manga_preview
Boruto TBV 07

Malí gangsteři ze Suny 08

S prvními paprsky vycházejícího slunce se malá rudovlasá postavička vydala k úzkému průchodu ze Skryté Písečné. Její malé nožičky ťapaly po liduprázdné uličce. Nad vesnicí se vznášel lehký opar mlhy a jinak bezmračná obloha slibovala další horký den.
Nad malým Gaarou se rozevřelo okno dokořán a nějaká žena z něj na okamžik vykoukla. Obyvatelé Vesnice ukryté v Písku se probouzeli.
Z oblohy se volným pádem sneslo několik ptáků pronásledovaných obrovským dravcem. Gaarovi to připomnělo okamžik, kdy Kohana podobného přivolala. Orel obrovskými pařáty polapil svou kořist a těsně u země svůj střemhlavý let vyrovnal. Vznesl se do výše a zmizel Gaarovi z očí. Do jeho vlasů se opřel obrovský poryv větru. Gaara přidal do kroku.
Už z dálky šla vidět postava vysokého ANBU, který měl Gaaru během mise doprovázet. Jeho dlouhý cestovní plášť povlával ve větru. Ale Kohana nikde nebyla. Gaarovy oči bezúspěšně bloudily po okolí.
Nepřišla..
Muž v kočičí masce na něj kývl a vkročil do temného průchodu. Gaara zaváhal.
Třeba se jen zpozdila… Určitě přijde…
„Pospěšte si, Gaaro-sama.“ ozval se ANBU netrpělivým hlasem. Rudovlasý chlapec na něj vrhl jeden ze svých nejvražednějších pohledů. Potom opět pohlédl k vesnici.
Možná.....nepřijde.....
Gaara si povzdechl.
Možná... je na mě naštvaná...
Nerozhodnými kroky se vydal za vysokým ANBU.
Možná..... to tak bude lepší....
Pohltila ho tma.

Gaara byl velmi znepokojený. Byl si jistý, že přijde. Tak nějak s tím už počítal.
Jakže to řekla? Jen bych překážela… A nakonec? Neřekla sbohem?
Gaara si ve svém zamyšlení nevšiml, že již prošli průchodem a ocitli se na rozlehlé poušti plné obrovských písečných přesypů. Teprve když si to uvědomil, začal fascinovaně zírat na to ohromné množství písku.
Gaara se ohlédl. Sunu už nebylo vidět. Vtom ANBU nečekaně zastavil a Gaara do něj vrazil. Nakvašeně se začal sbírat ze země, když tu najednou se z písku vynořilo několik postav. ANBU se postavil do útočné pozice.
„ANBU si s chlapečkem vyšel na procházku a my je teď oloupíme!“ zaskřehotal nějaký mrňavý zakuklený mužíček.
„A co jste vy zač?“ zeptal se ANBU s pobavením v hlase.
„Pouštní lupiči.“ odsekl jiný a vytasil kunai. S bojovným výkřikem se všechny tři zakuklené postavy rozběhly proti vysokému ANBU. Jejich zbraně se zařízly muži do masa. S bolestí se zřítil k zemi. Pouštní lupiči se na něj vrhli jako hladoví psi na kost. Mužovo tělo se začalo pomalu rozpadávat. Zabodnuté kunaie odpadly do písku.
„Náhrada!“ vykřikl nejmenší z lupičů a už to bral letecky přes nejbližší dunu, protože ANBU se ocitl přímo za ním. Jeho dva parťáci se vrhli do boje. Při běhu vytáhli z pláště obrovské zahnuté šavle a jako dokonale sehraná dvojka zaútočili. ANBU v posledním okamžiku vykopl nohou a útočníkům se do očí dostalo mračno písku. Pro muže v kočičí masce už nebyl problém srazit je k zemi. Několika bleskurychlými chvaty je poslal do blaženého bezvědomí. Gaara zamrkal.
Ti lupiči jsou sice amatéři, ale i tak. Ten ANBU je fakt borec.
Najednou však ze stínu vyskočil zahalený pidižlík. Dobře mířeným skokem to napálil přímo ANBU chlápkovi do břicha. Jeho nohy se zabořily do písku, ale ANBU udržel rovnováhu a vrazil pěstí zakuklenci přímo do obličeje. Pidižlík už podruhé plachtil vzduchem. Při letu se mu však podařilo chytit ANBU za plášť a stáhl ho s sebou. Oba dva narazili zády do písku, až se celý zvířil. Jejich postavy se začaly kutálet z prudkého svahu.
Gaara se rozhodl konečně něco podniknout a tak svým pískem chňapl po zakrslém mužíčkovi a vyzvedl ho do vzduchu. Ten se však zuby nehty držel ANBU pláště a vyzvedl ho spolu s sebou.
Ozvalo se hlasité zapraskání a plášť se roztrhl vejpůl.
ANBU se svalil na zem. Pidižlík vyděšeně kopal ve vzduchu nohama, ale písek ho začal chladnokrevně obalovat.
Gaara, který už měl praxi, stiskl ruku v pěst a sledoval krvavý déšť, který se snesl k zemi. Temně rudé kapičky krve se začaly vsakovat do písku…
Gaara se otočil k ANBU. Muž ležel podivně skrčený ve svém roztrhlém plášti a vypadalo to, že je v bezvědomí. Gaara se zamračil a udělal k němu několik nejistých kroků.
Asi opravdu omdlel…
Postavil se vedle něho s rukama složenýma na prsou a nerozhodně shlížel na kočičí masku.
Mám ho tu nechat a vrátit se, nebo mu sundat masku a podívat se, co s ním je?
Gaara přimhouřil oči. Teď je to buď a nebo. Gaara se sehnul a dotkl se ANBU masky. Na chvíli zaváhal, ale pak začal masku pomalu sundávat z něčí tváře.
Gaara zalapal po dechu. Nevěřícně zíral na tu osobu před sebou.
To se mi snad jenom zdá…

4.90476
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rufufu
Vložil Rufufu, Pá, 2010-01-15 12:55 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Prostý občan

Kohanaaaaaa Laughing out loud Nebo někdo jiný? Sticking out tongue

Obrázek uživatele Tess Aya Thompson
Vložil Tess Aya Thompson, Ne, 2009-01-18 18:52 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Prostý občan

juhůůů..že by to byla Kohana?..kdo jinej taky..ale takhle napínat..to neni vůbec hezký Laughing out loud

Ujíždím na Alice in Wonderland..je to moje staronová úchylka Laughing out loud

Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím:

NO PÁNI!!! až teď jsem si všimla, že jsem přes rok na konoze! ten čas, ale letí..Laughing out loud

Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, So, 2009-01-17 15:12 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Dobře ty takhle nas nechat male křičíci děti napnute na další dilek to se děla ??? ty by si stoho měla nervy a co ja jako ?????ts..Laughing out loud. aspon se ozvi Aki..... ...VIP osoba Sticking out tongue

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2009-01-15 17:14 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

konaha + henge nebo kdo ví co? Laughing out loud jsem zvědavý, doufám že si s pokračováním pospíšíš

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Čt, 2009-01-15 14:04 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

teď to skončíš? *zoufalý výraz* to snad ne, a kdo to je? tipla bych, že Kohana, ale to mi tam tak úplně nesedí, no nevadí, každopádně to bylo další dobré dílo Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D