Šťastné rodinky aneb Výchova budoucích matek a otců, část 1.
V kanceláři hokage otráveně postávala skupinka lidí a na koho jiného asi mohli čekat než na elitního ninju Kakashiho, který se opět ztratil na své cestě životem.
Po třech hodinách
Kakashi konečně dorazil. Temari mile, i když trošku násilně, probudila Shikamara a Tsunade začala přednášku.
„Vzhledem k nové mnou vydané důchodové reformě ,Dostanou přidáno! " na tváři se jí objevil radostný úsměv. „A než pojedu tyto peníze rozházet do nově otevřeného kasina poblíž Mlžné, potřebuji, aby jste moje důchodkové penízky vydělali.“ Dlouhá a veledůležitá pomlka, následné nadechnutí a pokráčko: „Toho jsem se rozhodla docílit tím…“ ještě potutelnější úsměv. „Že zvýšíme populaci Konohy!“
Naruto se na ni přihlouple díval a neustále mu nedocházelo, co by mohla mít na mysli, příslušnice ženského pohlaví, díky Sakuře se rozhodně nedalo říct něžného, zrudly a Chouji se málem zadusil brambůrkou jenž se mu vzpříčila v krku.
Tsunade se snažila udržet vážný výraz, ale při pohledu na nedaleký balkón, na němž Jiraiya s dalekohledem v ruce velmi litoval, že po její kanceláři nemá štěnice, ji to dávalo opravdu zabrat.
Sakura měla sto chutí začít řvát a nadávat, že nechala Sasukeho zdrhnout k Orochimarovi a její obličej, který před malou chvíli měl odstín jejich vlasů začal nabývat o mnoho hrozivějších barev.
„A jak toho jako chcete docílit?“ ozval se z prostřed zástupu mladý Hyuuga.
„Jak asi.“ Rýpnul si v duchu Shikamaru „Spíš by mě zajímalo, co očekává od nás,“ dál pokračoval chod jeho geniálních myšlenek, což způsobilo, že opět začal řešit problémy globálního oteplování, načež usnul.
„Dobrý dotaz, Neji.“ Začala chválit Tsunade, kterou při představě Ruské rulety nemohla tak obvyklá věc, jako je Shikamarovo chrápání vyvést z míry.
„Zkrátka absolvujete kurs pro rodiče!“ zakončila svůj monolog, ale po chvíli se radši opět zapřemýšlela, jestli by opravdu nebylo nejlepší jim pouze zvýšit počet misí.
„Asi senilní.“ Zašeptal skoro neslyšně Kiba Akamarovi, avšak k jeho smůle v místnosti po Tsunadiných slovech bylo přílišné ticho.
Přiblble se usmál a v duchu si rychle promítl plán únikových cest. Po zjištění, že zde žádné nejsou zůstal němě stát a očekával svůj ortel.
Tsunade, ale k ještě většímu všech přítomných zůstala naprosto klidná.
„V tomto s tebou nesouhlasím. Všichni ostatní to považují za geniální nápad. Orochimaru mi na otestování poslal Kin a Zaka. Kazekage dokonce svou vlastní sestru.“ Vítězně se usmála a její sebevědomí přesáhlo Napoleonovo po bitvě tří císařů.
Temari se již chystala něco namítnout, ale Kin byla rychlejší: „Orochimaru-sama měl přijít taky, ale nakonec ho Sasuke přesvědčil, že Kabutova přednáška mu stačí a na obnovu klanu má ještě chvíli čas. Přitom by jim to tak slušelo.“ Nadechla se, připravena pokračovat, ale Zaku ji v zájmu utajení státního tajemství zacpal pusu. Načež se roznadával on, protože ho kousla.
Tsunade ten povyk, ale přerušila svým líbím ukřičeným hláskem: „Přejdeme k důležitějším záležitostem a dáme rozchod, už mě to tu s vámi nebaví!“
„Taky bych si radši četl.“ Komentoval danou situaci Kakashi.
Tsunade tuto poznámku raději nekomentovala a pro uklidnění z pracovního stolu vytáhla rezervní láhev saké. Mírně si usrkla a po zmizení poloviny lahvičky, pokračovala ve výkladu.
„Nyní vám přečtu vaše rozdělení do dvojic. Na nějaké stížnosti není a nebude brán ohled. Kibo, Hanabi vy budete rodinka číslo jedna. Hinata bude s Narutem, Neji s Tenten, Kin samozřejmě se Zakem, Sakura bude se Shinem, Ino s Choujim a na Temari zbyl Shikamaru. Z dospělejších párečků jsem vybrala pouze Anko a Kakashiho a pevně věřím, že si nebudete číst, ale dáte na ostatní pozor.“ Neodpustila si menší úšklebek. „No a Lee je zde pouze díky Gaiovi, který ho o tento zážitek nechtěl připravit a proto si to vychutnáte spolu. Jen vás prosím, domluvte se, kdo bude maminka a tatínek. No a kdyby se vám to nějak moc zalíbilo, prosím vás, uvědomte si, že registrované manželství v Konoze ještě není legální.“ Na ústech ji pohrával potměšilý úsměv.
Lee vykřikl: „Tatínku!“ a už se držel se svým senseiem v důvěrném obětí.
Všichni ostatní se po sobě vyděšeně koukali a v podstatě nevěděli jak se zachovat. Jako první se probrala Anko. Vytrhla Kakashimu Icha Icha a začala velet. Po chvíli se Temari začala litovat, že musí být s největším lenochem z Konohy. Ino si stěžovala, že u nich v rodince rozhodně vyvařovat nebude a Sakura šla koupit repelent.
Co budou plnit za úkoly ??
Jaké rozpory nastanou ??
A jak se to všechno ještě zkomplikuje ??
Počkejte si na další dílek
Výplod mé choré mysli, jenom doufám, že se bude líbit ...
A Kaze doufám, že se neurazíš, ale chtěla bych ti tuto sériovku věnovat, si světlo na konci tunelu a jednou ti snad budu moci všechno co si pro mě udělala vrátit. Arigatou!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
fakt bombový....a ten chorý mozeček si odpusť ..už se moc těším na pokračování
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Věnování?? To jsem nečekala, ale je to příjemné překvapení. Je to pro mě čest!! A tahle povídka je vážně super!! Ty hlášky jsou bestový!! Zkrátka hódně povedená povídka a tvoje chorá mysl skrývá plno úžasných povídek a myšlenek!! Jen tak dál Už nevím, co mám psát, tak snad jenom si počkám na další dílek. P.S. Jsi skvělá holka a doufám, že zůstaneš stejná a pohodová jako jsi do teď.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Ty vado fakt?? Jen chudáček mozeček neví co s nimi, že ?? Stejná zůstanu určitě, vždyt' mě znáš tak co to zbytečně rozebírat-ttebayo!! Jsem ráda, že se líbí xD
Hehe, to sa mi páči xDD Také pekné rozdelenie Som zvedavá, ako im to pôjde ďalej
Dobrá poviedočka
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
Tak na to jsem zvědavá taky, ale to se ještě nějak domyslí.
Děkuji, že se líbí.