manga_preview
Boruto TBV 15

Šťastné rodinky aneb Výchova budoucích matek a otců, část 2.

Ještě toho dne večer se všichni pověření ó velkou šéfkou Tsunade chtě, ale spíše silně nechtě přestěhovali do malého hotýlku poblíž Konohy, kde měli strávit následujících čtrnáct dní.
V hale na ně čekala zhruba o šest let starší dívka a její dlouhý proslov.
Jako první dorazil Shikamaru a v těch extra pohodlných křesílkách na recepci usnul, rozmrzele ho probudila až hádka mezi Shinem a Sakurou:
„Jak si jen mohla! Mé nové drahocenné brýle!! Dostal jsem je od matky k vánocům a vydržely mi tak dlouho!!!“ řval Shino tak, že se to rozléhalo přes celou halu a všichni přítomní po něm hodili nevraživý pohled.
„Nemáš si nechávat válet svoje věci všude kolem a laskavě si tenhle tón odpusť!“ Zahájila Sakura protiútok.
„Cože?? Já nemůžu za to, že ses rozhodla mi je rozsednout,“ bránil se Shino.
„Já se pro nic takového nerozhodla jen jsem je neviděla.“ Začínala se hádka pomalu zmírňovat, ale co Jashin nechtěl do místnosti vstoupila další osoba, která se do tohoto sporu musela okamžitě zapojit a zavedla společný odboj proti růžové aneb ve dvou se to lépe táhne.
„Ino!!! Co zase potřebuješ??“ opět soptila Sakura.
„Neřvi na mě, já nemůžu za to, že nemáš jen velké čelo, ale i zadnici!!“ Rozječela se Ino.
„To byl VERSACE!! ÁÁÁ toto vážně nerozdýchám,“ pokračoval ve výčitkách Shino, ale to už jak bylo zvykem si ho naprosto nikdo nevšímal a tak se zkroušeně zhroutil do křesla.
Ty dvě milé dívky vedle něj se mezitím rozhodly vytrhat si navzájem vlasy a tak je Lee, Gai, Anko a výpomoc z písečné Temari od sebe odtrhávali.
Chouji si mezitím pod sebe naházel pár desítek brambůrků a přiměl organizátory této akce zauvažovat o kurzech diet, Tenten nervozitou okusovala kunaie, Hinata seděla v křesle a snažila se působit na rozdíl od svého přiděleného protějšku rozkřikujícího se, že ho to tady už nebaví, nenápadně, Neji si stěžoval jak těžký osud jen má, Kiba sedící na Akamarovi začal vést nějaký podezřele tichý rozhovor s Hanabi, Kakashi dorazil jako poslední, že ještě museli pomoci staré babičce s nákupem a Anko ho za to začala ukamenovávat knížkou.
Po této úvodní scénce se organizátorka konečně ujala slova.
„Tento týden Vám všem ukážu jak jen jste neschopní!!“ Ano hned prvním slovem si přitáhla naprostou většinu pohledů všech přítomných.
„Na nástěnce máte kurzy do kterých se budete zapisovat a na recepci si vyzvedněte klíče. To by bylo pro dnešek vše, jděte si vybalit a na večeři přijděte všichni včas!!“ mile se usmála a roztomilým hláskem dodala:
„Mimochodem jmenuji se Kaze,“ a zamířila svůj hlasový výkon oslavit k baru.
„Tahle ta holčina mi nějak podivně začíná připomínat matku,“ podotkl stroze Shikamaru a společně s chlapeckou částí zamířil k výtahu.
Během chvilky jim se ozvalo známe cink a už byly u svých pokojů čekajíc na svou ženskou polovičku vybavující se na recepci a svírající klíče v rukou.
V přízemí nyní zbyl jen Naruto a zůstalo na něj tedy táhnutí všech dívčích zavazadel, pod výhružkou rozčtvrcení. Posbíral tedy vše co unesl, co se u nevešlo do rukou mu Sakura obětavě vyskládala na záda a šel ukázat, že gentlemani nevymřeli.

Na recepci

„Jé tady je i taneční,“ vypískla nadšeně Sakura a hrnula se k zapisovacím listinám.
„Ach jo tam nemám šanci Nejiho dostat,“ povzdychla si Tenten.
„To je fakt, začínám Hinatě závidět,“ dostalo se jí od růžovlásky odpovědi vyvolávající nechápavý pohled.
„Totiž Naruto určitě neumí psát, ale já tam Shina zapíšu ať si nadává jak je mu libo,“ dodala své vysvětlení Sakura a s pobaveně napsala do seznamu dvě jména.
Naruto se mezitím konečně dostal do druhého patra, taktak popadal dech a teklo z něj jako z konve.
Co čert nechtěl potkal zde Shikamara, spokojeně si pokuřujícího u té velké cedule s obrázkem cigarety uprostřed přeškrtnutého červeného kolečka.
„Naruto ty jdeš až do třetího, že??“ změřil si Shikamaru svého kamaráda zoufalým pohledem. Ten přikývl na souhlas.
„Ehm a víš, že támhle je výtah??“ pokračoval v úsměvném rozhovoru Shiki, načež Narutovi utkvěl pohled na výtahových dveřích z nichž právě vyšla Temari, které začala dávat Shikamarovi přednášku o čistotě vzduchu a omdlel.
Během tohoto představení se hned ve vedlejším pokoji odehrávala další katastrofa a nebylo náhodou, že to byl právě příbytek jisté nerozlučné dvojky.
„Lee tak toto bude problém,“ oznámil závažně Maito Gai pro objasnění celé situace a bezradně pohodili svým dokonalým účesem a lá kastrol.
„Já se o to postarám sensei,“ vykřikl Lee a jeho úsměv odhalil řadu lesknoucích se zoubků na nichž se nádherně podepsalo dlouholeté používání pasty Odol.
„Lee nechceš se pokoušet šít,“ zkameněl Gai v obavách.
„Původně jsem to měl v plánu, ale pak mi došlo, že postačí najít někoho kdo to umí a požádat ho o výpomoc,“ pronesl se zvednutým palcem Lee a opět se pokusil napodobit zářivý úsměv svého učitele.
„Lee ty jsi teda hlava,“ začal dojatě chválit Gai svého studenta, načež mu Lee odpověděl proudem slz a povzdechnutím: „Rock Lee práce všeho druhu.“
„Lee, mám to!“ pronesl veledůležitě Gai, „zeptáme se Tenten.“
„Ach, sensei to by mě nenapadlo,“ začal si Lee pracně zapisovat do deníčku.

O deset minut později

Lee a Gai bloudí po pokojích ve snaze najít záchranu. Bedlivě přikládaly uši ke dveřím a jako správný výzkumný tým odhalovali nebezpečí skrývající se uvnitř, nejen v podobě ještě pořád naštvané Sakury.
„Hele, jsem tady génius já nebo ty??“ ozval se z pokoje 16 rozesmátý hlas Tenten dohodující se o rozdělení práce.
Neji opět vyvinul snahu na povlečení lůžkovin a přineslo to nevídaný efekt – roztrhnutí polštáře. Sněhová závěj z peříček se rozlétla po světnici.
„Evidentně já!“ znovu se ohlásil onen škodolibý hlásek.
Bílou chumelenici přistávající na podlaze opět rozfoukal přívan chladného vzduchu a z chodby se k této dvojičce dynamickým nástupem přiřítili Lee s Gaiem.
„Tenten máme pro tebe misi,“ zvolal nadšeně Lee, svírající v rukou roztržené povlaky na postel.
Jeho sensei mu při pohledu na zdejší podmínky zacpal pusu.
„Eee, tak radši nic,“ menší pomlka na vymýšlení úhybných manévrů, „koukám, že ještě máte hodně práce. No radši nebudeme rušit. Mějte se bezva bando!“
„Vždyť ještě máme sílu mládí!“ vyprskl Lee a dal se na útěk.
Gai vyšel okamžik po něm a začal vyplivovat peří, které se ho pokusilo zneškodnit při pokusu o sexy úsměv.
Následovalo rozhodnutí, že do dalších pokojů již nepůjdou.

Poznámky: 

Jak bude probíhat první společná večeře?
Co se stane akcí večera?
To se dozvíte v dalším dílku. Snad se líbilo. Budu moc vděčná za komentář Eye-wink

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikaru
Vložil Hikaru, Út, 2022-02-22 03:12 | Ninja už: 4799 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Recepční v lázních

Vím, že tento díl je už strašně starý, ale prosím o další...... Tahle povídka je jedna z mála o které by se dalo říct že je opravdu úžasná!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2009-07-10 17:23 | Ninja už: 6136 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Tohle je... BOMBA!!! Fakt naprosto skvělí!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Aoi_tatsu
Vložil Aoi_tatsu, St, 2009-05-27 13:34 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

heh...masooo xD

Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.

Calime

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-02-15 21:14 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No téda ti válíš a Shiki kuřák Eye-wink to je dobrý Eye-wink prostě všchno je skvělé a grandiózní. Jen tak dál Eye-wink Kakashi YES jsem zvědavá co si pro ně nachystáš příště Eye-wink Evil

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-02-15 20:18 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Moc pěkný! Už aby byl další díl!Smiling