manga_preview
Boruto TBV 09

Reason

Běžela jako s větrem o závod. V patách jí byli nepřátelští ninjové.
Dohánějí mě... Pomyslela si a ještě přidala. Po těžkém boji byla vysílená a to, že přišla další posádka, ji značně zkomplikovalo situaci.
Její samostatnou akcí mělo být zlikvidovat skupinu ninjů, kteří je pronásledovali. Měl to být lehký boj, ale ninjové nečekaně byli lepší než čekala.
Zatracenej P---
Místo dokončení věty se pod ní zlomila větev. Z šoku se ani nestačila chytnout a volně padala mezi listy.
Zranění, které jí jeden z ninjů uštědřil, ji nedovolovalo vyrovnaně bojovat a pád ho jistě ještě zhorší. Ninjové nejsou hloupí, určitě si všimnou, že zmizela a zanedlouho ji najdou. Hlasitě dopadla na zem a listí okolo se zvířilo. Skvěle, teď nezbývá nic jiného než čekat až si pro ní příjdou. Pokusila se pohnout. Sykla bolestí a chytla si bok, ze kterého tekl proud krve. Jak z tohohle vyvázne?
Zavřela oči. Ne, nechtěla umírat, jen si odpočinout. Možná je tohle poslední chvíle kdy se může v klidu zamyslet. Dobrá... Vypne a začne vzpomínat...

Pršelo a na pusté planině stáli chlapec a dívka.
,,Hej, sehnala jsi něco k jídlu?'' zeptal se chlapec. Dívka zabodla pohled do země. Nebylo moc výřečná a nechtěla chlapce zklamat.
,,Nikde nic není...'' zašeptala. Chlapce si vážila, možná i víc než si dokázala přiznat.
Pomalým krokem šli bok po boku deštěm.
,,Áááá'' vyjekla dívka a díky nešikovnému klacku spadla na zem.
Chlapec ji starostlivě zvedl: ,,Je všechno v pořádku?''
Otřel jí špinavý obličej a odhrnul vlasy stranou. Zpoza cuchanců vlasů na něj vykoukly velké oči, které smutně hleděli do těch jeho. Jako by se na chvíli zastavil čas, jako by existovali jen oni dva. V období plném nejistoty se věrné oči druhého rovnaly pravé lásce.
,,Mám jídlo.'' ozval se příchozí. Chlapec rychle pustil dívku a ta si začala utírat bláto.
,,Aspoň, že ty.'' oddychl si chlapec. Děti si sedly pod strom a začaly jíst. Tenkrát nebyli víc než pár sirotku bez budoucnosti.

Na obličej jí spadla kapka. Lehce otevřela jedno oko. Je naživu?
,,Pojď.'' řekl jí zrzavý muž a hodil ji plášť. Asi ho někde po cestě ztratila.
,,Odstranil jsem je, teď jdeme dál.'' oznámil ji suše. Pomalu se posadila. Bok bolel míň, už byla schopná cesty. Zvedla zrak na svého zachránce. Milovala to tělo a tu tvář. A z celého srdce nenáviděla ty oči.
Nagato... Nesnáším tě... Za to co jsi udělal mému Yahikovi... Jsem tu jen kvůli tomu, že takhle mu můžu být nejblíž... Yahiko... Miluju tě a vždy budu...

Poznámky: 

Tohle je už starší dílo... Psala jsem to jednou při ájině... Vyšlo to na dvě A5 a nakonec je z toho takovej prcek! Laughing out loud Konan nemám moc ráda... Ale kdyby byla taková jako jí tu líčím tak by byla úžasná... Tak, doufám, že se vám to líbí :)

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Út, 2010-07-20 18:15 | Ninja už: 5087 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

nejdřív jsem si říkel "naruto a Hinata? Další kluk? Že by Sasuke? A ona Konan, Yahiko a Nagato Smiling moc hezký 5*

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, Čt, 2009-01-29 21:02 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Hm... pěkné, ale krátké xD

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2009-01-28 14:48 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Je to zvláštně tajemné a moc pěkné... Eye-wink

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Po, 2010-08-02 10:28 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

Kameko-sama: Mácha? můj favorit! Laughing out loud fakt nevim, jestli bych zrovna já byla jeho favoritem Laughing out loud ale díky, srovnání s Máchou je... bomba Laughing out loudLaughing out loud
Katotoka: tajemné... zvláštní... moc pěkné... tyhle slova se mi líběj! Laughing out loud díky Smiling
Plesnivý_sýr: krátké, jelikož komu by se to chtělo psát ručně Laughing out loud to víš, bylo to na dvě a půl A5 a mě se to zdálo dlouhý Laughing out loud hodina ájiny vyplodí záhadné věci Sticking out tongue
Myslbek22: divím se a děkuji Smiling




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Po, 2009-01-26 21:50 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Co mi to tu děláš? Mám si sehnat lopatu? Čtu to mezi učením Máchy a tohle bych se raději naučila nazpaměť než Máchu, prostě super!

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud