manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura a Akatsuki 12

Sakura a Akatsuki 12

„Aha. Můžeme pokračovat anebo ještě chvilku budeme sedět?“ optala se Sakura.
„Jo můžeme pokračovat,“řekl Itachi a pokračovali v cestě.

A teď k Peinovi

„Šéfe, takhle na ženský nemůžete.“ Řekl Hidan a zadržoval smích.
„Hidane nech si své komentáře,“ řekl Pein
„Ale já mám pravdu. Kdyby to bylo horší, tak to nechte na mě,“ pokračoval Hidan s ďábelským úsměvem na tváři.
„No to určitě! Nemáš být na nějaké misi?“ optal se ho Pein a byl na odchodu. Nebo spíše běžel za Konan.

„Konan dej mi ještě šanci,“ říkal Pein a klepal na dveře.
„Tu jsem ti dala, ale zvoral jsi to!“ozvalo se ze zamčeného pokoje.
„Já vim, tak prosím dej mi ještě jednu,“ prosil za dveřmi Pein.
„Hm… Co za to?“ozvalo se znova z pokoje.
„Cokoliv si řekneš,“ řekl znovu zoufale Pein.
„Za prvé, už nikdy mi neublížíš. Za druhé, nebudeš se mi hrabat ve věcech a za třetí, vyrazíme spolu na nákupy oblečení, které budeš ty platit. Platí?“řekla Konan a otevřela dveře.

„Platí. Cokoliv si řekneš,“řekl Pein.
„Dobře, takže na ty nákupy půjdeme pozítří,“ řekla Konan a usmála se.
„Po zítří?“ optal se opatrně Pein.
„Ano pozítří. Ty snad nemůžeš?“ řekla Konan.
„No chtěli jsme zajít s klukama na pár piv,“řekl Pein.
„Říkal jsi, že jdete zítra?“divila se Konan.
„No, ale dyť to znáš. Vyjdeme zítra večer, přijdeme pozítří ráno a půjdeme hned spát.“říkal Pein.

„Aha“ skočila mu do řeči Konan a práskla mu dveřmi před nosem.
„Konan dobře tak mi to pivo odložíme na jindy,“ začal znova prosit Pein.
„Ale proč byste ho odkládali?“optala se Konan.
„Protože my půjdeme nakupovat,“ řekl Pein.
„Ne nepůjdeme nakupovat, já totiž půjdu s vámi na to pivo,“řekla Konan a odemkla Peinovi dveře.
„COŽE!!“zařval Pein na celý Akatsuki.
„Že půjdu s vámi na to pivo,“ zopakovala svoji poslední větu Konan.
„A-ale proč?“ optal se jí Pein a vešel do pokoje.
„Protože už jsme dlouho spolu nikde nebyli. Vadí ti to?“optala se Konan.
„Ne nevadí. Proč by mi to vadilo?“ řekl Pein a vyběhl z pokoje hledat ostatní.

A teď Sasuke

„Orochimaru ta chodba je už konečně uklizená,“ řekl Sasuke.
„No to je dobře. Po zbytek dne máš volno,“ řekl Orochimaru, který ležel v posteli se studeným hadrem na hlavě.
„Nechcete mi naučit novou techniku?“ optal se Sasuke.
„Nechci!!“ řekl Orochimaru.
„Opravdu ne?“ dolézal Sasuke.
„NE!!“řekl Orochimaru a vytlačil Sasukeho z pokoje.

Možná bych mohl jít hledat Sakuru. Myslel si Sasuke a mířil si to k východu.
Hm…, ale kam mohla jít. Do Konohy a nebo zpět k Akatsuki. Pokračoval v myšlenkách Sasuke. Nakonec se vydal směr Akatsuki.
Nemusel běžet dlouho, aby našel Sakuru a pro jeho překvapení nebyla sama.
Co?? Můj bratr a ona. To není možné. Myslel si Sasuke, který nakonec omdlel a spadl ze stromu na zem.
„Co to bylo??“řekla Sakura a otočila se.

Bohužel Itachi nečekal, že se Sakura otočí a tak spadl na zem.

„Jé. Promiň,“ omlouvala se Sakura a pomáhala Itachimu na nohy.
„To je v pohodě,“řekl ji Itachi.
„A slyšel jsi to?“optala se ho Sakura.
„Jo slyšel. Bylo to jako by někdo spadl ze stromu,“ odpověděl ji Itachi.
„Myslíš, že nás někdo sleduje?“ optala se znova Sakura a připravila si zbraň.
„No nevím, ale je to velmi pravděpodobné,“odpověděl ji Itachi a aktivoval Sharingan(nevím, jestli se to takhle píše správně)

Takhle stáli vedle sebe připraveni k boji asi pět minut. Protože pak se Sasuke probral a začal nadávat kvůli zlomené ruce.

„Kdo je tam?“zakřičela Sakura.

Sasuke zmlkl a začal se potit. Sakura svoji otázku zopakovala. Protože ji nikdo neodpovídal, vydala se k místu z, kterého před chvílí vycházel zvuk.

„Buď opatrná,“řekl Itachi.
„Já jsem vždycky,“odpověděla Sakura a stále se přibližovala k Sasukemu.

A do pr….. Myslel si Sasuke a začínal se modlit.

„Sasuke,“ zašeptala Sakura a koukala nevěřícně na něho, jak sedí opřený o strom se zlomenou rukou.
„Kdo to je?“optal se Itachi.
Sakura chvilku mlčela, ale nakonec se vzpamatovala a i přes Sasukeho modlení, řekla Itachimu kdo je sleduje.
„V jakém je stavu?“optal se Itachi.
„No má špinavé kolena, je rozcuchaný, pak má modřiny a zlomenou ruku.“odpověděla Sakura.
„Tak ho omrač a vezmeme ho sebou,“ řekl Itachi a pokračoval v cestě.
„Sasuke máš teť dvě možnosti. První je, že tě omráčím a ta druhá, že půjdeš dobrovolně." řekla Sakura a čekala na odpověď.

Poznámky: 

Doufám, že jste si všimly, že jsou delší díly.

4.6875
Průměr: 4.7 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-03 14:16 | Ninja už: 4926 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Tak sa zdá, že Uchihovia sú náchylný na fraktúry končatín. Najprv si Itachi zlomil nohu a teraz ma Sasuke zase zlomenú ruku. Musím uznať, že to bol parádny dielik a dosť ma pobavil. Som zvedavá, ako bude prebiehať to pivko ak s chalanmi pôjde aj Konan. Laughing out loud Alebo sa z toho nejako Pein vyvlečie, aby jeho drahá polovička nemusela ísť s nimi.

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, St, 2010-02-03 16:28 | Ninja už: 5488 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

parada idem na dalsi Laughing out loud

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-05-14 19:05 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Konan jde na pivo Laughing out loud
Tak na to se těším Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Temiko-chan
Vložil Temiko-chan, Ne, 2009-01-04 13:28 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

hohohó Sasan se zlomenou rukou dobřééé!!! Ha jsem zlá
Je to bezva!!! Laughing out loud

Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-01-04 12:22 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

bezva=D

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Ne, 2009-01-04 14:41 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Děkuju

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2008-12-29 22:25 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

super rychle přidávej

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Po, 2008-12-29 20:13 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

už jsem se nemohla dočkat, je to čím dál víc lepší!!!

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Po, 2008-12-29 23:53 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Děkuju.