manga_preview
Boruto TBV 15

„Budeš skvelý Hokage!“ 20 – Znepokojivé správy a nový tím 7

20. kapitola : Znepokojivé správy a nový tím 7

Tsunade práve niečo riešila s Shizune. Keď sa zjavili pred jej stolom, zatvárila sa trochu prekvapene a ihneď poslala Shizune preč.
„Čo sa deje bábi?“ začal Naruto.
Tsunade sa na neho smutne zadívala.
„Pôvodne som ti to nechcela hovoriť, ale skôr či neskôr by si sa to aj tak dozvedel.“
Naruto na ňu nechápavo hľadel.
„Len mi nepovedz, že zase ide o Akatsuki.“
Piata sa zarazila. Ako to len vedel? Namiesto vysvetlenia mu podala nejaký kus papiera.
„Táto správa, teraz už dešifrovaná, prišla asi pred pol hodinou. Podobnú sme dostali aj pred týždňom. Ten istý rukopis a...“
Naruto ju však prestal počúvať vo chvíli, keď začal čítať. V správe boli len tri krátke vety.

„Vydajte jinchurikiho. O dva dni na hranici zeme Ohňa a zeme Vetra smerom do Piesočnej. Ak nepríde ani tento krát, nebude to už len varovanie.“

Nevedel celkom o čo ide, ale pointu pochopil. Jednoducho chceli Kyubiho.
„Je od Akatsuki. Podobný prišiel pred týždňom a deň po tom, čo sme ťa mali vydať zaútočili Akatsuki na naše obranné jednotky kúsok od Konohy. Zahynulo sedem výborných shinobi z Anbu.“ vysvetlila Hokage.
Naruto nevedel čo ma povedať. Bola to len a len jeho chyba. Aj keď nevedel, že ma niekde ísť, iba kvôli nemu zomreli všetci tí ninjovia. Začala mu vrieť krv v žilách.
„Prečo si mi to nepovedala pred týždňom?“ spýtal sa naštvane.
Tsunade tušila, že keď mu to povie, bude naštvaný.
„Prepáč, ale myslela si, že blafujú a pred týždňom si predsa trénoval a ja som nevedela kde. A ešte si mi zakázal ťa hľadať.“ odfrkla.
Chvíľu si pozerali do očí. Obaja tušili čo bude nasledovať.
Naruto sa odvrátil a pozrel sa na fotky predošlých hokage. Chvíľu na nich hľadel a potom sa otočil na Tsunade.
„Pôjdem tam.“
„To nemôžeš. Je to príliš nebezpečné. Ak ťa chytia, bude Konoha zničená tak či tak. Ešte im zbytočne pridáme silu. A rada ....“
„Je mi úplne fuk čo si myslí rada. Je to môj život. Nedovolím, aby kvôli mne zomreli ďalší ľudia.“ povedal rozhodne.
„Ale...“ jeho pohľad ju zastavil. Vedela, že ak povie hocičo, pôjde. Nič ho nezastaví, ani ona. Videla mu to v očiach. Bol ochotný položiť život, len aby už listoví shinobi neumierali. Chcel ochrániť Konohu a jej obyvateľov a každú cenu.

Jiraja nemal na to všetko slov. Žeby Akatsuki išli po Narutovi tak priamo? Je síce pravda, že momentálne im už chýba len osemchvostový a Kyubi, ale aj tak. To nie je ich štýl.
„Navrhujem, aby to šiel tím Kakashi preskúmať.“ vyhŕkol Jiraja.
Tsunade na neho začudovane pozrela.
„Ale veď v tom tíme je aj Naruto.“

„Veď práve. Naruta nepresvedčíš aby nešiel. A sám ísť nemôže, lebo...“
„Nie! Pôjdem sám. Nebudem riskovať životy svojich priateľov.“
prerušil ho Naruto.
„Buď prijmeš Jirajov návrh a bude to misia pre tím Kakashi alebo nejdeš.“ tresla päsťou Tsunade do stola.
Naruto sa pár sekúnd tváril akože „kto by ma zastavil?“, ale potom kapituloval.
„Dobre, vyhrali ste. Ale Sai tu nie je.“
„Máš pravdu. Ale aj tak si myslím, že by malo ísť viac shinobi. Ide predsa o Akatsuki. Nevieme čo môžeme očakávať.“
povedala Hokage.
„To si nemyslím.“ ozval sa Jiraja.
Obaja sa na neho pozreli.
„Sú len dve možnosti.“ pokračoval „Akatsuki chodia chytať démonov vo dvojiciach. To je prvá možnosť. Na dvoch stačia štyria schopný ninjovia a ... ta druhá možnosť je, že by si mysleli, že sa Naruto vzdá dobrovoľne a príde jeden. A aj keby si poslala dvadsať shinobi Tsunade, kľudne sa nemusia ukázať. Mohli by utiecť.“
„Ja si myslím, že to bude ten prvý prípad.“ skonštatoval Naruto. „Takže pôjdem ja, Sakura, Kakashi-sensei a ?“ spýtal sa.
Tsunade si vzala do ruky kartičky s voľnými ninjami a chvíľu si ich zamračene pozerala.
„Ja osobne by som poslala Nejiho, ale ten je na misii a vráti sa až pozajtra. Bolo by dobre keby šiel niekto so stopovacími schopnosťami ako ma Neji. Navrhujem Hinatu. Má byakugan a nedávno sa stala jouninom. Mala by to zvládnuť.“„Dobrý nápad.“ súhlasil Naruto.
„Jiraja, buď taký dobrý a rýchlo zožeň týchto troch ľudí a povedz im, že o šiestej (18:00) sa stretnú s veliteľom u brány a ten im dá bližšie informácie k misii. A Naruto...“ oslovila blondiaka a na jej prekvapenie ju pozorne počúval „.... ty budeš veliteľom tejto misie.“
To Narutovi úplne vyrazilo dych.
„Čože?“
V skutočnosti sa tešil, ale predsa len ho to prekvapilo. A tiež chcel vedieť prečo vybrala práve jeho.
„Veď ide aj Kakashi-sensei .... a aj Hinata.“
„Viem. Na tuto misiu posielam až troch jouninov, ale všetci tam idú kvôli tebe. Si za nich zodpovedný. Tak to nepokašli.“
pohrozila mu.
Jiraja zmizol hneď ako to počul, vyhľadať členov tejto misie. Kto vie prečo, tak rýchlo zmizol.
Naruto vedel, že je to veľká zodpovednosť, ale aj tak sa tešil ako bude senseia komandovať. To ho zabije.
Zrazu pocítil strach. Ale on sa nebál. Poobzeral sa. Bola to Tsunade, kto sa bál. Jak to, že to cítil aj keď sa na ňu nepozeral?
„Určite ide o Akatsuki?“ spýtal sa.
Tsunade chvíľu váhala nad odpoveďou.
„Jedného z Anbu nechali žiť. Ten prišiel podať hlásenie a tvrdil, že ich napadli muži v čiernom s červenými obláčikmi. A ešte jedného z nich spoznal. Kisameho si asi s nikým nezmýli, čo myslíš? Predpokladám, že ten druhý bol Itachi. Anbu však tvrdil, že ten nič nerobil a v tej tme mu nebolo vidieť do tváre.“ vysvetlila.
Naruto sa zmohol len na „Aha.“ . Chvíľu si hľadeli obaja na nohy a neodvážili sa pozrieť si do očí. Ticho prerušila až Tsunade.
„Ak sa to rada dozvie, tak z nich asi budem musieť urobiť fašírky.“ pokúsila sa o úsmev.
Vtedy to zacítil znova. Vtedy ako sa jej pozrel do oči.
Cítil opäť jej strach. Strach o tím Kakashi. Bála sa, že ich nepremôžu, že ich zabijú.
Žeby Shinhan používal podvedome?
„Neboj sa bábi, ja to zvládnem. A ostatní tiež.“ pokúsil sa ju povzbudiť.
Tsunade sa na neho smutne usmiala.
„Dobre. Už mám len hodinu. Idem sa pripraviť.“ zakýval a premiestnil sa k sebe domov.

Prvé čo mu padlo do oka bola posteľ. Netúžil po ničom, len si do nej ľahnúť a spať.
Už sa blížil k posteli, keď si spomenul.
„Mam misiu. Na spánok nie je čas.“ Bol zvedavý či ich už Jiraja našiel. Ak chceli prísť včas, museli čo najskôr vyraziť. Rozmýšľal čo si vezme na cestu. Najprv šiel do kuchyne. Otvoril kredenec.
Mal tam už asi len dvadsať instantných rameno. Všetky nahádzal do ruksaku. ¨
Pribalil si zbrane a pripravil si katanu.
Potom šiel pod sprchu. Keď vyšiel, už si len vzal veci a premiestnil sa pred bránu.

Bol tu skoro. Ešte tu nikto nebol. Vyliezol na bránu a sadol si tam.
Mali ešte sedem minút.
Z brány bol celkom pekný výhľad. Začal medzi tými všetkými dedinčanmi hľadať členov tímu. Nikoho nevidel. Zrazu mu padlo do oka niečo ružové. Áno, Sakura.
„Tá bude naštvaná, že mi nemôže vynadať, že meškám.“ uškrnul sa.
Naozaj o minútu stala pod bránou.
„Zasa prvá ako ...“
„Ahoj Sakura-chan.“
„Naruto? Ty už si tu?“
spýtala sa ho začudovane, keď zoskočil priamo pred ňu.
„Niekto musí Kakashi-senseiovi ukázať kedy ma chodiť veliteľ.“ usmial sa Naruto.
Sakura chvíľu na neho bezvýrazne pozerala. Ale keď jej došlo čo povedal otvorila ústa dokorán a začala koktať.
„Č-čo? Ty si ...ty si ve-veliteľ?“
„No a?“
odpovedal dotknuto Naruto a otočil sa Sakure chrbtom.
Uvidel Hinatu ako sa prediera pomedzi ľudí k nim. Nikdy mu nenapadlo, aká je pekná. A teraz, keď mala dlhé vlasy a ešte sa aj usmievala, vyzerala vážne super.
„Prepáčte, že meškám, ale...“
„Nemeškáš.“ prerušil zadýchanú Hinatu Naruto.
„Prišla si práve včas.“ usmial sa.
Hinata sčervenala a pozrela do zeme.
„Aá, vy už ste všetci tu?“ ozvalo sa spoza nich.
Všetci traja teenageri sa otočili. Stal tam Kakashi v celej svojej kráse Laughing out loud
„Vy už ste tu sensei? Mysleli sme, že vás budeme minimálne hodinu čakať.“ vysypala zo seba prísne Sakura.
Kakashi len pokrčil plecami.
„Ok. Sme všetci. Nemáme veľa času. Môžeme vyraziť.“ zvolal Naruto a vykročil vpred.
„Počkaj. A čo inštrukcie? Jiraja vravel, že všetko vysvetlíš.“ zastavil ho Kakashi.
Naruto sa ani neobťažoval otočiť.
„Akiste viete, ja som veliteľ. Aj keď sa vám to možno nepáči, nemáme čas sa tu zdržiavať. Musíme ihneď vyraziť. Všetko vám vysvetlím cez najbližšiu prestávku.“ povedal potichu, ale predsa tak, aby ho počuli a vybral sa smerom od Konohy.
„Ale Naruto...“ začala Sakura, ale Kakashiho pohľad ju uzemnil.
Nemalo zmysel hádať sa. Tak sa radšej všetci traja vybrali za ním.

4.982455
Průměr: 5 (57 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kiara
Vložil Kiara, Pá, 2011-12-30 21:24 | Ninja už: 4813 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Pěstitel rýže

velmi pekny pribeh a pises vazne skvele, len ked to citam mam pocit, ze naruto sa uz prilis zmenil, ze uz nie je ten stary dobry naruto akeho sme mali vsetci radi. viem ze uz dospieva a vsetko okolo aj ze brutalne zosilnel ale pri tejto ff ho uz nemam tak rada ako normalne dufam ze to chapes spravne Laughing out loud

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Čt, 2009-01-29 21:32 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Naozaj skvele ani som nemala cas pisat komenty k jednotlivim castiam , lebo ma to tak zaujalo , ze som musela citat dalej 100 bodov.Naozaj skvele ...... len tak dalej Laughing out loud Uz sa strasne tesim na dalsi dielik Smiling Smiling Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2009-01-28 13:25 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tak zase za týden se můžeme těšit na další úžasný díl Smiling

Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Út, 2009-01-27 22:51 | Ninja už: 6278 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

sranda Laughing out loud ...

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, Út, 2009-01-27 14:49 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

super kedy bude ďalší diel ?

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Po, 2009-01-26 21:29 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Mno, je to čím dál zajímavější