manga_preview
Boruto TBV 09

Gaaro!Osud nelze změnit 16: Konečné setkání..a nebo ne?

Zrovna zapadalo slunce, když dívka s blond vlasy seděla v pracovně kazekageho v jeho křesle. Sledovala to zarudlé slunce tak, jak to vždycky dělával její bratr.
Bylo to už půl roku co odešel a ještě se nevrátil. Sem tam poslal zprávu, že je v pořádku, ale Temari se začínala bát, že není v pořádku ani při nejmenším.
Hledal jí. Celý půl rok jí marně hledal a ona věděla, že dokud jí nenajde nevrátí se k nim. Takový on byl, kazekage.
Ozvalo se zaklepání na dveře, které jí vytrhlo z tranzu. Otočila se v křesle ke dveřím a chvíli čekala. Její mladší bratr Kankurou vešel do dveří s nepříliš šťastným výrazem. Chvíli se na sebe mlčky dívali, než se Temari znovu otočila k oknu. Kankurou si sedl do druhého křesla a mlčel. Považoval svého bratra za naivního hlupáka, když si myslel, že jí najde. Neměl však důvod své názory dávat jakkoliv najevo.
„Mám strach,“ zašeptala z ničeho nic Temari aniž by mu věnovala pohled.
„Strach?“ zopakoval Kankurou a pozvedl obočí. „Z čeho?“
„Já-,“ začala, ale jakoby ztratila slova, která chtěla říct.
Nenutil jí, aby je řekla, ale přesto ještě chvíli čekal. Když nastalo znovu to ticho, uhnul pohledem a hluboce se zamyslel.

Velké sněhové vločky se Yuti motaly do vlasů, když zrovna přicházela domů. Otevřela dveře a vklouzla do vyhřáté místnosti. Shodila ze sebe plášť a zamířila ke krbu, ve kterém si průběžně topila. Chvíli se v něm bezmyšlenkovitě dloubala klackem, než si uvědomila co vlastně dělá. Zatřepala hlavou jako by své chování sama považovala za hloupé.
Sedla si do křesla s ušima a zahleděla se do ohně. Už to bylo půl roku co se schovala na tomto odlehlém místě. V horách v téhle boudě. Lidé sice žili daleko od ní, ale to jí nevadilo. Byla ráda, že má nějaký domov a možná si i myslela, že by to pomohlo jejímu srdci.
Často přemýšlela nad tím, jak se mají lidé, kteří jí byli drazí, ale čím dál tím častěji sama sebe nachytávala jak tyto myšlenky potlačuje. Nejspíš si už začala zvykat. Její city možná už trochu otupěly tím postupem času, i když si tím nebyla tak jistá.
Přihodila do ohně další polínko, aby nezhasl a vstala. Chvílí stála naproti něj a protřela si ramena. Ozvalo se silné bušení na dveře. Yuti sebou polekaně škubla a zadívala se tím směrem. Chvíli kameně stála na místě s očima otevřenýma široce dokořán, dokud se tlukot neozval znovu. Její zvědavost jí přiměla k tomu, aby šla otevřít. Chvíli ještě váhala než sáhla po klice. Má je otevřít rychle jako trhnutí náplastí, aby to pro případ bolelo míň a nebo pomalu, aby jí něco nezpůsobilo šok?
Rozhodla se pro druhou variantu a tak pomalu otevírala své hlavní dveře. Dívala se do země, ale už když uviděla nohy té osoby, její zorničky se divoce stáhly.
Zvedla pomalu hlavu, neschopna slova. Toužila něco říct, ale jen bezmocně otevírala a zase zavírala pusu.
„T-ty,“ zmohla se po chvíli, ale okamžitě se lekla, když ten dotyčný padl vyčerpán do její náruče. Měl horečku a byl bledší než obvykle. Třepal se zimnicí a z čela mu kapal studený pot. Vztáhnul k ní ruku.
„Yuti,“ šeptnul a chabě se pousmál.
„Gaaro,“ oplatila mu naprosto šokovaně.
„Našel jsem tě. Věděl jsem, že tě najdu.“
Nepříjemné brnění se jí rozprostíralo po celém těle. Cítila, že se jí vnitřnosti začínají otáčet svévolně v žaludku a nemohla proti tomu dělat nic. Její srdce začlo bít o mnoho rychleji. Měla pocit jakoby jí snad mělo vyskočit z hrudi a běžet směrem k němu.
Pomohla mu vstát. Mohl sotva chodit. Jeho horečka stoupala a dosahovala nejvyšších možných teplot. Pomohla mu na svou postel a sundala z něj jeho prochladlý a promočený vrch oblečení. Zabalila kolem něj deky a urychleně běžela pro svou léčivou kapalinu, kterou si tak dlouho schovávala.
Gaara sotva dýchal. Ležel se zavřenýma očima na její posteli zabalený do všech přikrývek, které doma měla. Znovu přiložila do ohně.
„Jak jsi mě jen našel,“ šeptala si sama pro sebe. „Panebože proč.“
Jak jen jí mohl najít tady na takovém místě. A proč jí vůbec hledal? Měl k ní cítit nenávist a opovržení a místo toho tady teď umíral.
Zavřela oči a zhluboka se nadechla. Lesklou tekutinu mu nalila do krku a donutila polknout.

Uběhly už tři hodiny, co Gaara ležel v horečkách a něco nesmyslně mumlal. Pořád neklesla a jeho stav se nijak nezlepšil. Yuti měla pocit, že je to všechno zase jen kvůli ní. Šel tady, aby jí našel. Tak přece jen mu na ní záleží? Znovu v ní probudil ten pocit, který už pomalu otupěl. Zase tu touhu žít. Žít jinde než v zapomenutých končinách.
„Neumírej,“ zamumlala a naklonila se nad něj. „SLYŠÍŠ!NEUMÍREJ!“ zakřičela neovladatelně a sesunula se na zem k posteli.
Jeho ruka jí chytla za rameno. Trhla sebou a otočila na něj hlavu. Stále ležel, bledý a vyčerpaný, ale pokusil se o úsměv.
„Já neumřu,“ zachraplal a stáhl svou ruku zpět. Ruku, ve které dokonce i něco držel.
Yuti na to soustředila svou pozornost a zjištění, kterého dosáhla jí šokovalo.
Byl to přece…
Znovu ten úsměv. Nikdy se tolik nesmál jako teď, teď v tuto špatně načasovanou chvíli.
Medailon až podezřele podobný tomu jejímu, svíral v dlani.
Chytla se za ten svůj, houpající se na krku a zjistila, že když se soustředí, jen lehce vibruje.
Naprosto nechápavě hleděla kamsi do prázdna a jen ztěží si uvědomovala co se to vlastně děje. V hlavě se jí všechno motalo dohromady. Nemohla se soustředit na jednu myšlenku.
Gaara ležící za ní se pohnul. Otočila se na něj. Seděla na posteli a protřel si oči.
„Neměl bys-,“ začala, ale byla přerušena.
„Jsem v pořádku.“
Chvíli se na sebe mlčky dívali. Ani jeden nemohl vyřknout své nynější myšlenky a pocity.
Byl pořád stejně bledý a vypadal neobyčejně unaveně. Nikdy ho Yuti takového neviděla.
Trochu sklopila hlavu když cítila jeho neustávající pronikavý pohled.
„Jak jsi mě našel?“ zašeptala po chvíli.
Ukázal jí svůj medailon a trochu se pousmál.
„Říkal jsem ti, že když budeš nosit ten svůj, budu vždycky s tebou,“ vysvětlil jí a stisknul ho v ruce. „Je přece z písku. Pomocí ho jsem tě mohl najít. I když mi to trvalo tak dlouho.“
„Aha,“ hlesla a otočila se k němu zády. „Udělám ti čaj.“
Odešla do kuchyně, odkud Gaara slyšel cinkání nádobí a tiché zašumění vody.
Nastalo pár minut ticha, které vyrušil až její příchod s podnosem. Položila ho na stolek vedle postele a snažila se o vlídný úsměv.

4.829785
Průměr: 4.8 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AngeLove
Vložil AngeLove, Ne, 2012-12-02 00:10 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

Ja som síce čítala lepšiu ale tá neskončila šťastne a tak som nad ňou polhodinu ronila slzy. Toto síce robím aj pri tvojej ale toto sú slzy šťastia...

I am ANGEL !!!

Obrázek uživatele wewunka
Vložil wewunka, So, 2009-10-24 19:10 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Dneska sem si přečetla všechny díly této ppovídky a musim říct,že sem snad lepší povídku ještě nečetla..A že jich nebylo málo...Držim palec atˇ ti vyjdou takhle hezky i další díly!!!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-04-06 18:29 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jashinovy rany to je tak dojemne a plne emoci, takovou serii plnou vsech moznych pocitu jsem snad jeste necetla, tak ti skladam poklonu, i kdyz opzdene, ale prece. Hned letim na dalsi...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2009-04-05 19:30 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

uf, tys mi dala, už jsem se bála, že jí zemře v náručí, ale všechno dobře dopadlo, konec dobrý, všechno dobrý Laughing out loud, ale tak snadný to asi nebude Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Dei-chan
Vložil Dei-chan, Pá, 2009-03-06 23:18 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 241 | Autor je: Prostý občan

zvateeeee Laughing out loud

Obrázek uživatele Dantuška
Vložil Dantuška, Pá, 2009-03-06 21:39 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

zase spolu *-* hurá xD nádherný dílek, piš piš plz Laughing out loud

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Čt, 2009-03-05 18:10 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

juujha famosneeee... pokrackoo...brutalna seriovka Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2009-03-05 00:01 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Těším se na to udobřování. Doufám, že bude Smiling Pěknej dílek Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, St, 2009-03-04 23:19 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Děkuju vám lidi moc. Strašně mě to těší, že ani nevím co říct, protože děkovačky moc neumím Laughing out loud Ale všechny ty komentáře zahřály u srdce..

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Waleria
Vložil Waleria, St, 2009-03-04 23:18 | Ninja už: 5590 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

Jupiiiiii tenhle dil me neskutecne potesil Smiling jsou zase spoluuuu !!! Krasny povedeny dil Smiling doufam ze Gaarovi bude brzo dobre ^.^ jen je skoda ze kdyz se do toho clovek zacte tak nenajde dalsi stranku ... No ae stejne mam tvoje povidky moooc rada Smiling

Obrázek uživatele M.i.n.a
Vložil M.i.n.a, St, 2009-03-04 22:36 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

aaaaaaaaaaa.. šílený záchvat radosti.. konečně jsou zase spolu.. doufám, že je nehodláš opět nějak drasticky rozdělit.. nebo snad nedej Jashin necháš někoho umřít..dílek se opět povedl, celé se to báječně čte a vtáhne to přímo od děje a když člověk skončí, říká si, kde vězí pokračování??

Obrázek uživatele Merenwen
Vložil Merenwen, St, 2009-03-04 20:50 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 480 | Autor je: Prostý občan

tak už jo? ty bláho,,,no to jsem teda zvědavá, co bude dál...podle mě se nejdřív pořádně pohádají Laughing out loud