manga_preview
Boruto TBV 11

Nikdo by nevěřil, že ....

Je krásné ráno. Poletují ptáčci.
"Pomóóóc." ozvalo se z lesa za konohou. Nikdo to neslyšel. Osoba co tyto slova vyhodila z úst létala nad lesem, sem a tam a pořád tak dokola. Najednou se lidé z konohy sešly u hlavní brány.
"Co tam dělá?" divila se Sakura. Stále koukala na poletující osobu.
"Neviděl někdo Saie?" ptala se podihuvodná osoba stojící vedle Sakury.
"Když by ses podívala pořádně tak právě poletuje nad lesem, asi má nějaké představení." vysvětlila Sakura.
"Představení? On nerad vystupuje... vlastně jsem ještě nevyděla, aby vystupoval, ale hned přímo před celou konohou?" udivila se a odešla. Najednou Sai spadl z nebe jako hruška. Měl zabořenou hlavu v zemi a jen tak pokyvolal nahoma okolo sebe. Asi se z té hlíny chtěl dostat.
"Vytáhněte mě ven!!!!!" křičel. Sakura k němu doběhla a začala ho vytahovat ven ze země. Když Saie vytáhla ven, začal okolo sebe plyvat hlínu.
"To je humus horší jsem nejedl." začal se ksichtit Sai.
"Co jsi tam dělal?" ptala se ho udiveně Sakura.
"Skoušel jsem si nové jutsu, ale nevyšlo to, omylem jsem si koupil místo ingoustu který používám, tak jsem si koupil zneviditelňovací ingoust." vysvwětloval.
"Jo to je hold smůla, ale měj by sis jít umýt obličel, vypadáš jako by se na tebe pos**l pták." smála se mu Sakura
"Však taky se na mě pos**l." málem se poblil.
Sai a Sakura pomalu procházely ulicí. Každý kdo prošel okolo Sai si začal zacpávat nos nebo si nasadil plynovou masku.
"Saii! Sakuro! všude vás hledám." křikl Naruto z druhé strany ulice. Rychle k nim přiběhl.
"No, to je humus, Sakuro ty sis koupila novou voňavku s vůní ptačího trusu?" zeptal se Naruto.
"Ne!!!" křila Sakura a praštila Naruta přímo do hlavy.
"Ten kdo tady smrdí je Sai jestli sis nevšiml!!" kárala Sakura.
"Ne nevšil." zvedl se a přidal se k nim. Naruto a Sakura doprovodili Saie k jeho domu.
"Hlavně se pořádně vykoupej." křilkl Naruto a pomalu odešel.

Druhý den ráno měl tým Kakashi dorazit za Tsunade.
"Potřebovala jste něco Tsunade-sama?" zeptala se Sakura.
"No vlastně ..... ANO. Potřebuji, aby jste dopravili do písečné jednu takovou drobnost, domluvila jsem se, že tam dorazíte vy." řekla Tsunade
"A proč zrovna my?" divil se Naruto
"...." Tsunade se otočila a podívala se z okna.
"Gaara, je smutný potřebuje utěšit." vyhrkla to ze sebe Tsunade.
"Smutný.... utěšit.....????????" vyjekl celý tým.
"Tak teda dobře, berem, dlouho jsme Gaaru neviděli." řekl Naruto
"Tak tedy vyražte co nejdříve budete moci." řekla Tsunade.

Naruto si to zrovna kráčel z domu, měl na zádech svůj batoh.
"Hehe, Gaara a smutný to možná jo, ale utěšit? Na to má svoje sourozence." myslel si Naruto. Pomale dorazil k bráně kde už čekali ostatní. Vyrazili.
"Nepříjde vám divný, že poslali zrovny nás?" divil se Sai.
"Ne, mě ne Naruto se sním zpřátelil, tak proč by to mělo být divný." řekla svůj názor Sakura.
"..." Naruto jen mlčel, ale drobně se pousmíval. Najednou se začal tak moc křenit, že spadl z větve na kterou skočil. Dopadl na zadek.
"Naruto, ty nemehlo okamžitě se zvedni z tý země nebo ti nakopu pr**l." vykřil Sai.
".....!!!!???!!???!!" nasadil výraz Naruto.
"To už je jako Sakura, možná že je to nakažlivé." myslel si Naruto a opět se dal do pohybu.
"Jak douho ti to trvalo?" divila se Sakura.
"Chvíli jsem přemýšlel." řekl Naruto
"A nad čím?" zeptala se Sakura.
"To radči nechtěj vědět." odsekl Naruto.

Po dvouch dnech:

"Bolej mě nohy....já dál nejdu...." skomýral hlas.
"Neměls ze sebe po cestě dělat machra." řekla Sakura a podívala se na Saie.
"Já za to nemohl." řekl opět Sai.
"Jo jasně." dodal Naruto. Tým zrovna stál před pouší. Zafoukal vítr.
"Ááááááá." křil Sai.
"Tak kdo je tady nemehlo?" vysmál se Naruto Saiovi. Sai měl plnou pusu písku. Vše vyplival.
"Co bylo lepší? Hlína nebo písek?" zasmála se Sakura.
"Ani jedno!!" křil Sai a urazil se.
"Nikdo mě nemá rád, nikdo se semnou nechce bavit, každý si ze mě dělá pr**l." myslel si Sai a cucal si palec. Tým pomalu vyrazil.
"Kakashi-sensei?" zeptala se Sakura.
"......" Kakashi neodpovídal.
"Kakashi-sensei!!!!!" zařvala mu do ucha. Neodpovídal. Sakura se podívala na jeho uši. Uviděla sluchátka a jedno mu vytrhla z ucha.
"Co co se děje?" divil se Kakashi.
"To bych se měla ptát já...." řekla Sakura.
"Jo tohle?" zeptal se Kakashi a ukázal na sluchátka.
"To to je moje nová mp4 měli ji ve slevě neodolal jsem." a začal štěstím zářit.
"Mp4?" divila se Sakura. Udiveně koukala na přístroj který se jmenoval mp4.
"Nikdy jsem o tom neslišela." řekla Sakura.
"No jo taky když se nedíváš na internet, nechatuješ a nejsi na ICQ tak se nemáš čemu divit." řekl Kakashi a začal se prohrabovat v kapsách.
"Kde to jen je." řekl Kakashi.
"Á tady to je." a vytáhl menší brožurku. Podal ji Sakuře.
"Tady si to přečti, já ti to vysvětlovat nebudu." řekl Kakashi.

Po dvouch hodinách:

"Aha tak už jsem to pochopila." řekla Sakura.
"Tak vidíš je to jednoduché. Přehrává ti to písničky."
"Tak to já vím, mám doma něco lepšího co přehrává i videi klipy a filmy jmenuje se to aipod. Mp4 je pro starší generace." řekla Sakura.
"Konečně jsem si myslel, že budu lepší než oni, ale zase mě předehnaly." myslel si Kakashi a udělal na Sakuru uražený víraz. Ale nikdo ho neviděl měl totiž masku.

Konečně v písečné:

"Jsme tu." řekl Kakashi.
"Jo konečně." řekl Sai.
"Já jdu napřed potřebuji si najít veřejné WC." řekl Naruto a šel jako první do vesnice.
"Tak jdete nebo tady budete čekat půl roku?" řekla Sakura a taky se dala do pohybu. Ostatsní ji následovali.
"Koukněte na ten zástup holek. A táhne se to až k sídlu kazekageho." řekl Naruto který právě dorazil z WC.
"Jo je to divný." myslel si Sai.
"Hele naco je tady ta fronta?" zeptal se Kakashi jedné z dívek.
"Kazekage hledá novou hospodyni do svého bytu." řekla zelenovlasá dívka.
"Aha, no nebude vám vadit když vás předběhneme?" zeptal se Kakashi.
"Co předbíhání? Kdo předběhl."
"Ne ty jsi předběhla běž za mě."
"Ne to ty jsi předběhla vyděla jsem tě." Začaly se všechny dívky hádat. Tým Kakashi pomalu postupoval k sídlu kazekageho.

V sídlu kazekageho:

"Gaara-sama? Mám poslat další dívku?" zeptala se sekretářka Gaary.
"Asi ano, ten na koho čekám asi nedorazí." řekl smutně Gaara.
"Další." řekla sekretářka. Do místnosti vstoupil celí tým.
"Přece jen jsi přišel." vykřil štěstím Gaara.
"Ten tvůj inzerát do novin byl úchvatný jakmile jsem si ho přečetl řekl jsem ANO." Gaara byl štěstím bez sebe.
"Sai beru tě jako mou novou hospodyni!!!" řekl Gaara.
"Nikdo by nevěřil, že Sai bude Gaarova hospodyně." řekla Sakura.

Poznámky: 

Byla to rychlovka ani nevím jak mě to napadlo udělat Saie jako hospodiny Gaary.

4.384615
Průměr: 4.4 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele lucathemeh
Vložil lucathemeh, St, 2011-08-17 21:01 | Ninja už: 4702 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Pěstitel rýže

Celkem slabé. Jinak ušlo Smiling

Obrázek uživatele s@ricek
Vložil s@ricek, Pá, 2009-03-06 15:53 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

celkem nuda viděl sem lepší

Obrázek uživatele Futatsu-chan
Vložil Futatsu-chan, Pá, 2009-02-27 09:50 | Ninja už: 5671 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

Jo taky nevím jak mě to napadlo.

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Čt, 2009-02-26 17:46 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

WTF OMFG ROFL Teda to bude serie nebo jen jednorazovka Moc jsem to nepochopil a docela mne idivilo to ze Sai nadava Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi