manga_preview
Boruto TBV 08

O dva roky později a co dál?:01-Mám syna!

Nad Konohou vyšlo slunce. Mladý blonďatý muž stál na nejvyšším místě vesnice, na monumentu hokagů a vzhlížel k vycházejícímu slunci. Jeho vlasy se v záři slunce třpytily jako zlato. Na sobě měl dlouhý červeno-bílý plášť. Podíval se na hodinky a zmizel v závanu větru. O chvilku později už seděl ve své kanceláři a přebíral se hromadou nevyřízených papírů. Chvílemi obdivoval Tsunade, jak to tady mohla vydržet. Dneska chtěl však mít vše hotové brzo, chtěl jít domů, za svou milovanou, které se blížil termín porodu.
,,Hokage-sama!“Vběhl do místnosti asi čtrnáctiletý chlapec.
,,Pomalu, Konohamaru,“napomenul chlapce. ,,A říkej mi Naruto, nesnáším, když mě mí přátelé oslovují Hokage!“
,,Jasné Naruto- niichan!“Zasalutoval Konohamaru a vzpoměl si, proč vlastně přišel.
,,Sakura, ona, už…“To však chlapec nedopověděl. Narutovi okamžitě došlo, co se děje. Už je to tady.
,,Díky Konohamaru.“ Poděkoval chlapci, složil několik pečetí a byl pryč.

Naruto proběhl nemocnicí až na porodní oddělení. Srazil cestou několik sestřiček, které se tomu jen zachichotaly. Vždyť je srazil sám Hokage, a navíc takový pěkný mladý muž. Tajně jeho milé záviděli. To ony chtěly být s ním a denně hladit jeho liščí jizvy na tváři, které je tolik přitahovaly. Naruto se dostal až na konec chodby a uslyšel dětský pláč. Vtrhl na sál a spatřil tam Sakuru, jak v rukou třímá malý uzlíček. Pohladil ji po unavené tváři a ona se na něj usmála.

Lékaři vyklidili místnost, aby těm dvoum dali soukromí. Naruto se zadíval do tváře svého synka. Děťátko mělo stejně modrá očka a blonďaté vlásky jako jeho otec.
,,Celej táta.“Povzdechla si Sakura a opřela se o rameno svého přítele.

Všichni slavili narození syna hokage. Narutovi nebližší přátelé se sešli v jedné útulné restauraci. Po tom, jak Naruto porazil Peina a téměř vyhladil Akatsuki, nastalo období klidu a tak i shinobi měli více času na sebe a své soukromí. Takže teď už přicházely páry- Sai, Ino- Kiba, Hinata- Shikamaru, Temari- Kakashi, Anko-a další.
Někdo tu však chyběl. Narutův nejlepší přítel. Během boje Naruto zabil celý Sasukeho tým, ale jeho se mu nepodařilo dostat. Byl posledním členem Akatsuki, ale jako by se do země vypařil. Chyběl jim tu a ostatní vycítili, na co Naruto myslí. Hokage si však nechtěl kazit tak krásný den, den narození jeho syna a tak slavili až do rána.

Na hranicích Země Ohně
Z lesa se ozvala ohlušující rána. Na mýtině uprostřed lesa, byl ohromný kráter. V něm ležel asi osmnácti letý chlapec s černými vlasy. S katanou, přiloženou k jeho krku, se nad ním skláněla dívka s delšími světle hnědými vlasy. Po boji tu byla spoušť. Les byl několik kilometrů od bojiště vylámany, půda byla popraskaná. Dívka se ke chlapci sklonila a pomohla mu vstát. Zářivě se na něj usmála. Měla radost, jak by ne, za dva roky se stala silnou shinobi a to jen díky tomuhle mladému muži. Sasuke se musel v duchu zasmát. Tahle dívka, asi v jeho věku, se uměla smát nejkrásněji na světě. Úplně ho změnila. Už to nebyl chladný a tichý člověk. Sasuke byl veselý a občas i usměvavý. Nevěděl co má k té dívce cítit a jak k ní má přistupovat. Něco k ní cítil a byl si jistý, že i ona k němu má blíž než před tím. Oba jen čekali, kdy se některý z nich vyjádří první.

Vzpoměl si na den, kdy se poprvé setkali. Vzpomněl si, jak viděl sedět u zdi asi šestnácitletou dívku ve špinavých šatech. Na těle měla několik šrámů a modřin. Zřejmě čekala až se nad ní někdo smiluje a hodí jí alespoň nějakých pár drobných, aby měla na jídlo. Sasuke jí však nedal jen peníze. Nabídl jí místo po svém boku, jako jeho týmový kolega. Po boji s Konohou, už zbyl jen on. Celý jeho tým byl zabit. Předtím se nad ní jen smiloval, ale později poznal jak je Akimoto vyjímečná.

Akimoto Ayumu. To je jméno dívky, která Sasukeho porazila. Student překonal svého učitele. Aby ne. Její chakra měla neutrální podstatu, takže za ty dva roky zvládla Akimoto perfektně ovládání všech 5 živlů. Naučila se bojovat s katanu a zlepšila si kondici.To vše jen díky člověku, který jí dal šanci na nový život.

,,Aki.“Oslovil dívku Sasuke.

Poznámky: 

Tak je tady další sériovka....doufám, že se vám bude líbit, předem díky za komenty...Laughing out loud Jo a mimchodem to jméno si můžete zjistit..na téhle stránce je generátor japonských jmen, jen tam zadáte svý jméno a on vám vyjede vaše pravé japonské jméno: http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/969/ (zadávejte v pořadí jméno, příjmení)

4.84524
Průměr: 4.8 (84 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, St, 2011-08-17 19:45 | Ninja už: 4651 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

som Michishige Kazuma Laughing out loud Laughing out loud len neviem čo je meno a čo priezvisko... Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Út, 2009-11-03 23:23 | Ninja už: 5565 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

NIE NIE NIE taky pekny pribeh a musi to byt to debilne narusaku c s tym k***a seci mate????? preco nemozte pisat NARUHINA..? ale inak velmi pekne .... az na to hrozne sklamanie narusaku a kibahina je to hrozne .... no aspon ze to nieje shonen ai ( neviem ako sa to pise a ani nechcem vediet radsej by som aj zabudol co to je)

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-11-04 08:17 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Nemusi ten pribeh citat, ved ta nikdo nenutí Eye-wink Ja písu spoustu NaruHina, ale predevsim jednorazovek a songfiction, ty prevládají, takze se pls uklidni jo? Navic Shonen Ai je na konoze zakázané Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-08-24 09:32 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

začíná to dobře

Obrázek uživatele dinh97
Vložil dinh97, Út, 2009-07-28 12:33 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Strašně hezkej příběh. Ale ty páry a hlavně ten sasuke se mi nelíbí. Dal jsem ti 4 hvězdy ale průměr máš pořád 5, takže můj hlas asi nic neznamenal...


92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-07-28 12:53 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Ále, ja jsem to chytla od Yuki Kaze-san, ona je taky na Uchiha Boys Laughing out loud Nemohla sem si pomoct Laughing out loud A neboj, každej hlas něco znamená Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Po, 2009-06-29 12:07 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Super , letim ihned na další ! Eye-wink

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-06-21 20:44 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No jak už tě znám, tak to ještě pěkně zkomplikuješ, ale věřím, že to dopadne dobře Eye-wink už se klepu nedočkavostí na další díl...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-05-16 16:23 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

výborný začiatok, výbornej poviedky...frčím na ďalšie

Obrázek uživatele Min
Vložil Min, Pá, 2009-03-06 16:34 | Ninja už: 5612 dní, Příspěvků: 1324 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jůůů super příběh Kakashi YES nejvíc mě dostali ty páry xD Temari-Kakashi xD (v hlavě si představuje xD tyhle dva xD)


inkognito
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti - odstraněny nefunkční odkazy na obrázky.

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, St, 2009-03-04 23:55 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Nádherná povídečka... co ještě dodat?? xD

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2009-03-05 16:56 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

díky moc to potěší..obvzlášť od takové skvělé spisovatelky Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Pá, 2009-03-06 16:28 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Skvělé spisovatelky?? .. asi bych měla upozornit, že ten komentář byl ode mě Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-03-06 18:30 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

nikoho jiného jsem na mysli neměla....

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele kubiaxk
Vložil kubiaxk, Po, 2009-03-02 18:10 | Ninja už: 5587 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

BTW v tom Japonskom generatore mien zadavam najprv meno alebo priezvisko ? napr Janko Hruska alebo Hruska Janko ?

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-03-02 18:33 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Prvně jméno a pak příjmení

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele kubiaxk
Vložil kubiaxk, Po, 2009-03-02 17:55 | Ninja už: 5587 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

perfect ! ! ! Kakashi YES Ja som dal 5.Stars ... fakt strhujúci pribeh ... sa teším na pokračovanie

EDIT

Akimoto Kazunari Laughing out loud moje meno v Japoncine Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-03-02 18:07 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

díky moc!!těší mě když to těší všecky ostatní..pokráčko bude až za týden..podle pravidel..

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2009-02-27 21:24 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Nový příběh a je mnohem lepší než ten předešlí. Moc si se zlepšila. Doufám, že mi budeš dělat takovou radost pořád. Ale teď k příběhu.
Konečně někdo ukáže, že pod Sasukeho kamenou tváři se skrýbají s city. No teda Naruto jako táta, to bude ještě zajímavé. Jen tak dál!!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-02-28 07:52 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Díky moc Amy. Vlastně tu povídku hlavně o Sasukem píšu kvůli tobě. Ty z něho uděláš ve svých povídkách tak trochu záporňáka tak aby některým nebylo líto...ale v těch tvojich povídkách tam to zase do sebe zapadá, tam prostě nemá kdo jiný být tak dobrý herec jako Sasuke....Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-02-28 09:47 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Nemáš za co děkovat. A máš taky pravdu v povídce pořebuji nějakého záporáka a njevíc se k téhle roli hodí právě Sasuke. Chtěla bych o něm psát v dobrém smylu (je to taky moje oblíbená postava), ale to lidi tady nečtou. Nic jiného mi nezbývá, ale hodlám to změnit.

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-02-28 10:08 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

No nevm, myslim, že u tebe není moc co měnit...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-02-28 11:17 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Ale jo změna je vždycky dobrá a já změnu potřebuji Laughing out loud