manga_preview
Boruto TBV 08

Ultimate Ninja: 1 díl: Tým 3

Začínám psát tuto sérii, snad se vám bude líbit.

Tento příběh se odehrává ve světě ninjů, v zemi plné dobrodružství nástrah a především ve Skryté Dračí vesnici, která v porovnání s ostatními není moc slavná ani známa, ale právě nastává čas, kdy ukáže svou sílu. Mnoho let tato vesnice strážila tajemství, o kterém věděli jen ti nejdůležitější ve vesnici. Skrytá Dračí vesnice totiž vlastnila Bijuu s deseti ocasy, Drangonbi. Dračí vesnice tohoto démona ukrývalal po staletí a ostatní vesnice o něm nic nevěděli. Tento démon byl právě uzavřen do chlapce jménem Jirod Karaši.

Byl krásný slunečný den a Jirod se procházel po hlavní cestě směrem k bráně Skryté Dračí vesnice. Právě se vracel z tréninku na bojovém cvičišti za Dračí vesnicí, kde trénoval s kunaemi. Právě myslel na matku, která zemřela při porodu a na otce, který z vesnice odešel navzdory tomu že se mu narodil syn. Jirodo ale v tuto chvíli nesmutnil, před pár dny mu totiž bylo dvanáct a tak nastal jeho čas na přijetí zkoušky na genina.

Prošel okolo hlavní budovy vesnice, kde sídlil Drakage. Současný 2. Drakage se jmenuje Hirodoši a je z klanu Orube. Klan Orube ovládá techniku Detomi na jutsu, která umožňuje vlastníkovy techiky ovládat veškeré ptactvo. Sám Hirodoši ovládá unikátní hvězdnou techniku, která mu umožňuje ovládat jakýmkoliv způsobem hvězdy.

Jirod vešel do Akademie a sedl mezi ostatní absolventy. Sedl si ke svému kamarádu Toišimu a čekal až přijde na řadu.

,, Tak co, srabe?“ zavolal Sateri na Jiroda. ,,Myslíš, že to zvládneš? Já jo, jsem tu nejlepší.“
,, Starej se o sebe, vejtaho.“ odpověděl Jirod.
,, Ty určitě propadneš.“ řekl Sateri.
Jirod mu neopovídal a radši si v duchu opakoval klonovací techniku. Vzpomínal jak vždy sledoval svého staršího bratra Lkanma, který zahynul při misi daleko od vesnice, když cvičil techniky.

,, Jirod Karaši“ uslyšel zavolání z zkoušecí síně.
,, Zlom vaz, Jirode,“ popřál mu Toiši.
,, Hodně štěstí,“ zašeptala ze vzdálené lavice Drakageho dcera Orobe Narama .
Sateri se jen ušklíbl, ale nic neřekl.

Když Jirod vešel, uviděl na konci síně stůl u něhož seděli tři zkoušející. První byl mistr Risan, druhý byl 2. Drakage a třetí byl muž s ninjovskou vestou, tmavými vlasy,páskou přes oko a s jizvou na tváři.

,, Tak a teď nám předvěd klonovací techniku.“ začal mistr Risan.

Jirod vzkřikl:
,, Bunshin no jutsu.“

Okolo něj se objevili tři klony.

,, Výborně, tady máš čelenku se znakem Dračí vesnice a zatím počkej až uděláme tými.“ blahopřál mu mistr Risan.

,, Skvělé, jsem genin. Snad se mnou nebude Sateri.“ pomyslel si Jirod.

Po hodině se sešli všichni noví geninové v zkoušecí síni. Mistr Risan předčítal skupiny.
,, A teď tým 3,“ četl. ,, Ušiba Sateri, Orobe Narama a Karaši Jirod!
,, Ach jo, já jsem se Saterim, to snad neni pravda!.“ zvolal Jirod.
,, Ťeš se, srabe.“ Zavolal na něj Sateri.
,, Já jsem s Jirodem, hurá.“ myslela si Narame.

,,Tým 3 se se svým mistrem sejde v půl druhé na placu za Akademií.“ oznámil Risan.

Všichni tři tam vpůl druhé byli, ale jejich mistr přišel až v půl třetí. Byl to ten muž, který seděl za stolem při zkoušce.

,, Sorry, všichni,“ začal, ,, ale měl jsem neodkladnou záležitost. Budu vás cvičit a mám vás na starosti, udeme podnikatmise a vy mě budete poslouchat. Mimochodem se jmenuji Uchiha Obito."

Poznámky: 

snad se vám to bude líbit za chvíli bude pokračování, dí kza komenty

4.166665
Průměr: 4.2 (6 hlasů)