manga_preview
Boruto TBV 07

Sakura a Akatsuki 13

„Tak ho omrač a vezmeme ho sebou,“ řekl Itachi a pokračoval v cestě.
„Sasuke máš teť dvě možnosti. První je, že tě omráčím a ta druhá, že půjdeš dobrovolně.
„Proč bych měl s tebou chodit někam dobrovolně?“ optal se Sasuke.
„No, půjdeš s námi tak i tak,“ řekla mu Sakura.
„Dobrovolně s vámi nikam nejdu!“ řekl Sasuke.

Sakura jenom vzdych. Omráčila Sasukeho a táhla ho za sebou. Po chvilce dorazili do hlavního sídla Akatsuki. Ostatní členové Sakuře rádi se Sasukem pomohli. Sakura si pak sedla vedle Itachiho, který měl položenou zlomenou nohu na stole. Pein taky už přišel a práv oznamoval, že Konan s nimi půjde na pivo.

„COŽE!!!“ zakřičeli všichni, kterých se to týkalo.
„Slyšeli jste dobře,“ řekl Pein a radši zmizel.
„To bude otrava, ženská nic nevydrží!“ řekl Hidan a otevřel láhev saké.

Akatsuki ještě chvilku řešili onu zprávu. Pak je totiž přerušili hlasité rány.

„Sasuke se probral,“ řekl Kakuzu.
„Kdo mu tam vezme jídlo?“ zeptal se Hidan.
„Já mu ho tam vezmu!“ nabídla se Sakura a šla pro tác.

Pak se s jídlem vydala za Sasukem, který byl ve sklepě Akatsuki skrýše. Sakura, se sním, moc nevybavovala, položila tác s jídlem a vrátila se zpátky k ostatním. Sasuke ji taky nic neřekl. Vzal si jídlo a zpátky se posadil do rohu.

„Říkal něco?“ optal se Itachi.
„Nic jenom si vzal jídlo,“ odpověděla mu Sakura.
„Aha možná by mu měl Sasori něco dát, aby začal mluvit?“ vložil se do konverzace Deidara.
„Ale já se ho na nic neptala,“řekla Sakura.
„To bude asi ten problém!“ řekl Itachi.

Po chvilce se objevila Konan a její cesta směřovala přímo do kuchyně, kam šla připravovat večeři pro ostatní členy Akatsuki.

U večeře
Jedno z mnoha témat, které se u ní řešilo, bylo i to kdo všechno půjde večer do hospody. Pein navrhl, aby šli všichni kromě Zetsua a Kisameho, že by prý byli moc nápadní a někdo tu stejně musí zůstat., protože Tobi taky nejde a někdo ho musí hlídat plus máme tu Sasukeho. Nakonec stím návrhem všichni souhlasili.

Ráno
Akatsuki se vrátili z jejich noční procházky. Tobi už byl vzhůru a Akatsuki se nevyhnuli jeho otázkám.

„Kde jste byli? Co jste dělali? Proč jste mě nevzali sebou?"

Tobi se však odpovědi nedočkal. Místo toho ho všichni ignorovali a šli spát do svých pokojů. Vzbudili se až večer a to měli štěstí, že se na ně Zetsu z Kisamem nevykašlali a uvařili večeři. Po večeři se všichni sešli v obývacím pokoji, aby se dohodli co ze Sasukem. Padlo mnoho návrhů včetně vydírání Orochimara, zabití, získání informací. Nakonec se Pein rozhodl pro to, že získají od Sasukeho informace a pak budou vydírat Orochimara. Pein se ani nemusel ptát, jestli s tím souhlasí. Bylo to totiž vidět na Akatsuki výrazech.

„No tak já nevím, ale mohli bychom si něco zahrát?“ řekl Kakuzu a na stůl vyndal karty a peníze.

Nikdo zase nic nenamítal a tak se začalo hrát.

Po chvilce
„Končím!“ ohlásil Pein.
„Proč?“ optal se ho Kakuzu.
„No, došli peníze,“odpověděl Pein a zvedal se od stolu.

Po pár minutách už nechtěl hrát nikdo. Kakuzu totiž pořád vyhrával a nikdo nechtěl přijít o své celoživotní úspory. Kakuzovi se to však nelíbilo, ale nakonec vzdal přemlouvání a šel si do svého pokoje přepočítat peníze.

„Kakuzu počkej ještě chvilku. Chci vám něco oznámit,“ zarazil ho Pein:„Sakura se rozhodla, že u nás zůstane a proto od zítřejšího rána se stává oficiálním členem Akatsuki. To je vše můžete jít,“

Za malou chvíli už spali všichni Akatsuki. Ti co nešli do pokojů, spaly v obýváku a kuchyni.

OROCHIMAROVA SKRÝŠ
Kabuto už začínal ztrácet naději, že Sasukeho ještě někdy uvidí. Přeci jenom ho hledal od rána do večera. Orochimaru byl také velmi netrpělivý a nervózní. Poté se po chvilce také zapojil do hledání jeho uklízečky, pardon Sasukeho.

„On tu není,“ křičel Kabuto na celou skrýš.
„Musí! Hledej pořádně!“ zněla odpověď od Orochimara.
„Nevypařil se?“ optal se Kabuto.
„To není možný, kdyby se chtěl vypařit, dal by alespoň náznak!“ odpověděl Orochimaru.
„No tak si to shrneme. Sasuke tu není. Buď ho někdo unesl anebo utekl,“ povídal Kabuto.

Orochimaru však nevěřil, že by Sasuke ve skrýši nebyl, a proto donutil Kabuta, aby šli zase hledat.

„Není tu,“ řekl Kabuto.
„Musí, hledej a nemluv!“ okřikl ho Orochimaru.

Pět hodin ráno
„Konan! Konan kde jsi?“ šeptal Pein a chodil po sídle.
„Tady!“ řekla Konan a vyšla z jednoho pokoje.
„Můžeš tohle poslat Orochimarovi?“řekl Pein a dal ji obálku.

Konan si dopis vzala a do pár minut ho poslala určené osobě.

Sedm hodin ráno
Všichni Akatsuki se sešli u snídaně. Pein všem oznámil, že už Orochimarovi poslal dopis, a proto by se měl někdo postarat o Sasukeho.

„Nehlaste se všichni!“ řekl Sasori.
„Sasori tak se o to postaráš ty,“ řekl Pein.
„No, když musím,“zašklebil se Sasori.

Sasori šel do pokoje ve, kterém si vzal své jedy k mučení a pak se vydal k Sasukemu.

4.689655
Průměr: 4.7 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-03 13:23 | Ninja už: 4899 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Jaaj, tak to je teda škoda. Ja som sa tešila,ako bude prebiehať pri pivku a ono nič ani riadok. Sad Takže Orochimaru silou mocou hľadá svoju upratovačku čiže Sasukého. Sticking out tongue To prirovnanie ma fakt pobavilo, chudáčik či len on vie, akú mienku má o ňom jeho majster. Laughing out loud Som zvedavá, ako bude Sasori mučiť Sasukeho, alebo do toho niečo vlezie a červenovlások si na svoje napokon nepríde.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-05-14 18:15 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

jejde, chudáček Susánek xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2009-01-19 17:01 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

super kapča těším se na další

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-01-19 16:10 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

tak a ted se mega tesim na dalsi dilekxD bude muceni,mwuhehe=D!

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Po, 2009-01-19 16:19 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

abys nebyl sklamanej

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2009-01-23 17:39 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Btw:zklamana=)

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Pá, 2009-01-23 18:07 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Promiň já nekoukla na jméno.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Ne, 2009-01-18 20:09 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Konečně konečně jsem se dočkala. Jako vždycky suprový

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Ne, 2009-01-18 20:20 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Děkuju. Další díl je rozepsanej. Pokud nebudu líná tak za týden je tu.