manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začiatok - 5. časť

Tak tu je ďalšia...v poradí piata

V tom sa Naruto postavil zobral Mei do náručia a rozbehol sa k zemi bleskov kde sídlila ich skrytá dedina v oblakoch.....

Naruto s Mei v náručí sa ponáhľal do skrytej dediny v oblakoch veľkou rýchlosťou, pri ktorej Mei normálne žasla.

Medzitým už tým 7 prišiel na miesto kde sa stretli s Narutom prvý krát. Sasuke aktivoval sharingan a prezeral okolie a zrazu s úžasom prehovoril: „Niekto sa sem blíži!“
„Je to Naruto?“ Spýtala sa Sakura.
„Nie som si istý, ale približuje sa nebezpečne rýchlo, skoro ho nie je možné rozpoznať.“ Povedal s užasnutým hlasom Sasuke.
„Ako to myslíš?“ Spýtal sa Kakashi. A v momente si dal dole pásku ktorú mal prehodenú cez svoj sharingan.
„Máš pravdu!“ Podotkol Kakashi:„Je moc rýchly.“

Naruto sa pomaly blížil k týmu 7 a začal spomaľovať.
„Čo sa deje?“ Spýtala sa Mei.
„Tuším že problémy, ktoré tu boli vtedy keď sme sem išli tu sú zas.“ Poznamenal Naruto.
„ja to vybavím, ty sa tu schovaj!“ povedal Naruto Mei.
„dobre,“ prikývla Mei.

„Sasuke ako to vidíš?“ Spýtala sa Sakura.
„Teraz zastavil a zložil na zem tu kunoichi, ktorá je s ním.“ Informoval Sasuke o situácii svojich tímových kolegov.
V tom Kakashi prehovoril na Sakuru:
„Sakura v najhoršom unesieš jeho spoločníčku a stiahneme sa do Konohy.“
„To myslíte vážne, sensei?“ s údivom sa sakura opýtala.
„Samozrejme, ak budeme mať ju určite ju pôjde zachrániť a v listovej kde nás bude viac ho zvládneme po prípade.“ Povedal svoj plán Kakashi.
V tom sa od nich sakura vzdialila a potichu sa presunula k miestu kde bola ukryta pre ňu neznáma kunoichi.
Naruto sa dostavil na mýtinku kde naňho už stály pripravený Sasuke a Kakashi.
„Zase vy?“ S nahnevaným hlasom prehovoril Naruto.
„Áno zase my, ale teraz to nedopadne ako minule“ povedal Kakashi.
„Sensei, niečo je inak,“ Nadhodil Sasuke.
„Čo tým myslíš?“ Opýtal sa Kakashi.
„necítim z neho skoro žiadneho Kyuubiho!“ S prekvapivým hlasom povedal Sasuke.
Ale z ich rozhovoru ich vytrhol Narutov náhly útok, ktorý by nepostrehli keby nemali sharingan.
Len tak-tak sa mu uhli. Sakura tento súboj pozorovala s otvorenými ústami a nemohla uveriť že shinobi na ktorého sa pozerá je vážne Naruto. Zatiaľ Sasuke a Kakashi len uhýbali Narutovým útokom. V tom Naruto začal tvoriť pečate takou rýchlosťou že to nestíhali vidieť ani so sharinganom. Zrazu Naruto zakričal:„Fuuton: Atsugai.“( Živel Vietor: Tlakové zničenie)
Obidvaja shinobi použili svoje jutsu aby uhli Narutovej ničivej sile. Naruto dopadol na zem a už len začul:„Katon: Goukakyuu no Jutsu.“( Oheň: Technika velké ohnivé koule)
Naruto sa zľahka útoku vyhýba ale v tom zhora naňho útočí Saske za pomoci genjutsu. Naruto dopadol na zem a bezvládne ležal, Kakashi priskočil k Sasukemu a už išli oslavovať víťazstvo, keď sa zrazu Naruto z ničoho nič postavil na nohy.
„Ste dobrý to sa vám musí uznať,“ Predniesol Naruto do pľacu.
„Ako je to možné?“ Pýtal sa Kakashi.
„Veď ta predsa chytil do genjutsu!“
„Mňa do genjutsu nikto nechytí!“ Vykríkol Naruto a rozbehol sa k Sasukemu. Ten od prekvapenia nestihol zareagovať a už pocítil veľkú bolesť po tom čo Naruto nahlas zakričal.
„Raiton: Jibashi.“( Živel blesk: Elektromagnetická vražda)
Sasuke síce stihol trošičku odskočiť aby nedostal priamy zásah ale pocítil silu jutsu skoro naplno a odhodenie asi desať metrov preč tiež nebolo bezbolestné. Kakashi sa snažil nejako reagovať a utvoril ďalšie pečate:„Raiton: Kaminari Shibari.“(Blesk: Bleskové spoutání)
Ale Naruto s trosku šťastia uskočil pred Kakashi útokom.
„Už to takto dlho nevydržíme, musíme prejsť na plán B,“ a v tom aj zakričal:„PLÁN B.“
Naruto nechápavo pozeral na Kakashi čo to má znamenať. Ale v tom ucítil že Mei nie je na mieste kde ju Naruto zanechal. Rozbehol sa smerom k Meinmu úkrytu ale keď tam prišiel už tam nebola. Chcel zaútočiť okamžite so všetkou zúrivosťou čo mal v sebe ale ani jeho súperov nebolo.
„Čo teraz?“ Opýtal sa Naruto sám seba.
Dlho rozmýšľal čo podnikne až kým prišiel na jediné rozhodnutie.
„Najprv sa vrátim do dediny a potom sa vydám po Mei.“
„Určite jej neublížia, kvôli niečomu idú po mne a ona bude asi iba návnada,“ pokračoval v úvahách.
„Zlato vydrž to chvíľočku,“ povedal do neznáma Naruto a vy dal sa smerom ku skrytej dedine v oblakoch.

Sasuke a Kakashi v celku doriadený sa zišli o veľký kus ďalej so Sakurou a ich návnadou.
„Podľa vašeho výzoru to nedopadlo najlepšie.“ Provokatívne podpichla obidvoch zriadených spoločníkov.
„To teraz nie je podstatne, musíme sa v dedine pripraviť na Narutov príchod a zatiaľ môžeme získať nejaké informácie od tu dotyčnej slečny!“ Podotkol Kakashi a všetci štyria sa vydali naspäť do Konohy.

Poznámky: 

Snažil som sa a dúfam že tam nebude moc chybičiek.

4.87805
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2013-04-11 20:55 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Takže se Mei konečně dozví pravdu, kdo je ve skutečnosti Naruto?? To bude ještě hodně napínavý...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Čt, 2013-04-11 21:02 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

možno trošičku...moc od toho neocakavaj, je to moj prvy pokus.

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Po, 2009-05-04 22:00 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

hltam to:d

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2009-03-03 20:44 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.