,Omlouvám se, moje chyba!!" dostal rychle ze sebe, aby jeho vychování nestálo někde v koutě, a podíval se, do koho vlastně narazil.
,,Au…to je dobrý no.... " prohlédla si chlapce.
Jaden se narovnal a podal pomocnou ruku dívce, zahalené v šedivém plášti, kterou srazil.
„Promiň, strašně rád bych se představil nebo tak něco, ale za 2 minuty mám bejt u Tsunade…takže zatím!!“ zavolal přes rameno Jaden a odfičel zase dál.
„Tak to byla rychlost …“ řekla si pro sebe.
„Nano, máme se dostavit ihned k Tsunade. Navíc musím podat hlášení o tréninku,“ ozval se vedle ní mužský hlas.
„Ještě jsem nikoho ani neviděla … no dobrá,“ kývla a společně se vytratili spolu se závanem větru a listím okolo před budovu Hokage.
Jaden zrovna dobíhal, když tu se před ním zvedl větrný sloupec a v rozvířeném listí se objevily dvě postavy. Ta holka, co srazil, a Jiraiya.
„Jak jste-??!! Ale před chvílí jsem tě-??!!! To je jedno, s dovolením!!“ zakoktal se, kde se tam najednou vzali, ale když si vzpomněl na menší časoví skluz tak kolem nich proletěl dál do radnice.
„On jde taky k Tsunade?“ zauvažovala Nano nahlas.
„Vypadá to, že jo a má asi skluz. Pojďme …“ zamířili nahoru. Vyšlapali schody a ocitli se před jejími dveřmi. Jiraiya zaklepal a vzal za kliku.
„Á tak jste konečně tady,“ přivítala je Pátá. Nano lehce přejela pohledem po lidech v místnosti.
Za stolem seděla Tsunade a usmívala se na ně a před stolem, trochu vpravo, stáli dva kluci.
Ten jeden, co se s ním před tím srazila a ještě jeden druhý, hnědovlasý, v černém oblečení a s dvojitou katanou na zádech.
„Tuhle holku sem před chvílí potkal. Nevíš kdo to je, Hiro?...Hiro??“ naklonil se Jaden k Hirovi, ale ten mu neodpověděl, ani se na něj nepodíval.
Jenom se díval na tu dívku, s lehce zaskočeným pohledem.
„Hiro!!“ dloubl ho Jaden loktem do boku.
„Jau!! Co je?!“ vzpamatoval se Hiro a otočil se na Jaden.
„Jestli se nám tu někdo nezabouch, co??“ přimhouřil Jaden oči a podíval se šibalsky na Hira.
„Neplácej hlouposti!!“ odbyl ho Hiro a vzal ho pěstí přes hlavu.
„Jau!!“ sykl Jaden a začal si drbat bouli.
Nano se v duchu smála, když viděla ty dva chlapce. Dost komicky se hádali. Ovšem na tvář nasadila neutrální kamenný výraz bez úsměvu. Vešli do místnosti a postavili se vedle kluků... Nano si stoupla kousek od Jadena a vedle ní Jiraiya. Tsunade si odkašlala.
„Takže jste se vrátili? Jak šel trénink??“ řekla Tsunade a zadívala se na Jiraiyu s Nano.
Jiraiya začal první : „ Trénink probíhal v pořádku bez žádných komplikacích. Za tu dobu se toho hodně naučila a díky její vytrvalé tvrdohlavosti zvládla 2 stupně. Z čehož jeden ovládá skoro plně a druhý polovičně.“
„Výborně…!! Tak se podíváme na výsledky v akci, ne??“ pousmála se Tsunade na Nano.
Ta se na ní jen nechápavě podívala.
„Jak …?“ optala se Nano.
Tsunade sklouzla pohledem na Jadena a ten se zarazil.
„Jadene?? Měl bys chvíli čas?“ prohodila k němu.
„Počkat!! Nemyslíte na to, co si myslim, že myslíte, že ne??! Já nemůžu-!!“ vytřeštil oči Jaden a rozhodil protestně rukama.
„Výborně!! Budu vás oba čekat za hodinu na tréninkovém palouku!!“ řekla Tsunade, jakoby přehlédla Jadenovi protesty.
Jaden se zatvářil sklesle a Nano zaskočeně.
„Tak si to užij!!“ zazubil se Hiro na Jadena a čtveřice opustila místnost.
„Uvidíme se tam!“ zmizel jí Jiraiya z očí.
„Skvělý …“ zatvářila se kysele Nano, když šla směrem domů.
Otevřela dveře a vyvalila se na ní spousta prachu.
„No fuj!“ zakašlala a pustila se do čištění.Uklízení zabralo čas. /Tak…/ podívala se na již čistý útulný pokoj a poté na hodinky.
„Super mám 15 minut. Krásně to stíhám,“ zavřela za sebou a vydala se na tréninkový palouk.
Na tréninkovém palouku, stáli Jiraiya a Tsunade. Stáli pod stromem a sledovali Nano přicházet.
Jaden tam ještě nebyl.
„Tak jsem tu,“ založila ruce na prsa a pohlédla na dvojici sanninu.
,,Mohla jsi klidně přijít trošku pozdějc. Jak znám Jadena, tak si počkáme ještě asi 10 minut.“ Pousmála se na Nano Tsunade.
„Ach jo … to jste mi měla říct dřív,“ sedla si pod nějaký strom a pozorovala vítr hrající si s trávou. Zbystřila … /Někdo jde …/
„Tak jsem tu.“ Ozvalo se najednou za ní.
Nano sebou trhla.
„Pardon, trošku jsem se zdržel!“ zazubil se na ní a na Tsunade s Jiraiyou omluvně Jaden a podrbal se za hlavou.
„Hm …“ zabručela Nano a zvedla se ze země. Došla na druhý konec než stál Jaden a otočila se čelem k němu.
„Můžete začít.“ Kývla na ně Tsunade a vydali se s Jiraiyou z palouku.
Když Jiraiya procházel kolem Jadena, na chvilku se zastavil.
„Dej si pozor.“ Pousmál se na něj a odešel.
Jaden se za ním chvilku díval a pak se otočil na Nano.
Přimračil se a bojovně se na ní usmál.
Nano tam jen tak stála a upřeně ho pozorovala. Prostě žádná reakce na jeho milý úsměv.
Jaden stál bez hnutí stejně jako ona.
čekal...
Po chvíli Nano zavřela oči. /Tak jak začít …/ vítr si hrál s jejími vlasy a ona se plně soustředila.
Poté oči otevřela. V její panence se zjevila jiskřička.
Zadívala se na Jadena a zjistila, že vytvořil pečeť hada.
„Ty oči jsi neměla zavírat…“ pousmál se lehce Jaden, pustil pečeť a vykročil k ní.
Trochu jí to vyvedlo z míry, ale zamaskovala to. /Tak copak to bude chlapče???/ pozorně sledovala jeho i okolí. Nemohla pohnout hlavou.
„Genjutsu ???“ prohodila, zatím, co kráčel k ní.
„Jo.“ Pousmál se Jaden, když došel až k ní.
„Jedno z mála, který sem byl schopnej se naučit.“ Zazubil se na ní.
Zvedl ruku a cvrnknul jí do čela.
„Seš mrtvá.“
„Omyl fešáku …“ Nano před ním zmizela.
„Možná bych neměla oči zavírat, ale ty by si je měl zas lépe používat…“ ozvalo se za jeho zády.
Chybička se mi vloudila! Pomyslel si vztekle Jaden.
„Jutsu Obrovského tornáda!!“ zvolal bleskurychle a kolem něj se zvedl sloupec větrných čepelí.
/Útok bestiální vlnou !/ řekla v mysli Nano a vyslala na Jadena vlnu svojí chakry, která má řezné účinky. Odrazila tím Jadenův útok. Ovšem Jadena se tím pádem ani nedotkla. /Vida taky má větrnou chakru…./
Jaden, zatnul dlaně v pěsti a napřáhl se.
„Vzdušný drtič!!“ zvolal a začal proti Nano vrážet jednu ránu pěstí za druhou.
Z jeho dlaní létaly drtivé tlakové vlny přímo na Nano.
Dívka uskočila doprava, když na ní letěla první. Doleva, když letěla druhá. Jenže za ní další a další a další.
„Hernajs!“ pátá jí smetla. Dopadla o pár metrů zpátky. Pomalu se začala zvedat ze země.
„Zničil si mi tílko…“ ukázala na díru na své levé straně.
„Buď ráda, že to nebylo žebro!!“ vykřikl Jaden, když se objevil ve vzduchu nad ní, s napřaženou pěstí za hlavou.
„Idiote!“ uhnula útoku, zatočila se a kopla Jadena do boku. Byla tak rychlá, že ani nestačil zareagovat. Ránu schytal naplno.
„Chceš ránu tak tady jí máš!" řekla trochu naštvaně.
Jadena to odhodilo, dopadl na nohy na zem a chvíli po ní jel.
„Jau!!“ řekl dotčeně a promnul si bok.
„Tak fajn…“ narovnal se a sáhl do pouzder za zády.
Pomalu z nich vytáhl dvě dlouhé dýky, s namodralou čepelí.
Chytl je tak, aby držel jejich čepele mezi prostředníčky a ukazováčky, pokrčil se a prudkou rychlostí se vrhl na do útoku.
Nano se zatvářila trochu zaskočeně, ale rychle vytáhla dva kunaie.
Jaden se nejdřív napřáhl pravou rukou ke švihnutí, ale těsně před Nano se odrazil a přeskočil jí.
Doskočil za ní a roztočil se jako tornádo.
„Kamaitachi no Mai!!“ zvolal a vrhl se Nano do zad.
„Sakra…“ zaklela Nano a okamžitě reagovala. Jen tak tak stihla uhnout.
/Kdybych neuhnula, jsem na půl !!!/ Udržovala si tentokrát větší vzdálenost.
„Že by přituhlo? Skvělé!! Už bylo načase!!!“ vykřikla dívka a vyřítila se s kunaiem proti klukovi.
„Kage Bunshin no Jutsu!!!“ řekla v běhu a po boku se jí zjevili klony. Pravá Nano se zamíchala mezi klony.
Jaden se pousmál a vložil do svých dýk chakru.
Okraje točícího se ostrého tornáda, které představoval Jaden, zazářili chakrou.
Nano využila situace, kdy se nedívá, provedla ruční znamení a zmizela.
Klony se už blížili k Jadenovi, vyskočili do vzduchu a vrhli se na něj.
Ale při kontaktu s ním se každý rozplynul v mrak bílého kouře.
Do útoku se vrhla další vlna…ale ta se nedostala ani tak blízko.
Z čepelí Jadenových dýk začali látat větrné ostří a prudce se vrhali na klony.
Skupinou klonů každou chvíli proběhla vlna bílého mraku.
Nakonec byl palouk prázdný.
Jaden se přestal točit a rychle vyskočil do vzduchu.
„Fuuton: Nebeské pilíře!!“ zvolal, udělal pečeť a zadíval se na Nano, která se po tom, co se přestal točit, objevila za ním, ale následně zůstala na zemi.
Nano ho sledovala a čekala.
Najednou měla pocit, jakoby se celé nebe začalo vlnit.
„Sakra…“ zaklela potichu a vytřeštila oči.
Rychle se vrhla do strany, když z nebes spadl na zem vířící sloupec vzduchu a narazil do země, kde stála, s obrovským výbuchem tlaku.
Ale nebyl jediný…
Z nebe začali padat další a další.
/Sakra!Sakra!!! Co mám dělat?!/ zoufale uhýbala.
„Zachovej klid …“ snažila se soustředit, ale moc jí to nešlo když byla všude rozpraskaná zem oheň,prach a každou chvíli nějaká rána. Při tom všem ještě musela uhýbat.
Hledala zdroj všeho. Jadena. Nakonec ho uviděla, jak se pomalu snáší k zemi.
„Cože?!!! On si tam jen tak lítá???!“ tohle jí vytočilo. Využila chvilky, kdy neuhýbala. Vytvořila pečeť psa,zajíce,koně, draka a další dva neznámé. Vlasy a oblečení jí zaválo. Obklopila dívku šedo černo bílá chakra. Svěsila hlavu a ruce podél těla.
Jaden si hrál s větrnými proudy a pomalu klesal k zemi, zatím co na Nano neustále padala drtivá tornáda a měnila okolí na kůlničku na dříví.
Najednou vycítil ve vzduchu nějakou silnou energii.
Co to s tou holkou je?? Změnil se její typ chakry a je o dost silnější!!
Přestal se pomalu snášet a doskočil na zem.
Podíval se na Nano, se svěšenou hlavou a rukama podél těla, jak kolem ní víří šedočernobílá chakra.
„Tohle je nebezpečný!! Budu to muset brát vážně!!“ zamračil se Jaden a udělal pečeť.
„Jutsu Krytí mlhou!“ zvolal a palouk se zahalil do husté bílé roušky.
Jaden si sedl do podřepu, zavřel oči a udělal pečeť soustředění.
Vzduchu ztěžkl a zvedla se teplota.
Tráva pod jeho nohama začala hořet a země vysychala.
´´´ Nano … tohle bys neměla používat je to nebezpečný! Hlavně pro něj … ´´´ zjevil se vedle dívky uhlově černý panter s rudě žhnoucíma očima.
/Nic jiného už teď dělat nemohu. Cítíš jeho chakru ? Několikrát zesílila. Proti tomu bych s obyčejnými Jutsu neuspěla …/ Pao nesouhlasně zamručel.
„Koncentrovaná síla ….“ Zašeptala Nano. Zvedla hlavu. A ucítila, jak narůstá chakra. Najednou všude padla mlha a zhoustl vzduch. Těžko by se dalo pohybovat.
„Tokaapao plášt,“ předpažila jednu ruku a rozevřela dlaň. Dvakrát se otočila dokola. Kolem ní se utvořila neviditelná chakrová bublina.
„Vnitřní zrak,“ zavřela oči a černo bíle se jí zjevilo okolí. Prohlédla si ho a spatřila Jadena. Vyzařovala z něho obrovská chakra. Ovšem něco Naně našeptávalo, že se nemusí tolik obávat. Jenže malinký strach by tam byl. Pomalými kroky se vydala směrem k němu.
Tak lidi! překvapení!! XDD
Tohle je FF, kterou jsme před dooost dlouhou dobou začali s Iriam psát, jen tak pro naší zábavu
A jelikož Iriam skončila se psaním a já už nemám tolik času na psaní svých FF jako jsem měl (Konkrétně téměř žádnej ) tak vám to sem hodíme, tuhle naší sérii, jako kompenzaci, a aby jste měli co číst ode mě a od Iri
Braly jsme to fakt jen jako zábavu, takže to berte s rezervou. Vlastně jsme v tom splácali všechny naše postavy do jedný povídky XD díky a pěkný čtení
pěkný jdu na další
Děkujem Pěkné čtení i nadále
kawaii!!!
jasan Elis
Jeden díl každý týden
Vaša spolupráca je skvelá
Moc dobre sa to číta a som zvedavá, ako to pôjde ďalej
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Juj tak to jsem moc ráda, že se ti to líbilo ... neboj další díly budou snad co nejdříve, že Jadene?
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -