manga_preview
Boruto TBV 09

Keď sa city prebudia- kapitola II.- Narušiteľ?

Gomen, chcela som to sem dať už včera, ale mala som celý deň teploty, takže som nemohla (správne, Yumi je chorá). Ale druhá kapitolka už je tu, tak sa môžete pustiť do čítania.

„Tobi, ja ťa raz úplne vážne odstrelím!!!“ zúril Deidara.„Skoro si to znova pokazil! Mali sme prísť, zabiť pár ľudí a znova odísť!“
„Tobi nechcel pokaziť misiu, Tobichcel len pomôcť.“ povedal ospravedlňujúco a pod maskou sa uškrnul. Vedel veľmi dobre, čo robil.
Šlo o jednoduchú misiu- vyhladenieposledných zvyškou klanu, ktorý mohol byť hrozbou pre organizáciu. Počas misie sa tváril, že robi hlúposti, aby nebol nápadný, no v skutočnosti svojmu parťákovi veľmi pomáhal.
„Mne je to jedno, Tobi. Až prídeme do sídla, prídeš za Šéfom, ten ti vynadá, dá ti trest, ty si ho vytrpíš a všetko bude ako predtým.“ upokojoval sa blonďatý pyroman.

***

„Tobi je naspäť!!!“ zakričal veselo po tom, ako poumýval celé sídlo (a schválne rozbil tri vázy), ako trest za ohrozenie misie.
„My vieme, Tobi,“ prehodil sucho Hidan.„Ty sa nedáš prehliadnuť.“
„Kto si zahrá?“ mával Kakuzu vo vzduchu rukou s balíčkom kariet.
„Nemáme náledu, Kakuzu...“ zamrmlal prichádzajúci Itachi a hodil sa na gauč.
„Tak čo budeme robiť?“ spýtal sa Kakuzu sklamane.„Konečne máme trochu voľna všetci naraz a my sa budeme nudiť?“
„Ja si potrebujem nabrúsiť kosu.“ vyhlásil Hidan a vstal.
„Čože? Veď si si ju brúsil včera.“ čudoval sa Zetsu.
„No práve!“ zaškeril sa nesmrteľný a opustil miestnosť. O chvíľu bol naspäť aj so svojou zbraňou.„Môžeme pokračovať v debate.“ vyhlásil
„Dá si niekto koláč?“ zahučal Kisame od chladničky.
„Aký?“ spýtal sa Itachi.
„Ten čo mal byť na obed! Konan ho už dorobila!“
„Ja si dám!“ vyskočil Deidara a utekal si po svoju dávku. Potom ho Zetsu vymenoval za hlavného čašníka a musel doniesť aj všetkým ostatným.
„Mňam...“ pochutnávali si Zetsuove polovičky.„Variť nevie vôbec, ale tie jej koláče sú perfektné.“ dodala biela polovica.
„O chvíľu som späť.“ zamrmlal Kakuzu po tom, ako dojedol svoj prídel tvarohovej pochúťky a vyparil sa von zo sídla do večerného šera.
„Kam asi išiel?“ rozmýšľal Kisame.
„Asi išiel nazbierať nejaké peňaženky.“ vyhlásil Hidan so zívnutím.
„Čo robíte?“ objavil sa vo dverách vodca organizácie.
„Nič.“ ozvalo sa zborovo.
„Fajn...“ zamrmlal šéf, prešiel sa po miestnosti a dôležito si odkašľal.„Prijali sme do organizácie nového člena.“
„Čože?!“ vyhŕkol Hidan a začal sa dusiť lyžičkou.
„Presne tak,“ potvrdil Pain, vzal Deidarovi tanier s koláčom a sám sa doň pustil.„Príde dnes večer.“
Miestnosťou sa rozľahlo nespokojné mrmlanie.
„Kde je Kakuzu?“ spýtal sa vodca pokojne po tom, ako prešiel pohľadom celú miestnosť a spočítal svojich podriadených.
„Netušíme, pred chvíľou odišiel.“ prehlásil Itachi so zívnutím.
„Fajn... Dúfajte, že bude naspäť, kým príde ten nováčik. A keď sa vráti, pošlite ho za mnou... Nemá čo opúšťať sídlo bez dovolenia.“
„Áno, šéfe...“ zamrmlali všetci zborovo. Pain prešiel miestnosťou, vrátil Deidarovi tanierik a zmizol v chodbe.
„Nemal nejakú dobrú náladu?“ spýtala sa Zetsuova čierna polovica.
„To sa ti zdalo...“ odpovedala biela a pustili sa do ďalšieho kúska zákusku.
„Počúvajte, to sa mi vôbec nepáči...“ zamrmlal Hidan a položil kosu na zem.
„Ani mne... zjedol mi koláč.“ zafňukal Deidara.
„Nehvorím o tvojom koláči!“ vyhúkol nesmrteľný a flákol mladého blonďáka po hlave.„Hovorím o tom novom členovi...“
„Som naspäť!“ ozvalo sa spokojne od dverí a vzápätí dnu vošiel Kakuzu, niečo schovávajúc za chrbtom.
„Jasné, jasné... odnes si veci do izby a choď za šéfom.“
„Vykonám, majstre!“ zaškeril sa maskovaný a zmizol.

***

„NOVÝ ČLEN?!?!?! ANI ZA NIČ! MNE ÚPLNE STAČÍ, ŽE JE TU TOBI!!!“ rozľahlo sa sídlom o pár minút neskôr. Vzápätí sa ozval zvuk, ako keby sa niečo rozbilo.
„UPOKOJ SA, LEBO PADÁŠ PREČ!!!“ zaznel šéfov hlas.
„To neznie veľmi dobre...“ zamrmla Itachi a znova zívol.
„Tobi má strach...“ zapišťal najstarší Uchiha pod maskou.
„Tobi sa upokojí, lebo ho Deidara-sempai nechá vybuchnúť.“ usmial sa Kisame a Deidara prikývol ťapkajúc si po taštičke s výbušným ílom.
„Tadiaľto...“ ozval sa z chodby nie práve nadšený hlas modrovlásky. Vzápätí sa vo dverách do miestnosti objavili dve osoby- Konan a štíhla čiernovláska s dlhou ofinou.
„Ahoj!“ vypískol Tobi a zamával na pozdrav. Následne dostal buchnát do pleca od Zetsuovej čiernej polovice.
„Ehm... ahoj...“ odzdravilo dievča.
„Toto je Tobi.“ ukázala Konan na Madaru skrytého pod maskou.
„Teší ma.“ usmiala sa najnovšia členka organizácie.
„Ja som Zetsu.“ zazubili sa hrozivo obidve polovičky.
„Kisame...“
„Hidan. Neskôr ťa zoznámim s Kakuzom.“
„Itachi.“
„Deidara. A ty?“
„Ehm... ja som... Sora.“

Poznámky: 

Trošku kratší diel, strašne ma bolí hlava, nedá sa mi vôbec rozmýšľať. Ďalší už bude určite dlhší. Mimochodom, trošku som upravila aj prvý diel, takže jej zatiaľ nepovedal svoje meno. Eye-wink

4.666665
Průměr: 4.7 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-02-09 19:45 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Takže Sorka nám prišla do Akatsuki? To sa mi začína páčiť ešte viac Evil
Skvelý dielik, Yumi Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.