manga_preview
Boruto TBV 09

Konečne sa stretávame 7.kapitola

Konečne sa stretávame 7.kapitola

"Pretože tú obludu nevieš ovládať tak dobre ako ja svoju. "odpovedal Gaara na Peinovu otázku.
"No dobre už sa mi nechce hrať. Vyvolávacie jutsu! " zykričal Pein a tak vyvyolal mŕtvych Peinov.
"Čo? " Gaara mal oči vypúlené, "Ako to on je nezničiteľný? " Teraz všetci na Gaaru poslali útok.
"Skrytý lotus! "
"Tlaková vlna! "
"Jutsu ohnivého fénixa! "
"Vyvolávam Saklu vodcu papgájov! "
"Jutsu vodného draka! "
"Oodoma rasengan! "
Gaara to všetko polovične schytal a spadol na zem.
"Je koniec. " zašepkal Gaara na zemi, "Piesočná rakva! "
Gaara chytil všetkých Peinov za nejakú končatinu.
"Piesoč.. " no Gaara nedopovedal leno mu niekto hodil kunai do čoraz viac sa rozpadavajúcej sa hlavy.
"Peinova frajerka! " pomyslel si Gaara, "Nie musím pomstiť Kankura! "

"Chrobáci roídte sa a najdite všetkých! " zaelil Shino pri pni. Asi po dvoch minútach prišla hŕstka chrobákov zo Sasukem. Po jednej minúte na to prišli chrobáci zo Sakurou na sebe. Sasuke jej dal prvú pomoc(vyhol sa dýchaniu z úst do úst), a po pätnástich sekundách bola fit.
"Vy dvaja chodte ku Gaarovi ja idem po Naruta. Vy chrobáci strážte Zetsua. " zavelil Shino.

"Fuuton, Rasen Shuriken! " zvrieskol Naruto ale Konohamaru sa tomu uhol.
Keď sa pozrel po páde na Konohamara mal v rukách to isté.
A vtedy si Naruto všimol jeho oči. Mangeykou Sharingan!
"ÁÁÁÁŔ! " išiel si na Naruta vyskúšať jeho novokopírované jutsu. To Naruta zasiahlo do nohy.
"Áu, a dosť! " Narutovi sa opravila noha behom sekundy - žabiak vedel liečiť lepšie ako Tsunade...
"Odkiaľ máš ten Sharingan? " spýtal sa ho Naruto.
"Pein bol taký dobrý, a keď zabíjal Madaru, tak mi dal jeho oči " povedal Konohamru.
"Amaterasu! " povedal a oči sa mu rozkrútili. Naruto len s pomocou sage modu vedel uhýbať jeho pohľadom.
"Jutsu šľahu vodného draka! "urobil znamenia Naruto a Konohamrovi sa uhasil oheň - veď bol ešte začitočník.
"Fuuton, Rasen Shuriken! " ozvalo sa Konohamarovi od chrbta a Konohamru cítil neznesiteľnú bolesť.
"Ahoj, Naruto vidím že si ho zvládol.. " skríkol zo stromu na Naruta Shino.
"Ešte nie! " zvolal Konohamaru, "Suusano! " skríkol zranenia sa mu vyliečili ale od vyčerpania spadol. Shiovi vyleteli chrobáky spod rukáva a priviazal ho na strom.
"Dobre no, " zvolal Konohamaru keď mu Naruto dal nápoj energie, "pridám sa znova do Konohy. " povedal a zdvihol pohľad.

"Chidori Nagashi! " zvolal Sasuke a ostatných Peinov a Konan oddelil od Gaary. Sakura sa zatiaľ vydala liečiť Gaaru.
"Konan, ideme na toho čo sa robí že je frajer. " povedal Pein.
V Sasukeho očiach sa zjavil Mangeykou Sharingan. Konan skočila do výšky a začala na Sasukeho hádzať papirové lietadlá tak ako na Sakuru.
"Amaterasu! " Sasuke všetky papirové lietadlká spálil.
"Tsukoymi! " Sasuke jedného Peina poslal do iného sveta.
Vtedy Sasukeho niekto odzadu bodol kunai.
"Ale veď Shinovi chrobáci ho mali zadržať. " pomyslel si Sasuke. Bol to totiž Zetsu. Sasuke spadol na zem. Sakura ktorý bola z Gaarom u konca sa pustila do Sasukeho.
"Čo to robíš? " spýtal sa jej Zetsu.
"Nechaj ju! " ozval sa Konohamaru.
"Lebo malí prcek povie. " povedal Zetsu a vytiahol kunai.
"Nie,lebo o jednu minútu je polnoc. " ozval sa Shino a bol naštvaní lebo unikol jeho chrobákom. Vtedy sa Akatsuki rozbehli a hneď za nimi: Sakura s Ritekagem na rukách, Hokage, Konohamaru, Shino a spol.

Poznámky: 

Toto je posledná časť konečne sa stretávame ale budem tu dávať pokračovanie TURNAJ...

4.666665
Průměr: 4.7 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SHILENTO
Vložil SHILENTO, Po, 2017-12-11 12:05 | Ninja už: 2352 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia M:Konohamaru ma sharingan ako že Top to je mocne...dobry suboj z Narutom škoda že je to posledna kapitola aj ked to čitam.skrs misiu... z mojho osobneho pocitu ma to oslovilo idem hladat ten turnaj aj ked si nedal do popisku link nan ale pohode idem ho hladať.