manga_preview
Boruto TBV 15

Milovat může každý! II - 3 Jdu do toho ...

Když Kiba Hinatu políbil, nebyla schopna pohybu. V okamžiku ten šok však vstřebala a zamračila se, její ruka vystřelila a vlepila Kibovi velkou facku.
„Co si to dovoluješ?!“ křikla na něj Hinata a třela si hřbetem ruky rty. Kiba se na ni smutně podíval s bolestí v očích.
„Miluji tě! To si to vůbec nepochopila, přes tu tvou zaslepenost, k němu?!“ řekl smutně a trochu i naštvaně. Ale Hinata ho neposlouchala, bylo jí jedno, že jí tady právě vyznal své city. Její srdce patřilo pouze Narutovi.
„To není tvoje starost! Já si můžu dělat, co chci, můžu milovat koho chci a nikdo mi nebude rozkazovat, jak mám žít! Je to jasný?!“ zařvala na něj Hinata a vraždila ho pohledem. Kiba jen na sucho polkl.
„A jestli se ke mně ještě někdy přiblížíš, zabiju tě!“ dodala ještě, a následně se sáhla na rukojeti katan, aby věděl, že to myslí vážně. Kiba na ni uhranutě zíral. Nebyl schopen cokoliv říct, jen cítil jak mu puká srdce.
Do očí se mu draly slzy, proto se rychle otočil na podpatku a mířil pryč od Hinatina domu a od ní samotné. V tu samou chvíli mu po tváři začali stékat hořké slzy žalu. Věděl o nich ale nezastavil je, stejně by to nemělo cenu. právě ho odmítla dívka, kterou celý život miloval, a s tím se jen tak rychle nesmíří.
Mezitím Hinata schovala katany a bez jediného pohledu na odcházejícího Kibu, konečně vešla do svého bytu. Zavřela za sebou dveře a zamířila do kuchyně, kde si uvařila rámen. Když byl hotoví, popadla knihu a zamířila do ložnice, kde si sedla na postel s rámenem v ruce a knihou v klíně.
„Konečně můžu začít!“ usmála se Hinata a dala se do čtení 400 stránkové knihy.

O týden později v Suně
Kazekage seděl v pracovně a podepisoval papíry. Měl unuděný obličej, stejně jako každý den od svého zvolení. Sice věděl, že být Kazekage nebude procházka růžovím sadem, ale takovou nudu opravdu nečekal. každý den doufal v zázrak, v podobě něčeho zajímavého. Doufal v cokoliv, co by ho dostalo z té zatuchlé kanceláře. Jeho prosby byly konečně vyslyšeny.
„Kazekage-sama!“ Z chodby se ozval křík a Gaara okamžitě zvedl nadšeně hlavu. Položil propisku a čekal, až někdo vstoupí do dveří. O chvíli později se tomu tak stalo a ve dveřích se objevil strážný.
„Co se děje?“ zeptal se Gaara. Strážný se poklonil a trochu se vydýchal.
„U brány se objevila ANBU z Konohy. Zeptali jsem se, jestli tu má nějakou misi. Řekla, že ne, že jde pouze za Kazekagem.“ vysvětlil strážný. Gaara se zamračil a vstal od stolu. Musel se hodně krotit, aby z té židle přímo nevylítl jak mu stouplo vzrušení v krvi.
„Zaveď mě za ní. Okamžitě!“ poručil a energicky vyšel z pracovny. Strážný ho ihned dohnal a vedl ho ulicemi, až k jižní bráně. Už z dálky viděl Gaara postavu, ženy uprostřed brány. Měla na sobě černé tříčtvrteční kalhoty, vysoké černé boty. Pas ji zdobila fialová látka, za kterou měla dané dvě katany. Tričko bez rukávů mělo také černou barvu a ještě na něm měla danou bílou vestu, co nosí ANBU. Na rukou měla nasazené černé rukavice, ve kterých jí byly vidět jenom prsty. Rukavice byly dlouhé až po loket, kde na nich měla připevněné chrániče a na pravém rameni měla vytetovaný znak ANBU. Její uhlově černé vlasy párkrát zavlály ve větru a na tváři měla připevněnou ANBU masku. Gaara k ní přistoupil.
„Kdo jsi?!“ vyzvídal okamžitě. ANBU zvedla ruce a trochu si povolila masku. Mírně ji odtáhla od obličeje a pak pohlédla na Gaaru, ale zároveň tak, aby ji viděl jenom on. Ten na ni překvapeně zíral. Po chvíli si ANBU masku znovu nasadila.
„Mohli bychom si promluvit někde v soukromí?“ požádala ho. Gaara okamžitě kývl.
„Jistě. Půjdeme ke mně do kanceláře.“ navrhl. ANBU však zakroutila hlavou.
„Někde kde nikdo není!“ požádala ho znovu. Gaara chvíli přemýšlel proč, ale nakonec ji vyhověl.
„Tak dobře. Pojď za mnou!“ vyzval ji. Pak se, ale ještě otočil na strážného a vážným pohledem se na něj podíval.
„Nikomu o ní neřekneš!“ varoval ho. Strážný kývl a Gaara pomocí písku přenesl sebe a ANBU několik kilometrů od vesnice. Když se ANBU rozhlédla neviděla kolem sebe nic než poušť a velkou skálu.
„Stačí?“ zeptal se Gaara. ANBU kývla a posadila se do stínu skály. Gaara si sedl naproti ní a čekal. Po dlouhé chvíli si ANBU sundala masku a rukou si prohrábla vlasy.
„Dlouho jsme se neviděli, Gaaro.“ šeptla s malým úsměvem na rtech, bylo to však dostatečně hlasité.
„Řekl bych že ... dva roky, co jsem se viděli naposledy, ne Hin?!“ Souhlasně přikývla a o chvíli později už probírali vše, co se doted přihodilo. Nakonec přišla řeč na to hlavní.
„A proč jsi sem vlastně přišla?“ zeptal se pak Gaara. Hinata trochu zvážněla a vytáhla z batohu knihu. Gaara se na ni nechápavě podíval. Pak se lépe podíval na název.
„Bijuu?!“ hlesl a zadíval se na Hinatu. Ta chvíli nic neříkala, až se nakonec rozpovídala.
„Gaaro. Ty znáš historii Konohy, ne?“ zeptala se. Gaara zavrtěl hlavou. A tak se Hinata dala do vyprávění o založení Konohy. O prvním Hokage a o jeho bratrovi. Pak se ještě zmínila o čtvrtém, Sarutobim a dalších věcech, už ne tak moc důležitých. Když domluvila nastalo mezi nimi hluboké ticho. Nakonec Gaara pohlédl, na již zapadající slunce.
„Takže ty chceš najít něco, čím by jsi dokázala ovládat Bijuu stejně jako První Hokage, že?!” ujistil se nakonec Gaara a s tázavým pohledem pohlédl na Hinatu. Přikývla.
„Ano! A dokonce jsem tu věc už našla!” oznámila mu a v jejím hlasem bylo znát nadšení. Gaara se mírně usmál.
„A co to je?” Hinatě se na tváři objevil úsměv, rozevřela knihu, co měla v klíně a nalistovala potřebnou stranu. Pak knihu podala Gaarovi, který si ji se zájmem vzal. Zahleděl se na titulek a oči se mu rozšířili překvapením. Nic však neřekl a četl dál. Hinata si celou tu dobu, nervozně hrála s kunaiem. Když Gaara konečně zvedl hlavu, zabodla ho do země a s očekáváním se na něj podívala. Jeho tvář byla nečitelná.
„Je to ... to nejšílenější, co jsem kdy četl, nebo slyšel!” vydechl a Hinata trochu posmutněla. Pak se ale Gaara rozesmál. Zmateně zamrkala a překvapeně zamrkala. Ještě nikdy neviděla, že by se Gaara tolik smál.
„Co...?” zamumlala nechápavě. Gaara si utřel slzy od smíchu.
„Je to tak šílené, že to musí vyjít! Jdu do toho s tebou! Pokud je to šance, jak zachránit Naruta, udělám pro to cokoliv!” prohlásil už klidněji Gaara.
„T-Takže mi pomůžeš?!” vykoktala Hinata. Gaara kývl a podal ji knihu zpátky. Hinata se na něj děkovně usmála.
„Ale nevadí, když se k nám přidá Rin? Její schopnosti by se nám mohli hodit!” optal se ještě Gaara. Hinata okamžitě souhlasila.
„Samozřejmě!” kývla a Gaara je ve stejný okamžik přenesl k budově Kazekageho.
„Půjdeme ještě do mojí kanceláře! Musíme to naplánovat a pořádně promyslet!” prohlásil a společně zamířili do budovy. Hinata se v duchu šťastně usmívala. Byla ráda, že ji zatím všechno vycházelo podle plánu.
„Jdu si pro tebe, Naruto-kun! Jen prosím vydrž, ještě ... ještě malinkou chviličku!”

4.96774
Průměr: 5 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-09-28 14:57 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to nádherné a ten vývoj děje no prostě úžasné

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Čt, 2010-02-04 22:59 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

super Smiling jen mě zajímá co musí udělat či sehnat mnoo jdemem dál zajímavé ......,Smiling

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, St, 2010-01-13 10:39 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

ten kiba si ale dovoluje kibahina je fuuuuuj NARUHINA 4EVER

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2009-09-28 17:49 | Ninja už: 5539 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Zajímavé xD Už se nemožu dočlat na další díl

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Ne, 2009-08-16 16:37 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

ďalšia časť musí byť Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, So, 2009-07-25 10:44 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda že jsi napsala pokračování téhle FFky. Moc se mi to líbí a musím uznam že jsi se zlepšila. Jen je mi trochu líto Kiby. Měla bys mu "chudáčkovi" najít nějakou holku, která(narozdíl od Hinaty) bude mít zájem. Prosím další dílek, už se těším.

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2009-07-11 19:42 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Jednu věc ti musim říct jako první - Ani sem už moc nedoufala že se tohle skutečně stane ae... Úplně nehorázně ses... zlepšila!!! xD A to myslim smrtelně vážně! ^^ Dobře, fajn, čárky a i/y mi ještě vypalují oči i přes brejle ae jinak... paráda! x)
Děj probíhá o mnoho plynulejc, smysluplnějc a už to neni tolik zbrklý. Pak se už tak ňák (s nadsázkou) přestala opakovat slova a taky tu neni tolik překlepů. x)
Musim tě moc pochválit! ^^ Hlavně se mi líbí ta Hinatina změna. x) Je silná, odhodlaná a v neposlední řadě... bezcitná. }x) Což mě přivádí na další myšlenku... S tim Kibou se trochu unáhlila ne? Oo Chudáček... *knííík*
Každopádně - skvělá práce, to musim uznat i já! x) Jestli se budeš pořád takhle zlepšovat za chvíli už přestanu remcat úplně. ^^ (xD xD xD)

Obrázek uživatele Linnaj
Vložil Linnaj, Pá, 2009-05-08 18:27 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

uzasne

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2009-04-10 00:17 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Skvělé, jsem zvědav co je to za plán Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-03-13 21:47 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak dyk bude další Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 22:39 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

JééééJ .. Hinata je inteligentní, nakopla Kibu xD .. je je 2 roky zabouchlá do Naruta, takže je jasný že se knim asi přidá i Sasuke a Sakura xD .. NO HELE ALE MOHL BY JÍT DALŠÍ DÍL XD

Obrázek uživatele Yuuki-Uchiha
Vložil Yuuki-Uchiha, Pá, 2009-03-06 01:55 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý ^^

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, St, 2009-03-04 18:23 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

hinata ho pěkně setrela...super dil Laughing out loud

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-03-04 11:52 | Ninja už: 6394 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl už se těším na další

Obrázek uživatele Dollow
Vložil Dollow, Út, 2009-03-03 22:54 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

skvělí díl Smiling už se těším na další, zajímalo by mě co se vté knížce dočetl Laughing out loud

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2009-03-03 22:04 | Ninja už: 5986 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

krásné jako vždy a nejvíc mě potěšilo jak to Hin Kibovi nandala Smiling Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 22:40 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Jo Jo, já jsem si už představovala jak snim bude .. a tim to skončí xD .. a ona najednou ho poslale někam xD Laughing out loud Smiling omdlim

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Út, 2009-03-03 21:05 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

famooosnee... pookrackoo plss... rychloo Laughing out loud

Obrázek uživatele Jishi Akashira
Vložil Jishi Akashira, Út, 2009-03-03 20:00 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

suuuuuuuuper xD