manga_preview
Boruto TBV 09

Návrat...

Vrátil som sa...Vrátil som sa do tejto bezvýznamnej dediny...
Tmavovlasý chlapec kráčal tichými ulicami jednej z najväčších ninjovských dedín. Bola neskorá chladná noc a ťažké mraky zakrývali hviezdami posiatu oblohu. Cez oblaky sa predieralo slabé mesačné svetlo, ktoré osvetľovalo prázdne ulice. Havranie vlasy mu rozfúkaval studený vietor. Všade bolo mŕtvolné ticho, bolo počuť len jeho tlmené kroky.
Nič sa nezmenilo, všetko je také isté ako pred tým...
ICHIRAKU RAMEN
,,Naruto, už je neskoro. Mal by si už ísť.“
,,Asi máte pravdu, ja už pôjdem. Ráno musím skoro vstať. Čaká ma nebezpečná misia“ zachechtal sa žltovlasý chlapec a chystal sa na odchod.
,,Naruto!“ zakričal na neho predavač.
,,Čo sa deje?“ spýtal sa s tupým výrazom v tvári.
,,Zaplať tie všetky misky ramenu, čo si si objednal! Teraz! Žiadne také, že zaplatíš neskôr.“
Narutovi nezostávala nič iné, len zaplatiť. Pozrel sa do svojej zelenej žabacej peňaženky a so slzami v očiach vysypal všetky svoje úspory na pult.
,,Naruto, daj si pozor. Už je neskorá noc.“ povedala s úsmevom Ayame, predavačova rozkošná dcéra a usmiala sa.
,,Ayame, ja som elitný ninja. Mne sa nemôže nič stať.“ hrdo odvetil Naruto a zmizol im z dohľadu.
,,Nechal som tam všetky svoje úspory. S ramenom sa môžem rozlúčiť na najbližší týždeň...“
vzdychol si, akonáhle kráčal tmavými ulicami a smútil za svojimi poslednými úspormi, ktoré nechal v Ichiraku Ramen.
,,A ešte som aj stratil moju poukážku na ramen zdarma. Horšie to už byť asi nemôže.“ ľutoval sám seba, no zrazu zastal. Započúval sa do mrazivého ticha. Počul kroky neďaleko seba ako sa približujú. Kto to môže byť takto neskoro?
Niečo sa mu na neohlásenom návštevníkovi nepáčilo, pre istotu vytasil kunai a ostražito vyčkával.
,,Kto je tam?“ zakričal do tmy rozprestierajúcej sa za jeho zabudnutými krokmi.
Nikto sa neozýval, iba prázdnota... Vedel však, že tam niekto je, cítil jeho prítomnosť. Srdce mu išlo od vzrušenia z hrude vyskočiť, horúca krv v žilách zrazu nesmierne pálila. V tom zalialo uličku ostré svetlo, ktoré sa predralo pomedzi nekončiace oblaky a Naruto uvidel osobu, ktorá sa vynorila na svetlo mesiaca.
To nemôže byť on. To nemôže byť...
,,Sasuke...“ dokončil svoje myšlienky nahlas, pričom cítil horúci pot stekajúci z tváre.
Chlapec sa otočil a zahľadel sa na Naruta stojacim bezbranne s trasúcim sa kunaiom v ruke. Chvíľu si hľadeli do očí, no potom sa tmavovlasý chlapec otočil a kráčal ďalej svojou cestou, za svojim cieľom. Cieľom, ktorý nikto nepoznal, jedine on sám.
,,Sasuke, čo tu robíš?“ vyriekol prekvapene.
Chlapec vrhol na Naruta pohŕdavý pohľad, nevenujúc mu väčšiu pozornosť. Vyzeralo to, že nemá v úmysle sa zahadzovať s týmto otravným faganom, ktorý si tak ľahkovážne hovorí ninja. Mal na starosti iné veci, dôležitejšie veci...
,,Prečo si sa vrátil? Odpovedz mi!“ zakričal za vzďaľujúcou sa postavou a v očiach sa mu ligotali slzy.
,,Naruto...“ konečne prehovoril chlapec hlbokým hlasom. Ani si nevšimol kedy sa tak priblížil, ale zrazu stál až nebezpečne blízko k Narutovi, ,,ak mi budeš stáť v ceste, zabijem ťa...“ predniesol pokojne, pričom neprejavil žiadnu emóciu.
Stále taký chladný...
,,Keď si tu, keď stojíš rovno predo mnou, nemôžem ťa nechať ísť.“ Zašepkal potichu.
,,Sasuke, nenechám ťa znova odísť. Už nie!“ zakričal a zaútočil na Sasukeho, akoby to bol jeho najväčší nepriateľ.
Uchiha na tento útok čakal, jednoducho sa mu vyhol a zrazil Naruta prudko k zemi.
,,Mám pocit, že si ešte slabší ako predtým.“ poznamenal s posmešným úškrnom.
,,Je mi jedno, či som ešte slabší ako predtým. Aj tak ťa zastavím. Tentokrát ťa už nenechám!“ vzoprel sa, ale nepodarilo sa mu vymámiť sa spod Sasukeho.
,,Prečo to vlastne robíš? Prečo tak veľmi chceš, aby som sa vrátil, hm?“
,,Pretože...pretože sme priatelia, Sasuke.“ odvetil Naruto s bolestným úsmevom na tvári. Dúfal, že keď mu pripomenie puto, ktoré je medzi nimi, tak sa vráti späť do Konohy. Ku svojej pravej rodine, ku svojím skutočný priateľom... A bude to ako kedysi dávno. Ale mýlil sa. Ako sa len mýlil... Pre Sasukeho jeho slová nič neznamenali. Jeho pohľad bol stále rovnaký. Stále rovnako chladný, krutý a pritom bezcitný.
,,Ja sa nevrátim...späť!“ povedal a vytiahol svoju katanu, od ktorej sa odrážalo svetlo krvavého mesiaca.
,,S-Sas-Sasuke, čo to robíš?“ pozrel prekvapene na katanu a potom späť na Sasukeho.
,,Povedal som, že keď mi budeš stáť v ceste, tak ťa zabijem.“ povedal bez štipky ľútosti tmavovlasý chlapec a na perách sa mu roztiahol zlovestný úsmev.
,,Myslíš, že tak sa všetko vyrieši?“, pritiahol si Sasukeho bližšie k sebe, pričom mu zašepkal do ucha, ,,Myslíš, že keď zomriem budeš mať odo mňa pokoj?“
,,Nemám čas nad tým premýšľať.“ Odvrkol ostro.
,,Tak ma zabi! Človek, ktorý sa ani nedokáže postarať o svojich vlastných priateľov si nezaslúži žiť... TAK MA ZABI! NA ČO EŠTE ČAKÁŠ?!“ kričal Naruto a po lícach mu stekali ligotavý slzy. Sasukeho to mierne zaskočilo. Nečakal, že Naruto bude ochotný len tak zomrieť, a to pre neho. Naruto už vedel, že sa smrti nevyhne, vnútorný hlas mu našepkával jeho nezlomný osud. Nezostávalo mu nič iné, len dúfať, že Sasuke sa spamätá. Že stále v sebe nájde aspoň kúsok dobra... Bolo to len slabé steblo nádeje, ktorého sa mohol v tejto situácii uchytiť. Lenže Sasuke svoje rozhodnutie nemienil zmeniť. Bolo už príliš neskoro vrátiť sa späť.
,,My nie sme priatelia. Medzi nami nie je žiadne puto, ktoré by mi bránilo zabiť ťa.“ dvíhal svoju katanu pripravený zabiť jediného človeka, ktorý ho kedy obdivoval, uznával a snažil sa mu byť pravým priateľom, a ktorého si nikdy nevšímal ako rovnocenného partnera a ktorého slová či skutky nebral nikdy vážne.
,,Sme priatelia Sasuke. Priznaj si to!“ Naruto sa usmieval aj na pokraji smrti. Zavrel modré, slzami zmáčané oči a čakal. Čakal ten okamih, kedy si po neho príde jeho nevesta. Dáma v čiernych šatách, vlastná smrť.
Ulicami Konohy sa niesol prchký výkrik. Výkrik umierajúceho chlapca, ktorý do poslednej sekundy svojho života veril, že jeho priateľstvo je skutočné a že toto puto nikdy nezmizne. Celý svoj život zasvätil priateľstvu so Sasukem. Snažil sa ho priviesť späť, aby to bolo ako predtým, v časoch keď boli priateľmi. Dokonca sa vzdal svojho jediného sna, len, aby si naplnil túžbu, ktorej nebolo súdené naplniť sa. Chcel sa stať mocným Hokagem, ochraňovať ľudí, na ktorých mu záležalo viac ako na sebe, ale vzdal sa ho a to iba pre neho, pre ich spoločné priateľstvo. Priateľstvo s chlapcom, ktorý ho nakoniec bez ľútosti kruto zabil.
,,My nie sme...priatelia!“, povedal chladno nehybnému telu mŕtveho chlapca, ležiaceho v potoku stekajúcej ohnivej krvi. ,,Aj keď si mal smrť na jazyku, tak si to stále nepochopil. Ako som ti už raz povedal, nič sa nezmenilo... Nezmenila sa Konoha, nezmenil som sa ja a nezmenil si sa ani ty a to bolo príčinou tvojej záhuby, Naruto...", zahľadel sa na ten krvavý spln a pokojne vdýchol do pľúc ľadový vzduch, cítil ako naberá novú silu.
„Stále si rovnako hlúpy a naivný ako na začiatku. Obetoval si sa iba kvôli chabej predstave, že ty a ja sme boli kedysi priateľmi...
Bola to úbohá smrť...úbohá smrť úbohého ninju...“

Poznámky: 

Mno takže toto je moja prvá FF Laughing out loud Chisaii mi tam opravila nejaké tie chyby, čo som tam mala Laughing out loud
Mno aké to je? Smiling Bola by som rada, keby ste mi tam napísali nejakú tu kritiku, aby som vedela čoho sa vyvarovať, keď budem písať dalšiu. Teda ak budem písať Laughing out loud Ale možte aj pochváliť Sticking out tongue Teda ak bude čo pochváliť Laughing out loud
P.S. Takýto Sasuke sa mi páči Z lásky.Z lásky Asi niesom normálna... Laughing out loud

4.77778
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele uchiha.itachi
Vložil uchiha.itachi, Pá, 2013-10-18 20:45 | Ninja už: 4219 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Konohamarova chůva

Wau, na prvú poviedku úplne úžasné Laughing out loud Pokračuj ďalej v takomto písaní Smiling Veľmi sa mi to páčilo, dávam 5/5 Smiling

moja poviedka o itachim (Itachi no itami):
http://147.32.8.168/?q=node/97208

NaruHina(Uzumaki Naruto):
http://147.32.8.168/?q=node/98245

Minulosť Hashiramy(Mokuton a sharingan): http://147.32.8.168/?q=node/98707

Obrázek uživatele Akihiro
Vložil Akihiro, Po, 2011-06-06 11:07 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 383 | Autor je: Prostý občan

Úžasně napsané. Překrásný příběh a úžasný nápad. Velmi dobře píšeš a je škoda, že nemáš čas na další FF. Doufám, že dobudoucna si najdeš více času a napíšeš i další příběhy. Děkuji za pěkný příběh Smiling .

Obrázek uživatele Lowasik-Icha
Vložil Lowasik-Icha, Ne, 2009-05-31 13:18 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Twoja prvá FF sa mi hrozne páči inšpirujúca..xD noo aj mne sa pači prave takíto chlandný sasuke...xD som rada še som našla konečne osobku ktorá dobre píše a je so slovenska..čest tebe a tvojím FF-kam

Nikoho nechcem uráážat ae Dei-chan je zadaný ..x) takše si nerobtéé náároky..dakujééém!

Lúúbim Natsubi-mojúú Anime maminku...nho co wáám powím...

Dajméé tomu še počúúwam Emo (Emo music is my life!)Tjeto skupiny- Kill Hannah, Green Day, Linkin Park, Escape the Fate, Seconhand Serenade...

Milujéééééééééém Naruto a díík še existujéé a pls kuknitéé mojé FF-ky díík (nenúútim nikoho..Laughing out loud)

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, Ne, 2009-05-31 15:54 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Dakujem Smiling mam len jednu FF zatial Laughing out loud lebo uz teraz neni cas na pisanie Sad

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Čt, 2009-05-28 20:09 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

podarene ff velmi sa mi paci
PS: konocne ff kde nezomrel sasuke ale naruto

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2009-05-30 11:38 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Dakujem Smiling Preto zomrel Naruto, lebo ja nemam rada happy endy Laughing out loud

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Út, 2009-01-20 22:06 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

ehm, ja som ti vravela, aby si začala písať, vidíš to? Eye-wink no jediná vec ktorá mi tam vadila, bola Narutova reakcia pri Sasukem. "nerozvitá" ale to je maličkosť Smiling inak pekné a pravdivé Eye-wink

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, Út, 2009-01-20 22:33 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Sak prva FF Laughing out loud Ja som cakala, ze tam budem mat vela chyb, ale dopadlo to dobre Laughing out loud Dakujeeeeem Smiling

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-01-18 19:56 | Ninja už: 19849 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Bolo to krásne a aj keď Sasánka nemam moc v láske, tak toto sa mi naozaj páčilo Smiling Určite ešte niečo napíš Smiling
BTW - Milujem stretnutia Naruta a Sasukeho ^-^

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, Út, 2009-01-20 22:34 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Dakujeeem Smiling Mno neviem mozno napisem, ale zatial ma nic nenapada Laughing out loud

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2009-01-17 22:58 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Tidi, tidi, diiiiiiiiiiii, čo som to chcela písať??? Puzzled
no just, prestať piť saké s Jirayiou a začať makať na komente XD
ja som ti vravela, že talent máš a vidíš, už je to aj vidieť!!!
takže šup, šup ešte kopec rovnako geniálnych nápadov, hlavička Kakashi YES
a vôbec nemáš začooooooooo!!!

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, So, 2009-01-17 23:04 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Tak pekne, ked s Jiraiyov takto popijas Laughing out loud Mno cela by som nieco ete vymysliet, ale nic ma nenapada....sak raz sa mi zrodi v hlave nejaka blbost Laughing out loud
Dakujeeeeeeeeeeeeeeem Smiling

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Čt, 2009-01-15 18:06 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Pááááni tohle super:) dokonce mi vhrkly slzy do očí....Sákra to bylo smutný a opravdu nádherný:)

Obrázek uživatele Tsukuyomi
Vložil Tsukuyomi, Čt, 2009-01-15 18:12 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Diiiiiiiiiiiki Smiling Fhuuu to som rada, ze sa paci ^-^

Klikni! :-*

Majkiii, budes mi chybat :-* Sad

Klikus Smiling Pekne prosim Smiling Mozte napisat aj koment Smiling Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF Laughing out loud : Návrat...

Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^