manga_preview
Boruto TBV 11

Byť Hokage časť 2 - A misia môže začať

Kŕdle vtákov sa zniesli nad dedinou, a leteli smerom k zapadajúcemu sa slnku. To sa hrdo odrážalo na piatich hlavách bývalých vodcov listnatej dediny.

Team Kiba, Haira a Naruto stáli v kancelárii Hokágeho. Akamaru sa škrabal za uchom, Haira si obzerala fotky povešané po stenách, Shino pozoroval ako mu chrobák lezie po prste a Hinata sledovala západ slnka z okna. Len Narutovi tu niečo chýbalo čo to mohlo byť.
„KDE DO ČERTA JE BABIČKA TSUNADE,“ nahnevane rozhadzoval ruky a chodil po miestnosti, „už dávno tu mala byť.“
„Ona príde,“ Hinata sa otočila, s rukou si spratala vlasy z čela a pousmiala sa.
„To hej, ale kedy,“ poznamenal mrzuto Naruto a prekrížil ruky. Kiba, opierajúci sa o múr, sa len zachichotal a naďalej hľadel do blba.
„Vidím, že si netrpezlivý,“ posmešne povedala Haira, pričom neprestávala pozorovať fotky.
Narutová tvar začala horieť zlosťou. Mal chuť dokončiť to, čo začal v aréne a jednu jej vraziť. Ale na to sa predsa neponíži. Aspoň sa touto vetou upokojoval.
„Už by tu mohla prísť, snáď si nemyslí, že ju budeme čakať celý večer, tá stará ba....,“
Narutov mrzutý prejav vyrušilo zavŕzganie dverí a následne otázka: „Tá stará čo?“
„Tá stará báječná žena,“ uškrnul sa Naruto, a kýval rukou, predstierajúc, že to chcel povedať aj pôvodne.
„Máš šťastie Naruto,“ Tsunade vošla do miestnosti, v ruke držala šálku z ktorej stúpala priesvitná para. Naruto si námatkovo zotrel pot z čela, čo okamžite vystihla Haira.
„ Myslím Naruto, že si mal v pláne povedať tá stará babizňa,“ Haira sa usmiala, prekrížila ruky a vrhla pyšný pohľad na Tsunade.
Tá sa zaškerila a povedala: „To viem Haira, nemusíš to ešte zdôrazňovať.“ Naruto sa začal chichotať a posmešne si dal pred ústa ruku. Haira očervenela pozrela na Naruto a výstražne zaškrípala zubami.
„Tak mládež, počúvajte ma,“ Tsunade sa zvalila na stoličku, odchlipla si z šálky a pokračovala, „ Team Kiba neďaleko zbadal pohyb Akatsuki. Vaša missia bude jednoduchá. Budete ich monitorovať. Nič viac, čo platí aj pre Naruta.“
Naruto urazene zdvihol hornú peru a prekrížil ruky. Pri poslednej missi, kde mali tak isto len monitorovať skupinku ninja banditov sa strhla obrovská bitka a Sakure ukradli jeden zvitok z tajným liečebným justsu. Našťastie sa skupinke anbu podarilo chytiť ich a zvitok má dnes v opatere opäť Sakura. Naruto bol za to potrestaný. Dva týždne chodil robiť do akadémie prednášky o tom, že ninja nesmie konať bez rozmýšľania.
„No jasné,“ poznamenal Naruto a naštvane utiahol hlavu ešte viac medzi ramená.
„ Na misiu posielam team Kiba, pretože vedia, kde sa nepriateľ nachádza. Naruta, pretože ako jeden z mála pozná slabiny jedného z nich.“
„To znamená, že v skupine ktorú budeme monitorovať, je aj Sasuke však,“ spozornel Naruto.
„Obávam sa, že áno,“ Tsunade si ešte raz odchlipla z šálky a položila ju na stôl.
„No počkať,“ Naruto sa uškľabil a vrhol pohľad na Hairu, „tá je nazvyš, prečo ide aj ona?“
„Ide s vami ako podpora,“ vysvetlila Narutovi Tsunade.
„Amatérov do teamu neberieme,“ urážlivo vyslovil Naruto. Haira zdvihla ruku v pláne ukázať Narutovi neslušné gesto, no skôr ako to stihla, okríkla ju Tsunade.

Po tomto rozhovore sa team išiel na zajtrajšiu missiu pripraviť dobrou večerou, kde inde ako do stánku s ramenom. Tam si už svoju porciu vychutnával Konohamaru spoločne z Irukom. Po dôkladnom prediskutovaní priebehu missie si stanovili si čas ranného stretnutia na sedem hodín, a pobrali sa domov nabrať silu výdatným spánkom. Naruto vošiel do bytu, zhodil zo seba veci a natiahol na seba pyžamo. Zbalil si veci, a tašku si položil vedľa botníka. Potom si ešte pozrel fotku, na ktorej boli sfotený ako nová genínska skupina Kakhasi, Sakura, Sasuke a Naruto. Sasuke sa mračil na Naruta, a ten mu to na fotke opätoval. Len Sakura sa bezstarostne smiala. Ľahol si do postele, ešte chvíľu venoval svoj pohľad mesiacu a zaspal.
¤¤¤¤¤

„Prečo,“ vravel Naruto a bežal.
„Prečo,“ zopakoval jemným hláskom, zhlboka sa nadýchol a bežal dalej. Vôkol neho sa víril prach.
„PREČO SI NIEKEDY NEMôŽEM NASTAVIŤ TEN BUDÍK SPRÁVNE!“ tento raz už kričal, snažil sa čím rýchlejšie dostať k hlavnej bráne. Na ruku si naťahoval rukáv svojho oranžového plášťa, napravil si vak na chrbte a bežal ďalej. Nakoniec sa mu podarilo predrieť k miestu stretnutia. Tam ho už čakali Kiba Shino, Hinata, Akamaru a ( Narutovi klesla aj posledná nádej, že Haira odstúpi od tejto missie) Haira.

„To ti trvalo,“ zavrčal Kiba a odmerane pozeral do zeme s prekríženými rukami.
„ Samozrejme, to sa dalo, od také ťulpasa ako ty, čakať,“ Haira sa škodoradostne uškrnula, „zaspal si.“
„To je už jedno, teraz team Naruto ideme do akcie,“ Naruto víťazoslávne vyzdvihol prst do vzduchu, a usmieval sa. No tak rýchlo ako úsmev prišiel tak rychlo odišiel aj s poznámkou Hairi
„ Prečo team Naruta, podľa mňa by team mal viesť skúsený shinobi, ako som ja tak to pozmeň na team Hairi.“
„Ani ma nenapadne,“ zvraštil čelo Naruto.
„ To je jedno, hlavne už poďme,“ Kiba mávol rukou.
No Naruto a Haira ho naraz okríkli: „ To nie je jedno, ten team sa budem viesť ja.“
„ Pohnite kostrou!“ okríkol ich Kiba.
A tak v dobrej nálade sa team vybral na nasledujúcu missiu, pričom vôbec netušili, čo ich bude čakať.

Poznámky: 

tha kus malo odsekov....ale väčšiina o tom je len o tej missii...taže viac sa ani nedalo:Dno možno aj hej len som nevedel jaq tak či inak dufam že sa bude páčiť.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2010-08-18 23:24 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Skvelé, len tak ďalej. Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-02-02 20:39 | Ninja už: 6103 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pokračuje to naozaj dobre Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Digori382
Vložil Digori382, Po, 2009-02-02 20:55 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

dakujem velmi pekne...a na tu priamu rec su dam pozor:D