manga_preview
Boruto TBV 07

Všichni si zaslouží druhou šanci – Pátrání, část 4.

Země Dvou Polí – tým Konohy

Právě dorazili do vesnice, ve které se má údajně nacházet Naruto. Zašli do tamější nemocnice a vyptali se na Naruta. Recepční uznala, že tady měli pacienta, ale s jiným jménem a žádného druhého, který by byl s ním, prý neznala.
„Jsme tam, kde jsme byli,“ povzdychl si Kiba.
„Nevěš hlavu, vždyť je to první vesnice,“ utěšovala Kibu Hinata.
„Jo, Hinata-san, má pravdu,“ ozval se Sai.

Tým Akatsuki

To stejné potkalo Akatsuki, konkrétně Deidaru a Hidana, kteří byli vybráni, ale Hidan si musel nechat kosu v sídle.
„Ne, je mi líto, nikdo s tím jménem tu nebyl,“ řekla recepční, „už jsem to řekla těm co tu přišli před vámi.“
Hidan a Deidara na ni vytřeštili oči a jediný Deidara si domyslel, že to mohli být už pouze shinobi z Konohy. Hidanovi to trvalo poměrně déle, ale pak si to dal dohromady.
„Tak, to se Šéfovi nebude líbit, že nic nemáme,“ pronesl Hidan.
„Ty jeden! Máme za sebou teprve první nemocnici a vesnici a ty už budeš házet jíl do vzduchu? Tak to kamaráde, ne,“ bránil svůj drahocenný jíl Deidara.
„Co to meleš?“ rozčílil se Hidan.
„Ále nic. Pojď už radši nebo tě nechám vybouchnout!“ navrhl Deidara.
„Jakoby to šlo,“ poznamenal Hidan a bez dalšího remcání šel za Deidarou.

Dům Asahi

V půlce druhého týdne se vztah mezi Itachim a Sendai stal velice intenzivním. Setkávali se, když měli oba dva čas a jen pouze v noci a to velmi zřídka, aby nikdo z nich nepojal podezření a všem na očích předváděli, že jsou kamarádi, ale bylo to pro oba moc těžké se vzájemně nedotýkat a tvářit se a dělat jakože nic.
Jednou to málem prasklo, když na Itachiho pokoj zabušil Naruto. Itachi a Sendai byli zrovna u toho líbání.
„Itachi, jsi tam?“ šeptal Naruto.
„Jsem, ale počkej musím uklidit,“ odpověděl Itachi také šeptem.
„Co tam musí uklízet? Je půlnoc,“ přemýšlel Naruto polohlasem.
„Dobrý, už můžeš,“ dovolil Narutovi vstoupit.
„Neruším?“
„Ne vůbec ne a co chceš v tuhle nejashinovskou hodinku?“ zajímal se Itachi.
„Ále trápí mě, že si nemůžu vzpomenout na jednu dívku, která pro mě hodně znamená,“ svěřil se Naruto a Sendai, která byla zavřená ve skříni se musela pousmát.
„Jak ta dívka vypadá?“
„No víš je… ona je… prostě krásná, má dlouhé modročerné vlasy, nafialovělé oči a něco mi říká, že pochází z velmi důležitého klanu v naší vesnici,“ popisoval jí Naruto.
„Naruto, já vím, ale já tě nemůžu přimět si vzpomenout na jméno té dívky to musíš sám, srdcem, pokud jsi ji miloval a stále podvědomě miluješ, tak ti srdce napoví, ale až to budeš nejmíň čekat se ti její jméno připomene,“ vysvětloval Itachi a Sen měla co dělat, aby se mu nevrhla kolem ramen a nezačala ho líbat, když tak krásně mluvil.
„Díky a promiň, že jsem tě otravoval,“ sotva to dořekl, už byl pryč.
„Sen, už můžeš vylézt.“
„Uf, já myslela, že se tam udusím,“ přiznala se Sen.
„Neboj, já bych tě nenechal, ty můj poklade.“

Další den ráno se už Naruto cítil líp, ale věděl, že dříve či později si na její jméno vzpomene. Chce to jen čas.

Země Dvou Polí – tým Akatsuki

„Sakra, to se všude musíme objevit až ti druzí?“ to už byl Hidan pěkně v ráži a měl chuť někoho z těch recepčních obětovat Jashinovi.
„Jen klid, my ho najdeme i toho Naruta,“ ujišťoval Hidana Deidara.
„Jen by mě zajímalo, co Itachi sleduje, že se přátelí s takovým…“ na Narutovo označení chybělo Hidanovi v jeho omezené slovní zásobě to správné slovo.
„Takovým Jinchuurikim?“ pomohl Dei.
„Přesně,“ souhlasil Hidan.

Tým Konoha

„To je k vzteku, jak to, že Naruto nikde není?“ divil se Kiba.
„Zkrátka jsme nenašli to správné místo,“ klidnil Kibu Yamato.
„Vám se to řekne, ale mám o něho strach,“ přiznal se Sai.
„To my taky! Za co nás máš? Ty smrtko!“ setřel Saie Kiba.
„Tak promiň, že jsem se zmínil, ale v téhle knize se psalo, že když má někdo strach o přítele, tak se nemusí bát a říct svoji obavu nahlas a to prý pomáhá,“ řekl a Sai a sbalil knihu opět do svého batohu.
„Saii, promiň, ale Naruto je můj přítel a já nemám rád, když někdo jenom naznačí, že nepatřím k Narutovým přátelům,“ omlouval se Kiba.
„To nic, ale jsem rád, že to bereš takhle, protože Sakura by mě asi na místě zabila,“ při té představě se Sai osypal.

Dům Asahi

„Iwaki, jde ti to dobřéé!“ povzbuzovala Sen svého bratra.
„Ségra, neruš muže při tréninku,“ odbyl jí Iwaki.
„No jo, já se omlouvám tomuto skvělému muži, kterému to jde báječně,“ řekla Sen.
Iwakimu to skutečně šlo a už dokonale ovládal Henge no jutsu. Teď právě se změnil na Itachiho a Naruto, který ho měl na stráži se obdivně podíval na Iwakiho a řekl: „Pro dnešek končíme.“
„Já, ale nechci skončit! Můžu pokračovat?“ a jeho psí očička si vynutily, že může dál trénovat, ale jakmile bude unavený, tak ať skončí a tak měl Naruto příležitost si promluvit se Sen.
„Ty ho miluješ,“ oznámil tuto prostou větu.
„Koho? Cože?“
„Říkám, že ho miluješ,“ zopakoval Naruto.
„Ale koho a proč?“ chtěla vědět Sen.
„No přece Itachiho, koho jiného?“
„Je to můj kamarád,“ ohradila se Sendai.
„Já vás dva vidím, jak se na sebe díváte a všem je jasné, že mezi vámi něco je,“ Naruto svoji teorii poprvé vyslovil nahlas.
„Nikomu to ovšem neříkej,“ ozvalo se za nimi.

Poznámky: 

Vida jak tu utíká další dílek je tady a je malinko humorný, ale ten humor brzy přejde...

4.9
Průměr: 4.9 (60 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2017-09-03 22:17 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Dielik bol vážne zábavný, ale to bude len dovtedy pokiaľ ich dva tími nenájdu, všakže? Potom to už bude o úplnom inom. Páčisa mi v tejto poviedke Naruto, že nie je zadubenec, ako zvyčajne v iných poviedkách, ktoré som prestým čítala. Mám rada, ako ho vždy popisuješ, u teba som ho zatiaľ nenašla ako dementa. Za to máš u mňa obrovské plus.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2013-04-01 00:18 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

Dúfam že to priateľstvo im vydrží. Ďalší Skvelý dielik.

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Út, 2012-01-17 01:58 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

zvedav

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2013-04-01 00:36 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

KoFFi: Eye-wink Uvidíš.

maxik555: Myslím, že mohu odpovědět kladně. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2009-09-15 17:20 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

vyvijí se to dabře jen tak dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-09-15 20:18 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Z láskysakuraZ lásky: To jsem ráda...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, Pá, 2009-02-06 21:58 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Doufám, že si Naruto vzpomene brzo Laughing out loud Jinak paráda jako vždy..

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Pá, 2009-02-06 20:27 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ÁÁ! Kaze! Zabít tě, vážně tě jednou killnout! Takhle napínavě to zase skončit...
Co jinak k tomu říct? Je to skvělý dílek. Mezi Sendai a Itachim se to začíná vyostřovat- se mi líbí Laughing out loud


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2009-02-06 20:00 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Naruto se mi zda nějak moc všímavýXDsugoidní,ale zase musím počkat na další dílek týden=(ale to čekání stojí za to=D

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Pá, 2009-02-06 20:06 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Úžasný, úžasný, úžasný už aby bylo pokráčko, já vím , já vím musím týden počkat, ale stejně se mooocky těším Eye-wink
Mimochodem humor přejde, je oblíbená hláška naší matikářky Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-02-06 22:24 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ivanescence: Naší taky Eye-wink a myslím, že tahle série bude moc zajímavá...

ajima: No to víš, asi ta amnésie ho něčemu naučila Eye-wink

Kimm-chan: To jo a to jsme na začátku počkej co budou ti dva vyvádět později...

cinkl: Neboj vzpomene si, časem...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska