manga_preview
Boruto TBV 09

Všichni si zaslouží druhou šanci – Jsme to my?, část 1.

Tak jsem tu s další sérii, tentokrát na téma i mezi nepřáteli se najde tvůj přítel. Asi vás zaráží, že píšu pořád něco nového, ale že bych měla starší věci dořešit. No to jsem prostě já. A všem mým čtenářům Kakashi YES ji chci věnovat a doufám, že to se mnou vydrží a pochopitelně i těm všem, co si to přečtou!! Už vás nebudu nudit a náš příběh právě začíná...

Boj mezi Narutem a Itachim skončil stejně náhle jako začal. Čili bez varování, ale jak se vytrácel Narutův Rasengan, tak oba dva byli zasaženi létajícími úlomky, které se uvolnili ze zasaženého povrchu země.
Tento boj hodně vyčerpal jejich chakry a byli na pokraji zhroucení, ale oba dva pořád ještě stáli a Itachi řekl:
„Naruto, jsi lepší než jsem čekal, ale mě neporazíš!“
„Že neporazím? Vždyť ty skoro stojíš!“ nedal se Naruto.
„Ty taky.“ Oplatil mu Itachi.
Po tomto krátkém hovoru se nejprve zhroutil Itachi a hned po něm Naruto.
K tomuto boji by nemuselo dojít, kdyby si Itachi nevyšel zrovna na procházku a Naruto se neplížil lesem a něco hledal, i když Neji mu říkal, že tam nemá chodit. On přesto šel a teď zde ležel vedle nepřítele, svého přítele.
Kisame říkal Itachimu, proč chodit na nějakou stupidní procházku, ale Itachi si chtěl provětrat hlavu a utřídit si myšlenky.
Jak Naruto něco hledal a Itachi byl zaměstnán myšlenkami, tak se potkali a došlo k souboji, který takhle dopadl.
Netušili, že tento boj a nadcházející měsíc, ve kterém se toho tolik stane a že události povedou do takového konce…

O pár dní později

Itachi se probudil a po orientaci a rozkoukání se si všiml, že vedle něho leží blonďatý ninja a vůbec si nepamatoval jeho jméno, vlastně ani své.
,Kde to jsem? Kdo jsem? A proč jsem právě tady?‘ přemýšlel v duchu Itachi.
Naruto se také probral a zrovna do pokoje vstoupila zdravotní sestra se slovy:
„Vy jste už vzhůru?“
„Ano a řekněte nám, prosím, kde to jsme?“ zeptal se Itachi.
„Jste v nemocnici a v zemi Dvou polí a větší město je odtud asi padesát kilometrů.“ Odpověděla sestra.
„Které město to je?“ ptal se Naruto.
„Deštná.“
„Tak daleko?“ divil se Naruto.
„Jak daleko?“ chtěla vědět sestra a ostatně i oni dva.
„To nevím, ale připadá mi, že jsem daleko od domova a ta Deštná se mi vůbec nechce líbit.“ Odtušil Naruto a netušil, že je blízko Akatsuki…
„To bude amnesií. Našli vás v bezvědomí a s boulí na hlavě. Je to docela možné, že rána do hlavy, vyčerpání a silné emoce způsobili vaši dočasnou ztrátu paměti a na stolku máte věci, které jste měli u sebe, když vás naši obchodníci našli a vzali vás k nám do nemocnice. Jednu chvíli to už vypadalo, že se neproberete, ale máte tuhé kořínky.“ Vysvětlila sestra, která je měla na starost.
„Ahá a nevíte, kdy se nám naše paměť vrátí?“ zajímal se Itachi.
„To záleží na vás, klidně se může stát, že se vám vrátí hned, za hodinu, zítra, příští týden, měsíc, rok. To nikdo neví.“ Dál vysvětlovala sestra jejich situaci a vyhlídky.
„Děkujeme, za informace sestro.“ Poděkoval Naruto a kupodivu rozuměl všemu, že by ta rána do hlavy byla užitečná? Eye-wink
„A na vaší čelence,“ ukázala na Itachiho. „Je škrábanec. Asi to byl tuhý trénink, když jste se tak zřídili.“ Řekla sestra zcela něco jiného než se stalo, ale jako odhad to nebyl špatný.
„A také podle vaší zřízenosti budete oba dva hodně silní shinobi, protože okolí bylo celé zdecimováno.“ Doplnila sestra informace a v duchu: ,Ten tmavovlasý je hodně hezký.‘
Itachi si vzal svou čelenku s přeškrtnutým listem a při pohledu na ni mu bolestivě píchlo u srdce a vůbec netušil proč.
Naruto na tom byl podobně netušil proč, ale něco uvnitř křičelo, že se má vrátit zpátky. Domů…
„A v nemocnici zůstanete ještě pár dní.“ S těmito slovy odešla a zanechala Itachiho a Naruta svým vlastním myšlenkám, které nebyly právě dvakrát veselé.
„Myslíš, že jsme byli kamarádi?“ dumal nahlas Naruto.
„To nevím, ale asi ano. Vybavují se mi jen útržkovité obrazy o nějakých lidech asi moje rodina a mém bratru.“ Vzpomínal Itachi a víc nic se mu zatím neukázalo.
„Fakt?“
„Jo, Naruto, fakt!“
„Jaks mě to nazval?“ Naruto byl hned v pozoru.
„Naruto, co se ti na tom nezdá?“ opakoval oslovení.
„Naruto a ty jsi…“ vzpomínal Naruto a náhle mu to jméno blesklo hlavou.
„Itachi!“
„Takže já jsem Itachi a ty Naruto, správně?“ kontroloval Itachi a vůbec mu to jako jeho jméno nepřipadalo.
Dva pacienti si probírali své věci a nepřipadalo jim, že jsou to jejich zbraně, vybavení, oblečení. Jakoby se dívali na nějaké cizí neznámé předměty, ale pamatovali jak se s nimi zachází. Nejpodivnější byl Itachiho plášť, který Naruta dráždil a tak ho Itachi musel schovat, aby ho Naruto neroztrhal ještě víc. Teda pokud to ještě šlo a o Narutově oblečení se také nedalo tvrdit, že je čisté a nové…
Do večera si už na nic nevzpomněli a čím víc se snažili si vzpomenout, tak tím víc je bolela hlava a vzpomínky se prozatím někde schovávaly uvnitř a nedraly se na povrch.
Z nemocnice odešli hned druhý den, protože se jejich zdravotní stav zlepšil, i když u Itachiho to bylo jenom zdání…
Doktor při jejich propouštění se rozhodl, že je nechá spolu. Když si vzpomene jeden, tak druhý také.
Byli ubytování u jedné rodiny, která se uvolila, že si je vezme pod svou střechu.
Rodiny se jmenovala Asahi složená z hlavy Asahi Kaira a jeho manželky Isabi a jejich dvou dětí starší dcery Sendai, která byla zhruba v Itachiho věku a pracovala v nemocnici. To ona byla jejich ošetřovatelkou a mladšího syna Iwakiho.
První večer probíhal dobře a Itachi navrhl:
„Budeme vám pomáhat na poli.“
„To nejde. Vy jste zde hosté a nehodí se, aby hosté pracovali.“ Nedal se přemluvit Kairó.
„Ale jak potom se vám odvděčíme za poskytnutou střechu?“ zeptal se Naruto.
„Tak dobře a pod jednou podmínkou.“
„Jakou?“ chtěl vědět Itachi.
„Že naučíte mého syna nějaké techniky.“ Podal svou podmínku Kairó.
„Vážně tati?“ divil se Iwaki, že se konečně naučí nějaké techniky.
„Pokud s tím budou naši hosté souhlasit.“
„Souhlasíme a budeme se střídat obden. Jeden den budu na poli a Naruto bude učit Iwakiho techniky a druhý den budu učit já a Naruto bude na poli.“ Vymyslel harmonogram Itachi.
„Ujednáno!“
„A pokud se v domě něco porouchá jeden z nás to spraví.“ Nadhodil Naruto.
„Jo a ještě tohle.“ Souhlasil Itachi.
Když už bylo pozdě večer a Itachi nemohl usnout a pořád ho pronásledoval jeden děsivý obraz jak vyvraždil svou rodinu a jediného bratra nechal žít, i když to vůbec nechtěl udělat a cítil, že ho jeho bratr nenávidí až za hrob… A navíc se mu líbila Sendai, ale z nějakého důvodu se tomu citu bránil. Vždyť ji znal od z nemocnice a s ním by nebyla šťastná.
Naruto měl pocit, že Itachiho nenávidí, ale nemohl se ho zbavit, ale něco mu pořád nesedělo a neměl tucha co.

Poznámky: 

Užite si tento díl Eye-wink

4.863015
Průměr: 4.9 (73 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2017-11-29 22:56 | Ninja už: 2350 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Keď sa im obom vrati naraz pamäť to bude sranda sa na to kukať

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2017-11-30 00:01 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hatake Kakashi269: Koukám, že se tahle povídka ujala, i po tolika letech, což jsem nesmírně ráda. Smiling Znovu děkuji za přečtení. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2017-09-03 20:51 | Ninja už: 4925 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Kyaaa, Itachi môj najobľúbenejší z Uchiha klanu. Musím chváliť námet a nápad na poviedku. Itachi a Naruto, no som zvedavá čo si si ešte na tých dvoch vymyslela okrem amnézie.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-05-26 21:04 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Som uchvátená od počiatku Smiling Očíčka sa mi zablýskali, Itík a Naruto, dúfam, že strata pamäti ich privedie k priateľstvu a spolupráci, oni dvaja sú najlepší tím Smiling Budem len tak krátko komentovať, lebo sa neviem dočkať pokračovania príbehu Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2017-05-26 23:41 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Senpai-sama: Komentuj podle libosti, i když jsem tenhle příběh začala psát, ještě jsem nebyla tak vypsaná, dneska bych spoustu věcí v ní změnila, ale i tak se mi líbí jak jsem ji podala.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2013-04-01 00:54 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

No síce starší kúsok, a tuším som ho už čítal, no komentár som nezanechal. A keďže chcem čítať pokračovanie musím sa prehrist najprv týmto. No a už keď som v tom tak aspoň dám vedieť že som tu bol. Krásny dielik a námet je tiež výborný. Uvidím čo bude ďalej.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2013-04-01 01:14 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

maxik555: V pořádku. Smiling) Mě stačí sem tam komentář. Ale děkuju ti. Další jednorázovka bude pro tebe. Eye-wink Jako dárek.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2013-04-01 15:34 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak na tu sa teda už teraz teším...síce neviem či si takú vec aj zaslúžim. Laughing out loud

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Po, 2011-04-25 22:52 | Ninja už: 5031 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

wow x)

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2011-04-26 17:42 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

KoFFi: Smiling Tak snad se budeš tvářit po celý příběh Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-01-29 23:34 | Ninja už: 5416 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Hmm hmm hmm, vypadá to na novou, pěknou povídku Smiling

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2009-09-15 17:54 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

začíná to dobře Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2010-01-29 23:40 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Z láskysakuraZ lásky: Tak směle do dalších dílů...

Nairobi-chan: Tak hlavně, aby se ti líbila... Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-02-14 02:01 | Ninja už: 6180 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2009-01-18 20:01 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Myšlenka poutavá a hodně zajímavá. Celkově se mi to líbí, ale některý věty mi přijdou strašně nesrozumitelný :)
_______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-08-10 21:46 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

kaori n_n: Díky Eye-wink a příště se budu snažit, aby všechny věty dávaly smysl

Yondaime-sempai: Moc kuju Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2009-01-14 17:37 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

dobre,fakt pekny=D nedokazu si moc dobre predstavit Itachiho s Narutem pod jednou strechouxD svanda bude,jestli zjisti,ze vlastne se chteli navzajem zabit

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Út, 2009-01-13 21:22 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Kaze, Kaze co mi to děláš ?? Toto povídkové mimčo je prostě supr, bezva, dokonalisima. Zrodil se génius, tak ho koukej pořádně vypiplat páč si to naprosto zaslouží!! Holt povídky z té tvé dílničky, jsou dokonalé dědičky, ale toto vypadá na dalšího Shikiho .. ouuu jééé (já to fakt napsala no držte mě Laughing out loud)

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2009-01-13 20:29 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jo! Super! Konečně je to tady a já mám možnost se před všemi vyjádřit, jak moc mě tohle dílko oslovilo( Tímto to berte jako fakt, že je to prostě senzační Smiling). Je to báječné, jsem jen zvědavá Kaze, co se ti rodí v hlavě, protože to vypadá víc jak zajímavě Eye-wink
Budeš mi muset zase poslat pokračování na icq, protože to dýl než týden nevydržím! Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-01-14 17:51 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kimm-chan: No rodí se mi v hlavě něco opravdu zajímavého a ty si budeš muset počkat... A díky za přečtení Eye-wink

Ivanescence: Jj napsala a to byl jen takovej nápad s tou sérii Eye-wink Díky za pochvalu Kakashi YES

ajima: No trošku to bude humorné, ale počkejme si na to Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska